Major League Baseball

Svar
KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Re: Major League Baseball

Legg inn av KingKongHalvor »

Og Gerrit Cole starter matchen med 6SO de første to innings.

Herregud, jeg elsker baseball!😃

MadBum

Legg inn av MadBum »

8 etter 3..

Fy fader

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Er visst bare tredje gang i historien (rundt 300 000 matcher) at to starting pitchers har 10 eller flere SO i samme kamp. Høres nesten helt usannsynlig ut.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

MadBum skrev: tor mar 30, 2023 7:52 pm 8 etter 3..

Fy fader
Webb er gulle god han, 11 SO etter 5, men de to feilene hans ble to homers, nesten litt urettferdig.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Jadda!
For en opening day, Cole med en 6-inning shutout, Judge med en homer, Volpe debuterer solid, vinner 5-0.

Nå er vi igang!

Oslo Blade

Legg inn av Oslo Blade »

"Mets with the highest payroll in the history of the sport" startet Gary Cohen sendingen med å si. Bør bli WS-seier da! ;-) Gøy blir det i hvert fall. Og nå er vi endelig i gang. Dagens dårlige nyheter er dog at Verlander er skadet, men virker ikke så alt for alvorlig, så krysser fingrene for at det stemmer... Scherzer starter i dag. For en duo.
Let's go Mets! Og ønsker dere alle en god sesong.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bilde

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Haha spinnvilt desong start! Vinner 10-9 mot Cards!

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

Twins eneste ubeseirede laget i AL Central! Ser bra ut :-D

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Volpe debuterte forrige dagen for Yankees, i kveld er det starting pitcher Jhony Brito sin tur, Yankees har noen kjedelige skader.
Brito ble signet av Yankees i 2015, da han var 17. Har jobber seg gjennom systemet og er en klubben virkelig har troen på.

Det artige er at kommentatorene omtaler ham som en ung spiller med et stort potensiale. Prøv å si det om en norsk fotballspiller på 25😅

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

De snakker om at han trenger en pitch til, at han bare har to, men så langt funker det greit - 3 innings 6SO

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Homerun Derby i NY nå!

Først Judge og rett etterpå Stanton.
Trivelig kveld, og for en start Judge har fått - 6 for 11, 4RBI og 2HR.

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

Sweep av World Series favoritten Royals!!! Kan ikke bli annet enn bra dette 😃

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

FightingVikes skrev: søn apr 02, 2023 11:42 pm Sweep av World Series favoritten Royals!!! Kan ikke bli annet enn bra dette 😃


Flott start det!
Neste torsdag er det tur til Bronx😉

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Herre min hatt å det å ha stanton Jugde er juks! 😅

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Auch man taper lett med 22 run i mot på 3 kamper.... aach kjedelig sesong start...

Oslo Blade

Legg inn av Oslo Blade »

Etter to stortap på rad, 10-0 og 9-0!??, mot Brewers, satser vi på seier i dag. Ser i hvert fall bedre ut enn så lenge, 4-4 i fjerde. Let’s go Mets!

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Drøy start av Rays, de er 11-0.

Yankees er sånn passe, men alle lag ville slitt om de mistet 3/5 av starting rotation rett før seriestart. Er heldigvis ikke veldig langvarig, ser bedre ut i mai.

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

KingKongHalvor skrev: man apr 03, 2023 8:32 am Neste torsdag er det tur til Bronx😉
Det gikk sånn høvelig greit det i første kamp :-D
9 - ni - runs i 1. inning!!! Når skjedde det sist på Yankee Stadium? For Twins har det garantert ikke skjedd før.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

FightingVikes skrev: fre apr 14, 2023 8:56 am
KingKongHalvor skrev: man apr 03, 2023 8:32 am Neste torsdag er det tur til Bronx😉
Det gikk sånn høvelig greit det i første kamp :-D
9 - ni - runs i 1. inning!!! Når skjedde det sist på Yankee Stadium? For Twins har det garantert ikke skjedd før.
Det var en grusom start. Jeg så ikke resten av matchen, for å si det sånn.😅 Tøff lekse for unge Brito, som har pitchet veldig bra i sine to starter. I kveld er det Cortes som starter, blir neppe samme start da, så sug godt på denne karamellen.👍🏼

