Toppserien 2023

Svar
One Tree Hill go

Re: Toppserien 2023

Legg inn av One Tree Hill go »

Åsane tar imot serielederne Rosenborg:

Da er det klart for fjerde serierunde i Toppserien 2023 og i den fjerde og nest siste kampen møtes Åsane og Rosenborg:


Åsane vs Rosenborg
Sted: Åsane Arena
Runde: 4
Dag: onsdag
Dato: 19/04-23
Dommer: Sondre Brudvik (Tertnes Fotball Herrer)
Ass.dommer 1: Khalid Emad Al-Rantisi (Flaktveit Idrettsklubb)
Ass.dommer 2: Shahad Emad Al-Rantisi (Trane, SK)
4. dommer: Magnus Drag Lysø (Rørvik IL)
Klokkeslett: 19:05
Kanal: NRK 2 og nrk.no


Værmelding for kampen mellom Vålerenga og Stabæk finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... estveggen



Det er altså Åsane som får æren av å møte serielederen i den fjerde serierunden, her torr jeg nok at hjemmelaget vil komme til å slite, og dette er en kamp som Rosenborg skal og bør vinne. Åsane kommer riktig nok fra en 2-0 seier og 3 poeng hjemme mot Arna-Bjørnar, mens Rosenborg vant 1-0 hjemme mot Røa sist kamp.




Oddsen for kampen mellom Vålerenga og Stabæk ser slik ut:
H:13.00
U: 7.00
B: 1.12


Det er ingen tvil om at gjestene Rosenborg er favoritter i denne kampen også ifølge oddsen, men kampen skal spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

One Tree Hill go skrev: ons apr 19, 2023 10:21 am
One Tree Hill go skrev: ons apr 19, 2023 8:19 am Vålerenga tar imot Stabæk it dyst:

Da er det klart for fjerde serierunde i Toppserien 2023 og i den tredje kampen møtes Vålerenga og Stabæk:


Vålerenga vs Stabæk:
Sted: Intility Arena
Runde: 4
Dag: onsdag
Dato: 19/04-23
Dommer: André Bjørgen Birkeland (Djerv 1919, SK)
Ass.dommer 1: Adriana Fairway (Lille Tøyen FK)
Ass.dommer 2: Magnus Aaslund (Langhus IL Fotball)
4. dommer: Aylin Kalak (Høybråten og Stovner IL)
Klokkeslett: 19:00
Kanal: TV 2 Play


kampen går også på TV2 Sport Premium 2

Værmelding for kampen mellom Vålerenga og Stabæk finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... y%20Arena


Det blir serietoer mot nummer 6 på tabellen, når Vålerenga tar imot Stabæk til dyst på Intility Arena, det er 3 poeng som skiller langene før kampen i Vålerengas favør, og jeg torr nok at hovedstadslaget fort kan vinne denne kampen, de er avhengige av seier, dersom Rosenborg også skulle vinne mot Åsane i Bergen, det samme er Brann borte mot LSK Kvinner. Vålerenga kommer fra en sterk 4-0 seier hjemme på Intility Arena mot Avaldsnes forrige serierunde, mens Stabæk vant 2-0 borte mot Lyn.




Oddsen for kampen mellom Vålerenga og Stabæk ser slik ut:
H:1.13
U: 6.90
B: 12.00


Det er ingen tvil om at hjemmelaget Vålerenga er favoritter i denne kampen også ifølge oddsen, men kampen skal spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

LSK Kvinner tar imot Arna-Bjørnar:


Da er det klart for fjerde serierunde i Toppserien 2023 og i den femte og siste kampen møtes LSK Kvinner og Arna-Bjørnar:


LSK Kvinner vs Arna-Bjørnar
Sted: LSK-hallen
Runde: 4
Dag: onsdag
Dato: 19/04-23
Dommer: Abdulhadi Al-Fahad (Ekholt BK)
Ass.dommer 1: Marit Hamel (Skaun BK)
Ass.dommer 2: Liv Boberg Kristiansen (Skedsmo)
4. dommer: Maliha Ahmady (Mjøndalen IF)
Klokkeslett: 20:00
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for denne kampen er som vanlig ikke nødvendig, i og med at kampen spilles inne i en hall.


