Man City - Liverpool

Svar
markantovertak

Re: Man City - Liverpool

Legg inn av markantovertak »

Rensenbrink82 skrev: lør apr 01, 2023 7:02 pm
qbah skrev: lør apr 01, 2023 4:26 pm
Mye vær og vind som er slemme med Pool ja, men den mest bisarre var da ManUtds b-pregede mannskap, ble enda mer b-preget pga tidlige skader i kampen…som igjen gjorde det hele vanskeligere for Pool(!)
Øh ja!? Når Man Utd kommer med sine beste vinner jo Liverpool 7-0. Så dette høres helt riktig ut.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Rensenbrink82 skrev: lør apr 01, 2023 7:02 pm
qbah skrev: lør apr 01, 2023 4:26 pm
Mye vær og vind som er slemme med Pool ja, men den mest bisarre var da ManUtds b-pregede mannskap, ble enda mer b-preget pga tidlige skader i kampen…som igjen gjorde det hele vanskeligere for Pool(!)
United ble tvunget til å gjøre 2 eller 3 bytter før pause pga skader, noe som fikk pool ut av rytmen.

Min favoritt. Peak klopp.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Retnuh skrev: lør apr 01, 2023 7:07 pm
Rensenbrink82 skrev: lør apr 01, 2023 7:02 pm
qbah skrev: lør apr 01, 2023 4:26 pm
Mye vær og vind som er slemme med Pool ja, men den mest bisarre var da ManUtds b-pregede mannskap, ble enda mer b-preget pga tidlige skader i kampen…som igjen gjorde det hele vanskeligere for Pool(!)
United ble tvunget til å gjøre 2 eller 3 bytter før pause pga skader, noe som fikk pool ut av rytmen.

Min favoritt. Peak klopp.
Dette var vel i tillegg en av de dårligere ManU-utgavene…

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Knax skrev: lør apr 01, 2023 6:53 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: lør apr 01, 2023 6:35 pm Man er jo passe spenna gæren om man kaller det som er gjort under FSG i Liverpool for dårlig klubbdrift.
Leser du diskusjonen, så ser du at det snakkes om de siste årene. Et tips til neste gang, så slipper du å komme med et innlegg som bommer helt.
Morsom du. Du har holdt på slik under hele tiden med FSG. Helt håpløst.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Kjøttpuck_1977 skrev: lør apr 01, 2023 6:31 pm
Ale skrev: lør apr 01, 2023 3:36 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: lør apr 01, 2023 3:35 pm

Tipper den spilles der til høsten igjen.
Da må dere vinne på Stamford Bridge på tirsdag.
Nei, det tror jeg ikke. Men bør ha 2-3 poeng fra de to neste kampene. Resten av programmet skures det gjennom såfremt man kan få litt fred fra skader. Resten av de som kjemper om fjerdeplassen driter seg ut jevnlig så dette går seg til. Tipper jeg. Fremdeles.
Tja, kampen mot Bournemouth beviser at man ikke kan skure gjennom noe som helst. Spesielt på bortebane kan man tape mot hvem som helst, selv med det beste laget.
I grunnen helt utrolig at man kan være så elendige og ustabile over en hel sesong, med det mannskapet man har. Et mirakel om det skal bli topp 4 nå.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Corvus skrev: lør apr 01, 2023 8:48 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: lør apr 01, 2023 6:31 pm
Ale skrev: lør apr 01, 2023 3:36 pm

Da må dere vinne på Stamford Bridge på tirsdag.
Nei, det tror jeg ikke. Men bør ha 2-3 poeng fra de to neste kampene. Resten av programmet skures det gjennom såfremt man kan få litt fred fra skader. Resten av de som kjemper om fjerdeplassen driter seg ut jevnlig så dette går seg til. Tipper jeg. Fremdeles.
Tja, kampen mot Bournemouth beviser at man ikke kan skure gjennom noe som helst. Spesielt på bortebane kan man tape mot hvem som helst, selv med det beste laget.
I grunnen helt utrolig at man kan være så elendige og ustabile over en hel sesong, med det mannskapet man har. Et mirakel om det skal bli topp 4 nå.
Et skjerpet og tilnærmet skadefritt mannskap skurer gjennom resten av det programmet ganske så greit. Man har ingenting annet å tenke på. Så er man selvsagt avhengig av at andre surrer litt, men at den biten faller på plass er jeg helt sikker på.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Knax skrev: lør apr 01, 2023 6:53 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: lør apr 01, 2023 6:35 pm Man er jo passe spenna gæren om man kaller det som er gjort under FSG i Liverpool for dårlig klubbdrift.
Leser du diskusjonen, så ser du at det snakkes om de siste årene. Et tips til neste gang, så slipper du å komme med et innlegg som bommer helt.
--- Det snakkes jo mest om etter CL-seieren ift mangel på investeringer men det er to investeringer som ofte glemmes litt og det er Ox og Keita. Skadene der har ødelagt fryktelig mye for midtbanen vår.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Kjøttpuck_1977 skrev: lør apr 01, 2023 8:52 pm
Corvus skrev: lør apr 01, 2023 8:48 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: lør apr 01, 2023 6:31 pm

