Eliteserien på TV 2: Dette må du betale kr 399,-

Svar
Albino

Re: Eliteserien på TV 2: Dette må du betale kr 399,-

Legg inn av Albino »

izzet2015 skrev: tir mar 28, 2023 7:05 pm
Bror1 skrev: lør mar 25, 2023 12:07 pm Fått bekreftet fra tv2 at den varer kun ut mars, så da blir det å bestille her og.
Gjelder ikke tilbudet eksisterende kunder? Hos meg står det bare kr. 349,-.
Jeg opprettet ny konto med annen e-postadresse. Betaler 299,- nå.

bigwin

Legg inn av bigwin »

izzet2015 skrev: tir mar 28, 2023 7:05 pm
Bror1 skrev: lør mar 25, 2023 12:07 pm Fått bekreftet fra tv2 at den varer kun ut mars, så da blir det å bestille her og.
Gjelder ikke tilbudet eksisterende kunder? Hos meg står det bare kr. 349,-.
Jeg gikk inn og trykte på endre abonnement - da fikk jeg opp pris på 299 pr mnd ut året

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg inngikk først en deal på 299,- ut oktober og så fikk jeg forlenget det ut sesongen siden jeg har sesongkort.

I tillegg fikk jeg abonnement på Disney plus, så jeg har forsøkt meg på de nye Star Wars seriene, men jeg innser at det ikke er noe for meg mer. Jeg holder meg til de tre originale filmene og tar heller et gjensyn med dem.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Betaler 399,- jeg. Hva er det som skjer med det?

Eivinder80

Legg inn av Eivinder80 »

Burde vært en pakke som inkluderte kun OBOS og Post Nord for oss som ikke ser VAR-fotball.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Eivinder80 skrev: tor mar 30, 2023 5:41 pm Burde vært en pakke som inkluderte kun OBOS og Post Nord for oss som ikke ser VAR-fotball.
Sendes Obos på direktesport? Eller på TV2play. Hvilken dag er hoveddagen for Obos? Synes det har vært helt konge med Obos-direkte på mandager.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Nevi skrev: tor mar 30, 2023 6:36 pm
Eivinder80 skrev: tor mar 30, 2023 5:41 pm Burde vært en pakke som inkluderte kun OBOS og Post Nord for oss som ikke ser VAR-fotball.
Sendes Obos på direktesport? Eller på TV2play. Hvilken dag er hoveddagen for Obos? Synes det har vært helt konge med Obos-direkte på mandager.
De fleste OBOS kampene skal heldigvis spilles på lørdag og søndag i år.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Soccermannen skrev: tor mar 30, 2023 7:09 pm
Nevi skrev: tor mar 30, 2023 6:36 pm
Eivinder80 skrev: tor mar 30, 2023 5:41 pm Burde vært en pakke som inkluderte kun OBOS og Post Nord for oss som ikke ser VAR-fotball.
Sendes Obos på direktesport? Eller på TV2play. Hvilken dag er hoveddagen for Obos? Synes det har vært helt konge med Obos-direkte på mandager.
De fleste OBOS kampene skal heldigvis spilles på lørdag og søndag i år.
Tenker da at det er best for dere ja. Men blir ofte litt ekstra blest om ligaen når det spilles på en egen dag. Men skjønner dere supporterer.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Da ble det tre mnd premium til kr 349,- Slo til nå i tilfelle tilbudet kun gjelder ut mars.

116,- kr i mnd kan jeg leve med. Etter de tre månedene blir det kr 349,- pr mnd, det gidder jeg nok ikke, men dukker kanskje opp et nytt tilbud.

hamplenedomplenedis
Innlegg: 801

Legg inn av hamplenedomplenedis »

Jonlei skrev: man mar 27, 2023 9:31 pm Har foreløpig sett lite av hvordan selve kampdagene skal legges opp av TV 2, men i TV-guiden kan vi allerede nå se noe fra åpningsdagen 10 april på TV 2.

