Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
MadBum

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av MadBum »

Tottenham er Tottenham. Humor

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

TheTreble skrev: lør apr 15, 2023 6:04 pm Bournemouth er håpløse på å holde på ledelser.
Men på den annen side er de jo gode til å skape dem! ;-)

startelver

Legg inn av startelver »

Så taper vi 2-3??????? Jeg gadd ikke sjekke på stillingen 1-2. Makan til tullelag.

Gåra

Legg inn av Gåra »

Ingenting nytt. Men Stellini sine grep fra benken er stryk igjen. Bør bare la han gå allerede nå. La hvem som helst ta over ut sesongen.

Vi har overprestert med tanke på de spillerne vi har i flere sesonger nå. Det trengs virkelig en ryddesjau. Forhåpentligvis er kun Romero og Davies igjen i klubben av midtstopperne våre når neste sesong starter.
Midtbanen er også noe som må ses på. Men vi har våre to beste midtbanespiller skadet. Så kan bli annerledes med Bissouma, Betancur og forhåpentligvis en nysignering. Sett at vi bytter formasjon selvsagt.

startelver

Legg inn av startelver »

Hvis vi kan velge en manager nå tar jeg gjerne inn De Zerbi. Det han har fått til med Brighton denne sesongen er smått utrolig. Han eller Poch inn før sommeren.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

startelver skrev: lør apr 15, 2023 9:21 pm Hvis vi kan velge en manager nå tar jeg gjerne inn De Zerbi. Det han har fått til med Brighton denne sesongen er smått utrolig. Han eller Poch inn før sommeren.
Helt enig. Er veldig gøy å se Brighton spille. Spiller seg ut bakfra på en måte bare City har gjort enda bedre denne sesongen. Og det er etter et trenerbytte i høst.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Enzino skrev: lør apr 15, 2023 6:08 pm Dette 2-2 målet må du ta en titt på @MentalM, siden du mente at 2-3 på Villa Park skulle vært dømt offside. Som jeg sa da, ligger lista ekstremt høyt for å dømme på sånne. Hvor høyt ser du her. Denne ballen snitter nesten Kane, og likefult lar de den stå siden de mener han ikke påvirker spillet.

Om det burde være sånn, kan nok diskuteres, men det er der lista ligger for sånne per i dag.
Skal kanskje ikke bruke Tottenham sine kamper på hvor lista ligger mtp VAR...

startelver

Legg inn av startelver »

For et katastrofeinnhopp av Sanchez, er for sen på to av målene, og blir tatt av igjen etter kort tid, og det skjønte han ikke selv. Få han bort!

startelver

Legg inn av startelver »

Lloris må ta på seg ansvaret for tre av de målene! Helt elendig og byttet ut i pausen. Må ha vært på fylla igjen.

Hele laget var så passivt at noen må få inn en mental coach og få ut han italieneren som kaller seg manager.

MadBum

Legg inn av MadBum »

startelver skrev: søn apr 16, 2023 1:25 am For et katastrofeinnhopp av Sanchez, er for sen på to av målene, og blir tatt av igjen etter kort tid, og det skjønte han ikke selv. Få han bort!
Men i dag ble han byttet inn etter 23 minutter som en redningsmann. Det snur fort!

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Gåra skrev: lør apr 15, 2023 6:18 pm Ingenting nytt. Men Stellini sine grep fra benken er stryk igjen. Bør bare la han gå allerede nå. La hvem som helst ta over ut sesongen.

Vi har overprestert med tanke på de spillerne vi har i flere sesonger nå. Det trengs virkelig en ryddesjau. Forhåpentligvis er kun Romero og Davies igjen i klubben av midtstopperne våre når neste sesong starter.
Midtbanen er også noe som må ses på. Men vi har våre to beste midtbanespiller skadet. Så kan bli annerledes med Bissouma, Betancur og forhåpentligvis en nysignering. Sett at vi bytter formasjon selvsagt.
Spurs står vel egentlig ved et veiskille til sommeren. Både pga manageransettelsen, at Kane har kun ett år igjen av kontrakten, samt at flere andre høytlønte spillere har utgående kontrakt enten til sommeren eller hovedsaklig neste sommer. Om Kane absolutt ønsker seg vekk, vil vel det gi en god del midler inn. Kombinert med sannsynligvis totalt sett et lavere lønnsbudsjett, burde det gitt en god del til nye spillere etter at ny manager er ansatt.