Nei, det tror jeg ikke. Men bør ha 2-3 poeng fra de to neste kampene. Resten av programmet skures det gjennom såfremt man kan få litt fred fra skader. Resten av de som kjemper om fjerdeplassen driter seg ut jevnlig så dette går seg til. Tipper jeg. Fremdeles.
Tja, kampen mot Bournemouth beviser at man ikke kan skure gjennom noe som helst. Spesielt på bortebane kan man tape mot hvem som helst, selv med det beste laget.
I grunnen helt utrolig at man kan være så elendige og ustabile over en hel sesong, med det mannskapet man har. Et mirakel om det skal bli topp 4 nå.
Et skjerpet og tilnærmet skadefritt mannskap skurer gjennom resten av det programmet ganske så greit. Man har ingenting annet å tenke på. Så er man selvsagt avhengig av at andre surrer litt, men at den biten faller på plass er jeg helt sikker på.
Tottenham og Newcastle har heller ingenting annet å tenke på.

De skal surre enormt for å kludre det til, for kludre kommer garantert Liverpool til å gjøre. Når laget har vunnet 12(!) av 27 kamper så er det ingenting som tilsier at de plutselig skal vinne rubbel og bit resten av sesongen.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

TerryMcDermott skrev: lør apr 01, 2023 9:00 pm --- Det snakkes jo mest om etter CL-seieren ift mangel på investeringer men det er to investeringer som ofte glemmes litt og det er Ox og Keita. Skadene der har ødelagt fryktelig mye for midtbanen vår.
Men igjen, det er noe av dette som jeg prøver å påpeke. Ox skulle man tatt tapet på og blitt kvitt for lengst. Budene har vært der, man har bare ikke vært villig til å godta dem. Keita har i det minste bidratt med noe, selv om man fint kunne tatt tapet der også for to sesonger siden. "Cut losses and keep them small" er noe du hører fra de mest suksessfulle investorer.

Man har slitt med engelskkvoten, samtidig har man hatt en spanjol som tredjekeeper som har okkupert en av de plassene. Det er ikke god drift. Mané og Salah skulle aldri i verden gått inn i siste kontraktsår samtidig. Phillips er et annet eksempel, her skulle man godtatt flere av budene for lengst.

Manglende investeringer og rydding i stallen har ført til at man spiller EL neste sesong mest sannsynlig, og at man må ha en større rebuild enn ønskelig denne sommeren.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Corvus skrev: lør apr 01, 2023 9:03 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: lør apr 01, 2023 8:52 pm
Corvus skrev: lør apr 01, 2023 8:48 pm

Tja, kampen mot Bournemouth beviser at man ikke kan skure gjennom noe som helst. Spesielt på bortebane kan man tape mot hvem som helst, selv med det beste laget.
I grunnen helt utrolig at man kan være så elendige og ustabile over en hel sesong, med det mannskapet man har. Et mirakel om det skal bli topp 4 nå.
Et skjerpet og tilnærmet skadefritt mannskap skurer gjennom resten av det programmet ganske så greit. Man har ingenting annet å tenke på. Så er man selvsagt avhengig av at andre surrer litt, men at den biten faller på plass er jeg helt sikker på.
Tottenham og Newcastle har heller ingenting annet å tenke på.

