Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Orakelet

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Orakelet »

Enig i alle kulepunktene bortsett fra den siste (selv om den trolig er sportslig riktig, men det blir for kortsiktig tenkt emm)


Wellé

Legg inn av Wellé »

Inbetweener skrev: søn apr 02, 2023 10:56 am

Her har dere en gjengs, oppegående, vanlig sesonkortholder på Brua. Med Sarri var det tracksuits, nå er det skateboard. Jeg gir Nagelsmann et år og tre-fire braktap før han også blir mobbet ut av klubben.
Hvem tror du folk som han ønsker inn? Kanskje Conte 2.0? Da slipper dere å se etter en ny klubb for Lukaku, men kan like gjerne selge Mudryk og Madueke til sommeren.

Snakk om at Ancelotti skal gi seg i RM. Kanskje dere klarer å friste han tilbake for en ny go around over å ta over Brasil.

Det absolutt beste som kan skje dere, men har null tro på det, er at Klopp får fyken. Der har den perfekte treneren for å kickstarte dette prosjektet.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Aner ikke hvem dette er, men regner med at klubben har gjort god research og at dette er mannen som skal gi oss bedre kompetanse på intensitetsstyring og skadeforebyggende styrke:


Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Fire seiere i 2023 for Potter. At han ikke har fått fyken når det er i Chelsea er jo egentlig helt sprøtt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Ale skrev: søn apr 02, 2023 11:29 am
Megapixsel skrev: søn apr 02, 2023 11:27 am Fire seiere i 2023 for Potter. At han ikke har fått fyken når det er i Chelsea er jo egentlig helt sprøtt.
Potter får nok fyken tirsdag kveld. Etter et tap mot Liverpool på brua. Aldri verden om han overlever det. Synd, for trodde han var en god manager. Passer nok bedre i midtableklubber.
Sånn sett burde han passet der han er nå.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Wellé skrev: søn apr 02, 2023 11:15 am
Inbetweener skrev: søn apr 02, 2023 10:56 am

Her har dere en gjengs, oppegående, vanlig sesonkortholder på Brua. Med Sarri var det tracksuits, nå er det skateboard. Jeg gir Nagelsmann et år og tre-fire braktap før han også blir mobbet ut av klubben.
Hvem tror du folk som han ønsker inn? Kanskje Conte 2.0? Da slipper dere å se etter en ny klubb for Lukaku, men kan like gjerne selge Mudryk og Madueke til sommeren.

Snakk om at Ancelotti skal gi seg i RM. Kanskje dere klarer å friste han tilbake for en ny go around over å ta over Brasil.

Det absolutt beste som kan skje dere, men har null tro på det, er at Klopp får fyken. Der har den perfekte treneren for å kickstarte dette prosjektet.
Dette er for den 35-40+ matchgående fansen. Jeg har ingen fasit, men bruker «empiri».

Jeg tror ønskelisten til veldig mange ser omtrent slik ut
:
1) Cereal Winner.
2) Aura.
3) Bruker dress (Up The Tories).
4) Ha en plan B og C.
5) Nostalgi.

I prioritert rekkefølge blir derfor ønskene:

1) Ancelotti. Han treffer alle fem. Øyenbrynaura, Propa Chels, bruker dress og har ikke et system, ergo er alt plan B og C (dog ingenting A). Også en cereal winner, dog ikke spesielt god i hjemlig liga.
2) Mourinho. Kanskje som 1b til Ancelottis 1a.
3) Tuchel. Bryter med dress-kriteriet, men Propa Chels. Til nå også den beste treneren, men også helt umulig å hente.
4) Zidane. Aura, aura, aura. The man glows and bleeds trophies.
5) Simeone. Pashun. Absolute psychopath! He might murder someone in the dressing room.

Dette er litt satt på spissen, men ikke mye. Alle disse prosjekttrenerne som vi har vært løst linket til; De Zerbi, Amorim, Nagelsmann - de er fire stygge tap unna å få skyllebøtta fra tribunen. Da vil argument som «de skjønner ikke Chelsea», «de er småklubbtrenere» og «no mentality» komme på løpende bånd.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Inbetweener skrev: søn apr 02, 2023 11:37 am
Wellé skrev: søn apr 02, 2023 11:15 am
Inbetweener skrev: søn apr 02, 2023 10:56 am

Her har dere en gjengs, oppegående, vanlig sesonkortholder på Brua. Med Sarri var det tracksuits, nå er det skateboard. Jeg gir Nagelsmann et år og tre-fire braktap før han også blir mobbet ut av klubben.
Hvem tror du folk som han ønsker inn? Kanskje Conte 2.0? Da slipper dere å se etter en ny klubb for Lukaku, men kan like gjerne selge Mudryk og Madueke til sommeren.

