Toppserien 2023

Svar
One Tree Hill go

Re: Toppserien 2023

Legg inn av One Tree Hill go »

Åsane tar imot serieleder Vålerenga:

Da er det klart for serierunde 6 av Toppserien 2023 og i den første kampen møtes Åsane og Vålerenga:


Åsane vs Vålerenga
Sted: Åsane Arena
Runde: 6
Dag: lørdag
Dato: 29/04-23
Dommer: Bjørn Tore Tvedt (Eidsvåg IL)
Ass.dommer 1: Christoffer Tveit (Bergen Nord, FK - Fotball)
Ass.dommer 2: Andrè Frøseth Jønland (Sandviken, IL)
4. dommer: Khalid Emad Al-Rantisi (Flaktveit Idrettsklubb)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom Åsane og Vålerenga finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... Vestveggen


Det er altså Åsane som får besøk av serieleder Vålerenga nå på lørdag, dette er en kamp som Vålerenga skal og bør vinne mener jeg, Åsane kommer fra et 1-0 tap borte mot Stabæk i forrige serierunde, mens Vålerengas vant 3-2 borte mot Brann.


Oddsen for kampen mellom Åsane og Vålerenga ser slik ut:
H: 17.00
U: 8.30
B: 1.07

Det er ingen tvil om at gjestene Vålerenga er favoritter også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

LSK Kvinner tar imot Røa:

Da er det klart for serierunde 6 av Toppserien 2023 og i den andre kampen møtes LSK Kvinner og Røa:


LSK Kvinner vs Røa
Sted: LSK-hallen
Runde: 6
Dag: lørdag
Dato: 29/04-23
Dommer: Haakon Arve Pedersen Bue (Raumnes & Årnes)
Ass.dommer 1: Thanh Tan Tran (Huk FK)
Ass.dommer 2: André Fjeldheim (Borre IF)
4. dommer: Brage Nygård (Salangen IF Fotball)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom LSK Kvinner og Røa er som vanlig ikke nødvendig, i og med at kampen spilles inne i en hall.

Det er altså LSK og Røa som møtte denne helgen i LSK -hallen, detter er en kamp jeg tror LSK Kvinner bør vinne, men vi får vente å se. LSK Kvinner kommer fra en 1-0 seier borte mot Rosenborg, mens Røa vant 2-1 hjemme mot Avaldsnes.


Oddsen for kampen mellom LSK Kvinner og Røa ser slik ut:
H: 1.25
U: 4.80
B: 10.00

Det er ingen tvil om at hjemmelaget LSK Kvinner er favoritter også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Stabæk tar imot Brann på Nadderud:

Da er det klart for serierunde 6 av Toppserien 2023 og i den tredje kampen møtes Stabæk og Brann:


Stabæk vs Brann
Sted: Nadderud stadion
Runde: 6
Dag: lørdag
Dato: 29/04-23
Dommer: Sarah Fatemeh Zangeneh (Kongsberg IF)
Ass.dommer 1: Liv Boberg Kristiansen (Skedsmo)
Ass.dommer 2: Marie Enersgård (Hundvåg Idrettslag)
4. dommer: Elida Metveit Beisland (Just IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: V 2 Sport 1 og TV 2 Play


Værmelding for kampen mellom Stabæk og Brann finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... %20stadion

Det er altså Stabæk og Brann som møttes på Nadderud på lørdag, dette tror jeg kan bli en jevn kamp og jeg tør ikke tippe noen vinner i denne kampen, Stabæk kommer fra en 1-0 seier hjemme mot Åsane forrige helg, mens Brann tapte 3-2 hjemme i Bergen mot Vålerenga.


