HF875 - Bergenstoget plyndret i natt!

Svar
Boccherini

Re: HF875 - Bergenstoget plyndret i natt!

Legg inn av Boccherini »

Leder av en eller annen 17.mai-komiteè med særskilt ansvar for (barne)toget ?

Jaauda

Legg inn av Jaauda »

Boccherini skrev: tir apr 18, 2023 12:14 pm Leder av en eller annen 17.mai-komiteè med særskilt ansvar for (barne)toget ?
Hvis han har barn i skolepliktig alder er jo dette nesten uunngåelig, men det er en annen TTR.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Regissør ? Produsent ? Spesialeffekter ? Norsk film ? Utenlandsk ? Mord på Orientekspressen ?

Jaauda

Legg inn av Jaauda »

Boccherini skrev: tir apr 18, 2023 12:19 pm Regissør ? Produsent ? Spesialeffekter ? Norsk film ? Utenlandsk ? Mord på Orientekspressen ?
Han står oppført både som regissør og produsent. På TTR prosjektet bedrev han regi. Norsk prosjekt.
Vesentlig norske filmer han har jobbet med og lite orientekspress.

malvolio

Legg inn av malvolio »

Nå har denne fått stå så lenge at nå har jeg gjort noe så drastisk som å søke på "Norske filmer om tog".
Treff nummer to bringer meg til denne artikkelen og derfra videre til filmen Togrøvere regissert av Martin A. Walther som da er svar på oppgaven.

Og dersom jeg til og med kan få legge inn alle lenkene i fred, så får jeg vel krysse målstreken da ... :-)

Jaauda

Legg inn av Jaauda »

malvolio skrev: tir apr 18, 2023 1:34 pm Nå har denne fått stå så lenge at nå har jeg gjort noe så drastisk som å søke på "Norske filmer om tog".
Treff nummer to bringer meg til denne artikkelen og derfra videre til filmen Togrøvere regissert av Martin A. Walther som da er svar på oppgaven.

Og dersom jeg til og med kan få legge inn alle lenkene i fred, så får jeg vel krysse målstreken da ... :-)
Martin Walther med den greie TTR-filmen Togrøvere er korrekt.
Gratulerer til Malvolio med nok en rundeseier! En stund siden sist, vel.

Også morsomt at vi fikk en hel tråd med TTR-oppgaver.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Graz pour l'malvolio!

malvolio

Legg inn av malvolio »

Jaauda skrev: tir apr 18, 2023 1:47 pm Martin Walther med den greie TTR-filmen Togrøvere er korrekt.
Gratulerer til Malvolio med nok en rundeseier! En stund siden sist, vel.

Også morsomt at vi fikk en hel tråd med TTR-oppgaver.
Takk for gratulasjon, jeg byr like godt på et bilde til da, som er det jeg hadde tenkt å bruke dersom det hadde blitt meg som hadde fått lage oppgave med Raymond Chandler som svar.
https://www.mprnews.org/story/2015/08/0 ... -mysteries
Jeg tenker at han så kanskje seg selv som fyren til venstre, men han er (mot slutten av sitt alkoholiserte liv) den traurige skikkelsen i midten

Hvis statistikken på fjeswiki er oppdatert, vant jeg sist en runde i 2011.

Jaauda

Legg inn av Jaauda »

malvolio skrev: tir apr 18, 2023 1:54 pm
Jaauda skrev: tir apr 18, 2023 1:47 pm Martin Walther med den greie TTR-filmen Togrøvere er korrekt.
Gratulerer til Malvolio med nok en rundeseier! En stund siden sist, vel.

Også morsomt at vi fikk en hel tråd med TTR-oppgaver.
Takk for gratulasjon, jeg byr like godt på et bilde til da, som er det jeg hadde tenkt å bruke dersom det hadde blitt meg som hadde fått lage oppgave med Raymond Chandler som svar.
https://www.mprnews.org/story/2015/08/0 ... -mysteries
Jeg tenker at han så kanskje seg selv som fyren til venstre, men han er (mot slutten av sitt alkoholiserte liv) den traurige skikkelsen i midten

Hvis statistikken på fjeswiki er oppdatert, vant jeg sist en runde i 2011.
Det var vel jeg som rappet Chandler som oppgave. Litt trist at Dashiell Hammet ikke ble oppgave, men han er så lettgjenkjennelig at det ble for lett.

malvolio

Legg inn av malvolio »

Jeg er kommet til følgende sluttstilling:

10: malvolio
9:
8:
7: Kalle73, Jaauda
6:
5:
4: Artaxerxes
3: Boccherini, rocket147, tartaglia2
2:
1:

Ny runde kommer om ikke så mange strakser.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Historie»