Transfersommeren 2023 - Chelsea FC

Svar
Orakelet

Re: Transfersommeren 2023 - Chelsea FC

Legg inn av Orakelet »

Trolljegeren skrev: tir mar 07, 2023 8:27 am Mine tanker:

- Jeg håper klubben kan komme til en avtale med Mount. Det ville vært utrolig trist å miste ham, og jeg er helt sikker på at det vil straffe seg langt utover overgangssummen vi får for ham dersom han selges til Liverpool eller Man Utd.
- Jeg håper Havertz selges. Han kommer aldri til å bli verken en spiss eller en indreløper, og jeg mener oppriktig at den klassiske tieren (som jeg synes Havertz faller inn under) er død i PL.
- Det samme angår egentlig Felix, han er ingen spiss og vi trenger ikke en tier. Vi skal absolutt ikke bruke over £ 100M på ham.
- I lys av dette er jeg MEGET skeptisk til at vi skal ha signert Nkunku. Han er heller ingen spiss, han er en tier. Legg til at han kommer fra BuLi, som ikke akkurat taler til vår fordel. Jeg mener vi må lete etter en vaskeekte spiss. Om det er Osimhen eller noe helt andre, det vet jeg ikke, men vi må ha en faktisk spiss og ikke en tier.

Enig. Vil også legge til at hvis vi nå skulle "låse" 3-4-3 blir det enda mer meningsløst med mange tiere. Potter sine forsøk med 4-2-3-1 har trolig bakgrunn i at vi hentet enda en tier (Felix) og måtte få plass til flere av de. Nå har vi forhåpentligvis innsett at det ikke fungerer og jeg håper at vi kan gå videre med planer som kan fungere.

På stopperplass i en 3-4-3 er vi bra dekket når Colwill kommer. Dekning på høyre vingback får vi til sommeren ved Gusto. På venstre har vi allerede to, men vi kan vurdere å selge Cuca og erstatte han med Maatsen.

På midtbanen jakter vi egentlig partneren til Enzo, men hvis vi kun skal bruke to midtbanespillere har vi allerede plassproblemer. Kante kommer tilbake og Santos er "the real deal". Vi må heller ikke glemme Gallagher, Kova, RLC og Chukwuemeka. Da har jeg innkalkulert et utlån for Hall og det er mulig at det må bli løsningen også for Chukwuemeka. Jeg er en fan av Rice, og ønsker i utgangspunktet han, men jeg er ikke en fan av ekstreme luksusproblemer så mitt utgangspunkt er at flere må bort før noen kan komme inn.

På spissplass må noe gjøres, men samtidig må vi erkjenne at det å spille spiss i Chelsea, og særlig under Potter, er omtrent ensbetydende med å mislykkes. Jeg har ikke lyst på en ny milliardspiss som aldri er nær ballen. Da vil jeg heller håpe på at Nkunku og Havertz kan bli en duo som får ut det beste av hverandre, eller at Broja kommer tilbake, eller hente tilbake Lukaku. Realiteten er at uansett hvilken spiss vi henter til chelsea, slik vi spiller nå, vil det bli en flopp. Før vi gjør noe mer nå må vi etablere en spillestil og noen relasjoner slik at vi klarere ser hvilken brikke som mangler i "puslespillet".

Wellé

Legg inn av Wellé »

Orakelet skrev: tir mar 07, 2023 8:58 am Enig. Vil også legge til at hvis vi nå skulle "låse" 3-4-3 blir det enda mer meningsløst med mange tiere. Potter sine forsøk med 4-2-3-1 har trolig bakgrunn i at vi hentet enda en tier (Felix) og måtte få plass til flere av de. Nå har vi forhåpentligvis innsett at det ikke fungerer og jeg håper at vi kan gå videre med planer som kan fungere.

På stopperplass i en 3-4-3 er vi bra dekket når Colwill kommer. Dekning på høyre vingback får vi til sommeren ved Gusto. På venstre har vi allerede to, men vi kan vurdere å selge Cuca og erstatte han med Maatsen.

På midtbanen jakter vi egentlig partneren til Enzo, men hvis vi kun skal bruke to midtbanespillere har vi allerede plassproblemer. Kante kommer tilbake og Santos er "the real deal". Vi må heller ikke glemme Gallagher, Kova, RLC og Chukwuemeka. Da har jeg innkalkulert et utlån for Hall og det er mulig at det må bli løsningen også for Chukwuemeka. Jeg er en fan av Rice, og ønsker i utgangspunktet han, men jeg er ikke en fan av ekstreme luksusproblemer så mitt utgangspunkt er at flere må bort før noen kan komme inn.

