Brennpunkt: Thaimassasje

Svar
fargerik

Re: Brennpunkt: Thaimassasje

Legg inn av fargerik »

pigg skrev: tor apr 06, 2023 4:29 pm
Henningsen skrev: tor apr 06, 2023 4:02 pm Men selv ville jeg uansett aldri benyttet meg av prostituerte. Jeg kan ikke ha noe som helst glede av å ha sex med en som egentlig ikke vil ha sex med meg, da er jo hele poenget borte. Da lar jeg heller være. Bare tanken på det byr meg imot
Det er ikke såå fryktelig krevende å finne en 'kort tids" sexpartner akkurat.
Hva mener du med egentlig? Hvis hun av fri vilje har gått inn i denne bransjen så vil hun jo jobbe med sex!? Det er ikke sikkert at hver eneste gledespike fryder seg over hver eneste kunde hun tilfredsstiller, men heller ikke hver eneste aksjemegler på Oslo Børs eller hver eneste kassadame på Prix stortrives på jobb hver dag de heller.

I tillegg så verdsetter jeg dette at de er fagfolk. For det er faktisk det de er, på et vis. Og jeg regner med man får en bedre opplevelse av å gå til en profesjonell enn en amatør. Det gjelder i hvertfall i alle andre bransjer, og ser ikke hvorfor sexbransjen skal være noe annerledes.
Jeg ser ikke at de har noe problem.
De som vil selge sex, kan fritt gjøre det. Sexsalg er lovlig i Norge.

pigg

Legg inn av pigg »

Queenie skrev: tor apr 06, 2023 4:15 pm Langt fra alle menn kjøper sex eller er villig til å gjøre det. Men det er kanskje bra at du gjør det, så slipper vanlige kvinner å se deg på datemarkedet?
Nå er jo prostitusjon ulovlig i de fleste land over hele verden, så det er jo klart at menn ikke vil betale for noe som i verste fall kan få dem bak lås og slå.

Men ser vi på Europas nest største land, Tyskland, som sikkert har verdens mest liberale prostitusjonslovgivning, noe som har ført nasjonen til å bli et slags 21. århundrets Babylon, så er det altså 1,2 millioner menn der som kjøper sex hver dag. Når menn først har mulighet, og blir fristet nok, så er det ikke måte på hva vi kan finne på.

Når det kommer til meg, så har jeg aldri kjøpt sex. Jeg var for ung til det da dette fortsatt var lov.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

pigg skrev: tor apr 06, 2023 4:29 pm
Henningsen skrev: tor apr 06, 2023 4:02 pm Men selv ville jeg uansett aldri benyttet meg av prostituerte. Jeg kan ikke ha noe som helst glede av å ha sex med en som egentlig ikke vil ha sex med meg, da er jo hele poenget borte. Da lar jeg heller være. Bare tanken på det byr meg imot
Det er ikke såå fryktelig krevende å finne en 'kort tids" sexpartner akkurat.
Hva mener du med egentlig? Hvis hun av fri vilje har gått inn i denne bransjen så vil hun jo jobbe med sex!? Det er ikke sikkert at hver eneste gledespike fryder seg over hver eneste kunde hun tilfredsstiller, men heller ikke hver eneste aksjemegler på Oslo Børs eller hver eneste kassadame på Prix stortrives på jobb hver dag de heller.

I tillegg så verdsetter jeg dette at de er fagfolk. For det er faktisk det de er, på et vis. Og jeg regner med man får en bedre opplevelse av å gå til en profesjonell enn en amatør. Det gjelder i hvertfall i alle andre bransjer, og ser ikke hvorfor sexbransjen skal være noe annerledes.
En prostituert har ikke lyst til å ha sex med deg, de gjør det for å tjene penger.
Det er fullstendig turnoff, og fullstendig uaktuelt for meg.
Skal jeg ha sex med noen så skal det være fordi vedkommende har lyst til å ha sex med meg. Ellers lar jeg heller vær.
Å sammenligne med en børsmegler eller kassedame og å glorifisere prostitusjon slik du gjør er fullstendig absurd.