Eliteserien: Studio 13:30
Kampstart Rosenborg-Viking 14:25 (Kommenteres av Morten Langli og Simen Stamsø Møller)
Eliteserien: Studio 16:30-17:00

Eliteserien: Studio 18:55
Kampstart Brann-Haugesund 19:10 (Kommenteres av Øyvind Alsaker og Jesper Mathisen)
Eliteserien: Studio 21:15-21:30

Dette er to av relativt få kamper som sendes på TV 2 (første 15 rundene er det totalt 9 kamper). Ellers går hovedkampene på TV 2 Sport 1, noe som gir de mer rom til å tilpasse lengden på sendingene før/etter kamp enn om de går på TV 2.
Ser av en oversikt på TV 2 at det blir en del programmer på TV 2 Sport 1 og TV 2 Sport 2 i forbindelse med rundene:

14:00 TV 2 Sport 2: "Målfest" (Antagelig får man her fortløpende alle scoringer fra Obos-ligaen)
17:00 TV 2 Sport 2: "FotballXtra" (Her følger man eliteserierunden)
21:30 TV 2 Sport 1: "Fotballkveld" (Oppsummering av runden)

Kilde: https://info.tv2.no/info/artikkel/sende ... 85ad32eb58

Citano

Legg inn av Citano »

hamplenedomplenedis skrev: tor mar 30, 2023 8:41 pm
Jonlei skrev: man mar 27, 2023 9:31 pm Har foreløpig sett lite av hvordan selve kampdagene skal legges opp av TV 2, men i TV-guiden kan vi allerede nå se noe fra åpningsdagen 10 april på TV 2.

Eliteserien: Studio 13:30
Kampstart Rosenborg-Viking 14:25 (Kommenteres av Morten Langli og Simen Stamsø Møller)
Eliteserien: Studio 16:30-17:00

Eliteserien: Studio 18:55
Kampstart Brann-Haugesund 19:10 (Kommenteres av Øyvind Alsaker og Jesper Mathisen)
Eliteserien: Studio 21:15-21:30

Dette er to av relativt få kamper som sendes på TV 2 (første 15 rundene er det totalt 9 kamper). Ellers går hovedkampene på TV 2 Sport 1, noe som gir de mer rom til å tilpasse lengden på sendingene før/etter kamp enn om de går på TV 2.
Ser av en oversikt på TV 2 at det blir en del programmer på TV 2 Sport 1 og TV 2 Sport 2 i forbindelse med rundene:

14:00 TV 2 Sport 2: "Målfest" (Antagelig får man her fortløpende alle scoringer fra Obos-ligaen)
17:00 TV 2 Sport 2: "FotballXtra" (Her følger man eliteserierunden)
21:30 TV 2 Sport 1: "Fotballkveld" (Oppsummering av runden)

Kilde: https://info.tv2.no/info/artikkel/sende ... 85ad32eb58
Herlig at FotballXtra er tilbake igjen! (og at de har studiosending for OBOS samt. det som skjer i de andre kampene i PostNord osv. som kjøres samtidig med OBOS).

Takk og pris at disse studiosendingene er på lett tilgjengelige kanaler og ikke gjemmes bak disse premium kanalene.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Har hatt TV2 Play noen uker gratis. Jeg har mange streaming apper men denne den dårligste jeg noen sinne har brukt. Fullstendig håpløs og selvfølgelig med en masse reklame. Sjansene at jeg skal abonnere på ES er nå enda mindre.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Er det mye som sendes på direktesport + som ikke sendes på TV2play?

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Nevi skrev: fre mar 31, 2023 3:52 pm Er det mye som sendes på direktesport + som ikke sendes på TV2play?
Alt av OBOS sendes på tv2 play

Brukeravatar
Ziggy
Innlegg: 597

Legg inn av Ziggy »

Har hatt Strim Mye med Sport Basis en stund, til 499,-.
Ser nå ut om de inkluderer Eliteserien i Sport Basis nå, og øker prisen til 699,-.
Greit nok, da får jeg TV 2 Play Premium (Champions League, Eliteserien, LaLiga, Toppserien, pluss serier og film).
Men det beste av alt der; jeg kan betale 30,- ekstra for 4 skjermer! Da får jeg 2 veldig fornøyde guttunger som studerer utenbys, pluss at jeg kan se på foppal i fred hjemme om madammen og jentungen vil se på noe annet.

