Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Onv95 »

Canucks skrev: man apr 03, 2023 12:59 pm
Onv95 skrev: man apr 03, 2023 12:49 pm
Bone8 skrev: man apr 03, 2023 11:56 am

Gode odds på hjemmeseier. Bare å kjøre på.
Selvsagt. Latterlig høy odds på årets sikreste H.
Har du fått hele familien til å opprette kontoer på Norsk Tipping slik at du kan makse innsats for maksimal gevinst?
Nei. Så dypt synker jeg ikke.

DennisB

Legg inn av DennisB »

johwi68 skrev: man apr 03, 2023 7:49 am Bare innom for å si at jeg virkelig, virkelig håper dere henter hjem den store bøtta i år. Men, dere trenger ikke poeng til helga for å klare det. Sånn.
Er du villig til å ofre alle poengene mot Arsenal, for å få ønsket ditt oppfylt?

Jeg er redd båten vil gli fort ut av havna, og Arsenal står igjen på brygga, hvis Liverpool vinner til helgen.

pigg

Legg inn av pigg »

Jeg ser på det som 50/50 om det blir Arsenal eller City som tar det til slutt. City vil sannsynligvis vinne resten av kampene, inkludert kampen mot nettopp Arsenal. Da må faktisk Arsenal vinne resten av sine de også, siden det også er sannsynlig at City vil ende opp med bedre målforskjell.

City har erfaringen, og flere enkeltspillere som kan gjøre ting på egenhånd hvis det skulle butte i mot. Jeg tenker først og fremst på Haaland og De Bruyne, naturligvis. Men også Grealish og Foden er klasse.

Jeg tipper de ender på like mange poeng, og da tar City det på målforskjell. Arsenal klarer bare uavgjort i hjemmekampen mot enten Chelsea eller Brighton.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Noen som feiret St.Chelseringhams day på lørdag.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Onv95 skrev: man apr 03, 2023 5:44 pm Noen som feiret St.Chelseringhams day på lørdag.
Nei, men hører at en bedre XO er populært for St. totteringhamsday når den kommer.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Onv95 skrev: man apr 03, 2023 5:44 pm Noen som feiret St.Chelseringhams day på lørdag.
Har fortsatt hangover etter St. Crystal Palaceingham-feiringen

DennisB

Legg inn av DennisB »

ulfarne skrev: man apr 03, 2023 6:37 pm
Onv95 skrev: man apr 03, 2023 5:44 pm Noen som feiret St.Chelseringhams day på lørdag.
Har fortsatt hangover etter St. Crystal Palaceingham-feiringen
Jeg har fortsatt tømmermenn etter St. Westeringhams day.
Slitsomt å være så gode.


Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Etter den forestillingen har faktisk Arsenal vippet opp til å bli hårfine favoritter på Anfield på søndag hos bookiene. Det var vi ikke i går.

Kan forstå det, for Liverpool har ikke hengt sammen de siste kampene. Samtidig har de fortsatt veldig god run hjemme i ligaen med flere strake seire og har bokstavelig talt vært to forskjellige lag borte og hjemme.

Skal man noen gang klare å slå Liverpool på Anfield så må det være nå. Håper gutta griper sjansen med begge henda og er offensive i hodet når de entrer matta. Blir ekstremt viktig å vinne midtbanen. Får også håpe at vi får en nogenlunde nøytral dommer, for det er sjelden vare der oppe.

Ny melding om Saliba i dag, at Arteta fortsatt ikke vet om han blir klar. At de forsøker å "manage the injury" og at han fortsatt ikke trener med laget.

Jeg kjenner at jeg kommer til å ha nerver i høyspenn på søndag...

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

U18 laget, ledet av Jack Wilshere, er klar for finalen i FA Youth Cup etter å ha slått Man City 2-1 i kveld.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Onv95 skrev: ons apr 05, 2023 12:25 am U18 laget, ledet av Jack Wilshere, er klar for finalen i FA Youth Cup etter å ha slått Man City 2-1 i kveld.
Morsomt at målscoreren og 6-7 andre spillere, samt 3-4 fra benken, feirer målet med å skli som Henry på knærne. :lol:

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

City kommer til å avgi poeng. Arsenal, Chelsea og Brighton er på papiret tøffe kamper. Everton, Leeds, Leicester og West Ham er alle i sumpa. 1p for disse lagene vil kunne være gull verdt.

Man skal ikke undervurdere det enormt tøffe kampprogrammet som kan bli enda tøffere hvis de tar Bayern. I de vanvittige årgangene til Pep/Mourinho i Barca/Real avga de alltid noen poeng på tampen selv om det kunne avgjøre gullstriden hvor det var et enda tettere utgangspunkt.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Enzino skrev: tir apr 04, 2023 11:07 pm Etter den forestillingen har faktisk Arsenal vippet opp til å bli hårfine favoritter på Anfield på søndag hos bookiene. Det var vi ikke i går.

Kan forstå det, for Liverpool har ikke hengt sammen de siste kampene. Samtidig har de fortsatt veldig god run hjemme i ligaen med flere strake seire og har bokstavelig talt vært to forskjellige lag borte og hjemme.

Skal man noen gang klare å slå Liverpool på Anfield så må det være nå. Håper gutta griper sjansen med begge henda og er offensive i hodet når de entrer matta. Blir ekstremt viktig å vinne midtbanen. Får også håpe at vi får en nogenlunde nøytral dommer, for det er sjelden vare der oppe.

Ny melding om Saliba i dag, at Arteta fortsatt ikke vet om han blir klar. At de forsøker å "manage the injury" og at han fortsatt ikke trener med laget.

