Manchester United

Svar

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Shaw med fire års kontrakt, sies det.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

missChance skrev: fre mar 31, 2023 5:34 pm Shaw med fire års kontrakt, sies det.
Gledelig!

Nå må fokus være på å få signert nye kontrakter med Rashford og Garnacho. Kjør!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

fugletitteren skrev: fre mar 31, 2023 7:13 pm
missChance skrev: fre mar 31, 2023 5:34 pm Shaw med fire års kontrakt, sies det.
Gledelig!

Nå må fokus være på å få signert nye kontrakter med Rashford og Garnacho. Kjør!
Marcus er vel bare et spørsmål om tid. Kan ikke tenke meg at noen av partene gjør seg så vanskelige.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

missChance skrev: fre mar 31, 2023 7:16 pm
fugletitteren skrev: fre mar 31, 2023 7:13 pm
missChance skrev: fre mar 31, 2023 5:34 pm Shaw med fire års kontrakt, sies det.
Gledelig!

Nå må fokus være på å få signert nye kontrakter med Rashford og Garnacho. Kjør!
Marcus er vel bare et spørsmål om tid. Kan ikke tenke meg at noen av partene gjør seg så vanskelige.
Kan jo tenkes at han avventer fuckyou-money fra våre potentielt nye arabiske eiere.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Rashford trolig klar, Martial har trent i to uker, er frisk og kommer til å være i troppen (lurer på om EtH sa benken, men husker ikke).
Noe av det EtH sa på pressekonferansen.

Skal bli godt å komme i gang igjen. Mange spillere som er uthvilte og freshe, klar til et nytt hardkjør i Unitedtrøya. Kommer til å bli en knallhard kamp mot Newcastle, men egentlig ingen krise hvis vi taper her. Martial er tilbake, snart er Eriksen og Casemiro tilbake, spillerne har fått ladet opp batteriene... En del ingredienser som gjør at vi kan håpe på noen nye gode måneder mot slutten av sesongen.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Mehell skrev: lør apr 01, 2023 2:59 am Rashford trolig klar, Martial har trent i to uker, er frisk og kommer til å være i troppen (lurer på om EtH sa benken, men husker ikke).
Noe av det EtH sa på pressekonferansen.

Skal bli godt å komme i gang igjen. Mange spillere som er uthvilte og freshe, klar til et nytt hardkjør i Unitedtrøya. Kommer til å bli en knallhard kamp mot Newcastle, men egentlig ingen krise hvis vi taper her. Martial er tilbake, snart er Eriksen og Casemiro tilbake, spillerne har fått ladet opp batteriene... En del ingredienser som gjør at vi kan håpe på noen nye gode måneder mot slutten av sesongen.
Ingen krise om vi taper? Vurderer denne kampen som den potensielt viktigste vi spiller i år/vår. Cupfinale på mange måter. Om vi vinner denne ligger vi ganske fint an. Taper vi kan "alt" ryke.

Mehell

Legg inn av Mehell »

DuncanE skrev: lør apr 01, 2023 4:05 am
Mehell skrev: lør apr 01, 2023 2:59 am Rashford trolig klar, Martial har trent i to uker, er frisk og kommer til å være i troppen (lurer på om EtH sa benken, men husker ikke).
Noe av det EtH sa på pressekonferansen.

Skal bli godt å komme i gang igjen. Mange spillere som er uthvilte og freshe, klar til et nytt hardkjør i Unitedtrøya. Kommer til å bli en knallhard kamp mot Newcastle, men egentlig ingen krise hvis vi taper her. Martial er tilbake, snart er Eriksen og Casemiro tilbake, spillerne har fått ladet opp batteriene... En del ingredienser som gjør at vi kan håpe på noen nye gode måneder mot slutten av sesongen.
Ingen krise om vi taper? Vurderer denne kampen som den potensielt viktigste vi spiller i år/vår. Cupfinale på mange måter. Om vi vinner denne ligger vi ganske fint an. Taper vi kan "alt" ryke.
Mange kamper igjen, så derfor ingen krise om vi taper her uansett.
Det viktige nå er å få spillere som Martial og Eriksen klare igjen etter skader, og få Casemiro tilbake etter suspensjonen. Kampen mot Newcastle er kun den første i en lang rekke av kamper.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