Snakk om at Ancelotti skal gi seg i RM. Kanskje dere klarer å friste han tilbake for en ny go around over å ta over Brasil.

Det absolutt beste som kan skje dere, men har null tro på det, er at Klopp får fyken. Der har den perfekte treneren for å kickstarte dette prosjektet.
1) Ancelotti. Han treffer alle fem. Øyenbrynaura, Propa Chels, bruker dress og har ikke et system, ergo er alt plan B og C (dog ingenting A). Også en cereal winner
Litt usikker på hva som menes med dette. Lander han trofeer over en porsjon corn flakes?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Megapixsel skrev: søn apr 02, 2023 11:27 am Fire seiere i 2023 for Potter. At han ikke har fått fyken når det er i Chelsea er jo egentlig helt sprøtt.
Han hadde nok fått sparken i alle andre toppklubber enn Chelsea anno 22/23. Vet ikke om du fikk det med deg, men klubben fikk nytt eierskap i sommer, det er årsaken til at Potter fortsatt sitter 🙂

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Megapixel: Det er vel kun fordi man var enig om å gi han rikelig med tid. En hver annen toppklubb hadde sparket han for flere måneder siden. Nå er Chelsea kommet forbi et punkt hvor det trolig ikke er noen annen utvei enn å sparke han uansett.

Tallene er nesten ikke til å tro.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chelsea møter ett av ligaens verste bortelag på tirsdag. 3-3-8, 14-24 i målforskjell for Liverpool. Det er Leicester, Wolves og Southampton-nivå.

På papiret skal det være en av de enklere kampene for Chelsea.

startelver

Legg inn av startelver »

Kan være Chelsea snyter oss for Nagelsmann på målstreken da, det hadde vært typisk Spursy.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ben Jacobs melder om "business as usual" på broen og ingen endringer til Liverpool-kampen. Som forventet.

Om vi skulle bli ydmyket av det laget som har underprestert nest mest ift forventningene denne sesongen, tviler jeg imidlertid på at man tar dette mye lenger. Noe annet ville vært nesten enestående i moderne toppfotball.

Håper det ikke blir altfor giftig stemning på tirsdag, frykter det blir ufine tilstander fra det sofistikerte Stamford-publikumet om vi sliter.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Denne tråden er fin.


Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

@Lew_Ashby

Ikke en så dårlig tråd, selv om den hopper bukk over at vi faktisk også har skapt en god del store sjanser som man forventer at spillere burde sette 50% av. Mål avler mål, men når Mudryk bommer to ganger helt alene med keeper, hvor han begge gangene kunne sentret til Havertz på åpent mål, så blir det tøft. Men den samme forfatteren mente også i en årrekke at Jorginho var vår dårligste midtbanespiller noensinne, og italieneren har nettopp blitt kjøpt til et lag som er bedre enn vi har vært på seks år. Han er ikke allvitende.

Hadde egentlig lyst til å kjøre en liten analyse på gårsdagens kamp, men det holder vel egentlig å si at den kan deles i to. Fra 0 - 70 minutter spiller vi, etter min mening, bra fotball og burde scoret i hvert fall to (Chilwell sin kunne fint stått på en annen dag, mens Mudryk burde hatt to mål, evt. to assists) og holder Villa til ingenting. En grov kommunikasjonssvikt mellom Cucu og Koulibaly og et vådeskudd fra McGinn gjør at de får to mål som ikke skulle vært mål. Eller stryk det. Det finnes ikke vådeskudd mot Kepa. Jeg har vært fan av Kepas redemption arc, og han er fortsatt en god keeper på strek (og får derfor høy redningsprosent), men hans dinosaurarmer holder oss tilbake. Alle langskudd innenfor stengene er potensielle mål.

Men fra 70 - 90 minutter er det så fantasiløst rævva. Potter havner i samme felle som Lampard ofte gjorde, ved å gjøre bytter som ser offensive ut, men som bryter all struktur. Disse minuttene er utilgivelige som trener for en klubb med vår status. Disse byttene, plan B eller hva man skal kalle det, fungerer nesten aldri. Å ha en "plan B" er en av mine store kjepphester innen moderne fotball. De gode lagene, som vi sikter mot å bli, vinner og taper med sin plan A. Det er snakk om ørsmå justeringer, men det går aldri over til å bli en plan B. Om dette er noe Potter tenker å fortsette med så er det like greit å skille lag. Da er han ikke tro mot sitt eget system, og det går uansett ikke i lengden.