I den siste kampen som spilles i dag møtes LSK Kvinner og Arna-Bjørnar hverandre inne i LSK-hallen, jeg tror nok at LSK Kvinner fort kan komme til å vinne denne kampen, dette er en kamp som LSK skal og bør vinne for å ha sjanse å holde følge med topplagene, LSK Kvinner kommer fra et bra uavgjort resultat hjemme i LSK-hallen mot Brann, mens Arna-Bjørnar tapte borte mot Åsane med 2-0.




Oddsen for kampen mellom LSK Kvinner og Arna-Bjørnar ser slik ut:
H:1.10
U: 7.35
B: 14.50


Det er ingen tvil om at hjemmelaget LSK Kvinner er favoritter i denne kampen også ifølge oddsen, men kampen skal spilles først også da.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Hva skjer med kommenteringen fra LSK-hallen? Virker som om han ikke ser på kampen.

TWU

Legg inn av TWU »

Blir ikke medalje på Brann-damene i år er min spådom. Mistet jo typ 5 landslagsspillere etter sesongen, og erstatterne er rett og slett ikke av samme klasse. De må heve seg for å komme topp 3.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deilig seier for vif damene etter en skikkelig dårlig første omgang. De første 30 er vi ikke i nærheten, men hever oss siste 15.
I andre omgang er det nesten bare ett lag på banen. Vi dominerer fullstendig i perioder og putter 4!

Bonus at sandviken/brann gjør som branngutta og sørger for lekkasje i skuta nesten fra start :D

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Lyn vant da de tok imot byrival Røa:


Da er fjerde runde av toppserien 2023 ferdig spilt og i den første kampen møttes Lyn og Røa:



Lyn (1) vs Røa (0)


Mål Lyn: Kamilla Melgård 75 min



Det ble seier til Lyn i den første av fem kamper i den fjerde serierunde av Toppserien 2023, etter en målløs første omgang, kom kampens eneste mål etter 75 spilte minutter da Kamilla Melgård satte ballen i mål for Lyn og dermed 1-0, ferle mål blir det som sagt ikke, Lyn skal til Bergen allerede på lørdag for å møte Arna-Bjørnar der, mens, Røa får besøk av Avaldsnes.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Uavgjort da Avaldsnes møtte Brann til dyst:


Da er fjerde runde av toppserien 2023 ferdig spilt og i den andre kampen møttes Avaldsnes og Brann:



Avaldsnes (0) vs Brann (0)





Det ente målløst og uavgjort da Avaldsnes tok imot Brann på Karmøy, dermed fortsetter en ganske så dårlig start for Brann i år, Avaldsnes skal altså ta turen til Oslo for å møte Røa der på lørdag, mens Brann får besøk av Vålerenga på søndag.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Vålerenga vinner til slutt mot Stabæk:


Da er fjerde runde av toppserien 2023 ferdig spilt og i den tredje kampen møttes Vålerenga og Stabæk:



Vålerenga (4) vs Stabæk (1)


Mål Vålerenga: Elise Hove Thorsnes (straffe) 50 min
Ylinn Tennebø 58 min
Thea Bjelde 71 min
Karina Sævik 80 min