DuncanE skrev: lør apr 01, 2023 4:05 am
Mehell skrev: lør apr 01, 2023 2:59 am Rashford trolig klar, Martial har trent i to uker, er frisk og kommer til å være i troppen (lurer på om EtH sa benken, men husker ikke).
Noe av det EtH sa på pressekonferansen.

Skal bli godt å komme i gang igjen. Mange spillere som er uthvilte og freshe, klar til et nytt hardkjør i Unitedtrøya. Kommer til å bli en knallhard kamp mot Newcastle, men egentlig ingen krise hvis vi taper her. Martial er tilbake, snart er Eriksen og Casemiro tilbake, spillerne har fått ladet opp batteriene... En del ingredienser som gjør at vi kan håpe på noen nye gode måneder mot slutten av sesongen.
Ingen krise om vi taper? Vurderer denne kampen som den potensielt viktigste vi spiller i år/vår. Cupfinale på mange måter. Om vi vinner denne ligger vi ganske fint an. Taper vi kan "alt" ryke.
Ikke ideelt selvfølgelig - men jeg synes ikke det er helt krise. Newcastle har 3 tøffe bortekamper etter United - vi har 2 hjemmekamper + Forest borte.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »



Hvor lenge holder det?

startelver

Legg inn av startelver »

Rasmus Højlund , den 20 år gamle danske spissen i Atalanta er visst høyaktuell for United.

Mehell

Legg inn av Mehell »

startelver skrev: søn apr 02, 2023 12:55 am Rasmus Højlund , den 20 år gamle danske spissen i Atalanta er visst høyaktuell for United.
Vi blirlinket til relativt mange spillere hele tiden, så vanskelig å si hva som er reellt og hva som er oppspinn.
Højlund ser ut som et veldig bra talent, men tror rett og slett ikke han er klar til å ta en fremtredende rolle i angrepet vårt enda. Men hvis vi hadde kjøpt en etablert spiss som førstevalg og dansken som backup så kunne det blitt en skikkelig solid løsning.

Ikke at jeg tror vi kommer til å handle to angripere da, og i hvert fall ikke Højlund som et backupalternativ ettersom han sikkert kommer til å ha en stor prislapp på seg i sommer.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Just link them all to united

The club still sucks

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Noen her som har noe tips om hva man skal spille på mot Newcastle? Tar gjerne imot råd

Mehell

Legg inn av Mehell »

vadefugl skrev: søn apr 02, 2023 3:09 am Noen her som har noe tips om hva man skal spille på mot Newcastle? Tar gjerne imot råd
UB, eller B (draw no bet) er mine forslag, hvis oddsen er akseptabel da. Muligens et lite bet på U/B pause/fulltid og.
Har ikke sjekket odds eller analysert kampen i det hele tatt, så dessverre vanskelig å gi noen spesifikke tips.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

@Mehell Tror jeg skal gå for under 2.5 mål I kampen. Usikker på formen til hjemmelaget for tiden og om de har fått tilbake spillere som har vært skadet. United vet jeg heller ikke så mye om, får se an oddsen før jeg satser

Mehell

Legg inn av Mehell »

vadefugl skrev: søn apr 02, 2023 4:11 am @Mehell Tror jeg skal gå for under 2.5 mål I kampen. Usikker på formen til hjemmelaget for tiden og om de har fått tilbake spillere som har vært skadet. United vet jeg heller ikke så mye om, får se an oddsen før jeg satser
Kan fort bli 1-1. 1-2 eller lignende da. Men u/2.5 er nok ikke det dummeste du kan spille.