Ja, jeg vet at vi taper 0-2, og jeg vet at Potter mest sannsynlig maks får ut sesongen, men i går minte 0 - 70 minutter meg en del om Guardiola i sin første sesong. Ultraoffensivt lag, fin fotball, ineffektivt foran mål (gjerne siste pasningen før avslutningen) og faktisk god defensiv fotball, selv om vi sto ekstremt høyt. City hadde Mangala og Otamendi i forsvar som var kapable til å finne på hva som helst, mens de hadde Bravo i mål. Vi hadde Cucu og Kepa.

Ser også at Matt Law benyttet anledningen til å kjøre ut Aubameyang-propagandaen sin igjen, etter fem-seks stille kamper. At noen faller for den er helt utrolig, spesielt når samme bruker tidligere har kritisert Potter for å ha han i troppen. Fortsatt den verste journalisten i Chelsea-sfæren.

Tilleggsedit:

Før noen tolker det dit hen at jeg mener at Potter vil få samme karriere som Guardiola, så nei. Guardiola er tidenes beste trener. Det vil Potter aldri bli. Potter går nok uansett i sommer. Men spillemessig er det klare likheter mellom gårsdagens kamp og mange av de kampene Guardiola hadde den første sesongen sin.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Lew_Ashby skrev: lør apr 01, 2023 10:47 pm
Inbetweener skrev: lør apr 01, 2023 9:37 pm Trolol. Vi skulle gitt Tuchel løyve til å kvitte seg med Colwill for å kjøpe hans tidligere batty boy i PSG, Kimpembe.
Har vi egentlig grunnlag for å si at Tuchel ønsket Colwill ut?
Om vi skal tro The Academy Lad, Felix Johnston, så stemmer det i hvert fall. Tuchel er en win now-manager, og han gjør det jævlig bra. At han ville kvitte seg med Colwill for å kjøpe en spiller han kjenner godt til fra før av gir mening.

Ellers ser jeg at Orakelet nå mener at fjorårets sommervindu kun var i regi av klubben. Det er jo jævlig beleilig, spesielt når alle signeringene har vært analræva. Det var vel sikkert ikke Tuchel som ville ha Lukaku heller, selv om troverdige kilder mener at Tuchel sanksjonerte kjøpet med glede.

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å innrømme at Tuchel også hadde svakheter. Nå vil jeg ikke en gang kalle det at han ikke bruker unggutter som en svakhet, fordi det er ikke grunnen til at han blir ansatt, men som lagbygger har han egentlig aldri lykkes. Han kjøper ufattelig mye ræl og misprofilerer spillere (Gallagher som 6'er anyone). Han er fortsatt en av verdens tre beste taktikere, og står man ovenfor en cupfinale er det få andre jeg heller ville hatt. Da er han kanskje nummer 1 til og med. Og ja, som jeg har sagt tidligere så var det en tabbe å sparke han når vi gjorde det. Hvis han ikke var mannen burde vi gjort det i fjor sommer, ellers burde han fått sittet ut sesongen.

Jeg har ikke nevnt det, men dette her er for meg sjokkerende når jeg tenker tilbake på det (https://m.allfootballapp.com/news/EPL/T ... es/2835482). Jeg siterer.

"Speaking about the incident ahead of Chelsea's clash with Leicester, Tuchel said: 'Andreas came the morning of the match to tell me he's not ready,' Tuchel explained. 'He had his reasons they stay private and confidential. It was not the first tas you can see over the last weeks that we had the same situations."

Senere i intervjuet.

'I don't know the reason but he is always very nervous. I don't know what to say. We had to accept it and we will accept it.

'I try the best I can to not take things personally. I still believe that Andreas wanted to play and I still believe that he could.

'He struggled over the last weeks as you can see when he was not in the squad, although he was physically available. So that was not completely out of the blue sky."

I dagens "mental helse"-verden kunne Tuchel like gjerne kalt dansken for homo. Fra å holde årsakene til fraværet hemmelig til å legge ut om Christensens psykiske problemer og angst. Dette her er sånne ting som de andre spillerne legger merke til. Jeg kan ikke relatere meg til noe om fotballspillere. De har mer talent i sin venstre lilletå enn jeg har i hele kroppen min. Og uten å kjenne noen her på forumet personlig vil jeg anta at det er det samme for oss alle. Men jeg kan relatere meg til sjefer som er kukkhuer. Og Tuchel var et gigantisk kukkhue mot Dansken. Kanskje han var et dickhead mot andre også? Eller kanskje bare Christensens gode kamerater fra tidlige tenårene ikke synes det var så fett å se på måten han ble hengt ut på.