I tillegg er det greie muligheter til å hente en del gode og relativt billige spillere til sommeren. Enten på Bosman, flere i de klubber som sannsynligvis rykker ned, samt noen med kun ett år igjen av kontrakten. Men da må jo både rekrutteringsteamet bli dyktigere, samt at ny manager må være en som samarbeider godt med teamet, noe jeg ikke akkurat har inntrykk av at verken Mourinho og spesielt ikke Conte gjorde.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

startelver skrev: søn apr 23, 2023 6:02 pm Lloris må ta på seg ansvaret for tre av de målene! Helt elendig og byttet ut i pausen. Må ha vært på fylla igjen.

Hele laget var så passivt at noen må få inn en mental coach og få ut han italieneren som kaller seg manager.
Mye dårlig. Men hva Romero driver med på de to første målene kan en lure på. Han slipper vel som vanlig unna kritikk da det er Dier, Davies og Sanchez som skal tas hver gang.

Nei. Vi trenger ny keeper og et helt nytt forsvar. At vi ikke henta Botman og Pope før Newcastle fikk penger er en katastrofe. Klassespillere begge to.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Koskinen skrev: søn apr 23, 2023 9:48 pm Nei. Vi trenger ny keeper og et helt nytt forsvar. At vi ikke henta Botman og Pope før Newcastle fikk penger er en katastrofe. Klassespillere begge to.
Ny keeper bør det være mulig å hente til sommeren. Det kan fort bli tre habile og til dels unge PL-keepere ledig til en moderat pris. Raya i Brentford, Kelleher i Liverpool og Bazunu i Soton. Klarer Spurs å hente den beste av disse, så er de sannsynligvis sikret en grei forsterkning til en ikke altfor høy pris.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Dere slår nok tilbake på torsdag, United kommer med slitne bein etter 120 minutter mot Brighton!

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Tviler. Vi har jo knapt spillere. Skipp er bankers på laget, en spiller jeg mener ikke holder PL nivå pga elendig fart, og tidvis lite kontroll på egne svakheter.

På backene har vi spillere som ikke kan forsvare seg. De som er ok bakover er ute med skade. I mål har vi en keeper som ser helt ferdig ut. Midtstopperne har mistet all selvtillit og den eneste som leverer opp mot forventet er Kane. Vi har haugevis med spillere ute på lån som kunne bidratt nå som skadesituasjonen er så ille. Helt bak mål å slippe så mange i januar. Tipper det blir 4-0 seier til Manu og spikern i kista til stakkars Stellini. Ingen som kan få noe ut av det Spurslaget her. Her må det store endringer til, ny manager vil ikke hjelpe.

LeCoq

Legg inn av LeCoq »


trønderen

Legg inn av trønderen »

Stellini sparket. Mason tar over. Ikke overraskende, men jeg er litt skuffet over at det er Mason som tar over. Hadde håpet på noe helt nytt de siste kampene.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Typisk, her møter et sluttkjørt United etter 120 min + straffekonk, et heltent og revansjesugent Spurs med managerbytteeffekten. I tillegg til at VAR bussen har en forkjærlighet for de liljehvite. Klink hjemmeseier.

Jaja, finnes verre klubber å tape mot enn Spurs. Har nesten litt medfølelse for den klubben.
Sist redigert av fugletitteren den man apr 24, 2023 6:39 pm, redigert 1 gang totalt.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Ingenting varer evig

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Var nok ikke tid til å sette inn noen andre enn Mason før neste kamp. Sesongen snart over.
Håper oppvaskmøte med spillerne og Levy i dag fører til en endret innstilling.
Stellini åpenbart en bra mann, men han var på dypt vann i denne rollen.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Stellini ut. Det var nå enda bra. Hvem klarer denne strømlinjeformede klubben å lure til seg ved sesongslutt? Snakker vi Nordli, eller Redknapp? Eller må vi lenger ned på lista. Big Sam kanskje?
Den som lever får se!

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Bare tull å sparke Stellini når det ikke er der problemet ligger. Levy burde ha sparket seg selv.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Koskinen skrev: man apr 24, 2023 6:51 pm Bare tull å sparke Stellini når det ikke er der problemet ligger. Levy burde ha sparket seg selv.
Selvfølgelig har Stellini vært et problem de siste kampene også. Taktikken og inngangen til kampen mot Newcastle er uten tvil hans skyld.
Så kan man si mye om Levy. Jeg vil ikke ha han ut da vi ikke vet hva vi får. Heller Levy enn en rik araber. Men jeg er ikke fornøyd med det han har holdt på med i det siste jeg heller.

startelver

Legg inn av startelver »

Levy sin avskjedsmelding til Stellini . Han burde inkludert seg selv.
https://www.tottenhamhotspur.com/news/2 ... om-daniel/
Sunday’s performance against Newcastle was wholly unacceptable. It was devastating to see. We can look at many reasons why it happened and whilst myself, the Board, the coaches and players must all take collective responsibility, ultimately the responsibility is mine.

