Så flott, a!!!!!

Svar
fargeblind

Så flott, a!!!!!

Legg inn av fargeblind »

Takker så mye til vedkommende som ga meg linken til dette forum. Fargerik er død og nå gravlagt sammen med VGD, lenge leve Fargeblind.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Er dette fargerik? Vi har virkelig prøvd hardt for og få deg onboard her, prøvd å kontakte på vimeo, masse meldinger til deg, samt alle andre.

Velkommen skal du være, så regner jeg at vi kan krangle om valget til høsten her inne heller :D

Broren

Legg inn av Broren »

Da ønsker vi oss begge to hjertelig velkommen hit.
Blir nok bra dette.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Kult, og velkommen til et forum hvor du får mene noe uten å bli cancelled. :)

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Velkommen! Bare å rigge deg godt til i furtebua for her er det gøy

Broren

Legg inn av Broren »

et forum hvor du får mene noe uten å bli cancelled. :)


Veldig bra med noe nytt. Det forrige var jo så skinnhellig blitt at de snart vel har pælma ut alle.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

fargeblind skrev: tir jul 27, 2021 6:39 pm Takker så mye til vedkommende som ga meg linken til dette forum. Fargerik er død og nå gravlagt sammen med VGD, lenge leve Fargeblind.
Velkommen, men du er vel den samme sosialisten som før? :roll:

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

Jeg logget meg inn på VGD for å se om det virkelig var sant at hele forumet var rasert - sånn bare for å sjekke for å være helt sikker.
Takk og lov var det linken hit som lyste mot meg på forsiden
Flaks at jeg gikk inn akkurat da, for når jeg går inn nå finner jeg det ikke igjen!

Tusen takk til den som linket hit!

Broren

Legg inn av Broren »

Det heter da sosialsit!

Og du er fremdeles konge?

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

fargeblind skrev: tir jul 27, 2021 6:39 pm Takker så mye til vedkommende som ga meg linken til dette forum. Fargerik er død og nå gravlagt sammen med VGD, lenge leve Fargeblind.
Velkommen gamle ulv :-)

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Må bare finne ut hvordan man siterer et innlegg og en setning å svare til, nå, da

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Broren skrev: tir jul 27, 2021 7:02 pm Det heter da sosialsit!

Og du er fremdeles konge?
svarer med svar med sitat

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Xpoolman skrev: tir jul 27, 2021 8:47 pm
fargeblind skrev: tir jul 27, 2021 6:39 pm Takker så mye til vedkommende som ga meg linken til dette forum. Fargerik er død og nå gravlagt sammen med VGD, lenge leve Fargeblind.
Velkommen gamle ulv :-)
prøver å sitere og svare på sitat. Takk. Det er global nedkjøling i Fredrikstad i dag 8-)

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

fargeblind skrev: tir jul 27, 2021 6:39 pm Takker så mye til vedkommende som ga meg linken til dette forum. Fargerik er død og nå gravlagt sammen med VGD, lenge leve Fargeblind.
Velkommen - jeg lurte på om det var deg da jeg så brukernavnet 😀

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

fargeblind skrev: tir jul 27, 2021 8:52 pm
Xpoolman skrev: tir jul 27, 2021 8:47 pm
fargeblind skrev: tir jul 27, 2021 6:39 pm Takker så mye til vedkommende som ga meg linken til dette forum. Fargerik er død og nå gravlagt sammen med VGD, lenge leve Fargeblind.
Velkommen gamle ulv :-)
prøver å sitere og svare på sitat. Takk. Det er global nedkjøling i Fredrikstad i dag 8-)
Sitatet funker :-)
Kjekt å ha deg her omsider :!:
Her nede er det varmebølge på vei, melder 37 grader mot helga.
Men det er jo bare vær :lol:

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Canucks skrev: tir jul 27, 2021 6:43 pm Er dette fargerik? Vi har virkelig prøvd hardt for og få deg onboard her, prøvd å kontakte på vimeo, masse meldinger til deg, samt alle andre.

Velkommen skal du være, så regner jeg at vi kan krangle om valget til høsten her inne heller :D
Takk for omtanken. Jeg skal spre linken til gamle venner som jeg vet å finne andre steder enn i VGD.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

fargeblind skrev: tir jul 27, 2021 8:57 pm Takk for omtanken. Jeg skal spre linken til gamle venner som jeg vet å finne andre steder enn i VGD.
Bra, vi trenger at du fyrer opp Kaffe-tråden også, det blir ikke liv her uten den.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Canucks skrev: tir jul 27, 2021 8:59 pm
fargeblind skrev: tir jul 27, 2021 8:57 pm Takk for omtanken. Jeg skal spre linken til gamle venner som jeg vet å finne andre steder enn i VGD.
Bra, vi trenger at du fyrer opp Kaffe-tråden også, det blir ikke liv her uten den.
Kaffeslabberaset bør komme i gang igjen.

Jobs
Innlegg: 460

Legg inn av Jobs »

B.O.B. skrev: tir jul 27, 2021 6:52 pm
fargeblind skrev: tir jul 27, 2021 6:39 pm Takker så mye til vedkommende som ga meg linken til dette forum. Fargerik er død og nå gravlagt sammen med VGD, lenge leve Fargeblind.
Velkommen, men du er vel den samme sosialisten som før? :roll:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Han har da blitt fargeblind, så da kan det fort bli blått også. :lol:

virrvarr
Innlegg: 445

Legg inn av virrvarr »

Jobs skrev: tir jul 27, 2021 10:03 pm --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Han har da blitt fargeblind, så da kan det fort bli blått også. :lol:
Sjeldent å høre om rød-blått fargeblindhet, men vanligere med rød-grønt så snart stemmer han vel Senterpartiet!

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Flotte greier,føler meg allerede hjemme

The Kwames

startelver

Legg inn av startelver »

Da sier vi velkommen til Fargerik, det var på tide, vi prøvde å gi deg noen hint på nye VGD, men de ble slettet etter 30 sekunder av disse merkelige moderatorene så umulig å nå frem til deg.

Velkommen og kos deg ;)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»