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

KingKongHalvor skrev: fre apr 14, 2023 9:18 am
FightingVikes skrev: fre apr 14, 2023 8:56 am
KingKongHalvor skrev: man apr 03, 2023 8:32 am Neste torsdag er det tur til Bronx😉
Det gikk sånn høvelig greit det i første kamp :-D
9 - ni - runs i 1. inning!!! Når skjedde det sist på Yankee Stadium? For Twins har det garantert ikke skjedd før.
Det var en grusom start. Jeg så ikke resten av matchen, for å si det sånn.😅 Tøff lekse for unge Brito, som har pitchet veldig bra i sine to starter. I kveld er det Cortes som starter, blir neppe samme start da, så sug godt på denne karamellen.👍🏼
Jeg kjenner jo historien, så karamellen ligger godt i munnen nå :-)
Andre Twinsfans ser det samme:
The Twins are in New York. They are in New York playing the Yankees. They are in New York playing the Yankees and haven’t won a series opener against them since 2014. They are roughly 12 and 999 against the Yankees over my life.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Rays går mot sesongens første tap. Under 2-6 med få outs igjen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hey hey hey that's a Blue jays way! 🤩🤩 Bo Bichette 5-5!!

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

FightingVikes skrev: fre apr 14, 2023 11:58 am
KingKongHalvor skrev: fre apr 14, 2023 9:18 am
FightingVikes skrev: fre apr 14, 2023 8:56 am
Det gikk sånn høvelig greit det i første kamp :-D
9 - ni - runs i 1. inning!!! Når skjedde det sist på Yankee Stadium? For Twins har det garantert ikke skjedd før.
Det var en grusom start. Jeg så ikke resten av matchen, for å si det sånn.😅 Tøff lekse for unge Brito, som har pitchet veldig bra i sine to starter. I kveld er det Cortes som starter, blir neppe samme start da, så sug godt på denne karamellen.👍🏼
Jeg kjenner jo historien, så karamellen ligger godt i munnen nå :-)
Andre Twinsfans ser det samme:
The Twins are in New York. They are in New York playing the Yankees. They are in New York playing the Yankees and haven’t won a series opener against them since 2014. They are roughly 12 and 999 against the Yankees over my life.
Nå var det solid pitcing av starteren, men bullpen som ikke klarte å trygge ledelsen. Trist for Anthony Volpe som slo karrierens første homer. Judge og Stanton med hver sin langball, mager trøst.

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

Jeg suger litt videre på den karamellen jeg 😉

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

FightingVikes skrev: lør apr 15, 2023 1:12 pm Jeg suger litt videre på den karamellen jeg 😉
Gode muligheter i kveld også når konebanker German skal fortsette sin gavmilde start på sesongen.
I morgen starter Cole, da burde det være muligheter for Yankees.

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

Ble "bare" 2 av 4, men kan ikke være misfornøyd med det :-)

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

FightingVikes skrev: man apr 17, 2023 2:43 pm Ble "bare" 2 av 4, men kan ikke være misfornøyd med det :-)
Neida, bør være fornøyd med det. Disse seriene pleier jo være til for å pynte på statistikken😅

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

Vi snakker fortsatt april, og Twins har allerede vunnet "season series" mot Yankees. For første gang siden 2001!!!
Kanskje man kan klare å vinne en kamp i playoffs mot dem også, dersom man skulle komme dit.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

FightingVikes skrev: ons apr 26, 2023 8:13 am Vi snakker fortsatt april, og Twins har allerede vunnet "season series" mot Yankees. For første gang siden 2001!!!
Kanskje man kan klare å vinne en kamp i playoffs mot dem også, dersom man skulle komme dit.
Ble litt solid bank i går, men det er spesielt å være bare i slutten av april og ha tapt 4 matcher mot Twins allerede. Trur ikke jeg har opplevd det siden 1996, da jeg begynte å følge med på baseball.
Mye skader på pitchere er nå én ting, men det er jo fortsatt lov å slå ballen.😅

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»