Amerikansk politikk

Svar
GoingKronos

Re: Amerikansk politikk

Legg inn av GoingKronos »

Guttorm123 skrev: lør apr 01, 2023 5:20 pm
GoingKronos skrev: lør apr 01, 2023 5:06 pm

Du svarte jo selv på innlegget mitt der jeg kritiserte Biden, men du har kanskje glemt det? Demens på gang?
Demens er det vel andre som står for...

Ikke skjønner du ironi heller....

"Så bør Biden gjøre det bedre, men det er ikke det som er problemet i USA""""

Ja, her var du virkelig knallhard.....
Om jeg skriver at du bør gjøre det bedre så skal du forstå det som kritikk, og du bør gjøre det bedre.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

GoingKronos skrev: lør apr 01, 2023 5:30 pm [

Om jeg skriver at du bør gjøre det bedre så skal du forstå det som kritikk, og du bør gjøre det bedre.
Ja, det er vel slik du formulerer deg om de du kritiserer....

Corvus

Legg inn av Corvus »

Mye rart som foregår i USA. Her har man en professor ved Michigan Universitet som mener at “right-wing” speakers bør drepes, heller enn å kansellere dem. Stadig utvikling i feil retning fra personer på venstresiden altså.

https://nypost.com/2023/03/28/wayne-sta ... book-post/

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Høyresiden liker jo å finne en ytterligående skrulling å bruke som eksempel for hvordan venstresiden "egentlig er".

Venstresiden kan nøye seg med å peke på Trump, McConnel, Taylor-Greene.....altså de fremste lederne deres. De må jobbe hardere i MAGA-land, det må de.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Corvus skrev: lør apr 01, 2023 7:58 pm Mye rart som foregår i USA. Her har man en professor ved Michigan Universitet som mener at “right-wing” speakers bør drepes, heller enn å kansellere dem. Stadig utvikling i feil retning fra personer på venstresiden altså.

https://nypost.com/2023/03/28/wayne-sta ... book-post/
Han fikk altså sparken for dette (som han jo burde) og får ingen støtte fra noen ledende politikere eller media på venstresiden. Jeg finner ikke noen støtte i det hele tatt.

Så jeg regner med at innlegget ditt er en hyllest til den raske responsen som fikk han fjernet og den manglende støtten fra venstresiden.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

oddvar_kjempebra skrev: man apr 03, 2023 10:19 am
Corvus skrev: lør apr 01, 2023 7:58 pm Mye rart som foregår i USA. Her har man en professor ved Michigan Universitet som mener at “right-wing” speakers bør drepes, heller enn å kansellere dem. Stadig utvikling i feil retning fra personer på venstresiden altså.

https://nypost.com/2023/03/28/wayne-sta ... book-post/
Han fikk altså sparken for dette (som han jo burde) og får ingen støtte fra noen ledende politikere eller media på venstresiden. Jeg finner ikke noen støtte i det hele tatt.

Så jeg regner med at innlegget ditt er en hyllest til den raske responsen som fikk han fjernet og den manglende støtten fra venstresiden.
At man blir suspendert betyr ikke at man har fått sparken.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Texas_John skrev: man apr 03, 2023 10:31 am
oddvar_kjempebra skrev: man apr 03, 2023 10:19 am
Corvus skrev: lør apr 01, 2023 7:58 pm Mye rart som foregår i USA. Her har man en professor ved Michigan Universitet som mener at “right-wing” speakers bør drepes, heller enn å kansellere dem. Stadig utvikling i feil retning fra personer på venstresiden altså.

https://nypost.com/2023/03/28/wayne-sta ... book-post/
Han fikk altså sparken for dette (som han jo burde) og får ingen støtte fra noen ledende politikere eller media på venstresiden. Jeg finner ikke noen støtte i det hele tatt.