Mål Stabæk: Iris Omarsdottir 22 min





Det ble stor seier for Vålerenga da Stabæk gjestet Intility Arena, kampes første mål kom etter 22 spilte minutter da satte Stabæk inn 1-0 ved Iris Omarsdottir, det var også pauseresultatet, etter hvilen utligner først Vålerenga til 1-1 ved Elise Hove Thorsnes på straffespark etter 50 minutters spill, før Ylinn Tennebø ga Vålerenga ledelsen 2-1 etter 58 spilte minutter, før Thea Bjelde økte ledelsen for Vålerenga til 3-1 etter 71 spilte minutter, før Karina Sævik satte spikeren i kista med å legge på til 4-1 etter 80 spilte minutter, det ble delt ut noen gule kort der iblant til Ingrid Hjelmseth (Keepertrener) for Stabæk. Vålerenga skal spille borte mot Brann i neste serierunde på søndag, mens Stabæk tar imot Åsane til dyst.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Serieleder Rosenborg fortsetter å vinne:


Da er fjerde runde av toppserien 2023 ferdig spilt og i den fjerde og nest siste kampen møttes Åsane og Rosenborg:



Åsane (0) vs Rosenborg (3)


Mål Rosenborg: Cesilie Andreassen 32 min
Synne Skinnes Hansen 49 min
Cesilie Andreassen 54 min




Det er ble nok en serier og fortsatt og holde nullen for Rosenborg da de vant 3-0 borte mot Åsane, Åsanes beste va uten tvil keeperen Duffy, kampen første mål kom etter 32 spilte minutter da satte Rosenborg Cesilie Andreassen inn 1-0, det var også pauseresultatet, etter hvilen er det Synne Skinnes Hansen som dobler ledelsen til 2-0 etter 49 spilte minutter, før Cesilie Andreassen fastsetter resultatet til 3-0 etter 54 spilte minutter, flere mål blir det ikke i denne kampen, selv om Rosenborg har sjanser til å både skåre 4-5 mål til, Rosenborg får besøk av LSK Kvinner til helgen og på lørdag, mens Åsane skal ta turen til Nadderud og møte Stabæk der.

den siste etter kamp rapporten kommer i morgen tidlig, tabell og lenker til statistikk kommer også i morgen tidlig, før kamp rapporter for helgen kommer i morgen ettermiddag tidlig kveld.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Serier for LSK Kvinner mot Arna-Bjørnar


Da er fjerde runde av toppserien 2023 ferdig spilt og i den fjerde og nest siste kampen møttes LSK Kvinner og Arna-Bjørnar:



LSK Kvinner (3) vs Arna-Bjørnar (0)


Mål LSK Kvinner: Emma Stølen Godø 19 min
Lena Soleng Hansen (selvmål) 64 min
Camilla Huseby 71 min



Det ble ikke noen overaskende seier for hjemmelaget LSK Kvinner, når Arna-Bjørnar va gjester på onsdag, da vant LSK Kvinner 3-0, kampens første mål kom etter 18 spilte minutter da satte LSK Kvinner og Emma Stølen Godø inn 1-0, dette var også pauseresultatet, etter hvilen tar det litt tid før neste mål kommer, men etter 64 spilte minutter er Arna-Bjørnar og Lena Soleng Hansen uheldige og setter ballen i eget mål og dermed 2-0 til LSK Kvinner, før LSK Kvinner og Camilla Huseby setter spikeren i kista med 3-0 etter 71 spilte minutter, flere mål blir det altså ikke i denne kampen. LSK Kvinner får nok en enda mer tøffere oppgave når de skal ta turen til Trondheim og møte Rosenborg der til helgen og i morgen, mens Arna-Bjørnar får besøk av Lyn i Bergen også i morgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Tabellen i Toppserien etter 4 av 27 serierunder ser slik ut:
1. Rosenborg 12 poeng
2. Vålerenga 10 poeng
3. LSK Kvinner 8 poeng
4. Brann 8 poeng
5. Røa 4 poeng
6. Stabæk 4 poeng
7. Avaldsnes 4 poeng
8. Lyn 3 poeng
9. Åsane 3 poeng
10. Arna-Bjørnar 0 poeng


One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Alle kamper i Toppserien i den femte serierunde:
Lørdag 22/04-23:
Stabæk vs Åsane 15:00 (Tv 2 Play)
Arna-Bjørnar vs Lyn 15:00 (TV 2 Play)
Røa vs Avaldsnes 15:00 (TV 2 Play)
Rosenborg vs LSK kvinner 16:45 (NRK 1 og nrk.no)