Føles nesten som om jeg har lurt systemet her nå ;) Eller er det noe jeg ikke har fått med meg her? Har ikke studert alle ulike pakker og alt med liten skrift...

PUNQ

Legg inn av PUNQ »

Nevi skrev: fre mar 31, 2023 3:52 pm Er det mye som sendes på direktesport + som ikke sendes på TV2play?
Det er det jeg lurer på og. For nå dukker kamper fra Post-Nord ligaen, Norsk Tipping ligaen og 4' divisjon opp for TV2 Play sine streaming lister. Dette har de ikke nevnt noe om, men ser for øyeblikket om at TV2 skal sende det meste av Norsk fotball gjennom avtalen de har med Amedia. Noen som har hørt noe mer om dette?

Nevi

Legg inn av Nevi »

PUNQ skrev: fre mar 31, 2023 7:07 pm
Nevi skrev: fre mar 31, 2023 3:52 pm Er det mye som sendes på direktesport + som ikke sendes på TV2play?
Det er det jeg lurer på og. For nå dukker kamper fra Post-Nord ligaen, Norsk Tipping ligaen og 4' divisjon opp for TV2 Play sine streaming lister. Dette har de ikke nevnt noe om, men ser for øyeblikket om at TV2 skal sende det meste av Norsk fotball gjennom avtalen de har med Amedia. Noen som har hørt noe mer om dette?
Kunne se direktesport i fjor. Men usikker på om jeg skal oppgradere det abonnementet.
Virker ikke som de sender Haugesund - Viking på sønsdag på TV2play. Men den vises på direktesport, tror jeg.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Opprettes det tv-kanaler som skal sende kampene i hovedrunden, eller vises de kampene kun på nett?

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Kun nett så vidt meg bekjent.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Haugzu skrev: tor mar 30, 2023 7:42 pm Da ble det tre mnd premium til kr 349,- Slo til nå i tilfelle tilbudet kun gjelder ut mars.

116,- kr i mnd kan jeg leve med. Etter de tre månedene blir det kr 349,- pr mnd, det gidder jeg nok ikke, men dukker kanskje opp et nytt tilbud.
Det dukket opp hos meg også via Altibox. Tilbudet gjelder ut april, så da venter jeg til første kamp andre påskedag så den varer lengst mulig. Antageligvis hopper jeg på det.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

ehall skrev: fre mar 31, 2023 11:04 pm
Haugzu skrev: tor mar 30, 2023 7:42 pm Da ble det tre mnd premium til kr 349,- Slo til nå i tilfelle tilbudet kun gjelder ut mars.

116,- kr i mnd kan jeg leve med. Etter de tre månedene blir det kr 349,- pr mnd, det gidder jeg nok ikke, men dukker kanskje opp et nytt tilbud.
Det dukket opp hos meg også via Altibox. Tilbudet gjelder ut april, så da venter jeg til første kamp andre påskedag så den varer lengst mulig. Antageligvis hopper jeg på det.
Mulig jeg skulle ventet da ja. Samtidig spiller John Arnes jenter i morgen, så litt valuta for pengene blir det tross alt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

ehall skrev: fre mar 31, 2023 2:44 pm Har hatt TV2 Play noen uker gratis. Jeg har mange streaming apper men denne den dårligste jeg noen sinne har brukt. Fullstendig håpløs og selvfølgelig med en masse reklame. Sjansene at jeg skal abonnere på ES er nå enda mindre.
Det er ikke reklame om du betaler med 400 kr i mnd er uaktuelt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Haugzu skrev: lør apr 01, 2023 12:14 am
ehall skrev: fre mar 31, 2023 11:04 pm
Haugzu skrev: tor mar 30, 2023 7:42 pm Da ble det tre mnd premium til kr 349,- Slo til nå i tilfelle tilbudet kun gjelder ut mars.