Oddsen for kampen mellom Stabæk og Brann ser slik ut:
H: 3.20
U: 3.55
B: 1.92

Det er ingen tvil om at gjestene Brann er favoritter ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Arna-Bjørnar tar imot Avaldsnes til dyst:

Da er det klart for serierunde 6 av Toppserien 2023 og i den fjerde og nest siste kampen møtes Arna-Bjørnar og Avaldsnes:


Arna-Bjørnar vs Avaldsnes
Sted: Arna Idrettspark
Runde: 6
Dag: lørdag
Dato: 29/04-23
Dommer: Marit Skurdal (Oppsal IF Fotball)
Ass.dommer 1: Helle Reiten (Sjetne IL)
Ass.dommer 2: Shahad Emad Al-Rantisi (Trane, SK)
4. dommer: Martin Nessestrand Mjøs (Osterøy IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom Arna-Bjørnar og Avaldsnes finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ergen/Arna



Det er vestlandsoppgjør, når Arna-Bjørnar tar imot Avaldsnes, Arna-Bjørnar har omgjort litt i trenerteamet, det er de samme trenerne, men assistenttreneren har blitt hovedtrener, mens hovedtreneren har blitt assistenttrener. Jeg tror det fort kan bli en jevn kamp, men jeg tror kanskje også at Avaldsnes fort kan vinne denne kampen, vi får bare vente å se. Arna-Bjørnar kommer fra et 3-1 tap hjemme mot Lyn forrige helg.

Oddsen for kampen mellom Arna-Bjørnar og Avaldsnes ser slik ut:
H: 2.65
U: 3.40
B: 2.25

Det er jevnt ifølge oddsen, selv om Avaldsnes er blitte litt mer favoritter, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Rosenborg tar imot Lyn:

Da er det klart for serierunde 6 av Toppserien 2023 og i den femte og siste kampen møtes Rosenborg og Lyn:


Rosenborg vs Lyn
Sted: Koteng Arena
Runde: 6
Dag: lørdag
Dato: 29/04-23
Dommer: Robert Eggen (Trønder-Lyn Idrettslag)
Ass.dommer 1: Omed Anwar (Hommelvik IL)
Ass.dommer 2: Abdul Baset Hayran (Astor Fotballklubb)
4. dommer: Nathalie Støfringshaug (Verdal IL)
Klokkeslett: 16:45
Kanal: NRK 2 og nrk.no



Værmelding for kampen mellom Rosenborg og Lyn finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ettsanlegg




Rosenborg ønsker nok å revansjere eter tapet hjemme mot LSK Kvinner sist helg, Rosenborg fikk også Cesilie Andreassen skadet (ute i 4 måneder),så de må klare seg uten si beste spiller dessverre for Rosenborg, jeg tror nok Rosenborg fort bør vinne denne kampen, noe de må gjøre vist Vålerenga også vinner borte mot Åsane, for at gapet opp til Vålerenga ikke skal bli 4 poeng, Rosenborg tapte altså 1-0 hjemme mot LSK Kvinner forrige serierunde, mens Lyn vant 3-1 i Bergen mot Arna-Bjørnar.

Oddsen for kampen mellom Rosenborg og Lyn ser slik ut:
H: 1.22
U: 5.10
B: 10.00

Det er ingen tvil om at hjemmelaget Rosenborg er favoritter også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Bergen - Vålerenga 0-3 etter 30 min.
Solid kamp av de kongeblå!

lund

Legg inn av lund »

Om ikke jeg tar helt feil, så heter hun vel Rikke Nygard. Sterkt å ikke vite navnet på en tidligere lagvenninne av Ryland i så fall.

Benson

Legg inn av Benson »

Henningsen skrev: lør apr 29, 2023 3:37 pm Bergen - Vålerenga 0-3 etter 30 min.
Solid kamp av de kongeblå!
Alle 3 målscorere kom vel fra Avaldsnes
Avaldsnes ser også ut til å vinne greit i Bergen

