Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Svar
KongOlav2

Re: Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Legg inn av KongOlav2 »

k9b skrev: søn mar 26, 2023 9:34 pm Kan selge Jota for den prisen for min del, men blir dypt skuffet om man erstatter han med Bowen.
Vi får da iallfall et greit alternativt til Salah som er egenprodusert og alltid er tilgjengelig og kan spille. Bare det siste er et jævlig stort pluss.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

k9b skrev: søn mar 26, 2023 9:34 pm
KongOlav2 skrev: søn mar 26, 2023 2:22 pm Forresten; ang spillerkjøp. Bør man selge Jota om ryktene om et godt bud fra Newcastle stemmer? F.eks £60m. I mine øyne ville jeg uten tvil takket ja til et slikt bud. Og kanskje kastet pengene f.eks i retning Jarrod Bowen, spesielt om West Ham skulle rykke ned til sommeren.
Kan selge Jota for den prisen for min del, men blir dypt skuffet om man erstatter han med Bowen.
Rayan Cherki. Perfekt spiller for Liverpool.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

KongOlav2 skrev: søn mar 26, 2023 9:36 pm
k9b skrev: søn mar 26, 2023 9:34 pm Kan selge Jota for den prisen for min del, men blir dypt skuffet om man erstatter han med Bowen.
Vi får da iallfall et greit alternativt til Salah som er egenprodusert og alltid er tilgjengelig og kan spille. Bare det siste er et jævlig stort pluss.
Jeg syntes ikke Bowen er et greit alternativ til Salah. Det at han er egenprodusert er ok, men det holder ikke. Det må mer til.

Wellé

Legg inn av Wellé »

k9b skrev: man mar 27, 2023 9:10 am Jeg syntes ikke Bowen er et greit alternativ til Salah. Det at han er egenprodusert er ok, men det holder ikke. Det må mer til.
Jeg er nesten imponert over de store PL-klubbene for at de ikke bet på Bowens fjorårssesong. Han er en spiller som ligger rundt 0,4-0,5 xG+xAG/90. Det er bra, men langt ifra verdt £60m+ etter min mening. Han vil nok se en slags inflasjon for et bedre lag, men West Ham var et rimelig godt lag i de to foregående sesongene og man så ikke noe massivt hopp da. Hadde det ikke vært for at Tottenham allerede har Kulusevski og Richarlison så er det en signering jeg kunne sett de gå for.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Wellé skrev: man mar 27, 2023 9:19 am
k9b skrev: man mar 27, 2023 9:10 am Jeg syntes ikke Bowen er et greit alternativ til Salah. Det at han er egenprodusert er ok, men det holder ikke. Det må mer til.
Jeg er nesten imponert over de store PL-klubbene for at de ikke bet på Bowens fjorårssesong. Han er en spiller som ligger rundt 0,4-0,5 xG+xAG/90. Det er bra, men langt ifra verdt £60m+ etter min mening. Han vil nok se en slags inflasjon for et bedre lag, men West Ham var et rimelig godt lag i de to foregående sesongene og man så ikke noe massivt hopp da. Hadde det ikke vært for at Tottenham allerede har Kulusevski og Richarlison så er det en signering jeg kunne sett de gå for.
Imponert? Ikke over Spurs da vil jeg tro, som altså gikk for Richarlison og ikke Bowen.
Bowen har Moyes som manager, og brukes i det store og hele helt forferdelig. Panikknappen ble trykket inn omtrent da sesongen starter, og har vært inne siden. Alt endres i desperasjon hele tiden, og Bowen har null forutsetninger for å være god.
Det sagt. Prisen var nok for høy sist sommer. Men at Man Utd traff bedre med Antony og eller Spurs med Richarlison, og at det var imponerende arbeid? Skeptisk. Så får vi kanskje gi Antony litt tid. Han andre er det bare å gi opp.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Altså, Hendo og Trent fortsetter å flørte med Jude på sosiale medier, og nå har faen meg Gerrard slengt seg på også. Klubben hadde vel ikke tillatt dette om det var null sjans for at vi kan lande han i sommer?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

k9b skrev: man mar 27, 2023 9:10 am
Jeg syntes ikke Bowen er et greit alternativ til Salah. Det at han er egenprodusert er ok, men det holder ikke. Det må mer til.
Det er en ganske undervurdert at han er null skadet. Se på de beste kantspillerne i omtrent samme årsklasse. De er fra ganske mye til horribelt mye skadeplaget. Type Sane, Coman, Dembele, Pulisic, etc. Men jeg tar gjerne en mer spennende angriper enn Bowen inn forutsatt at vi henter en som med en relativt stor grad av sannsynlighet holder seg skadefri.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: man mar 27, 2023 10:24 am
k9b skrev: man mar 27, 2023 9:10 am
Jeg syntes ikke Bowen er et greit alternativ til Salah. Det at han er egenprodusert er ok, men det holder ikke. Det må mer til.
Det er en ganske undervurdert at han er null skadet. Se på de beste kantspillerne i omtrent samme årsklasse. De er fra ganske mye til horribelt mye skadeplaget. Type Sane, Coman, Dembele, Pulisic, etc. Men jeg tar gjerne en mer spennende angriper enn Bowen inn forutsatt at vi henter en som med en relativt stor grad av sannsynlighet holder seg skadefri.
Skal vi hente engelsk som understudy for Salah må vel Brennan Johnson være foran i køa nå.

