Exit III

Svar
PapaSmurf

Re: Exit III

Legg inn av PapaSmurf »

Knaberaps skrev: tor mar 30, 2023 3:49 pm
PapaSmurf skrev: tor mar 30, 2023 3:28 pm Kanskje jeg hadde digget å ha fullt av nakne pene damer tilgjengelig når jeg var 20, men nå holder det i massevis med 1.
Dæven, da er du gammel...
Nesj. Bare jævlig fornøyd med hun jeg greide å kapre i sin tid.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Bare jeg som ble provosert av Økokrim-etterforskeren, spesielt under avhørene med Adam? En avhører skal vel være mest mulig nøytral og stille åpne spørsmål, og hvert fall ikke fremstå som et ustabilt emosjonelt vrak.

Han oppførte seg jo som om han skulle vært Hermines elskede bror. Ekstremt lite troverdig.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Nå har ikke jeg sett siste episode enda, men skuffende at William blir drept i nest siste. Trodde serien skulle være basert på virkelige hendelser, men dette blir kun ren fiksjon, noe denne Krøvel karakteren også er. Og hvor mye av Hermine skal ta Adam er egentlig sant? Virker også urealistisk. Blir en av figurene virkelig blinde? Eller det også fiksjon? Hva er egentlig sant her? At de er rike og lever villt?

kibby

Legg inn av kibby »

BrannLFC skrev: ons apr 19, 2023 7:04 am Nå har ikke jeg sett siste episode enda, men skuffende at William blir drept i nest siste. Trodde serien skulle være basert på virkelige hendelser, men dette blir kun ren fiksjon, noe denne Krøvel karakteren også er. Og hvor mye av Hermine skal ta Adam er egentlig sant? Virker også urealistisk. Blir en av figurene virkelig blinde? Eller det også fiksjon? Hva er egentlig sant her? At de er rike og lever villt?
Enig. Bikket over i en ren såpe, i desperasjon på å avslutte serien.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»