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Benson skrev: lør apr 29, 2023 3:45 pm
Henningsen skrev: lør apr 29, 2023 3:37 pm Bergen - Vålerenga 0-3 etter 30 min.
Solid kamp av de kongeblå!
Alle 3 målscorere kom vel fra Avaldsnes
Avaldsnes ser også ut til å vinne greit i Bergen
Ja, stemmer det, det har du helt rett i.
De får opp en del gode spillere, men de drar raskt videre.
Kampen dabbet litt av siste 10 min, så vi får håpe det tar seg litt opp i andre omgang selv om kampen egentlig er avgjort.

jakral

Legg inn av jakral »

Hva er det som gjør at Vålerenga får beholde alle sine utenlandske nøkkelspillere år etter år? I andre klubber forsvinner de fort. Må være et greit lønnsnivå i klubben?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Målfest på TV2 Sport inkluderer målene fra Toppserien, og herregud så dårlige keeperne er.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

jakral skrev: lør apr 29, 2023 4:09 pm Hva er det som gjør at Vålerenga får beholde alle sine utenlandske nøkkelspillere år etter år? I andre klubber forsvinner de fort. Må være et greit lønnsnivå i klubben?
Det er en flott by, vet du. 😉

chatin

Legg inn av chatin »

Benson skrev: lør apr 29, 2023 3:45 pm Alle 3 målscorere kom vel fra Avaldsnes
Alle på Avaldsnes med etternavn som begynner på T skal til Vålerenga! Thorsnes, Tennebø, Tvedten, Tomter.

chatin

Legg inn av chatin »

jakral skrev: lør apr 29, 2023 4:09 pm Hva er det som gjør at Vålerenga får beholde alle sine utenlandske nøkkelspillere år etter år? I andre klubber forsvinner de fort. Må være et greit lønnsnivå i klubben?
Så og si alle i VIF lever av fotballen, selv om noen velger å ta studier i tillegg. Også er opplegget rundt laget svært profesjonelt og utviklingsorientert. Det får du ikke i like stor grad hos lag på nedre halvdel i f.eks. Frankrike, Spania, Tyskland. Dermed er det nok i hovedsak engelske klubber og toppklubber fra de andre store landene som kan lokke dem vekk. Også har flere av spillerne slått seg litt til ro i Norge og funnet seg norske partnere.

chatin

Legg inn av chatin »

Henningsen skrev: lør apr 29, 2023 3:57 pm Kampen dabbet litt av siste 10 min, så vi får håpe det tar seg litt opp i andre omgang selv om kampen egentlig er avgjort.
Virker som de ikke helt klarer å holde et ordentlig trykk i 90 minutter gjennom mot svakere lag. Kjører på i første omgang i dag og er mange hakk bedre, så girer de litt ned og slipper Åsane litt inn i kampen. Mot Stabæk var de helt avskrudd i første omgang før de gikk ut i sjette gir i andre. Mot Avaldsnes herjet de i første omgang og kunne ledet med mer enn 4-0, men skrudde av i andre. Til tross for at de vinner klart og bøtter inn mål så sitter man likevel med et inntrykk av at de kunne vunnet med mer om de ville.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

chatin skrev: lør apr 29, 2023 5:23 pm
Henningsen skrev: lør apr 29, 2023 3:57 pm Kampen dabbet litt av siste 10 min, så vi får håpe det tar seg litt opp i andre omgang selv om kampen egentlig er avgjort.
Virker som de ikke helt klarer å holde et ordentlig trykk i 90 minutter gjennom mot svakere lag. Kjører på i første omgang i dag og er mange hakk bedre, så girer de litt ned og slipper Åsane litt inn i kampen. Mot Stabæk var de helt avskrudd i første omgang før de gikk ut i sjette gir i andre. Mot Avaldsnes herjet de i første omgang og kunne ledet med mer enn 4-0, men skrudde av i andre. Til tross for at de vinner klart og bøtter inn mål så sitter man likevel med et inntrykk av at de kunne vunnet med mer om de ville.
Absolutt. Og det er jo ganske naturlig at det blir sånn. Når man dominerer og egentlig har punktert kampen etter halvtimen spilt så er det litt typisk at det blir sånn. Man slipper opp litt, og vet mentalt at man har vunnet.
Hadde vært spennende å se hvor mye mål de kunne puttet om det trykkey på 100% gjennom 90 min.
Stabækkampen var litt utypisk, mulig man hadde tatt litt lett på det i inngangen. Da var de jo ikke med i det hele tatt. Heldigvis så fikk man justert seg inn, tror det var en litt røff pauseprat. Og andre omgang var kanskje årsbeste (?)
Det er i det hele tatt noe veldig solid over dette laget, de jobber sammen og kverner på.
Det er rett og slett veldig gøy å se på damene.