På spissplass må noe gjøres, men samtidig må vi erkjenne at det å spille spiss i Chelsea, og særlig under Potter, er omtrent ensbetydende med å mislykkes. Jeg har ikke lyst på en ny milliardspiss som aldri er nær ballen. Da vil jeg heller håpe på at Nkunku og Havertz kan bli en duo som får ut det beste av hverandre, eller at Broja kommer tilbake, eller hente tilbake Lukaku. Realiteten er at uansett hvilken spiss vi henter til chelsea, slik vi spiller nå, vil det bli en flopp. Før vi gjør noe mer nå må vi etablere en spillestil og noen relasjoner slik at vi klarere ser hvilken brikke som mangler i "puslespillet".
Av nysgjerrighet, hvorfor skal man innse at det ikke fungerer? Skal man gi opp å spille en fotball langsiktig fordi man ikke har fått det til kortsiktig?

Nå skal jeg ærlig innrømme at 4231 og en klassisk 10-er ikke er mitt favorittsystem. Jeg foretrekker single pivot og to indreløpere, men med den rette "10-eren" så kan man jo få det til å fungere, ref spillere som KdB og Ødegaard. Usikker på om spesielt Felix er egnet for et slikt system, men med riktig coaching tror jeg Havertz veldig fint kunne gått ned og spilt en tilsvarende rolle. Ellers så har man jo Mount som også er en rimelig ready made solution for den plassen.

Hvis jeg skulle satt opp mitt langsiktige førstevalg for Chelsea basert på stallen dere har nå så hadde det vært noe ala:
Kepa; RJ, Fofana, Badiashile/Colwill, Cucurella/Chilwell; Kovacic/Kanté, Enzo, Mount; Madueke, Havertz/Fofana, Mudryk

Jeg hadde spilt RJ litt på samme måte som Arsenal bruker Zinchenko med stor posisjonell frihet som tillatter han å ha ballen mye og å skape ting enten gjennom sin gode teknikk eller eksepsjonelle fysikk. Jeg tror Cucurella kommer til å bli en mye bedre spiller for dere over tid og han er også en bedre fit i det systemet jeg har satt opp enn Chilwell, selvom det er liten tvil om at Chilwell spiller klart bedre nå.

På midten så er Mount og Enzo pretty selvskrevne, mens Kovacic/Kanté er en posisjon hvor det er åpenbart rom for forbedring, først og fremst gjennom availability. Kjenner ikke Chuka godt nok til om han vil være en god fit for rollen som den dypeste av indreløperne, men virker som han innehar fysikken. Jeg har satt Mount som venstre indreløper av to grunner. Den ene er fordi han da kan skjene inn på sin sterke fot, samt at jeg ser for meg at RJ kommer til å være den mest offensive backen og da er det best å ha den dypeste indreløperen på samme side som han, ergo så er Kanté/Kovacic på høyresiden.

På topp så vet man jo enda ikke om Mudryk og Madueke kommer til å slå ut i blomst, men de er pdd de mest spennende langsiktige spillerne, og begge burde i teorien passe inn i systemet som jeg har satt opp hvis de utvikler seg til å bli 1v1 spesialister som samtidig er gode førsteforsvarere. Havertz er igjen et tydelig punkt for oppgradering. Mulig Nkunku kan være den spilleren. Havertz er en spiller man kan se for seg skulle fungere i den rollen, men personlig så tenker jeg det er greit å skrinlegge det prosjektet. Fofana er slengt opp som alternativ, men er kanskje for tidlig for han å være førstevalg allerede om 12 mnd. Nkunku som jeg antar kommer er nok det beste valget. Tror han vil være en bedre fit enn Havertz. Hvis ikke pushes han nok ned på plassen til Madueke eller Mudryk.

Det er åpenbart flere plasser hvor dere kan/bør hente spillere, spesielt spiss og midtbane, til tross for den elleville handelen allerede.