Jeg kjenner at jeg kommer til å ha nerver i høyspenn på søndag...

Bra for Arsenal at Liverpool ikke tapte i dag. Det tror jeg øker sjansene for en borteseier her. , skjønt , forsvaret til Liverpool virker så dårlig at alle andre enn måltørke-laget Chelsea hadde slått de i dag.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Gøy at unggutta gikk til finalen i FA Youth Cup. Hvis jeg forsto et intervju med Wilshere så har ikke Arsenal vunnet den cupen siden 2009.

Det er noen veldig spennende spillere på det laget i Myles Lewis-Skelly, Eithan Nwaneri, Cozier-Duberry, Rosiak, Reuell-Walters og Sousa. Forhåpentligvis er det 2-3 av disse som kan steget opp til å bli førstelagsspillere. Gjelder å få Nwaneri til å «sign da ting»

MentalM

Legg inn av MentalM »

Som gode brødre av lag som starter på A trenger jeg at Arsenal vinner ligaen og slår lagene som slåss om Europa.

Takk ♥️

Wellé

Legg inn av Wellé »

Det er forøvrig nesten litt komisk at det er Bantee-æraen som er så godt representert i ex-spillere som jobber for laget nå. Arteta, Mertesacker og Wilshere har alle prominente roller i klubben.

Snart blir nok Squilacci (husker ikke hvordan det staves) sjefsspeider og Bendtner klubbpsykolog😎

Wellé

Legg inn av Wellé »

MentalM skrev: ons apr 05, 2023 9:08 am Som gode brødre av lag som starter på A trenger jeg at Arsenal vinner ligaen og slår lagene som slåss om Europa.

Takk ♥️
Siden du spør så pent så skal vi banke Brighton, Newcastle og Liverpool. Ser dere henger litt etter på målforskjell så får dunke inn minst 10 på hvert av lagene🫶

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Som om vi hadde noen mulighet i utgangspunktet.

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

Så får vi møte Lampard like vel!

Wellé

Legg inn av Wellé »

GoldenTeacher skrev: fre apr 07, 2023 3:42 am Så får vi møte Lampard like vel!
Praise The lord.

Garra 3p mot Chelsea skal man ikke kimse av.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Wellé skrev: søn apr 09, 2023 1:51 pm
GoldenTeacher skrev: fre apr 07, 2023 3:42 am Så får vi møte Lampard like vel!
Praise The lord.

Garra 3p mot Chelsea skal man ikke kimse av.
Gikk ikke helt veien for Potter, jeg tror ikke du så for deg et slikt scenario.
Chelsea er aldri klubben å være manager for, for en manager som bygger lag over litt tid. Men Potter kom svært greit ut av dette økonomisk da. Han lykkes nok i sin neste klubb, er ikke akkurat slik at han trenger å bevise noe.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Ser ut som han har bommet på masse sjanser, men Balogun ender heldigvis opp med å sette en utligning godt inne i overtiden for Reims.

Var en straffe så kanskje ikke så imponerende. I følge FotMob hadde han 2,39 i xG🤪

startelver

Legg inn av startelver »

Grattis igjen! London skal males i rødt og hvitt de neste månedene .

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Faen for en nedtur.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Sesongens største ran uansett lag? Ramsdale helt enorm i dag!

Griseheldige som fikk med oss noe som helst i dag, men nå er vel City i utgangspunktet på tabelltopp.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

BigTonyAdams skrev: søn apr 09, 2023 7:31 pm Faen for en nedtur.
Ekstrem opptur å få med seg 1 poeng i dag. Fikk med oss 1 poeng mer enn vi skulle ha, men om det er nok, ja det tviler jeg på, for alt ligger til rette for at City vinner alle de resterende kampene.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Midtbanen var helt fraværende i dag. Heldige som får med oss et poeng, men samtidig sykt skuffende at vi slipper de inn i kampen igjen på 2-0.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Normalt er ett poeng på Anfield gull. Men i dag føles det som om tittelen røk.

Men, mye fotball skal spilles før serien er over. Kampen på Etihad kan bli avgjørende. Nå har City dette i egne hender. Men ikke glem at det har vi også.

Relativt god førsteomgang i dag, mens resten kan forbigås i stillhet.
Sist redigert av DennisB den søn apr 09, 2023 7:39 pm, redigert 1 gang totalt.

Bjørn

Legg inn av Bjørn »

DennisB skrev: søn apr 09, 2023 7:38 pm Normalt er ett poeng på Anfield gull. Men i dag føles det som om tittelen røk.

Men, mye fotball skal spilles før serien er over. Kampen på Etihad kan bli avgjørende. Nå har City dette i egne hender. Men ikke glem at det har vi også.

Relativt god førsteomgang i dag, mens resten kan overgås med stillhet.
Tittelen har hengt i en tynn tråd hele sesongen. I dag røyk den. Nå kan man endelig slappe litt av.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Bjørn skrev: søn apr 09, 2023 7:39 pm
DennisB skrev: søn apr 09, 2023 7:38 pm Normalt er ett poeng på Anfield gull. Men i dag føles det som om tittelen røk.

Men, mye fotball skal spilles før serien er over. Kampen på Etihad kan bli avgjørende. Nå har City dette i egne hender. Men ikke glem at det har vi også.

Relativt god førsteomgang i dag, mens resten kan overgås med stillhet.
Tittelen har hengt i en tynn tråd hele sesongen. I dag røyk den. Nå kan man endelig slappe litt av.
Jepp. Det blåser for mye på toppen :lol:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»