Spellemannprisen 2022 (50-års jubileum)

Svar
Fazam

Re: Spellemannprisen 2022 (50-års jubileum)

Legg inn av Fazam »

ehall skrev: man apr 17, 2023 11:55 pm og når vi så hvem som fikk størst oppmerksomhet var det ingen savn.
Ingen jalla-musikk fan der altså.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Fazam skrev: tir apr 18, 2023 2:22 pm
ehall skrev: man apr 17, 2023 11:55 pm og når vi så hvem som fikk størst oppmerksomhet var det ingen savn.
Ingen jalla-musikk fan der altså.
Jeg godtar at vi har forskjellige musikksmak. Er politikken og meningene deres jeg har et problem med, men så lenge den er PK blir den godtatt.

kibby

Legg inn av kibby »

Karpe! ❤️

Fazam

Legg inn av Fazam »

kibby skrev: tor apr 20, 2023 11:51 pm Karpe! ❤️
Gnål om Allah og Mullah.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Jeg liker Karpe, men synes det er voldsomt at de stikker av med storeslem på årets spellemann. Paf.no som årets låt? Javel.. De har da vitterlig laget bedre musikk enn denne siste EP'en.

Ser at Ballinciaga har vært ute i VG og hudflettet hele Spellemannsprisen. Er fristende å le litt av det, men samtidig så har de faktisk noen gode poenger. Rart at den klart mest populære låten ikke får noen anerkjennelse og også merkelig at de ikke engang er nominert i "Pop"-kategorien når de var den mest populære gruppen i hele fjor.

Jeg hører på all mulig slags musikk, fra "brøling" til Indie, og det er jo dessverre blitt sånn at topplistene domineres til de grader av så og si én musikksjanger. Det er trist at Rock er blitt en musikksjanger som ingen ungdom hører på lengre.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Cedianar skrev: fre apr 21, 2023 8:38 am Jeg liker Karpe, men synes det er voldsomt at de stikker av med storeslem på årets spellemann. Paf.no som årets låt? Javel.. De har da vitterlig laget bedre musikk enn denne siste EP'en.

Ser at Ballinciaga har vært ute i VG og hudflettet hele Spellemannsprisen. Er fristende å le litt av det, men samtidig så har de faktisk noen gode poenger. Rart at den klart mest populære låten ikke får noen anerkjennelse og også merkelig at de ikke engang er nominert i "Pop"-kategorien når de var den mest populære gruppen i hele fjor.
Årets låt bestemmes dog av kommersielle hensyn; og er stemt fram av publikum. Der var også Ballinciaga et av alternativene. Hva som er mest populært er ikke et kriterie i de andre kategoriene.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

TerryMcDermott skrev: lør apr 15, 2023 11:18 pm Karpe er vel en god del mere enn "gnål om Allah"
Absolutt. Det er også piss.

kibby

Legg inn av kibby »

Fazam skrev: fre apr 21, 2023 8:45 am Årets låt bestemmes dog av kommersielle hensyn; og er stemt fram av publikum. Der var også Ballinciaga et av alternativene. Hva som er mest populært er ikke et kriterie i de andre kategoriene.
Tja, det var vel en kombo av publikum og jury så vidt jeg skjønte. Dog gikk alle mine tre stemmer til PAF.no.

Fazam

Legg inn av Fazam »

kibby skrev: fre apr 21, 2023 2:04 pm
Fazam skrev: fre apr 21, 2023 8:45 am Årets låt bestemmes dog av kommersielle hensyn; og er stemt fram av publikum. Der var også Ballinciaga et av alternativene. Hva som er mest populært er ikke et kriterie i de andre kategoriene.
Tja, det var vel en kombo av publikum og jury så vidt jeg skjønte. Dog gikk alle mine tre stemmer til PAF.no.
Hvis det er tilfelle, er det definitivt ikke noen overraskelse at Allah-gnålet vant.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»