343 er nok en bedre fit for dere pdd riktignok. Kantspillerne deres er enten helt ute av form, Ziyech og Sterling, eller ikke klare for PL enda, Madueke og Mudryk. Da får man mer bang for the buck med å bruke Chilwell og RJ som de to bredeste angrepspillerne når man ligger i en slags 5-5. Spørsmålet er om dere bør spille 343 nå hvis planen ikke er å spille i det systemet i fremtiden? Hvis Potter vet 100% at han ikke får fyken uavhengig av resultater denne sesongen så bør han spille det systemet som han ser for seg langsiktig vil være det beste med den stallen han disponerer.

Skal også nevnes at INGEN av de beste lagene i PL eller ellers i Europa spiller i et utpreget 3-backssystem. Hysj @Jolla

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Jeg tror heller ikke at framtiden er å spille med tre stoppere bare fordi det fungerer best akkurat nå. Samtidig har vi ligaens beste backer og dette kommer ikke like godt fram i en firebackslinje. 4-3-3 er nok min favorittformasjon, men da trenger vi en tydelig spiss som Victor Osimhen.

----------------------- Kepa -----------------------
James - Fofana - Badiashile - Chilwell
--------------------- Rice ---------------------------
---- Kante/Mount - Enzo ------------------
Madueke ------------------------ Mudryk
------------------- Oshimen -----------------

Da er det ikke plass til Havertz, Felix, Broja eller Sterling offensivt. D. Fofana vil jeg tro er aktuell for utlån.



Her er Oshimen forresten i hjemmedrakten fra 2011/2012:
Bilde

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 7:19 pm Ikke før har dere blåst av en halv milliard pund på et vintervindu før det snekres opp en tråd om sommerens inntaksmuligheter🤣
Har du noen gang kommet over en junkie som har fått nok stoff? Samme mekanisme her.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

VisionQuest skrev: tir mar 07, 2023 4:03 pm
Hvem er dette? Aldri hørt om fyren.

@Jolla

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

chelsea8 skrev: tir mar 07, 2023 9:59 am Jeg tror heller ikke at framtiden er å spille med tre stoppere bare fordi det fungerer best akkurat nå. Samtidig har vi ligaens beste backer og dette kommer ikke like godt fram i en firebackslinje. 4-3-3 er nok min favorittformasjon, men da trenger vi en tydelig spiss som Victor Osimhen.

----------------------- Kepa -----------------------
James - Fofana - Badiashile - Chilwell
--------------------- Rice ---------------------------
---- Kante/Mount - Enzo ------------------
Madueke ------------------------ Mudryk
------------------- Oshimen -----------------

Da er det ikke plass til Havertz, Felix, Broja eller Sterling offensivt. D. Fofana vil jeg tro er aktuell for utlån.
Flere lag har vel vist ganske tydelig at man kan spille uten en veldig typisk og svært målfarlig spiss.

Synes dere kunne nøyd dere med Nkunku og Rice til sommeren, og heller fokusert resten av sommeren på å få ut spillere. Ziyech, Auba, Azpi, Pulisic, RLC og kanskje også flere. Lukaku er vel kanskje usalgbar, men bør definitivt være til salgs. Og det samme med Koulibaly.

Rice, Enzo, Kante, Kovacic, Mount, Chukwuemka og Hall på midten.
Mudrylk, Madueke, Nkunku, Havertz, Sterling og Broja i angrep.

Synes det er bra med alternativer av flere ulike spillertyper. Og svært mye ungt talent.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Wellé skrev: tir mar 07, 2023 9:24 am
Orakelet skrev: tir mar 07, 2023 8:58 am Enig. Vil også legge til at hvis vi nå skulle "låse" 3-4-3 blir det enda mer meningsløst med mange tiere. Potter sine forsøk med 4-2-3-1 har trolig bakgrunn i at vi hentet enda en tier (Felix) og måtte få plass til flere av de. Nå har vi forhåpentligvis innsett at det ikke fungerer og jeg håper at vi kan gå videre med planer som kan fungere.

På stopperplass i en 3-4-3 er vi bra dekket når Colwill kommer. Dekning på høyre vingback får vi til sommeren ved Gusto. På venstre har vi allerede to, men vi kan vurdere å selge Cuca og erstatte han med Maatsen.

På midtbanen jakter vi egentlig partneren til Enzo, men hvis vi kun skal bruke to midtbanespillere har vi allerede plassproblemer. Kante kommer tilbake og Santos er "the real deal". Vi må heller ikke glemme Gallagher, Kova, RLC og Chukwuemeka. Da har jeg innkalkulert et utlån for Hall og det er mulig at det må bli løsningen også for Chukwuemeka. Jeg er en fan av Rice, og ønsker i utgangspunktet han, men jeg er ikke en fan av ekstreme luksusproblemer så mitt utgangspunkt er at flere må bort før noen kan komme inn.