De skal surre enormt for å kludre det til, for kludre kommer garantert Liverpool til å gjøre. Når laget har vunnet 12(!) av 27 kamper så er det ingenting som tilsier at de plutselig skal vinne rubbel og bit resten av sesongen.
--- Vi har vel 6 hjemmekamper og der er vi forholdsvis solide med 9-3-1 så her bør vi kunne plukke litt.
Så det blir de 5 bortekampene mot Chelsea, Leeds,Soton,WH og Leicester som kanskje vil avgjøre dette. Fire av disse kjemper nok om å unngå nedrykk så det blir tøft nok.

milanB

Legg inn av milanB »

Liverpoolbussen angrepet etter kampen. Er jo vant til steining City eierne så ikke veldig overraskende.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Knax skrev: lør apr 01, 2023 9:12 pm
TerryMcDermott skrev: lør apr 01, 2023 9:00 pm --- Det snakkes jo mest om etter CL-seieren ift mangel på investeringer men det er to investeringer som ofte glemmes litt og det er Ox og Keita. Skadene der har ødelagt fryktelig mye for midtbanen vår.
Men igjen, det er noe av dette som jeg prøver å påpeke. Ox skulle man tatt tapet på og blitt kvitt for lengst. Budene har vært der, man har bare ikke vært villig til å godta dem. Keita har i det minste bidratt med noe, selv om man fint kunne tatt tapet der også for to sesonger siden. "Cut losses and keep them small" er noe du hører fra de mest suksessfulle investorer.

Man har slitt med engelskkvoten, samtidig har man hatt en spanjol som tredjekeeper som har okkupert en av de plassene. Det er ikke god drift. Mané og Salah skulle aldri i verden gått inn i siste kontraktsår samtidig. Phillips er et annet eksempel, her skulle man godtatt flere av budene for lengst.

Manglende investeringer og rydding i stallen har ført til at man spiller EL neste sesong mest sannsynlig, og at man må ha en større rebuild enn ønskelig denne sommeren.
--- Tatt tapet er jo en ting men du forutsetter jo at disse pengene ville blitt brukt til å hente erstattere. Det er jo langt fra sikkert.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Det ødelegges veldig mange busser i disse oppgjørene her.

Edit, før meg der gitt, men alltids en artikkel med litt lesestoff:

https://www.google.no/amp/s/talksport.c ... ttack/amp/
Sist redigert av Ohlaien den lør apr 01, 2023 9:27 pm, redigert 1 gang totalt.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

milanB skrev: lør apr 01, 2023 9:16 pm Liverpoolbussen angrepet etter kampen. Er jo vant til steining City eierne så ikke veldig overraskende.
Har jo blitt en tradisjon med steining i disse oppgjørene, fra begge reir.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Kjøttpuck_1977 skrev: lør apr 01, 2023 8:52 pm
Corvus skrev: lør apr 01, 2023 8:48 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: lør apr 01, 2023 6:31 pm

Nei, det tror jeg ikke. Men bør ha 2-3 poeng fra de to neste kampene. Resten av programmet skures det gjennom såfremt man kan få litt fred fra skader. Resten av de som kjemper om fjerdeplassen driter seg ut jevnlig så dette går seg til. Tipper jeg. Fremdeles.
Tja, kampen mot Bournemouth beviser at man ikke kan skure gjennom noe som helst. Spesielt på bortebane kan man tape mot hvem som helst, selv med det beste laget.
I grunnen helt utrolig at man kan være så elendige og ustabile over en hel sesong, med det mannskapet man har. Et mirakel om det skal bli topp 4 nå.
Et skjerpet og tilnærmet skadefritt mannskap skurer gjennom resten av det programmet ganske så greit. Man har ingenting annet å tenke på. Så er man selvsagt avhengig av at andre surrer litt, men at den biten faller på plass er jeg helt sikker på.
Minner om at denne sesongen startet med at Mitrovich pensjonerte van Dijk. Og det har ikke blitt bedre siden. Når var sist Liverpool var "skjerpet"?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Knax skrev: lør apr 01, 2023 9:12 pm
TerryMcDermott skrev: lør apr 01, 2023 9:00 pm --- Det snakkes jo mest om etter CL-seieren ift mangel på investeringer men det er to investeringer som ofte glemmes litt og det er Ox og Keita. Skadene der har ødelagt fryktelig mye for midtbanen vår.
Men igjen, det er noe av dette som jeg prøver å påpeke. Ox skulle man tatt tapet på og blitt kvitt for lengst. Budene har vært der, man har bare ikke vært villig til å godta dem. Keita har i det minste bidratt med noe, selv om man fint kunne tatt tapet der også for to sesonger siden. "Cut losses and keep them small" er noe du hører fra de mest suksessfulle investorer.