He he...

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Brann vinner borte mot Stabæk:

Da er den sjette serierunden av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den første kampen møttes Stabæk og Brann:

Stabæk (1) vs Brann (3)



Mål Stabæk: Melissa Linn Berman Bjånesøy 74 min


Mål Brann: Rikke Bogetveit Nygard 20 min
Silje Bjørneboe (selvmål) 53 min
Cecilie Redisch Kvamme 73 min



Det ble ikke akkurat overraskende seier for gjestene Brann på Nadderud på lørdag, med en ganske grei 3-1 seier, kampens første mål kom etter 20 spilte minutter, da satte Brann og Rikke Bogetveit Nygard inn 1-0, dette var også pauseresultatet, etter hvilen dobler brann ledelsen til 2-0 etter 53 spilte minutter og etter at Silje Bjørneboe er uheldig og setter ballen i eget mål, etter 73 spilte minutter øker Brann ledelsen til 3-0 ved Cecilie Redisch Kvamme, før Stabæk reduserer til 3-1 etter 74 spilte minutter ved Melissa Linn Berman Bjånesøy, flere mål blir det ikke i denne kampen. Stabæk skal møtte Røa borte allerede på onsdag, mens Brann får besøk av byrival Arna-Bjørnar allerede i morgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

LSK Kvinner spiller nok en uavgjort denne toppserie sesongen:

Da er den sjette serierunden av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den andre kampen møttes LSK Kvinner og Røa:

LSK Kvinner (1) vs Røa (1)


Mål LSK Kvinner: Eva Amanda Johnsson Haahr 7 min


Mål Røa: Julie Elise Hoff Klæboe 67 min


Det ble altså LSK Kvinners tredje uavgjort resultat denne sesongen, kampens førte mål kom etter bare 7 spilte minutter da satte LSK Kvinner inn 1-0 ved Eva Amanda Johnsson Haahr, det er også pauseresultatet, etter hvilen utligner Røa til 1-1 etter 67 spilte minutter ved Julie Elise Hoff Klæboe, flere mål blir det ikke i denne kampen. LSK Kvinner skal møtte Vålerenga på Intility Arena allerede på onsdag, mens Røa får besøk av Stabæk også på onsdag.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Seier i Bergen for Avaldsnes og John Arne Riise:

Da er den sjette serierunden av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den tredje kampen møttes Arna-Bjørnar og Avaldsnes:

Arna-Bjørnar (2) vs Avaldsnes (3)


Mål Arna-Bjørnar: Linnea Sælen 53 min
Miljana Ivanovic 63 min


Mål Avaldsnes: Hanna Dahl (straffe) 15 min
Maria Hovmark 43 min
Evelyn Badu 84 min


Det ble en jevn kamp som forventet da Arna-Bjørnar tok imot Avaldsnes til dyst i Bergen, en kamp som Avaldsnes av til slutt, og det var Avaldsnes som kom best i gang for etter 14 spilte minutter får Avaldsnes straffespark, minuttet senere setter Avaldsnes og Hanna Dahl straffesparket i må og 1-0 til Avaldsnes, etter 43 spilte minutter dobler Avaldsnes ledelsen til 2-0 ved Maria Hovmark, dette er også pauseresultatet, etter hvilen reduserer Arna-Bjørnar ført til 2-1 etter 53 spilte minutter ved Linnea Sælen, før laget fra Bergen utligner til 2-2 ved Miljana Ivanovic etter 63 spilte minutter, det ser ut til å ende med 2-2 og poeng deling, men Avaldsnes vill ting annerledes og etter 84 spilte minutter tar de tilbake ledelsen til 3-2 ved Evelyn Badu, flere mål blir det ikke i denne kampen, Arna-Bjørnar skal møtte Brann til byderby allerede i morgen, mens Avaldsnes tar imot Rosenborg til dyst også i morgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Vålerenga fortsetter å vinne i Toppserien:

Da er den sjette serierunden av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den fjerde og nest siste kampen møttes Åsane og Vålerenga:

Åsane (1) vs Vålerenga (4)


Mål Åsane: Synne Eide Bjørnebøle (straffe) 60 min

Mål Vålerenga: Karina Sævik 15 min
Olaug Tvedten 18 min
Elise Hove Thorsnes (straffe) 33 min
Felicia Anna Rogic 77 min

Det ble ikke akkurat noen jevn kamp dette, og jeg hadde ikke forventet meg noen jevn kamp heller, kampes første mål kommer etter 15 spilte minutter da setter Vålerenga og Karina Sævik inn 0-1, etter 18 spilte minutter dobler Vålerenga ledelsen til 0-2 ved Olaug Tvedten, før Vålerenga får straffespark etter 32 spilte minutter, etter 33 spilte minutter setter Vålerenga og Elise Hove Thorsnes selvsagt den straffen i mål, dermed står det 0-3 til Vålerenga, dette er også pauseresultatet. Etter hvilen reduserer først Åsane til 1-3 etter 60 spilte minutter når de har fått et straffespark, det straffesparket tar Synne Eide Bjørnebøle seg av og skårer, etter 77 spilte minutter øker Vålerenga ledelsen til 1-4 ved Felicia Anna Rogic, flere mål blir det ikke i denne kampen, Åsane skal ta turen til Oslo for å møtte Lyn der på onsdag, mens Vålerenga får besøk av LSK Kvinner på Intility Arena også på onsdag.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Rosenborg tilbake på vinnersporet:

Da er den sjette serierunden av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den femte og siste kampen møttes Rosenborg og Lyn:

Rosenborg (3) vs Lyn (0)


Mål Rosenborg: Emilie Marie Joramo 20 min
Elin Åhgren Sørum 27 min
Emilie Nautnes 59 min


Det ble heller ikke i denne kampen noen stor overraskelse at Rosenborg vinner, selv om det tok litt tid før det løsnet for laget fra Trondheim, kampes første mål kom etter 20 spilte minutter ved Emilie Marie Joramo som satte inn 1-0 for Rosenborg, før Rosenborg og Elin Åhgren Sørum doblet ledelsen til 2-0 etter 27 spilte minutter, dette var også pauseresultatet. Etter hvilen øker Rosenborg ledelsen til 3-0 ved Emilie Nautnes etter 59 spilte minutter, flere mål blir det ikke i denne kampen, Rosenborg skal til Karmøy og spille mot Avaldsnes allerede i morgen, mens Lyn tar imot Åsane til dyst i Oslo på onsdag.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Tabellen i Toppserien etter 6 av 27 serierunder ser slik ut:
1. Vålerenga 16 poeng
2. Rosenborg 15 poeng
3. LSK Kvinner 12 poeng
4. Brann 11 poeng
5. Røa 8 poeng
6. Stabæk 7 poeng
7. Avaldsnes 7 poeng
8. Lyn 6 poeng
9. Åsane 3 poeng
10. Arna-Bjørnar 0 poeng

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Her er linker til noen statistikksider (som toppscorere):
https://www.fotball.no/fotballdata/turn ... statistikk
https://vglive.no/turnering/toppserien/ ... statistikk
https://resultater.nrk.no/fotball/1/202 ... statistikk
https://www.altomfotball.no/element.do? ... lUrl=false