Verdt å nevne at Dansken nå er La Ligas beste stopper og en av Barcelonas desidert beste spillere. Han hadde masse angst hos oss, men har ingenting for en klubb som er dobbelt så stor. Nei, jeg vet ikke, jeg.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Siden Potter tydeligvis fortsatt har tillit fra klubben, men det allikevel er mest sannsynlig at vi får et managerbytte før juli, tenker jeg å skrive opp noen av mine betraktninger rundt dette. Det er ulike elementer vi må ta i betraktningen her.

1) Vi kommer stort sett bare til å kjøpe unge spillere som har til gode å nå toppen.
2) Spillerne vi kjøper kommer til å være basert på analyser av et rekrutteringsteam, ikke direkte ønsker fra trener (med mindre ønskene sammenfaller med analysene, da).
3) Vi trenger en trener som jobber godt med alle delene av klubben, det være seg akademiet, styret og rekrutteringsteamet.

Til punkt 1.

Her kommer en liste på alle vi har kjøpt i januar:
Gusto (19), Mudryk (21), Badiashile (21), Madueke (20), Santos (18), Fofana (20).

Spillere vi kjøpte i juli:
Fofana (22), Sterling (27), Koulibaly (31), Cucurella (24), Chukwu (18), Auba (fy faen), Slonina (18)

Spillere vi har vært linket til:
Lavia (19), Kone (21), Oshimen (24)

Spillere vi ser etter å selge:
CHO (23), Ziyech (30), Lukaku (30), Azpi (33), Auba (fy faen), Ruben (27), Puli (24), Chalo (23), Mendy/Kepa (31/28)

Spillere vi kanskje skal selge:
Koulibaly (31), Havertz (24), Mount (24), Gallagher (23)

Vi skal med andre ord kun hente inn spillere fra 18 til 22 år, hvor det kun er Enzo som kan sies å ha nivået vi ønsker inne akkurat nå. Ellers er alle (forhåpentligvis) på vei mot toppen, mens mange av de er på vei ned (Sterling, K2, Aubafyfaen). Om Mount og Havertz drar selger vi to spillere i sin beste alder. Denne transferpolicyen vil kreve en spesiell type trener, og utelukker ganske mange. Aller klarest utelukker den nok Conte og Mourinho. Jeg vil tro den utelukker Zidane også, men han vet jeg ikke nok om.

Nagelsmann har vært trener for et prosjekt hvor denne policyen og strukturen står sterkt, så det er forståelig at han er brennaktuell. Men også tyskeren liker eldre og erfarne spillere (høres fiffig ut). Amorim og De Zerbi vet jeg ikke nok om.

Til punkt 2.

Henger sammen med punkt 1, og de aller fleste erfarne topptrenerne kan utelukkes. De som er cereal winners.

Til punkt 3.

Dette er vanskelig å vite noe om, men trenere som Tuchel og Conte har havna i klammeri med toppen i hver klubb de har vært i. Ancelotti er et pothode og kan vel knapt havne i klammeri med noen, mens Zidane også har vært av og på (vet ikke hvorfor).

Jeg tror vi ender opp med Nagelsmann innen uka er omme, eller at han kommer i juli med en interim på plass frem til da. En interim som skal fortsette å benke Auba, Ziyech og den gjengen der, slik at Nagelsmann ikke trenger å starte sin karriere i en forsuret garderobe.

Rory-r

Legg inn av Rory-r »

Leser så mange argumenter her inne for å stille til forsvar for Potter. Selv kan ikke si jeg henger med på noe av det. Spiller ingen rolle om en spiller burde scoret to mål ihht xG eller om en forsvarsspiller gjorde en tabbe akkurat i feil tidspunkt i kampen; det er Potter som har ansvaret. Potter kan ikke skyte ballen inn mål for spillerne eller klarere ballen for midtstopperne, sier du?