Man har slitt med engelskkvoten, samtidig har man hatt en spanjol som tredjekeeper som har okkupert en av de plassene. Det er ikke god drift. Mané og Salah skulle aldri i verden gått inn i siste kontraktsår samtidig. Phillips er et annet eksempel, her skulle man godtatt flere av budene for lengst.

Manglende investeringer og rydding i stallen har ført til at man spiller EL neste sesong mest sannsynlig, og at man må ha en større rebuild enn ønskelig denne sommeren.
Det du snakker om her er å flytte ballen 10 cm på en femmeter. Litt bedre blir det kanskje, men det er ingen garanti for mål akkurat.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

TerryMcDermott skrev: lør apr 01, 2023 9:16 pm --- Tatt tapet er jo en ting men du forutsetter jo at disse pengene ville blitt brukt til å hente erstattere. Det er jo langt fra sikkert.
Er det en ting man kan konkludere med av FSG sine 13 år som eiere, så er det at penger fra spillersalg går til spillerkjøp. Ganske trygg på at man hadde hentet andre spillere når sum hentes inn via salg og lønnsutgiften forsvinner.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Knax skrev: lør apr 01, 2023 9:40 pm
TerryMcDermott skrev: lør apr 01, 2023 9:16 pm --- Tatt tapet er jo en ting men du forutsetter jo at disse pengene ville blitt brukt til å hente erstattere. Det er jo langt fra sikkert.
Er det en ting man kan konkludere med av FSG sine 13 år som eiere, så er det at penger fra spillersalg går til spillerkjøp. Ganske trygg på at man hadde hentet andre spillere når sum hentes inn via salg og lønnsutgiften forsvinner.
Så da handler det ikke om klubbdrift en gang. Det er Klopps vurdering at den økonomien som dette ville gitt ikke ville gitt noe bedre tropp eller forutsetninger. Noe jeg tipper stemmer veldig bra med hvordan det er.

milanB

Legg inn av milanB »

fugletitteren skrev: lør apr 01, 2023 9:26 pm
milanB skrev: lør apr 01, 2023 9:16 pm Liverpoolbussen angrepet etter kampen. Er jo vant til steining City eierne så ikke veldig overraskende.
Har jo blitt en tradisjon med steining i disse oppgjørene, fra begge reir.
Det er sant. City-eierne har jo førsteklasses erfaring med steining uansett. Skulle bare mangle om ikke supporterne gjorde det samme.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

markantovertak skrev: lør apr 01, 2023 9:39 pm Det du snakker om her er å flytte ballen 10 cm på en femmeter. Litt bedre blir det kanskje, men det er ingen garanti for mål akkurat.
Uenig. Et konkret eksempel er at man hadde solgt Ox for to sesonger siden, og hentet Bruno Guimaraes for en meget fin sum fra Lyon. Denne sommeren som var kunne man fint ha hentet Enzo for en rimelig sum fra River Plate, samtidig som man kunne kvittet seg med en Keita som ikke ville signere en ny kontrakt. Det er å fornye seg gradvis med to veldig gode spillere i motsetning til å ha to spillere som sjeldent bidrar med noe.

Ellers er det merkelig å se at flere av klubbene i PL er aktive når det gjelder spillere fra Sør-Amerika, mens Liverpool ikke er å se.
Sist redigert av Knax den lør apr 01, 2023 10:03 pm, redigert 1 gang totalt.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