På spissplass må noe gjøres, men samtidig må vi erkjenne at det å spille spiss i Chelsea, og særlig under Potter, er omtrent ensbetydende med å mislykkes. Jeg har ikke lyst på en ny milliardspiss som aldri er nær ballen. Da vil jeg heller håpe på at Nkunku og Havertz kan bli en duo som får ut det beste av hverandre, eller at Broja kommer tilbake, eller hente tilbake Lukaku. Realiteten er at uansett hvilken spiss vi henter til chelsea, slik vi spiller nå, vil det bli en flopp. Før vi gjør noe mer nå må vi etablere en spillestil og noen relasjoner slik at vi klarere ser hvilken brikke som mangler i "puslespillet".
Av nysgjerrighet, hvorfor skal man innse at det ikke fungerer? Skal man gi opp å spille en fotball langsiktig fordi man ikke har fått det til kortsiktig?

Nå skal jeg ærlig innrømme at 4231 og en klassisk 10-er ikke er mitt favorittsystem. Jeg foretrekker single pivot og to indreløpere, men med den rette "10-eren" så kan man jo få det til å fungere, ref spillere som KdB og Ødegaard. Usikker på om spesielt Felix er egnet for et slikt system, men med riktig coaching tror jeg Havertz veldig fint kunne gått ned og spilt en tilsvarende rolle. Ellers så har man jo Mount som også er en rimelig ready made solution for den plassen.

Hvis jeg skulle satt opp mitt langsiktige førstevalg for Chelsea basert på stallen dere har nå så hadde det vært noe ala:
Kepa; RJ, Fofana, Badiashile/Colwill, Cucurella/Chilwell; Kovacic/Kanté, Enzo, Mount; Madueke, Havertz/Fofana, Mudryk

Jeg hadde spilt RJ litt på samme måte som Arsenal bruker Zinchenko med stor posisjonell frihet som tillatter han å ha ballen mye og å skape ting enten gjennom sin gode teknikk eller eksepsjonelle fysikk. Jeg tror Cucurella kommer til å bli en mye bedre spiller for dere over tid og han er også en bedre fit i det systemet jeg har satt opp enn Chilwell, selvom det er liten tvil om at Chilwell spiller klart bedre nå.

På midten så er Mount og Enzo pretty selvskrevne, mens Kovacic/Kanté er en posisjon hvor det er åpenbart rom for forbedring, først og fremst gjennom availability. Kjenner ikke Chuka godt nok til om han vil være en god fit for rollen som den dypeste av indreløperne, men virker som han innehar fysikken. Jeg har satt Mount som venstre indreløper av to grunner. Den ene er fordi han da kan skjene inn på sin sterke fot, samt at jeg ser for meg at RJ kommer til å være den mest offensive backen og da er det best å ha den dypeste indreløperen på samme side som han, ergo så er Kanté/Kovacic på høyresiden.

På topp så vet man jo enda ikke om Mudryk og Madueke kommer til å slå ut i blomst, men de er pdd de mest spennende langsiktige spillerne, og begge burde i teorien passe inn i systemet som jeg har satt opp hvis de utvikler seg til å bli 1v1 spesialister som samtidig er gode førsteforsvarere. Havertz er igjen et tydelig punkt for oppgradering. Mulig Nkunku kan være den spilleren. Havertz er en spiller man kan se for seg skulle fungere i den rollen, men personlig så tenker jeg det er greit å skrinlegge det prosjektet. Fofana er slengt opp som alternativ, men er kanskje for tidlig for han å være førstevalg allerede om 12 mnd. Nkunku som jeg antar kommer er nok det beste valget. Tror han vil være en bedre fit enn Havertz. Hvis ikke pushes han nok ned på plassen til Madueke eller Mudryk.

Det er åpenbart flere plasser hvor dere kan/bør hente spillere, spesielt spiss og midtbane, til tross for den elleville handelen allerede.