Søndag 23/04-23:
Brann vs Vålerenga 15:00 (TV 2 Play)

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Stabæk tar imot Åsane til dyst:

Da er det klart for den femte serierunden av Toppserien 2023 og i den første kampen møttes Stabæk og Åsane:


Stabæk vs Åsane
Sted: Nadderud Stadion
Runde: 5
Dag: lørdag
Dato: 22/04-23
Dommer: Karoline Marie Jensen (Furuflaten Idrettslag)
Ass.dommer 1: Silje Elisabeth Thoresen (Bækkelagets SK)
Ass.dommer 2: Liv Boberg Kristiansen (Skedsmo)
4. dommer: Stine Margrete Jensen (Reine IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal. Tv 2 Play




Værmelding for kampen mellom Stabæk og Åsane finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... um/Stabekk


Det er altså endelig klart for årets første kamp på Nadderud for Stabæk Kvinner også, det er Åsane som kommer på besøk. Stabæk kommer fra et 4-1 tap borte mot Vålerenga, mens Åsane tapte hjemme mot Rosenborg, jeg tror nok vi fort kan komme til ¨å få en jevn kamp, jeg tør ikke tippe noen vinner.

Oddsen for kampen mellom Stabæk og Åsane ser slik ut:
H: 1.50
U: 3.90
B: 5.20


Det er Stabæk som er favoritter ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Arna- Bjørnar tar imot Lyn til dyst:

Da er det klart for den femte serierunden av Toppserien 2023 og i den andre kampen møttes Arna-Bjørnar og Lyn:


Arna-Bjørnar vs Lyn
Sted: Nadderud Stadion
Runde: 5
Dag: lørdag
Dato: 22/04-23
Dommer: Markus Lille (Malvik IL)
Ass.dommer 1: Elias Haugen (Nymark IL)
Ass.dommer 2: Sefa Erdal (Telavåg IL)
4. dommer: Mohammed Nabil Alzinati (Nymark IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal. Tv 2 Play



Værmelding for kampen mellom Arna-Bjørnar og Lyn finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... rgen/Arna


Det er altså Arna-Bjørnar som tar i Lyn til dyst i den femte serierunde av Toppserien 2023, dette tror jeg gjesten Lyn fort kan ta å vinne, selv om det kan bli spennende. Arna-Bjørnar tapte mot LSK Kvinner 3-0 i LSK-hallen forrige runde, mens Lyn vant 1-0 over Røa.

Oddsen for kampen mellom Arna-Bjørnar og Lyn ser slik ut:
H: 5.60
U: 4.00
B: 1.45


Det er Lyn som er favoritter ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Røa tar imot Avaldsnes til dyst:

Da er det klart for den femte serierunden av Toppserien 2023 og i den tredje kampen møttes Røa og Avaldsnes:


Røa vs Avaldsnes
Sted: Røa kunstgress
Runde: 5
Dag: lørdag
Dato: 22/04-23
Dommer: Hakan Catalgøl (Løvenstad)
Ass.dommer 1: Adriana Fairway (Lille Tøyen FK)
Ass.dommer 2: Marit Hamel (Skaun BK)
4. dommer: Arion Shaqiri (Rælingen)
Klokkeslett: 15:00
Kanal. Tv 2 Play



Værmelding for kampen mellom Røa og Avaldsnes finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... o/Oslo/Røa




Det er altså to lag som begge har 4 poeng etter fire serierunder som møttes til dyst på Røa kunstgress, nemlig Røa og Avaldsnes, her tror jeg det fort kan bli veldig jevnt og jeg tør ikke tippe på noen vinner i denne kampen. Røa kommer fra et 1-0 tap borte mot Lyn i forrige serierunde, mens Avaldsnes fikk 0-0 og uavgjort hjemme mot Brann.