Skulle du valgt et yrke, ville du sugd pikk eller sittet i kassa på rema?

pigg

Legg inn av pigg »

fargerik skrev: tor apr 06, 2023 4:33 pm Jeg ser ikke at de har noe problem.
De som vil selge sex, kan fritt gjøre det. Sexsalg er lovlig i Norge.
Det eneste problemet jeg ser er at lovverket er grunnleggende urettferdig. Enten får man forby både kjøp og salg, eller så får laissez-faire regjere og dermed tillate begge deler. Å bare forby én av dem er f.eks like tåpelig som å bare forby kjøp av heroin, men holde det legalt å selge heroin.

Queenie

Legg inn av Queenie »

pigg skrev: tor apr 06, 2023 4:43 pm
Queenie skrev: tor apr 06, 2023 4:15 pm Langt fra alle menn kjøper sex eller er villig til å gjøre det. Men det er kanskje bra at du gjør det, så slipper vanlige kvinner å se deg på datemarkedet?
Nå er jo prostitusjon ulovlig i de fleste land over hele verden, så det er jo klart at menn ikke vil betale for noe som i verste fall kan få dem bak lås og slå.

Men ser vi på Europas nest største land, Tyskland, som sikkert har verdens mest liberale prostitusjonslovgivning, noe som har ført nasjonen til å bli et slags 21. århundrets Babylon, så er det altså 1,2 millioner menn der som kjøper sex hver dag. Når menn først har mulighet, og blir fristet nok, så er det ikke måte på hva vi kan finne på.

Når det kommer til meg, så har jeg aldri kjøpt sex. Jeg var for ung til det da dette fortsatt var lov.
At mange gjør noe betyr ikke at det er attråverdig eller bra, jeg har ingen ønsker om å fremstå som fordomsfull heller men jeg ville ikke blitt overrasket dersom mange av disse er i kategorien opprinnelse fra land med begredelig kvinnesyn eller mannetypen thailandfarer (da tenker jeg ikke på den genuine turisten).

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Winnowill skrev: tor apr 06, 2023 4:22 pm
Ale skrev: tor apr 06, 2023 3:40 pm Tungekyssing, slikke mus, rimming osv. inngår jo også. Det er vel ikke mye som er hottere enn å rimme en deilig kvinne?
Jeg vet ikke, jeg. Tror ikke jeg kunne tenkt meg noe eklere enn at noen skulle rimmet ei dame som hadde hatt type 5 mannfolk i baken før deg den dagen, men noen liker jo den tanken også..spesielt det å slurpe i seg andre menns jambajuice er jo en greie.
Æsj, ble småkvalm... 🤮

fargerik

Legg inn av fargerik »

pigg skrev: tor apr 06, 2023 5:02 pm
fargerik skrev: tor apr 06, 2023 4:33 pm Jeg ser ikke at de har noe problem.
De som vil selge sex, kan fritt gjøre det. Sexsalg er lovlig i Norge.
Det eneste problemet jeg ser er at lovverket er grunnleggende urettferdig. Enten får man forby både kjøp og salg, eller så får laissez-faire regjere og dermed tillate begge deler. Å bare forby én av dem er f.eks like tåpelig som å bare forby kjøp av heroin, men holde det legalt å selge heroin.
Ja. Jeg har ment det samme siden den loven ble vedtatt.
Trist at den består etter alle disse årene.

pigg

Legg inn av pigg »

fargerik skrev: tor apr 06, 2023 5:09 pm
pigg skrev: tor apr 06, 2023 5:02 pm
fargerik skrev: tor apr 06, 2023 4:33 pm Jeg ser ikke at de har noe problem.
De som vil selge sex, kan fritt gjøre det. Sexsalg er lovlig i Norge.
Det eneste problemet jeg ser er at lovverket er grunnleggende urettferdig. Enten får man forby både kjøp og salg, eller så får laissez-faire regjere og dermed tillate begge deler. Å bare forby én av dem er f.eks like tåpelig som å bare forby kjøp av heroin, men holde det legalt å selge heroin.
Ja. Jeg har ment det samme siden den loven ble vedtatt.
Trist at den består etter alle disse årene.
Den kommer nok til å bestå en stund fremover også. De kan jo finne på å forby salg óg, hvis det skulle bli helt Bangkok- og Bogata-tilstander her i landet, men det skjer vel neppe. At kjøp skulle bli lovlig igjen er vanskelig å forestille seg. Hvem vil egentlig ta belastningen med å gå i bresjen for det? Er liksom ikke status å tale grisenes sak.

