Millwall FC - The Pride Of London

Svar
Leeds_ModernTalking

Re: Millwall FC - The Pride Of London

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Og da ble det seier 1-0. Zian Flemming, my man!!!! MÅ jo bare være årets signering i Championship.

Millwall ligger godt an nå. Vinner de hengekampen mot Luton tirsdag, blir det vanskelig å stikke kjepper i hjulene for The Lions.

COYL!

morrisey

Legg inn av morrisey »

La gå at Millwall ikke bestandig har hatt det beste ryktet, eller de mest stuerene supporterne, men i dag hadde de besøk av en skapning som får Harry the Dog til å fremstå som en kjælen kattunge.
Selveste Infantino var på lekterna i dag. Trist at han ikke fikk en tradisjonell velkomst...

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Tom Bradshaw nominert til månedens spiller i Championship i februar.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Bradshaw med i troppen til Wales for første gang på fem år. Wales skal opp mot Kroatia og Latvia.

Fullt fortjent! Har hatt en fin periode etter jul og ble kåret til månedens spiller i Championship i februar.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Leeds_ModernTalking skrev: lør feb 25, 2023 6:10 pm Og da ble det seier 1-0. Zian Flemming, my man!!!! MÅ jo bare være årets signering i Championship.
Jeg tror jeg er enig. (Her ekskluderer jeg låne-signeringer, de tells ikke) ((Trodde Gyökeres kom i år men det er jo BS))

Manuel Benson er kanskje min "favoritt", men det er rent subjektivt og basert på spillestil. objektivt har Flemming ved første tenkerunde vel vært den signeringen, særlig mtp pris, som har levert best ja. Tror jeg.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Lezah skrev: tor mar 23, 2023 11:19 am
Leeds_ModernTalking skrev: lør feb 25, 2023 6:10 pm Og da ble det seier 1-0. Zian Flemming, my man!!!! MÅ jo bare være årets signering i Championship.
Jeg tror jeg er enig. (Her ekskluderer jeg låne-signeringer, de tells ikke) ((Trodde Gyökeres kom i år men det er jo BS))

Manuel Benson er kanskje min "favoritt", men det er rent subjektivt og basert på spillestil. objektivt har Flemming ved første tenkerunde vel vært den signeringen, særlig mtp pris, som har levert best ja. Tror jeg.
Jeg må innrømme at jeg skrev innlegget i et gledens øyeblikk. Men Flemming har absolutt levert varene og det er nok bare Jake Cooper som kan matche han i kampen om å være Millwalls viktigste spiller i år.

En annen av innkjøpte/freebies foran denne sesongen jeg har sansen for er Anel Ahmedhodzic i Blades.
Tøff spiller uten at han er en "råtass". God, gammeldags championshipspiller etter mitt hjerte.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Millwalls formspiller Tom Bradshaw kom inn 20 minutter før slutt for Wales i et sterkt 1-1 borte mot kroatene.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Tøff sekspoengkamp på The Hawthorns i morgen. Meg bekjent er det ingen nye på skadelisten.
Kjør på Millwall! Her er det bare å reise seg fra det flaue tapet mot Huddersfield samt gi den tidligere The Den-favoritten Jed Wallace en på trynet.

COYL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Uavgjort borte mot WBA er et greit resultat.

Ble en bra runde for Millwall siden både Blackburn, Norwich og Coventry tapte.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Ser lyst på at The Lions klarer play-off nå.

Har bl.a. kamper mot Birmingham, Hull, Wigan og Blackpool i de siste sju kampene. Forventer seier i de matchene og det bør i så fall være nok til å kapre en topp 6 plass.

COYL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Alle billettene til toppkampen mot Luton er solgt.
Kommer til å bli en herlig temperatur i Cold Blow Lane på fredag.

Matchen vises på Vsport1. Gleder meg som bare det!

COYL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

God, gammeldags Championshipkamp med mest kriging og få sjanser.

Rotherham leder over WBA for øyeblikket, ser jeg. Måtte det holde seg.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

YES, BABY!!!!!!!!

Hyperviktig 2-0 seier mot Preston etter scoringer av Tom Bradshaw og Zian Flemming, to av Championships absolutte formspillere om dagen.
Bare å håpe på at Hull vinner i møkkahølet lancashire mot Blackburn senere i kveld.