Cristian will leave his current role along with his coaching staff. Cristian stepped in at a difficult point in our season and I want to thank him for the professional manner in which he and his coaching staff have conducted themselves during such a challenging time. We wish him and his staff well.

Ryan Mason will take over Head Coach duties with immediate effect. Ryan knows the Club and the players well. We shall update further on his coaching staff in due course.

I met with the Player Committee today - the squad is determined to pull together to ensure the strongest possible finish to the season. We are all clear we need to deliver performances which earn your amazing support.

COYS, Daniel

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

:D
trønderen skrev: man apr 24, 2023 6:54 pm
Koskinen skrev: man apr 24, 2023 6:51 pm Bare tull å sparke Stellini når det ikke er der problemet ligger. Levy burde ha sparket seg selv.
Selvfølgelig har Stellini vært et problem de siste kampene også. Taktikken og inngangen til kampen mot Newcastle er uten tvil hans skyld.
Så kan man si mye om Levy. Jeg vil ikke ha han ut da vi ikke vet hva vi får. Heller Levy enn en rik araber. Men jeg er ikke fornøyd med det han har holdt på med i det siste jeg heller.
Stellini fikset også fine seire mot City og Chelsea. Når ser hva han hadde til rådighet, så blir det for dumt å kaste han under bussen. 3 stoppere hvor 1 ble buet ut forrige kamp. To vingbacker som ikke kan forsvare seg. To ung gutter på midten som ikke holder PL nivå, en keeper som har helt mista det. At Levy har latt en hel 11’er gå ut på lån, er jo helt katastrofe. Skadene har sørget for at vi er helt knekjørt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Koskinen skrev: tir apr 25, 2023 6:18 pm Stellini fikset også fine seire mot City og Chelsea. Når ser hva han hadde til rådighet, så blir det for dumt å kaste han under bussen. 3 stoppere hvor 1 ble buet ut forrige kamp. To vingbacker som ikke kan forsvare seg. To ung gutter på midten som ikke holder PL nivå, en keeper som har helt mista det. At Levy har latt en hel 11’er gå ut på lån, er jo helt katastrofe. Skadene har sørget for at vi er helt knekjørt.
Spurs har vel kjøpt 3 høyrebacker/høyre vingbacker de siste 18 måneder. Er det noen av disse som faktisk funker? Vet at Spence er utlånt akkurat nå.

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Tja kjøpte backer til Contes vingback system, skjønte at vi trengte vingbacker, handlet dette, ut med Conte, nå ønsker mange å spille med en bakre 4er.
Vannvittig transferpolicy. Følg opp med mer enn 100m+ på offensive midtbanespillere og ende opp med manager som ikke bruker slike spillere.
Alt er veldig godt planlagt.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Når jeg ser hvordan Leicester, som for et par år siden var nærme å kvalifisere seg til CL to ganger, kjemper mot nedrykk frykter jeg virkelig verst tenkelige scenarioer fremover hvis Levy leder denne klubben videre.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

(シ) skrev: tir apr 25, 2023 8:03 pm Tja kjøpte backer til Contes vingback system, skjønte at vi trengte vingbacker, handlet dette, ut med Conte, nå ønsker mange å spille med en bakre 4er.
Vannvittig transferpolicy. Følg opp med mer enn 100m+ på offensive midtbanespillere og ende opp med manager som ikke bruker slike spillere.
Alt er veldig godt planlagt.
Både Emerson og Djed Spence har spilt mer høyreback enn vingback, så de burde jo også kunne spille i et 4-mannsforsvar. Spørsmålet er om de er gode nok?

Først bør de jo finne en ny manager nå. Så bør han få tydeliggjort hvilke rammer han må forholde seg til. Sikkert en fordel å kjøpe spillere som ikke passer mest ett veldig gitt system, eller en viss type fotball. Og i sommer er det faktisk mulig å gjøre en del billige og greie kjøp og signeringer av Bosman-spillere. Men da bør de jo vite hvem de faktisk skal prioritere.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»