Så jeg regner med at innlegget ditt er en hyllest til den raske responsen som fikk han fjernet og den manglende støtten fra venstresiden.
At man blir suspendert betyr ikke at man har fått sparken.
Du fant ingen som støttet ham du heller skjønner jeg. Så du bedriver litt flisespikkeri istedet.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

oddvar_kjempebra skrev: man apr 03, 2023 4:16 pm Du fant ingen som støttet ham du heller skjønner jeg. Så du bedriver litt flisespikkeri istedet.
Å joda, jeg vet at fyren helt garantert har massiv støtte både i media, hos politikere og hos de fleste såkalte minoriteter. For øvrig er det ikke flisespikkeri å påpeke at en som påstås å ha fått sparken, rent faktisk ikke har fått sparken.

Corvus

Legg inn av Corvus »

oddvar_kjempebra skrev: man apr 03, 2023 10:19 am
Corvus skrev: lør apr 01, 2023 7:58 pm Mye rart som foregår i USA. Her har man en professor ved Michigan Universitet som mener at “right-wing” speakers bør drepes, heller enn å kansellere dem. Stadig utvikling i feil retning fra personer på venstresiden altså.

https://nypost.com/2023/03/28/wayne-sta ... book-post/
Han fikk altså sparken for dette (som han jo burde) og får ingen støtte fra noen ledende politikere eller media på venstresiden. Jeg finner ikke noen støtte i det hele tatt.

Så jeg regner med at innlegget ditt er en hyllest til den raske responsen som fikk han fjernet og den manglende støtten fra venstresiden.
Hvis du leser så får han fremdeles lønn...Ikke mye sparken der i gården.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Corvus skrev: lør apr 01, 2023 7:58 pm Mye rart som foregår i USA. Her har man en professor ved Michigan Universitet som mener at “right-wing” speakers bør drepes, heller enn å kansellere dem. Stadig utvikling i feil retning fra personer på venstresiden altså.

https://nypost.com/2023/03/28/wayne-sta ... book-post/
Fint at det er en ytterliggående fundamentalist som ytrer dette, i motsetning til heltene og lederne "deres" i Trump, Boebert, MTG og McConnell som heldigvis aldri har uttalt noe ytterligående. Nei, vent nå litt...

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Texas_John skrev: man apr 03, 2023 5:55 pm
oddvar_kjempebra skrev: man apr 03, 2023 4:16 pm Du fant ingen som støttet ham du heller skjønner jeg. Så du bedriver litt flisespikkeri istedet.
Å joda, jeg vet at fyren helt garantert har massiv støtte både i media, hos politikere og hos de fleste såkalte minoriteter. For øvrig er det ikke flisespikkeri å påpeke at en som påstås å ha fått sparken, rent faktisk ikke har fått sparken.
Du vet ja, ok. Du bare vil ikke vise det.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Centrist skrev: man apr 03, 2023 6:09 pm
Corvus skrev: lør apr 01, 2023 7:58 pm Mye rart som foregår i USA. Her har man en professor ved Michigan Universitet som mener at “right-wing” speakers bør drepes, heller enn å kansellere dem. Stadig utvikling i feil retning fra personer på venstresiden altså.

https://nypost.com/2023/03/28/wayne-sta ... book-post/
Fint at det er en ytterliggående fundamentalist som ytrer dette, i motsetning til heltene og lederne "deres" i Trump, Boebert, MTG og McConnell som heldigvis aldri har uttalt noe ytterligående. Nei, vent nå litt...
Syns ikke McConnell hører hjemme med de navnene.

Men du har helt rett i at selv om det fins ekstreme på begge sider så er problemet at blant republikanerne så er det helt mainstream å være så ekstrem, at det f,eks ikke er diskvalifiserende å hylle dem som angrep kongressen er fullstendig vanvittig. Og om en presidentkandidat sier at han ikke vil støtte en som hyller dem så vil han bli nektet å delta i debattene i følge lederen av det republikanske partiet. Så galt er det faktisk.

Centrist

Legg inn av Centrist »

GoingKronos skrev: man apr 03, 2023 6:19 pm
Centrist skrev: man apr 03, 2023 6:09 pm Fint at det er en ytterliggående fundamentalist som ytrer dette, i motsetning til heltene og lederne "deres" i Trump, Boebert, MTG og McConnell som heldigvis aldri har uttalt noe ytterligående. Nei, vent nå litt...
Syns ikke McConnell hører hjemme med de navnene.