Oversikt over alle kamper og før kamp rapportene til i morgen og onsdag kommer senere i kveld og evt. tidlig i morgen tidlig.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Alle kamper i Toppserien i den sjuende serierunde:
Tirsdag 02/05-23:
Avaldsnes vs Rosenborg 19:00 (Tv 2 Play)
Brann vs Arna-Bjørnar 19:00 (TV 2 Play)

Onsdag 03/05-23
Røa vs Stabæk 19:00 (TV 2 Play)
Lyn vs Åsane 19:00 (TV 2 Play)
Vålerenga vs LSK Kvinner (19:05 (NRK 2 og nrk.no)

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Avaldsnes tar imot serietoer Rosenborg:


Da er det klart for den sjuende serierunden av Toppserien 2023 og i den første kampen møtes Avaldsnes og Rosenborg:

Avaldsnes vs Rosenborg
Sted: Avaldsnes 1
Runde: 7
Dag: tirsdag
Dato: 02/05-23
Dommer: Amir Ajjour (Fotballklubben Vidar )
Ass.dommer 1: Johan Veland Kjellesvik (Haugar, SK)
Ass.dommer 2: Marie Enersgård (Hundvåg Idrettslag)
4. dommer: Bjørn Reidar Klingenberg Schaal (Forus og Gausel Idrettslag)
Klokkeslett: 19:00
Kanal: TV 2 Play


Værmelding for kampen mellom Avaldsnes og Rosenborg finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... /Avaldsnes


Det er altså Avaldsnes og hovedtrener John Arne Riise som tar imot serietoere Rosenborg til dyst i morgen kveld, med kamp start 19:00. Begge lag kommer fra seiere og ingen av de vil komme til å få noe gratis fra hverandre når det gjelder kampen og spillet, Avaldsnes kommer fra en 3-2 seier borte mot Arna-Bjørnar, mens Rosenborg vant 3-0 hjemme mot Lyn, Rosenborg og hovedtrener Steinar Lein har nok lagt en god plan for hvordan de skal prøve å knekke Avaldsnes, jeg tror det fort kan bli en jevn kamp og en type kamp hvor det blir et mål som avgjør den ene eller andre veien. Jeg tror samtidig at Rosenborg bør være de sterkeste i denne kampen.




Oddsen for kampen mellom Avaldsnes og Rosenborg ser slik ut:
H: 11.50
U: 6.40
B: 1.15


Det er ingen tvil om at gjestene Rosenborg er favoritter også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Byderby når Brann tar imot Arna-Bjørnar:


Da er det klart for den sjuende serierunden av Toppserien 2023 og i den andre kampen møtes Brann og Arna-Bjørnar:

Brann vs Arna-Bjørnar
Sted: Stemmemyren kunstgress
Runde: 7
Dag: tirsdag
Dato: 02/05-23
Dommer: Mattias Gripsgård Sakstad (Flaktveit Idrettsklubb)
Ass.dommer 1: Bjørn Tore Warland Idsø (Baune, SK)
Ass.dommer 2: Sefa Erdal (Telavåg IL)
4. dommer: Mohammed Nabil Alzinati (Nymark IL)
Klokkeslett: 19:00
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom Brann og Arna-Bjørnar finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... /Sandviken


Det blir altså byderby, når Brann tar imot Arna-Bjørnar til dyst i Bergen, i utgangspunktet en kamp som Brann bør vinne ganske greit, Arna-Bjørnar sliter i Toppserien så lagt og står med 0 poeng på 10. plass, Brann, har også fått en tøff start på årets sesong og ligger på4.plass med 11 poeng etter de seks første serierundene. Brann kommer fra en 3-1 seier borte mot Stabæk, mens Arna-Bjørnar tapte hjemme 3-2 mot Avaldsnes.


Oddsen for kampen mellom Brann og Arna-Bjørnar ser slik ut:
H: 1.02
U: 11.50
B: 20.00


Det er ingen tvil om at hjemmelaget Brann er favoritter også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles også da.