Ny hjemmekamp mot Birmingham på tirsdag. Vises på Vsport.

Litt kjipt at Murray Wallace måtte ut med skade tidlig i kampen. Blir spennende å se hvordan det har gått.

COYL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Wallace trolig ute de siste kampene av sesongen.

Synd, men Molly er ingen dårlig erstatter.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Leeds_ModernTalking skrev: søn apr 16, 2023 11:32 pm de siste kampene av sesongen.
Hvordan har Cresswell vært? Har han det i seg til å bli i all fall stallspiller i Leeds?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Lezah skrev: man apr 17, 2023 9:37 am
Leeds_ModernTalking skrev: søn apr 16, 2023 11:32 pm de siste kampene av sesongen.
Hvordan har Cresswell vært? Har han det i seg til å bli i all fall stallspiller i Leeds?
Cresswell har vært veldig bra. Har bare Flemming foran seg på ratingen på sofascore.

Om han får fast plass på Leeds neste sesong avhenger av om vi unngår nedrykk eller ei. Ved nedrykk blir Koch solgt, regner jeg med. Da håper jeg vi satser på "one of our own" og erstatter Koch med Cresswell.

Holder vi plassen blir han fin å ha som en reserve for Koch neste sesong.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Laget mot Birmingham :

Long
McNamara - Hutchinson - Cooper - Malone
Saville - Mitchell
Burke - Flemming - Voglsammer
Bradshaw

COYL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Få Chong ut av banen og behandle han der hvis han er skadet, for pokker!!!!!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

0-1. Fanken...

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Pause. 0-1 i både målsjanser og mål.

Millwall mer frempå på slutten. Men dette må bli mye bedre, skal det bli seier.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Burke nære ved å utligne.

Litt ufortjent at City fortsatt leder nå.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Mejbri... For et motbydelig rasshøl.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Verdamt. For et ran av City.

Og den usympatiske kødden Mejbri unner jeg uhelbredelig kreft.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Ale, du her? Synes ikke du at Championship er noe dritt, da...?

Ikke noe galt i å drøye ut tiden på tampen, det er hverdagskost.
Jeg reagerte på at han fyrer opp Millwallsupporterne ved å skrike høyere enn alle Fredrikstads innbyggere til sammen.

Han har sikkert mistet stemmen i noen dager.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Resultatene i de andre kampene denne midtukerunden gikk stort sett Millwalls vei.

Uavgjort mellom Blackburn og Coventry var helt mega.

Lørdag tar dere Wigan.

COME ON MILLWALL!

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Leeds_ModernTalking skrev: ons apr 19, 2023 11:18 pmCOME ON MILLWALL!
Hvis opprykk, har du tro på at oppgjørene mot Thames Ironworks blir noe voldsomme? Eller blir det mest forbanning av mostanderne på TikTok?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Eldon skrev: tor apr 20, 2023 3:35 pm
Leeds_ModernTalking skrev: ons apr 19, 2023 11:18 pmCOME ON MILLWALL!
Hvis opprykk, har du tro på at oppgjørene mot Thames Ironworks blir noe voldsomme? Eller blir det mest forbanning av mostanderne på TikTok?
På banen blir det vel mer eller mindre en vanlig fotballkamp.

Utenfor banen er det sikkert en del bråkmakere som har lyst til å lage kvalme.
Men denne famøse kampen i 2009 gjorde nok sitt til at politiet og klubbene samarbeider så godt som mulig for å forhindre bråk : https://en.wikipedia.org/wiki/2009_Upton_Park_riot
Før lagene møttes i ligaen igjen i 2011/12 ble det vel også diskutert om kampene skulle gå for tomme tribuner, om jeg ikke husker feil.

Hva TikTok angår vet jeg ikke. Der får du heller spørre Emilie Enger Mehl :D

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Stinn brakke på The Den i den siste kampen mot Blackburn. Kan pdd bli en avgjørende kamp mtp plass i kvaliken.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Long
McNamara - Hutchinson - Cooper - Malone
Saville - Mitchell
Burke - Flemming - Styles
Bradshaw

COYL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

1-0 til Wigan.

Skal se de roter bort play-off plassen mot Wigan og Blackpool.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»