Men du har helt rett i at selv om det fins ekstreme på begge sider så er problemet at blant republikanerne så er det helt mainstream å være så ekstrem, at det f,eks ikke er diskvalifiserende å hylle dem som angrep kongressen er fullstendig vanvittig. Og om en presidentkandidat sier at han ikke vil støtte en som hyller dem så vil han bli nektet å delta i debattene i følge lederen av det republikanske partiet. Så galt er det faktisk.
Forsåvidt enig. Problemet med McConnell er at han har solgt sjela, så man aner ikke hva han innerst inne står for lenger. De andre vet man jo godt hva står for.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Centrist skrev: man apr 03, 2023 6:09 pm
Corvus skrev: lør apr 01, 2023 7:58 pm Mye rart som foregår i USA. Her har man en professor ved Michigan Universitet som mener at “right-wing” speakers bør drepes, heller enn å kansellere dem. Stadig utvikling i feil retning fra personer på venstresiden altså.

https://nypost.com/2023/03/28/wayne-sta ... book-post/
Fint at det er en ytterliggående fundamentalist som ytrer dette, i motsetning til heltene og lederne "deres" i Trump, Boebert, MTG og McConnell som heldigvis aldri har uttalt noe ytterligående. Nei, vent nå litt...
Ganske ekstreme slike folk på venstresiden.

Kan ikke huske å ha sett noe tilsvarende på høyresiden, at noen ellers oppegående folk der ønsker å drepe folk fra venstresiden om de ikke har de rette meninger.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Corvus skrev: man apr 03, 2023 6:25 pm
Centrist skrev: man apr 03, 2023 6:09 pm
Corvus skrev: lør apr 01, 2023 7:58 pm Mye rart som foregår i USA. Her har man en professor ved Michigan Universitet som mener at “right-wing” speakers bør drepes, heller enn å kansellere dem. Stadig utvikling i feil retning fra personer på venstresiden altså.

https://nypost.com/2023/03/28/wayne-sta ... book-post/
Fint at det er en ytterliggående fundamentalist som ytrer dette, i motsetning til heltene og lederne "deres" i Trump, Boebert, MTG og McConnell som heldigvis aldri har uttalt noe ytterligående. Nei, vent nå litt...
Ganske ekstreme slike folk på venstresiden.

Kan ikke huske å ha sett noe tilsvarende på høyresiden, at noen ellers oppegående folk der ønsker å drepe folk fra venstresiden om de ikke har de rette meninger.
Du skjønte visst ikke helt den med folkevalgte politiske ledere versus random ikke-valgt fyr på et universitet. Sikkert ikke viljen det sto på.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Corvus skrev: man apr 03, 2023 6:25 pm Ganske ekstreme slike folk på venstresiden.

Kan ikke huske å ha sett noe tilsvarende på høyresiden, at noen ellers oppegående folk der ønsker å drepe folk fra venstresiden om de ikke har de rette meninger.
Så var dette ei heller essensen i innlegget mitt.

Forskjellen mellom Demokratene og Republikanere i amerikansk politikk nå er at Demokratene har relativt moderate ledere, mens Republikanere har endt opp i et gjørmehøl bestående av Trump, MTG og Boebert. Det sier sitt når deSantis plutselig er moderat for noens øyne.

Det er åpenbart forskjell på en relativt tilfeldig fyr på et relativt tilfeldig universitet og landets tidligere president.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Corvus skrev: man apr 03, 2023 6:25 pm
Centrist skrev: man apr 03, 2023 6:09 pm
Corvus skrev: lør apr 01, 2023 7:58 pm Mye rart som foregår i USA. Her har man en professor ved Michigan Universitet som mener at “right-wing” speakers bør drepes, heller enn å kansellere dem. Stadig utvikling i feil retning fra personer på venstresiden altså.

https://nypost.com/2023/03/28/wayne-sta ... book-post/
Fint at det er en ytterliggående fundamentalist som ytrer dette, i motsetning til heltene og lederne "deres" i Trump, Boebert, MTG og McConnell som heldigvis aldri har uttalt noe ytterligående. Nei, vent nå litt...
Ganske ekstreme slike folk på venstresiden.