markantovertak skrev: lør apr 01, 2023 9:52 pm Så da handler det ikke om klubbdrift en gang. Det er Klopps vurdering at den økonomien som dette ville gitt ikke ville gitt noe bedre tropp eller forutsetninger. Noe jeg tipper stemmer veldig bra med hvordan det er.
Klopp vil selv ta mer risiko og kjøpe flere spillere, så det er ikke på Klopp du skal legge skylden.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Knax skrev: lør apr 01, 2023 9:40 pm
TerryMcDermott skrev: lør apr 01, 2023 9:16 pm --- Tatt tapet er jo en ting men du forutsetter jo at disse pengene ville blitt brukt til å hente erstattere. Det er jo langt fra sikkert.
Er det en ting man kan konkludere med av FSG sine 13 år som eiere, så er det at penger fra spillersalg går til spillerkjøp. Ganske trygg på at man hadde hentet andre spillere når sum hentes inn via salg og lønnsutgiften forsvinner.
--- Men det ville vært "småpenger",Ox og Phillips ville gitt £ 30 mill (?) om vi hadde solgt i fjor. Da skal du treffe godt på den ene spilleren vi normalt henter for rundt den prisen, eller man kan hente 2-3 Minaminoer. Og er det også noe FSG har vist er at det ikke brukes mye på "punts",man har en plan over hvem som skal inn.
Det har vært en sylskarp balansegang hele veien for man kan jo også argumentere for at det er lite utskiftninger som har gitt oss poengfangsten,pokaler og CL-finaler de siste årene men at vi fortsatt ikke har mye rom for å bomme mye på kjøp før det får konsekvenser (noe f eks City kan drite fullstendig i)
Og så har man hentet Diaz,Gakpo,Nunez og Jota i denne perioden og det er jo tross alt over £ 200 mill brukt her. Det har jo blitt investert stort også.
Men ift hva vi har fått igjen av spilletid så var kjøpet av Thiago en bom. Mistet 59 kamper og vært ute i totalt 269 dager. Og det var £ 20(5) mill vi brukte her også.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

markantovertak skrev: lør apr 01, 2023 4:39 pm Der ja knaxern. De to strekene under svaret du ønsket deg.
Han er enig med deg også i noe annet 😂😂

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Knax skrev: lør apr 01, 2023 9:58 pm
markantovertak skrev: lør apr 01, 2023 9:39 pm Det du snakker om her er å flytte ballen 10 cm på en femmeter. Litt bedre blir det kanskje, men det er ingen garanti for mål akkurat.
Uenig. Et konkret eksempel er at man hadde solgt Ox for to sesonger siden, og hentet Bruno Guimaraes for en meget fin sum fra Lyon. Denne sommeren som var kunne man fint ha hentet Enzo for en rimelig sum fra River Plate, samtidig som man kunne kvittet seg med en Keita som ikke ville signere en ny kontrakt. Det er å fornye seg gradvis med to veldig gode spillere i motsetning til å ha to spillere som sjeldent bidrar med noe.
--- Man kunne også kjøpt Darwin for € 24 mill fra Almeria og spart masse penger men vi kan ikke tenke sånn.
Vi hentet Lukas Leiva fra Gremio og han var the shit da han kom,vi så jo hvordan det gikk i starten. Vi har en historie med å hente lovende unggutter fra Sør-Amerika for en billig penge før og det har vel ikke vært noen stor suksess. De aller færreste ender faktisk opp som Guimares har gjort i Newcastle og Newcastle er ikke Liverpool heller.
Men man har prioritert forsvaret etter skadehelvete for et par sesonger siden og så det offensive. Hadde vi vært City kunne vi selvfølgelig brent av noen hundre mill på midtbanen samtidig også.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Ale skrev: lør apr 01, 2023 10:03 pm Slik ståa er nå, så Liverpool vinne på brua på tirsdag.
--- Da blir det uavgjort.

milanB

Legg inn av milanB »

Ale skrev: lør apr 01, 2023 10:03 pm Slik ståa er nå, så Liverpool vinne på brua på tirsdag.
Nei? Det blir ikke CL på Liverpool neste sesong uansett så man kan like gjerne kjøre b-lag på brua. Greit å få hvilt spillere før Arsenal skal få gjennomgå om 8 dager.

Arsenal vil uansett bli tildelt gullet for denne sesongen etter at City blir straffet for jukset sitt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Knax skrev: lør apr 01, 2023 9:59 pm
markantovertak skrev: lør apr 01, 2023 9:52 pm Så da handler det ikke om klubbdrift en gang. Det er Klopps vurdering at den økonomien som dette ville gitt ikke ville gitt noe bedre tropp eller forutsetninger. Noe jeg tipper stemmer veldig bra med hvordan det er.
Klopp vil selv ta mer risiko og kjøpe flere spillere, så det er ikke på Klopp du skal legge skylden.
Jeg følger bare logikken din. Tror du det er FSG som bestemmer at Philips ikke skal selges?