pigg

Legg inn av pigg »

Queenie skrev: tor apr 06, 2023 4:14 pm Lol. Men det du beskriver er jo nesten bedrageri? Hvorfor late som at du dater om du kun er int i sex? Det er MANGE kvinner som vil det samme, det er jo bare å være ærlig om det? Det finnes jo sexapper som Tinder mm.
Men de er ikke fagfolk. De er bare løse.
Queenie skrev: tor apr 06, 2023 4:14 pm Helt ærlig så er menn som kjøper sex noe av det ekleste jeg vet, kanskje bare slått av pedofile. Det eneste jeg tenker er bra ved det er menn som ikke klarer å styre seg og som er en trussel for vanlige kvinner, dvs de bør holde seg borte fra alle typer relasjoner. For funksjonshemmede kan det også være en ressurs. Ellers: helt motbydelig.
Vi menn er ekle, det er riktig. Men at sex for vederlag er blant det ekleste vi gjør... tjaaa, er du sikker på det?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

pigg skrev: tor apr 06, 2023 7:11 pm
Queenie skrev: tor apr 06, 2023 4:14 pm Lol. Men det du beskriver er jo nesten bedrageri? Hvorfor late som at du dater om du kun er int i sex? Det er MANGE kvinner som vil det samme, det er jo bare å være ærlig om det? Det finnes jo sexapper som Tinder mm.
Men de er ikke fagfolk.
Det er ikke horer heller.

Queenie

Legg inn av Queenie »

pigg skrev: tor apr 06, 2023 7:11 pm
Queenie skrev: tor apr 06, 2023 4:14 pm Lol. Men det du beskriver er jo nesten bedrageri? Hvorfor late som at du dater om du kun er int i sex? Det er MANGE kvinner som vil det samme, det er jo bare å være ærlig om det? Det finnes jo sexapper som Tinder mm.
Men de er ikke fagfolk. De er bare løse.
Queenie skrev: tor apr 06, 2023 4:14 pm Helt ærlig så er menn som kjøper sex noe av det ekleste jeg vet, kanskje bare slått av pedofile. Det eneste jeg tenker er bra ved det er menn som ikke klarer å styre seg og som er en trussel for vanlige kvinner, dvs de bør holde seg borte fra alle typer relasjoner. For funksjonshemmede kan det også være en ressurs. Ellers: helt motbydelig.
Vi menn er ekle, det er riktig. Men at sex for vederlag er blant det ekleste vi gjør... tjaaa, er du sikker på det?
Som en selvutnevnt mann som ikke kjøper sex ser du ut til å ha stor kunnskap om horer.

Menn er ikke ekle, men dette er ekkelt. Mest fordi man enkelt kan sette seg inn i hvor jævlig disse damene må ha det, alternativt hvor avstumpet man må bli bare for å holde ut. Det bør jo være en enorm turnoff at man må betale noen for at de skal gidde å ligge med deg, men da vet man jo hva som betyr noe. Alt er veldig usexy
Sist redigert av Queenie den tor apr 06, 2023 7:52 pm, redigert 1 gang totalt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