To ting, for det første, hva vi ser med dette laget er ikke lenger enkelthendelser. Det er et mønster som gjentar seg, uke etter uke. Den ene uka er det Cucurella som gjør en flause, neste uke burde Havertz satt 3 mål, uka etter det bommer James på straffe - og sånn går ukene. Det er faktisk ikke slik at i de fleste kampene hvor vi bommer på fem store sjanser så har ikke motstanderne noe spill utenom en corner hvor de på mirakuløst vis scorer et mål. Som regel har vi tre, fire store sjanser - bommer på alle, men motstanderne våre har som regel like mange store sjanser - bare mindre ball i løpet av kampen. De gangene vi har vunnet eller spilt uavgjort så har vi nesten uten unntak vært heldige tatt motstandernes sjanser i betraktning. Det er et virkelig ekkelt og satt mønster, skapt og vedlikeholdt av Potter.

For det andre, selv om han ikke kan sparke ballen i mål eller klarere ballen for spilleren så har han mye større og vitktigere ansvarsområder for laget - og det er der han virkelig feiler. Potter har ansvar for å skape et kollektiv som vil vinne for enhver pris, for å gi gruppa en innstilling og moral som gir de overtaket i kampene bare på pur vilje. Spiller for spiller er vi bedre enn 95%av lagene vi møter gjennom sesongen, men vi er langt, langt unna som et kollektiv. Det er samme suppa for alle lagdelene våre. Noen vil si at vi har så mange unge spillere som trenger tid, men start da for helvete med forsvaret og bygg laget derfra - slik Tuchel og så mange andre managere har gjort. Med de enorme spillerressursene du har Potter, sørg for at vi ikke slipper inn så helvetes mange mål så kanskje vi kan bygge på det. Det er Potters ansvar å skape rom for angrepsspillerne våre og å skape fungerende angrepsmønster. Han har ansvaret for spissenes bevegelser (noe vi er helt hinsides ræva på) og at vi kommer til de riktige sjansene. Alle enkeltsituasjonene som det klages på her på forumet - alle sjansene vi bommer på og alle tabbene i forsvaret, alt oppsummert så det Potters ansvar.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Inbetweener skrev: søn apr 02, 2023 11:37 am
5) Simeone. Pashun. Absolute psychopath! He might murder someone in the dressing room.
Denne er jeg uenig i. Tror det ville vært mer dette:

Defensive Coach, defensive mindset. Like watching paint dry. Not a class act. Atlético Madrid not a classy outfit. Atlético got a working class attitude. Simeone got a small club mentality. Not Chelsea DNA. 1-0 merchant.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

@Rory-r

Siden denne nesten garantert er til meg, så får jeg svare.

For det første har jeg skrevet at det ikke er galt å sparke Potter nå, basert på resultatene han har fått. Det har ikke fungert, og da må noe gi etter. Til syvende og sist blir det tellende, selv om jeg mener at det er noen årsaker til hvorfor det har blitt sånn. Det forteller jeg mer om senere i innlegget.

Den største grunnen til at jeg mener Potter er satt i en umulig situasjon er størrelsen på stallen. Det du diskuterer i ditt andre avsnitt er ekstremt vanskelig å få til når man har omtrent førti spillere på trening hver dag. Istedenfor å drille to ellevere, eventuelt tre syverlag, må Potter drille bortimot fire ellevere og seks syverlag. I tillegg til at størrelsen på stallen er abnormt stor, så er mange av de som har kommet inn helt klart kjøp for fremtiden. Noen av de er så uferdige at det gjør vondt, blant annet vårt nest dyreste kjøp. Boehly har tatt en råsjanse på å gjøre generasjonsskiftet så raskt som mulig. Plasteret er revet av i all hui og hast, og da blir det som regel en blødning. Det er Potters ansvar å stanse blødningen (noe han selv sier ved hvert eneste tap, uten å skylde på noe), men det jeg nettopp har skissert er helt klart en formildende grunn. En av forumets største Tuchel-fans forsvarte tyskeren bastant tidlig i fjor høst, etter tapene mot Saints, Leeds og Zagreb, med at Boehly hadde kjøpt for mange og endret for mye, for fort. Etter det ble det endret på sikkert femten faktorer til, hvis man tar med spillerkjøp, trenerteam, tea ladies og fysioterapeuter.

Jeg vil også påstå at Potter faktisk har fått litt orden på forsvaret, til tross for at han har Kepa i mål, vårt dyreste stopperkjøp noensinne er en vandrende krykke og at Koulibaly er den dårligste stopperen jeg har sett i blå drakt siden Ben Haim (her vet jeg at vi er uenige). Ut ifra ordlyden din skjønner jeg at du her kommer til å si at jeg bare farer med unnskyldninger, så jeg gir meg nå.

