Man City - Arsenal (tittelkamp) 21:00

Svar
Wengerist

Re: Man City - Arsenal (tittelkamp) 21:00

Legg inn av Wengerist »

Det er så latterlig at Arteta skal gå rundt og klemme på city drittsekkene.

taknina

Legg inn av taknina »

Bone8 skrev: ons apr 26, 2023 10:57 pm 2-0 feilaktig av VAR rapporteres det.

Hadde ikke gjort noe forskjell, for City totalt overlegne.
Slik såg det iallefall helt klart ut for meg på det første oversiktbilde jeg såg akkurat da ball forlot fot.

Og mål har selvsagt bestandig en påvirkning i kamper selv om 2-0 er en farlig ledelse :-)

milanB

Legg inn av milanB »

Blir bra feiring i etterkant når City strippes for jukset sitt. Arsenal får gullet som PL vinnere 22-23. Høyst fortjent.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Wengerist skrev: ons apr 26, 2023 10:59 pm
Bone8 skrev: ons apr 26, 2023 10:57 pm 2-0 feilaktig av VAR rapporteres det.

Hadde ikke gjort noe forskjell, for City totalt overlegne.
Det kan ikke være sant? Hvor leser du det?

Bone8

Legg inn av Bone8 »

taknina skrev: ons apr 26, 2023 11:01 pm
Bone8 skrev: ons apr 26, 2023 10:57 pm 2-0 feilaktig av VAR rapporteres det.

Hadde ikke gjort noe forskjell, for City totalt overlegne.
Slik såg det iallefall helt klart ut for meg på det første oversiktbilde jeg såg akkurat da ball forlot fot.

Og mål har selvsagt bestandig en påvirkning i kamper selv om 2-0 er en farlig ledelse :-)
City tok foten av gassen på 3-0. Hadde vunnet denne uansett.

Grattis med seier.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Bone8 skrev: ons apr 26, 2023 11:03 pm
Wengerist skrev: ons apr 26, 2023 10:59 pm
Bone8 skrev: ons apr 26, 2023 10:57 pm 2-0 feilaktig av VAR rapporteres det.

Hadde ikke gjort noe forskjell, for City totalt overlegne.
Det kan ikke være sant? Hvor leser du det?
Skal bare ikke gå an. Det målet avgjorde kampen før pause.

taknina

Legg inn av taknina »

Wengerist skrev: ons apr 26, 2023 11:00 pm Det er så latterlig at Arteta skal gå rundt og klemme på city drittsekkene.
Arsenal er der de er nå pga City\Pep og at Pep er den han er som proff personlighet både som lærermester og at det aldri var noe problem opp mot jobben i City når større oppgaver ble forespeilet Arteta.

På samme måte som Johan C. var Peps lærermester og mentor . Like it or not.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

taknina skrev: ons apr 26, 2023 11:12 pm
Wengerist skrev: ons apr 26, 2023 11:00 pm Det er så latterlig at Arteta skal gå rundt og klemme på city drittsekkene.
Arsenal er der de er nå pga City\Pep og at Pep er den han er som proff personlighet både som lærermester og at det aldri var noe problem opp mot jobben i City når større oppgaver ble forespeilet Arteta.

På samme måte som Johan C. var Peps lærermester og mentor . Like it or not.
Han kan sleike dem og diktatoreierne i ræva så mye han vil i garderoben, men det der er å pisse på bortefansen som sto på og var mer høylytt enn hjemmefansen gjennom hele kampen.

taknina

Legg inn av taknina »

Wengerist skrev: ons apr 26, 2023 11:15 pm
taknina skrev: ons apr 26, 2023 11:12 pm
Wengerist skrev: ons apr 26, 2023 11:00 pm Det er så latterlig at Arteta skal gå rundt og klemme på city drittsekkene.
Arsenal er der de er nå pga City\Pep og at Pep er den han er som proff personlighet både som lærermester og at det aldri var noe problem opp mot jobben i City når større oppgaver ble forespeilet Arteta.

På samme måte som Johan C. var Peps lærermester og mentor . Like it or not.
Han kan sleike dem og diktatoreierne i ræva så mye han vil i garderoben, men det der er å pisse på bortefansen som sto på og var mer høylytt enn hjemmefansen gjennom hele kampen.
:-) . Alt for mye klemming i fliring på ett generellt nivå i dagens fotball for min smak. Likte my bedre Vieira versus Keane tida må jeg innrømme

Eller gamle Leedslaget på 70tallet. Eller Peter Reid mot han som gikk til filmen via spill i Wimbledon

Onv95

Legg inn av Onv95 »

Jolla skrev: ons apr 26, 2023 9:15 pm Det var en liten periode der tidligere i sesongen hvor @Onv95 satt der uten hus, hytte, kone og barn etter å ha spilt bort alt på Arsenal-tap / Liverpool-seiere.

Etter de siste ukene derimot så er han mangemillionær og har vunnet tilbake både hus, kone og barn! (Hytten er blitt byttet ut med en villa i Toscana.)
Hjertet gråter, men ja, kontoen på Norsk Tipping er velfylt nå. Blir enda mere inn etter tirsdagens kamp.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Bone8 skrev: ons apr 26, 2023 10:57 pm 2-0 feilaktig av VAR rapporteres det.

Hadde ikke gjort noe forskjell, for City totalt overlegne.
Det skrev jeg i tråden da jeg så streken de tegnet. Altfor langt unna riktig vinkel, og når det er høydeavstand fra arm til fot, da kan man ikke tegne inn en strek fra siden, skrått forfra. Spinnvilt.

Ovenfra, eller direkte fra siden, er jeg ganske sikker på at armen var innafor. Ren fornuft. Litt mer forståelse for fysikk og vinkler bør man ha i VAR-bua. Synes det var rart ikke andre reagerte på det også.

taknina

Legg inn av taknina »

milanB skrev: ons apr 26, 2023 11:03 pm Blir bra feiring i etterkant når City strippes for jukset sitt. Arsenal får gullet som PL vinnere 22-23. Høyst fortjent.
En blir mer å mer klar over at en overvurderer folks know how og generell forståelse oftere og oftere som en regel til eldre en blir.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

DennisB skrev: tor apr 27, 2023 12:46 am
Bone8 skrev: ons apr 26, 2023 10:57 pm 2-0 feilaktig av VAR rapporteres det.

Hadde ikke gjort noe forskjell, for City totalt overlegne.
Det skrev jeg i tråden da jeg så streken de tegnet. Altfor langt unna riktig vinkel, og når det er høydeavstand fra arm til fot, da kan man ikke tegne inn en strek fra siden, skrått forfra. Spinnvilt.

Ovenfra, eller direkte fra siden, er jeg ganske sikker på at armen var innafor. Ren fornuft. Litt mer forståelse for fysikk og vinkler bør man ha i VAR-bua. Synes det var rart ikke andre reagerte på det også.
Det nekter jeg å tro før det er offisielt. At de i denne kampen med dette fokuset gjør en sånn kardinaltabbe går bare ikke an.

Scuderia

Legg inn av Scuderia »

Onv95 skrev: ons apr 26, 2023 6:05 pm Blir ikke spennende i det hele tatt. 4-1 er mitt tips.
Not bad..

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

2 assist av haaland ga 48 i odds. Pene penger på konto. Nå kan jeg bytte denne knyste telefonen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»