Kan ikke huske å ha sett noe tilsvarende på høyresiden, at noen ellers oppegående folk der ønsker å drepe folk fra venstresiden om de ikke har de rette meninger.
Jeg vil jo si det er litt forskjell på en fyr som sitter på et universitet og fantaserer, og de tusenvis av Trump-supportere som angrep kongressen og ropte t de ville henge Mike Pence. Og det er ikke denne venstreekstreme tullingen som er verst.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Centrist skrev: man apr 03, 2023 6:32 pm
Corvus skrev: man apr 03, 2023 6:25 pm Ganske ekstreme slike folk på venstresiden.

Kan ikke huske å ha sett noe tilsvarende på høyresiden, at noen ellers oppegående folk der ønsker å drepe folk fra venstresiden om de ikke har de rette meninger.
Så var dette ei heller essensen i innlegget mitt.

Forskjellen mellom Demokratene og Republikanere i amerikansk politikk nå er at Demokratene har relativt moderate ledere, mens Republikanere har endt opp i et gjørmehøl bestående av Trump, MTG og Boebert. Det sier sitt når deSantis plutselig er moderat for noens øyne.

Det er åpenbart forskjell på en relativt tilfeldig fyr på et relativt tilfeldig universitet og landets tidligere president.
DeSantis er selvsagt moderat på de fleste områder.

Har aldri sammenlignet noen som helst, sier at det er skremmende at professorer på universiteter, folk som bør være høyst oppegående selv om de er aldri så langt ute på venstresiden, kan klare å få sagt noe slikt. Og heller utrolig nok ikke får blankt sparken.
Hadde en professor på et universitet her i Norge, og han var langt ute på høyre eller venstre, sagt noe slikt så hadde det heldigvis blitt ramaskrik.
Viser bare nok en gang hvor utrolig polarisert USA har blitt.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

William_S skrev: fre mar 31, 2023 8:03 am Trump kunne drept og voldtatt en person på åpen gate og folk ville fortsatt støttet ham.
Det er jo det man har sagt noen år nå. Dog virker det for meg som det "skaller" ganske bra av om dagen. Han mister vel stadig også endel av sine kjernevelgere.
Men vi får se hva som dukker opp i morgen og om de klarer å komme opp med noe nytt.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Forøvrig trur jeg også overraskende ting kan skje. Nå kan jo Trump skylde på denne tiltalen hvis han ikke stiller.
Tom. Trump er nok innerst inne ikke dum. Hvis han ser at han åpenbart ikke kan vinne ett presidentvalg er jeg usikker på om han vil stille!!!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

D-day i morgen når det gjelder Trump. Han er ikke dummere enn at han skjønner at han trenger en oppmerksomhets-boost, og nå tror han altså at rettssaken vil hjelpe ham. Han kommer i rampelyset og DeSanctimonious må vel egentlig bare holde en lav profil og si minst mulig.

Hvordan han kommer ut av det som starter i morgen vil gi svaret på om Trumpern har mistet teften eller ikke.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Folk_flesk skrev: man apr 03, 2023 9:09 pm D-day i morgen når det gjelder Trump. Han er ikke dummere enn at han skjønner at han trenger en oppmerksomhets-boost, og nå tror han altså at rettssaken vil hjelpe ham. Han kommer i rampelyset og DeSanctimonious må vel egentlig bare holde en lav profil og si minst mulig.

Hvordan han kommer ut av det som starter i morgen vil gi svaret på om Trumpern har mistet teften eller ikke.
Det er jo vanskelig å spå om hva som skjer. Nye ting og sterkere beviser kan jo snu vinden.
En eller flere Trumptilhengere som klikker og gjør terror vil jo også kunne snu vinden.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

VivaLV skrev: man apr 03, 2023 9:23 pm
Folk_flesk skrev: man apr 03, 2023 9:09 pm D-day i morgen når det gjelder Trump. Han er ikke dummere enn at han skjønner at han trenger en oppmerksomhets-boost, og nå tror han altså at rettssaken vil hjelpe ham. Han kommer i rampelyset og DeSanctimonious må vel egentlig bare holde en lav profil og si minst mulig.