343 er nok en bedre fit for dere pdd riktignok. Kantspillerne deres er enten helt ute av form, Ziyech og Sterling, eller ikke klare for PL enda, Madueke og Mudryk. Da får man mer bang for the buck med å bruke Chilwell og RJ som de to bredeste angrepspillerne når man ligger i en slags 5-5. Spørsmålet er om dere bør spille 343 nå hvis planen ikke er å spille i det systemet i fremtiden? Hvis Potter vet 100% at han ikke får fyken uavhengig av resultater denne sesongen så bør han spille det systemet som han ser for seg langsiktig vil være det beste med den stallen han disponerer.

Skal også nevnes at INGEN av de beste lagene i PL eller ellers i Europa spiller i et utpreget 3-backssystem. Hysj @Jolla
Jeg tror egentlig vi er enige om mye. Vi må opplagt bruke denne sesongen til å spille inn det som skal være vårt langsiktige system og nettopp derfor har jeg "klaget" på Potters 4-2-3-1 i Chelsea-tråden. Jeg ser det som et forsøk på å få det beste ut av Felix, men jeg har ingen tro på at det er en langsiktig god formasjon for Chelsea og jeg er kritisk til at vi innretter så mye av spillestilen etter en "leiesoldat".

4-3-3 har jeg mer tro på, men jeg regner 3-4-3 som en mer optimal formasjon, også på lengre sikt. Jeg skrev lengre om dette i sommer enn jeg rekker nå, men kortversjonen er at jeg er enig med Jolla i at Chelsea bør stå igjen med tre bak. Vi kan gjøre det enten vi starter med en firer eller treer, men formasjonen vi velger vil få betydning for hvilke spillere vi bruker.

Vi kunne brukt fireren du skisserer (James - Fofana - Badiashile - Cucurella) og tillat at James omtrent spiller som en ving, mens Cuca holder mer igjen. Det hadde fungert greit det, men jeg mener vi blir bedre både offensivt og defensivt hvis vi erstatter Cuca med Colvill og legger om til 3-4-3.
Da står vi igjen med Fofana-Badishile-Colwill og det er en forsvarsrekke med masse fart, duellstyrke og de kan behandle ballen.

Samtidig kan vi bruke James og Chillwell som rene vinger når vi angriper. "Kostnaden" blir at vi mister Mount på midtbanen (som blir en toer), men når forsvarstrioen står svært høyt (og har ballferdigheter) og dessuten har Enzo og Kante foran de, tåler vi det. Disse fem skal klare å kontrollere midtbanen når vi angriper og de får mange flere pasningsalternativer foran seg når vi har James og Chillwell høyt og bredt. Mellom disse kan vi f.eks. ha Mudryk - Nkunku - Sterling og da skal det bli veldig vanskelig å være stopper hos motstanderlaget.

Vi har sett i de beste kampene under Tuchel hvor høyt toppnivå denne formasjonen kan ha og vårt store problem har egentlig vært for mye skader på spillerne som er forskjellen på om dette er en fantastisk formasjon, eller en dårlig formasjon. Jeg tenker da på James, Chilwell og Kante. Uten disse fungerer det ikke, men med disse er det ingen grenser for hvor bra det kan bli og neste år har vi trolig dobbel dekning på disse plassene (Gusto, Maatsen? Rice? Santos?).

Jeg ser at vi spiller 3-4-3 også i dag og for å si det slik: Hvis Potter nå "låser" den formasjonen og får det til å fungere vil mine bekymringer rundt han lette veldig. Da har han skjønt noe vesentlig, som han ikke skjønte når han holdt på med 4-2-3-1. Det skal også være ganske kurant å switche mellom 3-4-3 og 4-3-3 da veldig mye vil være likt med de spillerne har. Mye er gjort bare man bruker Cuca istedenfor Chillwell.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Vi burde se til Benfica på nytt angående spiss. Klasse scoring av Ramos

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

KongOlav2 skrev: tir mar 07, 2023 6:33 pm (...) men bør definitivt være til salgs. Og det samme med Koulibaly.
Skal da ikke selge Koulibaly. Spiller for det meste veldig bra. Bringer fysikk inn i dette laget som vi virkelig trenger.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Wellé skrev: tir mar 07, 2023 9:24 am
Skal også nevnes at INGEN av de beste lagene i PL eller ellers i Europa spiller i et utpreget 3-backssystem. Hysj @Jolla
Ser du kamp i aften Wellé?