pigg skrev: tor apr 06, 2023 7:11 pm
Queenie skrev: tor apr 06, 2023 4:14 pm Lol. Men det du beskriver er jo nesten bedrageri? Hvorfor late som at du dater om du kun er int i sex? Det er MANGE kvinner som vil det samme, det er jo bare å være ærlig om det? Det finnes jo sexapper som Tinder mm.
Men de er ikke fagfolk. De er bare løse.
Queenie skrev: tor apr 06, 2023 4:14 pm Helt ærlig så er menn som kjøper sex noe av det ekleste jeg vet, kanskje bare slått av pedofile. Det eneste jeg tenker er bra ved det er menn som ikke klarer å styre seg og som er en trussel for vanlige kvinner, dvs de bør holde seg borte fra alle typer relasjoner. For funksjonshemmede kan det også være en ressurs. Ellers: helt motbydelig.
Vi menn er ekle,
Du får snakke for deg selv og om deg selv, det er greit. Snakk for deg sjøl
Alle er ikke som deg.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Queenie skrev: tor apr 06, 2023 4:14 pm Lol. Men det du beskriver er jo nesten bedrageri? Hvorfor late som at du dater om du kun er int i sex? Det er MANGE kvinner som vil det samme, det er jo bare å være ærlig om det? Det finnes jo sexapper som Tinder mm.
Bedrageri? Menn med høy seksuell markedsverdi er aldri interessert i noe mer. Historisk sett har menn aldri vært monogame, men - det er svært viktig at kvinner er monogame (slik at mannen vet at han ikke risikerer å kaste bort tid og ressurser på å oppdra en annen manns avkom).

Monogami er noe som kommer fra kristendommen, og har vært en stor fordel for mange kvinner (og for menn med lavere seksuell markedsverdi), men dette er i ferd med å endre seg drastisk.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Texas_John skrev: tor apr 06, 2023 7:58 pm Bedrageri? Menn med høy seksuell markedsverdi er aldri interessert i noe mer. Historisk sett har menn aldri vært monogame, men - det er svært viktig at kvinner er monogame (slik at mannen vet at han ikke risikerer å kaste bort tid og ressurser på å oppdra en annen manns avkom).
Motsier du ikke deg selv litt her? Menn er ikke monogame, men de oppdrar avkom?

pigg

Legg inn av pigg »

Queenie skrev: tor apr 06, 2023 7:47 pm Som en selvutnevnt mann som ikke kjøper sex ser du ut til å ha stor kunnskap om horer.
Man trenger ikke førstehåndserfaring med noe for å kunne vite mye om et tema. Det er nesten ingen som har vært på månen, men allikevel er det utrolig mange som vet mye om den satelitten.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Hardy-guttene skrev: tor apr 06, 2023 8:02 pm
Texas_John skrev: tor apr 06, 2023 7:58 pm Bedrageri? Menn med høy seksuell markedsverdi er aldri interessert i noe mer. Historisk sett har menn aldri vært monogame, men - det er svært viktig at kvinner er monogame (slik at mannen vet at han ikke risikerer å kaste bort tid og ressurser på å oppdra en annen manns avkom).
Motsier du ikke deg selv litt her? Menn er ikke monogame, men de oppdrar avkom?
Mannen har selvsagt spilt en svært viktig rolle når det gjelder beskyttelse, men også ved å skaffe mat. Jeg tror du har misforstått litt.

pigg

Legg inn av pigg »

Queenie skrev: tor apr 06, 2023 7:47 pm Menn er ikke ekle, men dette er ekkelt. Mest fordi man enkelt kan sette seg inn i hvor jævlig disse damene må ha det, alternativt hvor avstumpet man må bli bare for å holde ut. Det bør jo være en enorm turnoff at man må betale noen for at de skal gidde å ligge med deg, men da vet man jo hva som betyr noe. Alt er veldig usexy
En undersøkelse fra 2018 viste at 28% av amerikanske menn under 30 ikke fikk pule det året. Jeg kan love deg at disse gutta gir faen om dama elsker dem eller ikke.

Strider

Legg inn av Strider »

Når gifteringen er på slutter kvinner som regel å ha sex med mannen.
En dame kan på minuttet få seg et ligg gjennom dating app eller pub.

Ikke akkurat overaskende at en del menn gjør dette med å få kjøpt seg sex. Men dette kan man jo ikke ha.
Menn skal betale skatt og barnebidrag, ikke nyte noe.

Mye rart i samfunnet. Ikke alt er jevnt fordelt. Kvinner som ønsker spenning og sex kan få det daglig gratis eller betqlt til og med mens menn kan gå flere år uten å få napp selv med mye mer innsats enn kvinner.