Wellé

Legg inn av Wellé »

markantovertak skrev: man mar 27, 2023 10:08 am Imponert? Ikke over Spurs da vil jeg tro, som altså gikk for Richarlison og ikke Bowen.
Bowen har Moyes som manager, og brukes i det store og hele helt forferdelig. Panikknappen ble trykket inn omtrent da sesongen starter, og har vært inne siden. Alt endres i desperasjon hele tiden, og Bowen har null forutsetninger for å være god.
Det sagt. Prisen var nok for høy sist sommer. Men at Man Utd traff bedre med Antony og eller Spurs med Richarlison, og at det var imponerende arbeid? Skeptisk. Så får vi kanskje gi Antony litt tid. Han andre er det bare å gi opp.
Det har du helt rett i, men trodde noen kom til å overbetale for Bowen forrige sommer. Riktignok liten grunn til å være imponert når Tottenham hentet Richarlison, Man Utd hentet Antony og Chelsea hentet Mudryk for rundt den samme prisen man kanskje kunne fått Bowen for.

eppaen

Legg inn av eppaen »

NEW: Liverpool have reportedly 'sent scouts' to watch Southampton midfielder James Ward-Prowse in action. #lfc [liverpool echo]

Skreiv de feil spiller? Speidere for å se på en fyr som har spilt i ligaen i årevis?

Juiced

Legg inn av Juiced »

Hadde heller kikket på Lavia om jeg skulle speidet på noen derfra.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Branntomta i London må selge litt ser jeg.
I mine øyne er Mateo Kovacic PLs beste midtbanespiller, når ting flyter for ham. Dessverre er det litt for sjelden, men det er en spiller det kunne vært spennende å se Klopp slå klørne i. (Nå overser jeg skadeproblematikk, og det bør vi kanskje ikke gjøre. Han mister ikke mange kamper, men det er alltid noe og helt umulig for ham å sy sammen lange perioder på banen)

Men Mount og Colwill. Det hadde vært noe.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: tir mar 28, 2023 9:36 am Branntomta i London må selge litt ser jeg.
I mine øyne er Mateo Kovacic PLs beste midtbanespiller, når ting flyter for ham. Dessverre er det litt for sjelden, men det er en spiller det kunne vært spennende å se Klopp slå klørne i. (Nå overser jeg skadeproblematikk, og det bør vi kanskje ikke gjøre. Han mister ikke mange kamper, men det er alltid noe og helt umulig for ham å sy sammen lange perioder på banen)

Men Mount og Colwill. Det hadde vært noe.
Kovacic bør så klart være totalt uaktuell med skadeproblematikken han har. Generelt bør vi kjøpe mer eller mindre kun spillere med minimal skadehistorikk kommende sommer. Rice, Mount, Bowen, MacAllister, Neves er alle spillere som passer i det bildet. Forslaget ditt om Johnson passer egentlig også ganske greit.

Mount er noe helt annet. Colwill får vi vel neppe tak i.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Si at vi får inn Bellingham og Mount (noe jeg skremmende naivt faktisk anser som mest sannsynlig pt), hva skal man da si om driften av klubben?

Jeg må si det vil være fantastisk. To unge engelskmenn i rett posisjon med ypperlig potensiale i Klopps lag. Et generasjonsbytte så cleant man får det.

Krydrer med en frekkas her og der, så skal jeg være veldig godt fornøyd.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Ministeren skrev: tir mar 28, 2023 9:46 am Si at vi får inn Bellingham og Mount (noe jeg skremmende naivt faktisk anser som mest sannsynlig pt), hva skal man da si om driften av klubben?

Jeg må si det vil være fantastisk. To unge engelskmenn i rett posisjon med ypperlig potensiale i Klopps lag. Et generasjonsbytte så cleant man får det.

Krydrer med en frekkas her og der, så skal jeg være veldig godt fornøyd.
Det ville ha vært verdt alle drittkampene denne sesongen x 10.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Ministeren skrev: tir mar 28, 2023 9:46 am Si at vi får inn Bellingham og Mount (noe jeg skremmende naivt faktisk anser som mest sannsynlig pt), hva skal man da si om driften av klubben?

