Sykkelnyheder

Svar
Trehjulssykkel

Sykkelnyheder

Legg inn av Trehjulssykkel »

Oddrane klar for laget til Hushovds favorittDS. Må vel få en grei lønnsøkning, for jeg ser ikke vitsen med å gå dit å få færre sjanser og mindre mulighet til å sykle Thor de Francais.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Vino(4ever) henter Superman Lopez tilbake! Deilige mennene!

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Trehjulssykkel skrev: ons sep 08, 2021 8:55 pm Oddrane klar for laget til Hushovds favorittDS. Må vel få en grei lønnsøkning, for jeg ser ikke vitsen med å gå dit å få færre sjanser og mindre mulighet til å sykle Thor de Francais.
Får mange muligheter! Halvparten av stallen er opptatt med å kjøre gravelritt og/eller sykkelturer i Amazonas. Vaughters er en guru når det kommer til å skape PR for sponsorene. Eiking må sikkert kjøre Askøy rundt på enhjuling eller noe.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Kristoffen sier i boken til Fredagsvik at han aldri kan tilgi Edvald for VM i 2016. Dere husker at Kristoff-tifosiene var ute med øksen etter Hagen. Men da kontrer jeg med lagtaktikken fra 2015 som gjorde at Edvald ikke fikk kjøre med Greg opp til Sagan.

SanctusUnum

Legg inn av SanctusUnum »

Fortjener kanskje sin egen tråd, men rett og slett forferdelig å lese at en av våre danske brødre, Chris Anker Sørensen, har gått bort. Uten tvil en av de mest hardtarbeidende og iøynefallende syklistene de siste tiårene. Ingen kan påstå at han så særlig elegant eller estetisk vakker ut på sykkelen, men du verden for en vilje. Lot ikke noe som helst ligge igjen når han jobbet for laget. Rett og slett den type rytter alle lag vil ha i troppen.

Hvil i fred, Chris Anker Sørensen.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Helten Chris Anker❤️

Number4

Legg inn av Number4 »

Det var trist ❤

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Forferdelig. Hvil i fred.

emin

Legg inn av emin »

Så det først nå, hjemme fra øldrikking.
Tragisk. Var i Belgia for å være ekspert under VM da han ble påkjørt.
Hvil i fred.

Luchs

Legg inn av Luchs »

Veldig trist.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Trist nyhet. Hvert fall bra at det ikke var bilisten sin feil.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

"Der Panzerwagen" Tony Martin legger opp etter VM!

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

VG skriver at Lance reddet Ulle fra narkotika og sånn. Hyll Wonderboy!

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Johannes Staunen Mittet skal kjøre 3 år for Jumbos utviklingslag, før han tar steget opp til a-laget i 2024 og har dermed kontrakt ut 2026 i Jumbo-systemet. Rimelig spesielt, men må være deilig å vite at man er sikret kontrakt på WT nivå.

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

Trehjulssykkel skrev: søn okt 10, 2021 1:36 pm Johannes Staunen Mittet skal kjøre 3 år for Jumbos utviklingslag, før han tar steget opp til a-laget i 2024 og har dermed kontrakt ut 2026 i Jumbo-systemet. Rimelig spesielt, men må være deilig å vite at man er sikret kontrakt på WT nivå.
Han er en kommende stjerne da. Det han leverte i Ronde Isard var ellevilt, og han var den yngste i toppen av resultatlisten. Og det med velt på den mest avgjørende etappen. JSM og PSH kommer til å bli kapteiner på Jumbo Visma om noen år. Sammen med Tobias Foss selvfølgelig.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Ingen Mohoric til UAE! Pogi vil ikke bestevennen som slave! Samme forhold som Luis Leon og Bala har!

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Jeg elsker Vinovinovinovinovino444444444evvvvveeeeeeer

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Konebanker som er australsk syklist og er 29 år er arrestert i Andorra.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Vino4ever skrev: tor okt 21, 2021 9:56 pm Konebanker som er australsk syklist og er 29 år er arrestert i Andorra.
https://twitter.com/damien_howson

Sodajr

Legg inn av Sodajr »


Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Fantastisk nyhet fra Movistar! Saunier Duval-legendene Ibarguren og Piepoli inn som lege og trener!

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Guden Savio har hentet sin første nordmann! Holther går til Androni, med Acquadro som agent! For en nyhet!

MadBum

Legg inn av MadBum »

Egan Bernal har falt under trening og skadet seg stygt leser jeg.

BREAKING: @eganbernal has been involved in a training crash on a team camp in Colombia. Initial reports suggest the 25-year-old has fractured his patella and femur in the accident. 😥

#cyclingnews #procycling

Sodajr

Legg inn av Sodajr »


MadBum

Legg inn av MadBum »

Dopkongen Quintana disket fra årets Tour.

https://direkte.vg.no/sportsdognet/news ... 6-e5266452

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

MadBum skrev: ons aug 17, 2022 3:26 pm Dopkongen Quintana disket fra årets Tour.

https://direkte.vg.no/sportsdognet/news ... 6-e5266452
Quintana er ikke disket pga dopingbruk. Tramadol står ikke på dopinglista, men har vært ulovlig i UCI-konkurranser siden 2019. Quintana får ingen suspensjon, og er på startlisten til La Vuelta.

MadBum

Legg inn av MadBum »

FantasySwede skrev: ons aug 17, 2022 3:29 pm
MadBum skrev: ons aug 17, 2022 3:26 pm Dopkongen Quintana disket fra årets Tour.

https://direkte.vg.no/sportsdognet/news ... 6-e5266452
Quintana er ikke disket pga dopingbruk. Tramadol står ikke på dopinglista, men har vært ulovlig i UCI-konkurranser siden 2019. Quintana får ingen suspensjon, og er på startlisten til La Vuelta.
Jeg legger meg flat. Ble så oppspilt når jeg leste det at jeg ikke leste saken nøye nok.

SanctusUnum

Legg inn av SanctusUnum »


daoooo

Legg inn av daoooo »

SanctusUnum skrev: søn sep 25, 2022 12:26 am Sagan legger opp etter VM
Fyren slår meg som en som kunne finne på å gi seg på topp. Selv om det sikkert egentlig er en sesong eller to siden nå.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Dette hadde jeg ikke fått med meg https://www.tv2.no/sport/sykkel/tv-2-er ... /15138859/

Noen som har noe mer info om dette laget? Er det det samme laget som Cancellara planlegger å starte?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»