La Liga

Svar
WaltonBR

Re: La Liga 2021/22

Legg inn av WaltonBR »

Deilig.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Ouch, den der svir for Villarreal.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Emery som trener Villarreal, så må vel ha vært forventet.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Hva kan man si om slikt?…

Mandi hadde jo hatt en fremragende kamp frem til dette.

Ellers så er det den beste kampen til Atleti denne sesongen. Den midtstoppergjengen vi har er jeg derimot ikke veldig fornøyd med.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Jolla skrev: søn aug 29, 2021 8:08 pm
peraleks skrev: søn aug 29, 2021 12:13 am
Deportivo la Coruna helt nede i 3 divisjon? Gud bedre hva skjedde.
De valgte å skille lag med Clarence Seedorf når de rykket ned. Stor tabbe.

Guden hadde tatt dem rett opp igjen.
Haha nå er jeg virkelig ikke med her.
Men damn, husker Roy Makaay og co. fra dette laget, elleville 2 kamper mot AC Milan, de er jo faktisk de 5 siste laget som vant La Liga.
Husker også Racing Santander, alt fra da jeg var liten guttunge og syntes det var så himla rått at Raul, Zidane, Figo og co. spilte i RM noe som igjen førte til at La Liga ble ligaen for min del.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jolla skrev: søn aug 22, 2021 5:19 am For et kult lag Mallorca har denne sesongen!

Ungguttene Takefusa Kubo, Fer Niño og Victor Mollejo.
Tidligere stortalentene Pablo Maffeo og Amath Ndiaye.
Veteranene Manolo Reina og Salva Sevilla.
Og de blir ikke akkurat noe mindre sexy med Kang-In Lee inn!
Et av de største talentene til Real Madrid, Villarreal, Atlético og Valencia i en og samme klubb. Nå mangler det bare at Bryan Gíl hadde tatt turen dit heller enn til Tottenham, samt at Gavi hadde slått følge, så hadde angrepet vært i boks.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Er det innafor å ta et oppgjør med dette patreon-oppsettet til LaLigaLoca?

Jeg gikk inn og tenkte at det var ekstremt smart av dem, jeg ville gledelig gi et par hundrelapper i året som takk for det de har servert oss gratis de siste årene - på samme måte som jeg gledelig gir et par hundrelapper i året til 4pLaY for dette produktet.

200-300 kroner i året tenkte jeg, men de skal jaggu ha 250 kroner i måneden for full pakke. Det er nesten like mye som Viaplay, og jeg vil påstå at Viaplay tilbyr mer innhold til den prisen.

Betale 100 kroner i måneden for å være i en discord-gruppe? Wat?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Så sykt, sykt kult hvis dette skjer ---> Mario Suárez og Falcao ser ut til å gjenforenes i Rayo Vallecano!!!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Vi ser et helt annet Valencia enn forrige sesong.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Jolla skrev: søn sep 12, 2021 5:59 pm Vi ser et helt annet Valencia enn forrige sesong.
Ikke vanskelig, men dæven så deilig. Vinner back-to-back for første gang etter 57 kamper.

Captain Sobel

Legg inn av Captain Sobel »

Et sterkt Valencia er noe av det denne ligaen trenger aller mest. Burde vært soleklart med oppe i toppen. Om de kan finne på å ligge rundt 3-4 i år blir jeg veldig glad.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

E
L

T
I
G
R
3

PUNQ

Legg inn av PUNQ »

35 år gamle Falcao tilbake i La Liga og kommer inn og scorer for Rayo Vallecano! Punkterer kampen 3-0 over Getafe, som sliter enormt i år med 5 tap på 5 kamper. Blir nok ikke så lenge før Jose Gonzalez er arbeidsledig.

Eller jeg tror kampen endte 3-0 siden TV2 kuttet sendingen før kampen var over for å gå over til Premier League. Er så glad at TV2 forvalter fotball rettigheter. Sarkasme sarkasme.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Gøy med Fælcau

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Gøy å se at Falcao fortsatt har det i seg. Måtte det blir mange fler.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Valencia-Real Madrid om en halvtime, kan bli veldig gøy. RM har vært livat de gangene jeg har sett dem under CA. Valencia har jeg ikke sett så langt denne sesongen, men 9-2 fordrer jo at de er solide. Fin avslutning på nok en mistenkelige kort helg.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Kveldskampene på søndager har pleid å levere målmessig, men får se når første målet kommer i denne kampen.

Valencia nærme to ganger i 2.omgang.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Tocó en Hugo Duro!!!!

Entenmann
Innlegg: 571

Legg inn av Entenmann »

Sånn kan det går med udugeligheter som Vasquez på banen. Vært på banen nå i 55 min og ikke bidratt med noe utenom bare slurv. For en middelmådighet.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Kjedelig, men som fryktet/forventet.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Det var kjedelig. Det trippelbytte til Valencia etter 80.min ser ikke bra ut med fasit i hånda.

peraleks

Legg inn av peraleks »

ElGuaje skrev: søn sep 19, 2021 11:02 pm Det var kjedelig. Det trippelbytte til Valencia etter 80.min ser ikke bra ut med fasit i hånda.
Dere ser til gjengjeld bedre ut enn på lenge, full tro på at dere kan snike inn en CL-plass i år.

For vår del er egentlig kampen gjennom ræva, men man må vel legge inn her at man kommer fra en tøff kamp på San Siro.
Resultatmessig ser det sjokkerende bra ut, vet ikke hva det er som går av dette laget for tiden, men fra 80 minutter og ut bøtter man inn mål.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Valencia så veldig bra ut lenge. Blir fort en bra sesong.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

God kamp i 85 minutter. Har sett det mange ganger før.

Men alt i alt en god kamp, kjipt å sitte igjen med 0 poeng.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Når vinner Spania VM igjen?

Den 2002-gjengen altså. Ansu Fati, Pedri og YEREMI PINO! Helledussen for en gjeng. Gullballkandidater alle tre.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Chromeback skrev: ons sep 29, 2021 1:04 pm
Er dette grenser for hvor mye lønn de kan ha? Dette så jo helst hinsides ut. Hvorfor ligger Real skyhøyt, mens Barca ligger så lavt?

Zehr

Legg inn av Zehr »

KongOlav2 skrev: ons sep 29, 2021 1:06 pm
Chromeback skrev: ons sep 29, 2021 1:04 pm
Er dette grenser for hvor mye lønn de kan ha? Dette så jo helst hinsides ut. Hvorfor ligger Real skyhøyt, mens Barca ligger så lavt?
I Spania finnes det en grense på hvor mye av budsjettet som kan gå til spilleres lønninger. Dette med "limite salarial" er da ikke hvor mye kapital klubbene har, men hvor mye klubbene faktisk har lov til å bruke på lønninger. Meningen er at utgiftene ikke skal overstige inntektene i klubben.

Barcelona og Valencia (på siste plass i denne lista) har brukt mye mer på kjøp og lønninger enn det de har fått i inntekter. I tillegg har de overskridet grensene de siste årene, i tillegg til å ha mye gjeld de må nedbetale. Derfor kommer de svekket ut av dette.

peraleks

Legg inn av peraleks »

2-0 til AM så langt, Suarez har scoret.
Felix spiller en vanvittig kamp.
Barcelona ser helt ferdige ut.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

peraleks skrev: lør okt 02, 2021 9:48 pm 2-0 til AM så langt, Suarez har scoret.
Felix spiller en vanvittig kamp.
Barcelona ser helt ferdige ut.
Og Koeman er hissig på telefonen?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»