Lezah

Legg inn av Lezah »

vadefugl skrev: søn apr 02, 2023 3:09 am Noen her som har noe tips om hva man skal spille på mot Newcastle? Tar gjerne imot råd
U 2,5 eller U2,5/3,5+BTTS.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Lezah skrev: søn apr 02, 2023 9:27 am
vadefugl skrev: søn apr 02, 2023 3:09 am Noen her som har noe tips om hva man skal spille på mot Newcastle? Tar gjerne imot råd
U 2,5 eller U2,5/3,5+BTTS.
Ble B til 2.90

Jack

Legg inn av Jack »

Nok et bevis på at denne gjengen ikke kan stoles på. Håper ten Hag ser det.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Elendig kamp.
Enkelt og greit.
Får bare inderlig håpe på en helt annen prestasjon på Onsdag.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Tja, ikke så veldig overraskende dette. Ræva på absolutt alle måter.

Vi må tuppe ut taperne i sommer. Og det inkluderer folk som Sancho, Scott og Martial. Ikke at andre var så voldsomt imponerende heller (to av de nevnte startet tross alt ikke kampen engang, og vi var ræva fra start), men de tre der er helt krise.

Ellers: god påske!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Grusomt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Gleder meg til neste kamp!

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Saliph skrev: søn apr 02, 2023 7:24 pm Tja, ikke så veldig overraskende dette. Ræva på absolutt alle måter.

Vi må tuppe ut taperne i sommer. Og det inkluderer folk som Sancho, Scott og Martial. Ikke at andre var så voldsomt imponerende heller (to av de nevnte startet tross alt ikke kampen engang, og vi var ræva fra start), men de tre der er helt krise.

Ellers: god påske!
Enda for mange igjen med den veike mentaliteten.

En kombo av krigere og rolige, kloke hoder er den balansen man trenger.

StørsteiEuropa_Utd

Legg inn av StørsteiEuropa_Utd »

Vi starter jo med et ganske tafatt lag. Grunnspillet var jo helt forferdelig. Dalot mot Saint Maximin vet vi er KO-seier til sistnevnte, så at Wan Bissaka var syk var uheldig. McTominay i tier-rollen bak Weghorst? Det er det seriøst mid table championship-nivå på.

Vi må gi Ten Hag respekt for de forutsetningene han har. Vi mangler våre viktigste spillere, men selv med full stall mangler vi to-tre klassespillere.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Hvordan ser folk på Antony her inne?

Edit. Ikke lov å si ”på TV-en“
Sist redigert av silkyglenjohnson den søn apr 02, 2023 7:44 pm, redigert 1 gang totalt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

silkyglenjohnson skrev: søn apr 02, 2023 7:41 pm Hvordan ser folk på Antony her inne?
Definitivt blant våre bedre i dag, sammen med Varane, Martinez og De Gea.

Jeg synes (mildt sagt) det er rart å peke ut ham etter dagens kamp.
Sist redigert av Saliph den søn apr 02, 2023 7:50 pm, redigert 1 gang totalt.

Kent

Legg inn av Kent »

silkyglenjohnson skrev: søn apr 02, 2023 7:41 pm Hvordan ser folk på Antony her inne?

Edit. Ikke lov å si ”på TV-en“
Det ser ikke bra ut.

Mehell

Legg inn av Mehell »

silkyglenjohnson skrev: søn apr 02, 2023 7:41 pm Hvordan ser folk på Antony her inne?

Edit. Ikke lov å si ”på TV-en“
Stort potensiale, noen gode øyeblikk innimellom, men i det store og hele så har han vært litt skuffende.

Ser nesten ut som om han mangler selvtillit.

Nå har jeg ikke fått sett dagens kamp, bare så det er nevnt. Eller.. bruddstykker innimellom, men satt på fly med veldig dårlig WiFi så var meget begrenset hva jeg fikk med meg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»