Oddsen for kampen mellom Røa og Avaldsnes ser slik ut:
H: 1.90
U: 3.45
B: 3.35


Det er Røa som er favoritter ifølge oddsen selv om det er relativt jevnt da, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Serieleder Rosenborg tar imot André Bergdølmo og LSK Kvinner:

Da er det klart for den femte serierunden av Toppserien 2023 og i den fjerde og nest siste kampen møttes Rosenborg og LSK Kvinner:


Rosenborg vs LSK Kvinner
Sted: Koteng Arena
Runde: 5
Dag: lørdag
Dato: 22/04-23
Dommer: Oliver Skaret Barsøe (Namsos IL)
Ass.dommer 1: Abdul Baset Hayran (Astor Fotballklubb)
Ass.dommer 2: Ingrid Pettersen (Buvik IL - Fotball)
4. dommer: Mathea Havig (Innstranda IL)
Klokkeslett: 16:45
Kanal. NRK 1 og nrk.no




Værmelding for kampen mellom Rosenborg og LSK Kvinner finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ettsanlegg



Det er altså serielederne Rosenborg som tar imot et annet form lag for tiden nemlig LSK Kvinner til dyst på Koteng Arena, Rosenborg kommer fra en 3-0 serier borte mot Åsane på onsdag, mens LSK Kvinner vant 3-0 over Arna-Bjørnar inne i LSK-hallen.

Oddsen for kampen mellom Rosenborg og LSK Kvinner ser slik ut:
H: 1.45
U: 3.90
B: 6.00


Det er Rosenborg som er favoritter ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Stor kamp i Bergen på søndag:

Da er det klart for den femte serierunden av Toppserien 2023 og i den fjerde og nest siste kampen møttes Brann og Vålerenga:


Brann vs Vålerenga
Sted: Stemmemyren kunstgress
Runde: 5
Dag: søndag
Dato: 23/04-23
Dommer: Freek Arjen van Herk (Smørås IL)
Ass.dommer 1: Ruben Føllesdal (Flaktveit Idrettsklubb)
Ass.dommer 2: Martin Stokke (Raumnes & Årnes)
4. dommer: Mattias Gripsgård Sakstad (Flaktveit Idrettsklubb)
Klokkeslett: 15:00
Kanal. TV 2 Play




Værmelding for kampen mellom Brann og Vålerenga finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... /Sandviken



Det er altså stor kamp nor Brann tar imot Vålerenga til dyst i den femte serierunden nå på søndag, det er 2 poeng som skiller lagene i favør Vålerenga og jeg tror nok at gjesten fort kan vinne denne kampen ot et formsvakt Brann, Brann kommer fra bare et uavgjort borte mot Avaldsnes i forrige runde, mens Vålerenga vant 4-1 mot Stabæk.

Oddsen for kampen mellom Brann og Vålerenga ser slik ut:
H: 3.90
U: 3.50
B: 1.75


Det er Vålerenga som er favoritter ifølge oddsen også, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Utrolig artig med en sen avgjørelse fra vifdamene.
Sterk kamp, fortjent seier og Enga på topp!
What's not to like..? 😁

chatin

Legg inn av chatin »

Henningsen skrev: søn apr 23, 2023 6:54 pm Utrolig artig med en sen avgjørelse fra vifdamene.
Sterk kamp, fortjent seier og Enga på topp!
What's not to like..? 😁
Vanvittig deilig med seier over Brann og Rosenborg-tap samme serierunden! Tompkins må ta sin del av skylden for at det ble så spennende som det ble. Men om det legges ned samme innsats i resten av toppkampene mot RBK og Brann så kan dette bli et meget morsomt år for Enga. Thea Bjelde BB, jobber som et uvær og er konstant en klegg for Brann-spillerne, og Tvedten med åtte målpoeng på 4,5 kamp. Og toppscorer Sævik som flyttes ned på midten men likevel jobber og løper og står på kampen gjennom. Den lagmoralen i det laget nå virker meget sterk.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