Eller at det er FSG som sier at Klopp ikke får bytte Ox i Bruno G eller Enzo? Det tror du åpenbart ikke på sjøl en gang. Alt jeg har sett av Enzo tilsier at han ikke hadde gjort noen forskjell denne sesongen. Og Bruno G? Tok vel 3/4 sesong der også. Keita var temmelig mye bedre sist sesong.

Jeg er ikke ute etter å skylde på noen, jeg er ikke spesielt misfornøyd med noe og trenger ingen å skylde på. Det vil si, man undervurderte hvor mye forrige sesong kostet fysisk og psykisk, og man bommet på sommeren. Dette er Klopp enig i. I tillegg må man se på hva som skjer med skadene, der er det noe som ikke stemmer.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Corvus skrev: lør apr 01, 2023 9:03 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: lør apr 01, 2023 8:52 pm
Corvus skrev: lør apr 01, 2023 8:48 pm

Tja, kampen mot Bournemouth beviser at man ikke kan skure gjennom noe som helst. Spesielt på bortebane kan man tape mot hvem som helst, selv med det beste laget.
I grunnen helt utrolig at man kan være så elendige og ustabile over en hel sesong, med det mannskapet man har. Et mirakel om det skal bli topp 4 nå.
Et skjerpet og tilnærmet skadefritt mannskap skurer gjennom resten av det programmet ganske så greit. Man har ingenting annet å tenke på. Så er man selvsagt avhengig av at andre surrer litt, men at den biten faller på plass er jeg helt sikker på.
Tottenham og Newcastle har heller ingenting annet å tenke på.

De skal surre enormt for å kludre det til, for kludre kommer garantert Liverpool til å gjøre. Når laget har vunnet 12(!) av 27 kamper så er det ingenting som tilsier at de plutselig skal vinne rubbel og bit resten av sesongen.
Surre enormt skal de ikke. De har nok av vriene kamper igjen og skal møtes. Spurs har vi igjen hjemme.

Joda, det skal en del til og man er nødt til å få fred fra skader og vinne litt selvtillit igjen. Da kan selvsagt dette Liverpool laget vinne alt ut sesongen.

Tipper vi begynner en fin rekke med å slå Arsenal og dermed bidrar vi også sterkt til at jukseklubben drar med seg enda en tittel til slutt.

Champis

Legg inn av Champis »

Eldon skrev: lør apr 01, 2023 12:40 pm
Champis skrev: lør apr 01, 2023 12:38 pm Haaland ikke i troppen. Må være kjipt for en del skråsikre haters
For min egen del kan jeg si at det er en feiltakelse jeg kan leve med.

Men flaut er det okkesom.

taknina

Legg inn av taknina »

Corvus skrev: lør apr 01, 2023 8:48 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: lør apr 01, 2023 6:31 pm
Ale skrev: lør apr 01, 2023 3:36 pm

Da må dere vinne på Stamford Bridge på tirsdag.
Nei, det tror jeg ikke. Men bør ha 2-3 poeng fra de to neste kampene. Resten av programmet skures det gjennom såfremt man kan få litt fred fra skader. Resten av de som kjemper om fjerdeplassen driter seg ut jevnlig så dette går seg til. Tipper jeg. Fremdeles.
Tja, kampen mot Bournemouth beviser at man ikke kan skure gjennom noe som helst. Spesielt på bortebane kan man tape mot hvem som helst, selv med det beste laget.
I grunnen helt utrolig at man kan være så elendige og ustabile over en hel sesong, med det mannskapet man har. Et mirakel om det skal bli topp 4 nå.


Som leder for ei bedrift, fotballag så må en hele tida ha ene foten i nåtida samtidig som en bygger og forbereder seg for fremtid stabilitet og suksess.

Derfor er det litt overaskende at folk er så tilbakelendt og tror at noen kjøp med fremkastelse av noen navn vil adressere problemene for en til neste sesong.

Og dette i en sesong der en ser at minst to av de best fiskende båtene Tottenham og Chelsea spessielt er oppe på slippa og renoverer sine båter og sitt peile og fiskeutstyr til en helt ny standard og vil garantert komme mye sterkere igjen de neste fiskesesesongene.

De fleste såkalte eksperter vil nok mene at denne sesongen er den sportslig enkleste å komme innom topp 4 på mange år selv jeg nå igrunn tviler litt på det.

Det jeg ikke tviler på er at det vil bli ett enda mye trangere nåløye in the years to come.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»