Det mønsteret du mener gjentar seg er symptomatisk for et lag utenfor flytsonen. Chilwells pussy-dytt i går blir ikke dømt på et lag i flyt. Mudryk, til tross for hans uskolerte jeg, sentrer på en av de to enorme 1 mot 1-sjansene han får. Uten å ha noe bevis på det tror jeg at mål avler mål. Vi har ingen garantist, og det gjør at den kollektive selvtilliten i laget er bånn i bøtta. Dette ekle mønsteret mener jeg henger igjen fra siste halvdel av fjorårets sesong (ja, jeg vet vi gjorde det bra i cuper). Blar man seg ned til PL på denne linken (https://en.wikipedia.org/wiki/2021–22_C ... mpetitions) så var det med noen få unntak (4-0 mot Burnley og 6-0 mot Saints) kun sliteseiere, uavgjort og knepne tap å finne.

Jeg er ikke enig i at motstanderen som oftest har like store sjanser som oss, og her tror jeg statistikken er enig med meg. Det er dog imperativt å prøve og motivere Mendy til å komme tilbake i form igjen, slik at ikke alle langskudd er en 90% sjanse mot oss. Og at Fofana, som tross alt er vår desidert beste stopper, klarer å spille mer enn en eller to kamper av gangen.

Mitt største problem med å sparke Potter nå, som jeg har prøvd å få frem gjennom et par innlegg, er hvem som skal ta over. Jeg mener at mange managere er utelukket basert på hvordan de jobber. Jeg tror simpelthen vi ikke har råd til å kjøpe ut Potter fra vår kontrakt, og hente inn en som er på kontrakt et annet sted (Amorim, De Zerbi, Nagelsmann frem til sommeren). Og Barry, som vel er eneste som kunne tatt over i trenerteamet frem til sommeren, er på vei ut. Hiddink, da. Eller Di Matteo. Rinse repeat.

Anywho. Det er greit for meg å skille våre veier med Potter nå, men da må det foreligge en klar plan bak det hele. Jeg kan jo spørre deg, helt oppriktig, hvem håper du det blir hvis Potter sparkes på onsdag, etter tap mot Liverpool?

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Jolla skrev: søn apr 02, 2023 8:52 pm
Inbetweener skrev: søn apr 02, 2023 11:37 am
5) Simeone. Pashun. Absolute psychopath! He might murder someone in the dressing room.
Denne er jeg uenig i. Tror det ville vært mer dette:

Defensive Coach, defensive mindset. Like watching paint dry. Not a class act. Atlético Madrid not a classy outfit. Atlético got a working class attitude. Simeone got a small club mentality. Not Chelsea DNA. 1-0 merchant.
Although he does wear a suit. Like an assassin. Maybe it isn't the worst idea. At least he'll get these overpaid lads to run. At this point I don't even care about style, just win.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Forøvrig @Inbetweener, lyst til å være med meg og se "1-0 merchant" absolutt gruse Real Betis om ti minutter? Få det på skjermen og kom til klubbtråden!

Alle andre er selvfølgelig også velkomne - du også @Lezah!

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »


Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Ikke en gal avgjørelse, selv om timingen er klønete. Burde skjedd etter Southampton-kampen, eller etter sesongen. Nå håper jeg for all del at det forelegger en klar plan.

OG FOR GUDS SKYLD, IKKE LA ALLE STARTE MED BLANKE ARK. JEG ER DONE MED ZIYECH OG THE YANK.

startelver

Legg inn av startelver »


startelver

Legg inn av startelver »

Den amerikanske milliardæren har fått nok!

MentalM

Legg inn av MentalM »

Bare hyggelig @KTBFFH .

Emery ordner ♥️

morrisey

Legg inn av morrisey »

Noe håp om at cowboyen går for Rodgers?

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Jolla skrev: søn apr 02, 2023 8:54 pm Forøvrig @Inbetweener, lyst til å være med meg og se "1-0 merchant" absolutt gruse Real Betis om ti minutter? Få det på skjermen og kom til klubbtråden!

Alle andre er selvfølgelig også velkomne - du også @Lezah!
Skal zappe mellom den og Napoli-kampen. Jeg er i et voldsomt memete humør nå, bare så du vet det.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Konge Boehly, nok var nok

startelver

Legg inn av startelver »

Skal vi se Potter til Spurs, Rodgers til Spurs, eller blir det en tysker, her var det en del muligheter.

Tipper Nagelsmann allerede er kontaktet av Chelsea.
Sist redigert av startelver den søn apr 02, 2023 9:16 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»