Eller var dette kun et stikk mot min like bastante uttalelse om at (tilnærmet) ALLE de beste lagene spiller med 3 bak? : )

Wellé

Legg inn av Wellé »

Jolla skrev: ons mar 08, 2023 9:05 pm
Wellé skrev: tir mar 07, 2023 9:24 am
Skal også nevnes at INGEN av de beste lagene i PL eller ellers i Europa spiller i et utpreget 3-backssystem. Hysj @Jolla
Ser du kamp i aften Wellé?

Eller var dette kun et stikk mot min like bastante uttalelse om at (tilnærmet) ALLE de beste lagene spiller med 3 bak? : )
Sorry, måtte jobbe sent.

Tror også jeg skrev mitt innlegg før deg;)

MentalM

Legg inn av MentalM »

Skjønner ikke hvorfor folk er så opphengt i om det er 3 bak eller 4 bak når det er snakk om Potter.

Han bytter på det hele tiden, siste sesongen i Brighton var 50-50. I intervju har han og sagt at selve taktikken er ikke så viktig, men rolleforståelsene til spillerne

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

MentalM skrev: tor mar 09, 2023 8:36 am Skjønner ikke hvorfor folk er så opphengt i om det er 3 bak eller 4 bak når det er snakk om Potter.

Han bytter på det hele tiden, siste sesongen i Brighton var 50-50. I intervju har han og sagt at selve taktikken er ikke så viktig, men rolleforståelsene til spillerne
Har kanskje litt med spillertyper? Jeg er iallfall av typen som foretrekker en tydelig 3-manns midtbane, da jeg mener midtbanen er nøkkelen til å kontrollere kampene. Enzo bak Mount og f.eks Rice for Chelsea kunne vært potensielt sett en midtbane som har absolutt alt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

@Inbetweener

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

chelsea8 skrev: lør apr 08, 2023 2:23 pm
Har ikke Nagelsmann fått fyken da? Hva slags forhandlingskort er det Bayern har på ham da, som jeg ikke forstår?

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

GatlingGun skrev: lør apr 08, 2023 3:07 pm
chelsea8 skrev: lør apr 08, 2023 2:23 pm
Har ikke Nagelsmann fått fyken da? Hva slags forhandlingskort er det Bayern har på ham da, som jeg ikke forstår?
Hvis han ble kjøpt ut av kontrakten, så har vel Bayern en klausul om at mye av det skal tilbakebetales om han går ut i ny jobb i løpet av kontraktsperioden.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

chelsea8 skrev: man apr 10, 2023 8:55 am
Cucurella ut, Maatsen inn spør du meg.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »



La det skje 🤞

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det blir spennende å se hvem som skal ut til sommeren.

Salgsobjekter
Aubameyang (£6m)
Ziyech (£16m)
Pulisic (£28m)
Mendy (£16m) eller Kepa (£13m)
Gallagher (£29m)
Hudson-Odoi (£15m)
Azpilicueta (£7m)
Lukaku (£35m)
Kovacic (£35m)
Loftus-Cheek (£22m)
Bakayoko (£2,6m)
Ampadu (£8m)

Uavklarte kontraktsituasjoner
Kante (£18m)
Mount (£62m)

Lån som trolig avsluttes
Felix (£44m)
Zakaria (£18m)

Tall er hentet fra Transfermarkt.co.uk. Andrey Santos, Ian Maatsen og Malo Gusto vil jeg tro at slutter seg til A-troppen.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Syns det høres dyrt ut.


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Med en målfarlig (som er alfa omega dersom man skal klare å få orden på grunnspillet) spiss foran seg vil det være bra.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

chelsea8 skrev: ons apr 19, 2023 8:40 pm Syns det høres dyrt ut.

Lukter nok et tabbekjøp av Bolla her. Frem til 2031 denne gangen.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg håper at Chelsea (eller en annen klubb) låner ham i én sesong til, så kan Félix returnere og være et førstevalg i sesongen 24/25.

Ser ikke helt hvordan han kommer til å få den mengden spilletid som han ønsker hvis han returnerer til Atlético i sommer.

Ønsker i utgangspunktet ikke å selge ham, ettersom at han er en veldig god spiller som med litt modenhet kan bli vår neste assisterende spiss (mens Griezmann dropper ned som sentral midtbane), men £80 mill er vel akseptabelt. €80 mill er etter min mening ikke akseptabelt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Det gjelder han her:


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Er det noen som har gode ord å si om Højlund?


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»