chatin skrev: søn apr 23, 2023 7:36 pm
Henningsen skrev: søn apr 23, 2023 6:54 pm Utrolig artig med en sen avgjørelse fra vifdamene.
Sterk kamp, fortjent seier og Enga på topp!
What's not to like..? 😁
Vanvittig deilig med seier over Brann og Rosenborg-tap samme serierunden! Tompkins må ta sin del av skylden for at det ble så spennende som det ble. Men om det legges ned samme innsats i resten av toppkampene mot RBK og Brann så kan dette bli et meget morsomt år for Enga. Thea Bjelde BB, jobber som et uvær og er konstant en klegg for Brann-spillerne, og Tvedten med åtte målpoeng på 4,5 kamp. Og toppscorer Sævik som flyttes ned på midten men likevel jobber og løper og står på kampen gjennom. Den lagmoralen i det laget nå virker meget sterk.
Begge målene imot burde vært avverget. Men det ga jo ekstra spenning og at det var ekstra digg når vi tok ledelsen.
Seieren var veldig fortjent.
Laget jobber godt og for hverandre.
Bjelde var enorm i jobbingen i dag, som en klegg og overalt hele tiden.
Sævik og Tvedten er gøy å se på. Lagets artister! De to har hatt en meget god sesong hittil.
Skulle ønske damedraktene var tilgjengelig for salg.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Lyn vinner i Bergen:

Da er den femte serierunde av Toppserien 2023 ferdigspilt og i den den første kampen møttes Arna-Bjørnar og Lyn:

Arna-Bjørnar (1) vs Lyn (3)

Mål Arna-Bjørnar: Sofie Bjørnsen 28 min


Mål Lyn: Josefine Henriette Karoline Engueleguele Birkelund 5 min
Anna Nerland Aahjem 34 min
Anna Nerland Aahjem 41 min


Det ble borteseier til Lyn ikke helt overraskende med 3-1, kampens første mål kom etter bare 5 spilte minutter, da satte Lyn og Josefine Henriette Karoline Engueleguele Birkelund inn 1-0, men etter 28 spilte minutter utligner Arna-Bjørnar til 1-1 ved Sofie Bjørnsen, før Lyn og Anna Nerland Aahjem tar tilbake ledelsen igjen til 2-1 etter 34 spilte minutter, Lyn og Anna Nerland Aahjem skårer jammen et mål til før pause for etter 41 spilte minutter står det 3-1 til Lyn, flere mål blir det ikke i denne kampen, Lyn skal ta turen til Trondheim for å møtte Rosenborg i neste serierunde, mens Arna-Bjørnar får besøk av Avaldsnes.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Røa vinner hjemme mot Avaldsnes:

Da er den femte serierunde av Toppserien 2023 ferdigspilt og i den den andre kampen møttes Røa og Avaldsnes:

Røa (2) vs Avaldsnes (1)

Mål Røa: Ochelle Anya de Courcy 19 min
Tuva Lotte Leschbrandt Espås 64 min


Mål Avaldsnes: Hanna Dahl 82 min



Det ble altså hjemmeseier til Røa da Avaldsnes kom på besøk i helgen, kampens første mål kom etter 19 spilte minutter da satte Røa og Ochelle Anya de Courcy inn 1-0, det var også pauseresultatet, etter hvilen setter Røa og Tuva Lotte Leschbrandt Espås inn 2-0 etter 64 spilte minutter, det ser lenge ut til at det skal ende med 2-0, men etter 82 spilte minutter reduserer Avaldsnes til 2-1 ved Hanna Dahl . Flere mål blir det ikke i denne kampen, det blir derimot et gult kort til Avaldsnes sin hovedtrener John Arne Riise etter 83 spilte minutter, Røa skal møtte LSK Kvinner i neste serierunde, mens Avaldsnes skalt il Bergen og møte Arna-Bjørnar der.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Stabæk vinner mot Åsane:

Da er den femte serierunde av Toppserien 2023 ferdigspilt og i den den tredje kampen møttes Stabæk og Åsane:

Stabæk (1) vs Åsane (0)


Mål Stabæk: Savanna Mary-Anne Duffy (selvmål) 20 min



Åsane er altså maks uhellige og spesielt Savanna Mary-Anne Duffy som skårer det som blir det avgjørende målet i kamp, uflaks for henne er at det er i eget mål etter 20 spilte minutter og dermed 1-0 til Stabæk, flere mål blir det ikke i denne kampen, Stabæk skal spille en nyt hjemmekamp til helgen da kommer Brann på besøk, mens Åsane får besøk av foreløpig serieleder Vålerenga.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Sjansesløseri da Rosenborg tapte hjemme mot LSK Kvinner:

Da er den femte serierunde av Toppserien 2023 ferdigspilt og i den den fjerde og nest siste kampen møttes Rosenborg og LSK Kvinner:

Rosenborg (0) vs LSK Kvinner (1)


Mål LSK Kvinner: Katrine Emilie Winnem Jørgensen 65 min



Rosenborg har sjanse, på sjanse, på sjanse, men får altså ikke ballen i mål, der gjør derimot LSK Kvinner, for etter 0-0 til pause, setter de inn 1-0 ved Katrine Emilie Winnem Jørgensen etter 65 spilte minutter, flere mål blir det ikke i denne kampen, det som er verre for Rosenborg er at Cesilie Andreassen må ut med en skade etter bare 8 minutter. Rosenborg har nok en hjemmekamp til helgen da kommer Lyn på besøk, mens LSK Kvinner får besøk av Røa i LSK-hallen til helgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Brann tapte i Bergen mot Vålerenga:

Da er den femte serierunde av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den den femte og siste kampen møttes Brann og Vålerenga:


Brann (2) vs Vålerenga (3)


Mål Brann: Alyssa Mae Walker 6 min
Jalen Justine Tompkins (selvmål) 80 min


Mål Vålerenga: Olaug Tvedten 10 min
Thea Bjelde 82 min
Olaug Tvedten 86 min


Det var Brann som fikk den beste starten i kampen da de etter bare 6 spilte minutter satte inn 1-0 ved Alyssa Mae Walker, men 4 minutter senere utligner Vålerenga til 1-1 ved Olaug Tvedten, det er også pauseresultatet. Etter hvilen ser det lenge ut til at det skal ende 1-1, en etter 80 spilte minutter er Vålerenga og Jalen Justine Tompkins uheldig og skårer selvmål og 2-1 til Brann, 2 minutter senere utligner Vålerenga på nytt ved Thea Bjelde og dermed 2-2, før Olaug Tvedten avgjør kampen til Vålerengas fordel etter 86 spilte minutter til 3-2 for Vålerenga, flere mål blir det ikke i denne kampen. Brann skal til Nadderud stadion og møtte Stabæk der, mens Vålerenga skal ta turen til Bergen for og møtte Åsane der til helgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Tabellen i Toppserien etter 5 av 27 serierunder ser slik ut:
1. Vålerenga 13 poeng
2. Rosenborg 12 poeng
3. LSK Kvinner 11 poeng
4. Brann 8 poeng
5. Røa 7 poeng
6. Stabæk 7 poeng
7. Lyn 6 poeng
8. Avaldsnes 4 poeng
9. Åsane 3 poeng
10. Arna-Bjørnar 0 poeng


One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Alle kamper i Toppserien i den sjette serierunde:
Lørdag 29/04-23:
Åsane vs Vålerenga 15:00 (Tv 2 Play)
LSK Kvinner vs Røa 15:00 (TV 2 Play)
Stabæk vs Brann 15:00 ( TV 2 Sport 1 og TV 2 Play)
Arna-Bjørnar vs Avaldsnes 15:00 (TV 2 Play)
Rosenborg vs Lyn 16:45 (NRK 2 og nrk.no)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»