De tre siste før kamp rapportene kommer i morgen.

chatin

Legg inn av chatin »

En av ligaens klart beste spillere forlenger med Vålerenga. Janni Thomsen har signert ny kontrakt ut 2025-sesongen.
https://www.tv2.no/sport/fotball/toppse ... /15707413/

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Røa møter Stabæk til dyst:

Da er det klart for den sjuende serierunden av Toppserien 2023 og i den tredje kampen møtes Røa og Stabæk:


Røa vs Stabæk
Sted: Røa kunstgress
Runde: 7
Dag: onsdag
Dato: 03/05-23
Dommer: Herman Holthe (Bækkelagets SK)
Ass.dommer 1: Torstein Hofstad-Fjellet (Sandnessjøen IL )
Ass.dommer 2: Marit Hamel (Skaun BK)
4. dommer: Mariell Hatlelid Naustdal (Skodje IL)
Klokkeslett: 19:00
Kanal: TV 2 Play




Værmelding for kampen mellom Røa og Stabæk finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... o/Oslo/Røa



Det er altså tabell naboene Roa og Stabæk som møtes i morgen (onsdag) på Røa kunstgress det er et poeng som skiller lagene fra hverandre, med et poeng mer til Røa som står med 8 poeng, Stabæk har 7 poeng, Dette kan fort bli en åpen og jevn kamp, jeg tror det fort kan ende med uavgjort og poengdeling i denne kampen. Røa kommer fra et uavgjort resultat borte mot LSK Kvinner med 1-1, mens Stabæk tapte hjemme mot Brann i forrige runde.


Oddsen for kampen mellom Røa og Stabæk ser slik ut:
H: 2.45
U: 3.45
B:2.40

Med 0,5 bedre i odds er Stabæk bitte litt mer favoritter, men det er jevnt på oddsen også, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Oslo mot Bergen, nærmere sagt Lyn mot Åsane:

Da er det klart for den sjuende serierunden av Toppserien 2023 og i den fjerde og nest kampen møtes Røa og Stabæk:


Lyn vs Åsane
Sted: Grorud match kunstgress
Runde: 7
Dag: onsdag
Dato: 03/05-23
Dommer: Sander Magdalon Bråten Johannessen (Nordre Eidsvoll)
Ass.dommer 1: Helle Reiten (Sjetne IL)
Ass.dommer 2: Liv Boberg Kristiansen (Skedsmo)
4. dommer: Maliha Ahmady (Mjøndalen IF)
Klokkeslett: 19:00
Kanal: TV 2 Play




Værmelding for kampen mellom Lyn og Åsane finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... slo/Grorud



Det er altså Lyn og Åsane som møtes på Grorud match kunstgress til dyst i morgen klokken 19:00, dette tror jeg fort at Lyn bør ta, de ligger riktig nok bare på plassen foran, men med 3 poeng mer enn Åsane. Lyn kommer fra et 3-0 tap borte mot Rosenborg etter forrige serierunde, mens Åsane tapte 4-1 hjemme mot Vålerenga.

Oddsen for kampen mellom Lyn og Åsane ser slik ut:
H: 1.37
U: 4.30
B:6.80

Det er ingen tvil om at hjemmelaget Lyn er favoritter ifølge oddsen også, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Jeg har helt glemt rundens-lag før nå, men her er lenker til rundens-lag til nå:
https://toppserien.no/nyheter/rundens-l ... oppserien/
https://toppserien.no/nyheter/rundens-l ... oppserien/
https://twitter.com/Kvinnefotball1/stat ... 68/photo/1
https://twitter.com/Kvinnefotball1/stat ... 57/photo/1
https://twitter.com/Kvinnefotball1/stat ... 62/photo/1
https://twitter.com/Kvinnefotball1/stat ... 47/photo/1

Beklager at dette ikke er kommet før altså, men det har godt helt i glemmeboka.

Siste før kamp rapporten kommer litt senere i kveld.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»