Jeg må si det vil være fantastisk. To unge engelskmenn i rett posisjon med ypperlig potensiale i Klopps lag. Et generasjonsbytte så cleant man får det.

Krydrer med en frekkas her og der, så skal jeg være veldig godt fornøyd.
Jeg er ikke uenig i at det ser veldig bra ut.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Machine_Head skrev: tir mar 28, 2023 9:56 am
Ministeren skrev: tir mar 28, 2023 9:46 am Si at vi får inn Bellingham og Mount (noe jeg skremmende naivt faktisk anser som mest sannsynlig pt), hva skal man da si om driften av klubben?

Jeg må si det vil være fantastisk. To unge engelskmenn i rett posisjon med ypperlig potensiale i Klopps lag. Et generasjonsbytte så cleant man får det.

Krydrer med en frekkas her og der, så skal jeg være veldig godt fornøyd.
Det ville ha vært verdt alle drittkampene denne sesongen x 10.
Nei.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Ser at det nå også snakkes om N'Dicka. Bellingham, Mount og N'Dicka(Matip ut) så tror jeg vi er godt skikket for neste sesong

Også kan vi som sagt krydre litt med frekkaser om pengene er tilgjengelig 😊

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Må hvertfall holde oss langt unna Sander Berge. Mannen er jo enda mer sirup enn Thiago.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

ElChivato skrev: tir mar 28, 2023 8:18 pm Må hvertfall holde oss langt unna Sander Berge. Mannen er jo enda mer sirup enn Thiago.
Var en situasjon i kampen hvor han mer eller mindre upresset er på vei til å miste ballen fordi han er så keitete og treig, men får i siste liten satt foten på ballen så den spretter til Østigaard. Da utbryter kommentator "Der ser man fordelen Berge har av å ha tempo og smidighet i kroppen" 🤣

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Heldige om FSG frigjør penger nok til Milner-kontrakt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

WaltonBR skrev: ons mar 29, 2023 6:51 pm Heldige om FSG frigjør penger nok til Milner-kontrakt.
Dette er FSG som hentet spisser for £130 mill det siste året?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Han skalla Liverpool-fyren på YouTybe har en tittel på en video nå hvor det sies at dere visstnok har lagt inn bud på Bellingham. £100 mill.
Om han bruker clickbate, og om han er troverdig vet jeg dog ikke.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Mehell skrev: tor mar 30, 2023 4:48 am Han skalla Liverpool-fyren på YouTybe har en tittel på en video nå hvor det sies at dere visstnok har lagt inn bud på Bellingham. £100 mill.
Om han bruker clickbate, og om han er troverdig vet jeg dog ikke.
Hehe javel?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TheOpiate skrev: tir mar 28, 2023 10:34 am Ser at det nå også snakkes om N'Dicka. Bellingham, Mount og N'Dicka(Matip ut) så tror jeg vi er godt skikket for neste sesong

Også kan vi som sagt krydre litt med frekkaser om pengene er tilgjengelig 😊
NDicka, Bellingham og Mount er en godt start. Jeg tror vi får se flere nye enn disse tre, om det blir disse da, (+ keeper som vel også er åpenbart). Så satser jeg på at Mount sørger for at Nunes ikke er aktuell. Det spørs om de eventuelle andre kjøpene ikke er spillere vi sånn umiddelbart tenker på, men som er gravd fram av statistikk og gode økonomiske vilkår. Det er vel de klassiske Klopp-kjøpene, og naturlig å gjøre i en endringsprosess.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Jaauda skrev: man mar 20, 2023 1:48 pm
silkyglenjohnson skrev: man mar 20, 2023 1:43 pm
Machine_Head skrev: man mar 20, 2023 1:21 pm Trent var på Chris Brown-konsert sammen med Bellingham igår, kommer på lite som er mer “bad taste” valg av artist enn det.
Viktig å skille kunsten fra utøveren. Akkurat som at vi setter pris på Eldons bidrag her inne selv om han var en del av NOKAS-ranet.
Dere var vel sammen? Silky Glenn Betew
Bilde

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Når nå Jones så kategorisk avviser NDicka må vi vel nesten tro på det. Han har ingen grunn til å gå inn i dette med mindre han iallfall tror han vet noe, og at dette kommer fra noen han anser som troverdige.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Ajax ville ikke ha Ward nei. Jeg sier det igjen. Det er kvaliteten på Ward som er grunnen til at Liverpool og han skiller lag nå. Ingenting annet.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Vi skal ikke hente Conor Gallagher nei! Det ryktet håper jeg avlives så fort som mulig. En litt svak versjon av Øyvind Leonardsen.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Liverpool jakter Jesper Lindstrøm? God spiller med stor fart og bra med kreativitet. Men henter nok neppe ham og Mount vil jeg tro.


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»