Slik er det enten hvordan man vrir og vender på det. Heldigvis er er det mye annet å gjøre i det daglige og da kan faktisk sex og slikt komme langt nede på prioteringslisten.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

TylerDurdenNorway skrev: tor apr 06, 2023 9:18 pm Når gifteringen er på slutter kvinner som regel å ha sex med mannen.
Snakker du av erfaring, eller.... 😜

Tror kvinnesynet ditt trenger å oppdateres litt, om du virkelig tror dette.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Rainmaker skrev: tor apr 06, 2023 9:41 pm
TylerDurdenNorway skrev: tor apr 06, 2023 9:18 pm Når gifteringen er på slutter kvinner som regel å ha sex med mannen.
Snakker du av erfaring, eller.... 😜

Tror kvinnesynet ditt trenger å oppdateres litt, om du virkelig tror dette.
I det øyeblikket en mann er villig til ha en storslagen seremoni for å feire at han skal inngå en livslang kontrakt om å holde seg til én partner, så gir det mening at 80% av attraksjonen forsvinner ut vinduet.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Texas_John skrev: tor apr 06, 2023 7:58 pm
Queenie skrev: tor apr 06, 2023 4:14 pm Lol. Men det du beskriver er jo nesten bedrageri? Hvorfor late som at du dater om du kun er int i sex? Det er MANGE kvinner som vil det samme, det er jo bare å være ærlig om det? Det finnes jo sexapper som Tinder mm.
Bedrageri? Menn med høy seksuell markedsverdi er aldri interessert i noe mer. Historisk sett har menn aldri vært monogame, men - det er svært viktig at kvinner er monogame (slik at mannen vet at han ikke risikerer å kaste bort tid og ressurser på å oppdra en annen manns avkom).

Monogami er noe som kommer fra kristendommen, og har vært en stor fordel for mange kvinner (og for menn med lavere seksuell markedsverdi), men dette er i ferd med å endre seg drastisk.
Nå er det slik at menn som deg og pigg som regel er single, det kan vi ha på det rene først som sist. Ingen kvinner ønsker å binde seg til noe ala det du beskriver, derfor er det jo naturstridig at menn skal oppføre seg slik. Det er helt normalt at en mann roer seg ned når han får en base og familie, vis meg de kvinnene som orker å leve med slike menn.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Texas_John skrev: tor apr 06, 2023 10:00 pm
Rainmaker skrev: tor apr 06, 2023 9:41 pm
TylerDurdenNorway skrev: tor apr 06, 2023 9:18 pm Når gifteringen er på slutter kvinner som regel å ha sex med mannen.
Snakker du av erfaring, eller.... 😜

Tror kvinnesynet ditt trenger å oppdateres litt, om du virkelig tror dette.
I det øyeblikket en mann er villig til ha en storslagen seremoni for å feire at han skal inngå en livslang kontrakt om å holde seg til én partner, så gir det mening at 80% av attraksjonen forsvinner ut vinduet.
Du får samme spørsmål: Snakker du av erfaring?

(Som om du har erfaring med kvinner)

MentalM

Legg inn av MentalM »


Strider

Legg inn av Strider »

Rainmaker skrev: tor apr 06, 2023 9:41 pm
TylerDurdenNorway skrev: tor apr 06, 2023 9:18 pm Når gifteringen er på slutter kvinner som regel å ha sex med mannen.
Snakker du av erfaring, eller.... 😜

Tror kvinnesynet ditt trenger å oppdateres litt, om du virkelig tror dette.
Etter man har giftet seg og fått barn så stagnerer ofte det intime og også det fysiske. Det har vært slikt i alle tider. Ikke akkurat noe nytt.

Selvsagt er noen mer aktive på soverommet enn andre og har et perfekt sexliv. Noen damer bruker graviditet på å være varig overvektig mens man ser håndballspillere være like sprek 1 år senere etter graviditet. Tipper det er en sammenheng mellom aktive personer og mer sex enn overvektige. Men det er en annen diskusjon.