116,- kr i mnd kan jeg leve med. Etter de tre månedene blir det kr 349,- pr mnd, det gidder jeg nok ikke, men dukker kanskje opp et nytt tilbud.
Det dukket opp hos meg også via Altibox. Tilbudet gjelder ut april, så da venter jeg til første kamp andre påskedag så den varer lengst mulig. Antageligvis hopper jeg på det.
Mulig jeg skulle ventet da ja. Samtidig spiller John Arnes jenter i morgen, så litt valuta for pengene blir det tross alt.
Tror du JAR kommer til å snakke høyt?

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

kytec skrev: lør apr 01, 2023 12:20 am
Haugzu skrev: lør apr 01, 2023 12:14 am
ehall skrev: fre mar 31, 2023 11:04 pm

Det dukket opp hos meg også via Altibox. Tilbudet gjelder ut april, så da venter jeg til første kamp andre påskedag så den varer lengst mulig. Antageligvis hopper jeg på det.
Mulig jeg skulle ventet da ja. Samtidig spiller John Arnes jenter i morgen, så litt valuta for pengene blir det tross alt.
Tror du JAR kommer til å snakke høyt?
Norsk Tipping skal visstnok lansere et over/under 10 Fuck på John i morgen, jeg setter en slant på over.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Haugzu skrev: lør apr 01, 2023 12:30 am
kytec skrev: lør apr 01, 2023 12:20 am
Haugzu skrev: lør apr 01, 2023 12:14 am

Mulig jeg skulle ventet da ja. Samtidig spiller John Arnes jenter i morgen, så litt valuta for pengene blir det tross alt.
Tror du JAR kommer til å snakke høyt?
Norsk Tipping skal visstnok lansere et over/under 10 Fuck på John i morgen, jeg setter en slant på over.
Det er gratis penger.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Og der var prisen på TV2 Play Total oppe i 399 igjen…

Jeg spurte TV2 i slutten av mars om det var noen frist for å kjøpe 299-kampanjen, og fikk beskjed om at det var det ikke. Flott måte å behandle potensielle kunder på.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Bjørka skrev: søn apr 02, 2023 8:17 am Og der var prisen på TV2 Play Total oppe i 399 igjen…

Jeg spurte TV2 i slutten av mars om det var noen frist for å kjøpe 299-kampanjen, og fikk beskjed om at det var det ikke. Flott måte å behandle potensielle kunder på.
Bare pris deg lykkelig over å ha unngått fristelsen fra den jævligste innholdsleverandøren på det norske mediemarkedet. Utsuger som har levd alt for lenge på å levere rævva tekniske løsninger og upping av pris ene og alene pga eksklusive rettigheter. Måtte gigantsummen de har betalt for norsk fotball knekke ryggen på dem for godt.

pigg

Legg inn av pigg »

Kan noen bekrefte om TV2 Play hadde et kampanjetilbud senest denne uken siden på 299/mnd? Hvorfor slo jeg ikke til da? :P

400 spenn i måneden er i grenseland for hvor mye penger jeg gidder å bruke. Når PL - verdens største sportsprodukt - koster 750 er dét også noe som får 400 til å virke overdrevent.

Frysedisk

Legg inn av Frysedisk »

Ble informert på forrige side av denne tråden at tilbudet varte ut mars. Men med en såpass stiv pris som 400 kr i måneden (i alle fall stivt relativt til prisen hos forrige rettighetshaver), skulle det ikke forundre meg om salget går litt tregt og det kommer flere tilbud etter hvert.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Cannabis Connoisseur skrev: søn apr 02, 2023 12:23 pm
pigg skrev: søn apr 02, 2023 12:21 pm Kan noen bekrefte om TV2 Play hadde et kampanjetilbud senest denne uken siden på 299/mnd? Hvorfor slo jeg ikke til da? :P

400 spenn i måneden er i grenseland for hvor mye penger jeg gidder å bruke. Når PL - verdens største sportsprodukt - koster 750 er dét også noe som får 400 til å virke overdrevent.
Tilbudet på 299,- varte til og med 31 mars, ja.
Jeg slo til på tilbudets siste dag, 299/mnd ut året, uten binding. Kommer helt sikkert nye tilbud.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»