Hvordan han kommer ut av det som starter i morgen vil gi svaret på om Trumpern har mistet teften eller ikke.
Det er jo vanskelig å spå om hva som skjer. Nye ting og sterkere beviser kan jo snu vinden.
En eller flere Trumptilhengere som klikker og gjør terror vil jo også kunne snu vinden.
I Storbritannia virket det som tilhengerne til Boris Johnson til slutt gikk lei av sirkus og bråk 24/7. Men det forutsetter at man innerst inne har et rasjonelt gen eller to. Noe sånt har jeg iallefall ikke hittil oppdaget hos Trump-tilhengerne.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

VivaLV skrev: man apr 03, 2023 9:23 pm
Folk_flesk skrev: man apr 03, 2023 9:09 pm D-day i morgen når det gjelder Trump. Han er ikke dummere enn at han skjønner at han trenger en oppmerksomhets-boost, og nå tror han altså at rettssaken vil hjelpe ham. Han kommer i rampelyset og DeSanctimonious må vel egentlig bare holde en lav profil og si minst mulig.

Hvordan han kommer ut av det som starter i morgen vil gi svaret på om Trumpern har mistet teften eller ikke.
Det er jo vanskelig å spå om hva som skjer. Nye ting og sterkere beviser kan jo snu vinden.
En eller flere Trumptilhengere som klikker og gjør terror vil jo også kunne snu vinden.
Den sinnssyke tiltalen kan faktisk fremprovosere voldshandlinger. En tiltale som skjemmer ut USA iscenesatt av et rettsvesen jeg ikke respekterer i det hele tatt.

Man kan bare håpe at galskapen går over av seg selv uten noen dramatikk av noe slag.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Folk_flesk skrev: man apr 03, 2023 9:09 pm D-day i morgen når det gjelder Trump. Han er ikke dummere enn at han skjønner at han trenger en oppmerksomhets-boost, og nå tror han altså at rettssaken vil hjelpe ham. Han kommer i rampelyset og DeSanctimonious må vel egentlig bare holde en lav profil og si minst mulig.

Hvordan han kommer ut av det som starter i morgen vil gi svaret på om Trumpern har mistet teften eller ikke.
Om det ikke dukker opp noe helt annet enn hva som er rapportert om saken i morgen så vil den være en gla'sak for Trump. Den passer perfekt inn i narrativet han selger til dem som er skeptiske til det offentlige, og han har utøket ledelsen på DeSantis siden nyheten sprakk. Med begjæringer om dette og hint vil han fint kunne klare å holde denne i rampelyset i lang, lang tid. Opplegg til smash på åpent mål.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

William_S skrev: fre mar 31, 2023 8:03 am Trump kunne drept og voldtatt en person på åpen gate og folk ville fortsatt støttet ham.
Et enslig drap? Dere som forguder statsledere med 50 millioner liv på samvittigheten https://www.fiskeribladet.no/nyheter/va ... /8-1-42741

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Brezjnev skrev: man apr 03, 2023 9:40 pm
Folk_flesk skrev: man apr 03, 2023 9:09 pm D-day i morgen når det gjelder Trump. Han er ikke dummere enn at han skjønner at han trenger en oppmerksomhets-boost, og nå tror han altså at rettssaken vil hjelpe ham. Han kommer i rampelyset og DeSanctimonious må vel egentlig bare holde en lav profil og si minst mulig.