Dead bedrooms er jo et stort fenomen i USA. Vet at det f.eks er en stor reddit gruppe dedikert til dette.

https://www.reddit.com/r/DeadBedrooms/

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

Sex er en vakker ting gitt av Gud til mann og kvinne som har inngått en ektepakt i påsyn av Gud.
" For dette er Guds vilje: at dere skal være hellige, så dere holder dere borte fra hor. Hver av dere skal vite å vinne seg sin egen kone i hellighet og ære, ikke i sanselig begjær som hedningene; de kjenner jo ikke Gud."
All sex før eller utenfor ekteskapet er synd i Guds øyne. All tanke på sex utenfor ekteskapet er synd i Guds øyne. (" -Du skal ikke begjære din neste hustru")
Siden sex er gitt til ektepar, er det også synd å "spille sin sæd til jorden". Jfr. hvordan det gikk med Onan. (1.mos 38.)
Sex er gitt oss av Gud for at vi skal føre slekten videre, og kun det.
Om du ser en vakker kvinne og slangen forleder deg til syndige tanke og ord, bør du straks gå hjem og vaske dine øyne og din tunge. Du må også vaske dine tanker i bønn til Gud, for du har begått en stor synd i hans øyne.
Mat. 5, 29:
"Om ditt høyre øie frister deg, da riv det ut og kast det fra deg! for det er bedre for deg at ett av dine lemmer går tapt enn at hele ditt legeme blir kastet i helvete."

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

TylerDurdenNorway skrev: fre apr 07, 2023 5:54 am
Rainmaker skrev: tor apr 06, 2023 9:41 pm
TylerDurdenNorway skrev: tor apr 06, 2023 9:18 pm Når gifteringen er på slutter kvinner som regel å ha sex med mannen.
Snakker du av erfaring, eller.... 😜

Tror kvinnesynet ditt trenger å oppdateres litt, om du virkelig tror dette.
Etter man har giftet seg og fått barn så stagnerer ofte det intime og også det fysiske. Det har vært slikt i alle tider. Ikke akkurat noe nytt.

Selvsagt er noen mer aktive på soverommet enn andre og har et perfekt sexliv. Noen damer bruker graviditet på å være varig overvektig mens man ser håndballspillere være like sprek 1 år senere etter graviditet. Tipper det er en sammenheng mellom aktive personer og mer sex enn overvektige. Men det er en annen diskusjon.

Dead bedrooms er jo et stort fenomen i USA. Vet at det f.eks er en stor reddit gruppe dedikert til dette.

https://www.reddit.com/r/DeadBedrooms/
At du tyr til reddit som "argumentasjon" viser vel bare nivået utsagnet kommer fra...

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Gikk i søvne igjen.
Tok bilde. Kan noen hjelpe meg med å fortelle hvor faen jeg er?

Bilde

Cabal

Legg inn av Cabal »

TylerDurdenNorway skrev: fre apr 07, 2023 5:54 am Etter man har giftet seg og fått barn så stagnerer ofte det intime og også det fysiske. Det har vært slikt i alle tider. Ikke akkurat noe nytt.
Det er bestandig flott når evig single skal fortelle hvordan det er å være gift. Får liksom en unik tyngde bak utsagnene.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Rainmaker skrev: tor apr 06, 2023 10:29 pm
Texas_John skrev: tor apr 06, 2023 10:00 pm I det øyeblikket en mann er villig til ha en storslagen seremoni for å feire at han skal inngå en livslang kontrakt om å holde seg til én partner, så gir det mening at 80% av attraksjonen forsvinner ut vinduet.
Du får samme spørsmål: Snakker du av erfaring?

Jeg snakker om hva som gir mening, altså hva som er logisk. Trenger du hjelp til å få forklart flere ord?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: fre apr 07, 2023 9:44 am
Rainmaker skrev: tor apr 06, 2023 10:29 pm
Texas_John skrev: tor apr 06, 2023 10:00 pm I det øyeblikket en mann er villig til ha en storslagen seremoni for å feire at han skal inngå en livslang kontrakt om å holde seg til én partner, så gir det mening at 80% av attraksjonen forsvinner ut vinduet.
Du får samme spørsmål: Snakker du av erfaring?

Jeg snakker om hva som gir mening
Det er nok bare oppe i ditt eget, og et fåtall andres radikaliserte incels, hode at det du skriver gir mening.
Her ute i den virkelige verden er det svært lite av det du skriver som stemmer, eller gir noe som helst i nærheten av mening.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»