Hvordan han kommer ut av det som starter i morgen vil gi svaret på om Trumpern har mistet teften eller ikke.
Om det ikke dukker opp noe helt annet enn hva som er rapportert om saken i morgen så vil den være en gla'sak for Trump. Den passer perfekt inn i narrativet han selger til dem som er skeptiske til det offentlige, og han har utøket ledelsen på DeSantis siden nyheten sprakk. Med begjæringer om dette og hint vil han fint kunne klare å holde denne i rampelyset i lang, lang tid. Opplegg til smash på åpent mål.
Det er mulig at Trump tjener på det blant republikanere. Men det tyder på at amerikanere flest er enig i tiltalen. Og dette er jo gjenkjennelig, majoriteten av republikanske velgere er rett og slett på kollisjonskurs med resten av befolkningen.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

GoingKronos skrev: man apr 03, 2023 10:02 pm
Brezjnev skrev: man apr 03, 2023 9:40 pm
Folk_flesk skrev: man apr 03, 2023 9:09 pm D-day i morgen når det gjelder Trump. Han er ikke dummere enn at han skjønner at han trenger en oppmerksomhets-boost, og nå tror han altså at rettssaken vil hjelpe ham. Han kommer i rampelyset og DeSanctimonious må vel egentlig bare holde en lav profil og si minst mulig.

Hvordan han kommer ut av det som starter i morgen vil gi svaret på om Trumpern har mistet teften eller ikke.
Om det ikke dukker opp noe helt annet enn hva som er rapportert om saken i morgen så vil den være en gla'sak for Trump. Den passer perfekt inn i narrativet han selger til dem som er skeptiske til det offentlige, og han har utøket ledelsen på DeSantis siden nyheten sprakk. Med begjæringer om dette og hint vil han fint kunne klare å holde denne i rampelyset i lang, lang tid. Opplegg til smash på åpent mål.
Det er mulig at Trump tjener på det blant republikanere. Men det tyder på at amerikanere flest er enig i tiltalen. Og dette er jo gjenkjennelig, majoriteten av republikanske velgere er rett og slett på kollisjonskurs med resten av befolkningen.
Det lever han nok fint med. Trump vil fortsette å være den republikanere som vil opp og frem må sverge sin lojalitet til, og selv om ikke fansen har så mye penger individuelt så er de såpass mange at det likevel er store summer å grifte.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Neptun skrev: man apr 03, 2023 9:34 pm Den sinnssyke tiltalen kan faktisk fremprovosere voldshandlinger. En tiltale som skjemmer ut USA iscenesatt av et rettsvesen jeg ikke respekterer i det hele tatt.

Man kan bare håpe at galskapen går over av seg selv uten noen dramatikk av noe slag.
For det første vet vi ikke akkurat hva han er tiltalt for. Så du kan ikke si at den er sinnsyk før etter at det blir kjent i morgen.
For det andre minner jeg om at du skrev dette 31. mars i Trump-familien tråden:

"Hva er det han er tiltalt for denne gangen - hatt sex med en bimbo?
Det er vel ikke et offentlig anliggende, eller har det blitt det nå i USA?
Rettsvesenet og hærskaren med forliksjagende advokater som vil ha pengene til ALLE rike skjemmer ut USA i all offentlighet hver dag nå."


og deretter:

"Er det ulovlig å betale "hysj"penger til en bimbo for at hun ikke skal skvaldre for hele verden at hun har hatt sex med en kjendis? (uten at det hjalp)
Å ha sex med noen er enn så lenge ikke ulovlig i USA - og det er ikke et offentlig anliggende - selv man heter Trump.
De skjemmer seg kraftig ut for hele verden med denne vendettaen i regi av venstresiden og det latterlige rettsvesenet de har."


Du kaller altså tiltalen for en skandale før vi vet eksakt hva han er tiltalt for og du skriker ut om en vandetta i regi av venstresiden uten at du en gang vet hva saken handler om. Det er enkelt å se mønsteret her.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

GoingKronos skrev: man apr 03, 2023 10:02 pm Det er mulig at Trump tjener på det blant republikanere. Men det tyder på at amerikanere flest er enig i tiltalen. Og dette er jo gjenkjennelig, majoriteten av republikanske velgere er rett og slett på kollisjonskurs med resten av befolkningen.
«Amerikanere flest» er enige i en tiltale som ingen enda kjenner ordlyden i engang? Politisk forfølgelse kaller man slikt. For øvrig et interessant punkt i undersøkelsen din

Bilde

Bare 37% mener handlingen de tror han skal tiltales for er ulovlig, men 60% svarer likevel at det er riktig å tiltale ham for det?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»