Manchester United

Svar
fugletitteren

Re: Manchester United

Legg inn av fugletitteren »

TheTreble skrev: søn apr 30, 2023 6:58 pm Lindeløf er en virkelig god og trygg stopper, så lenge han slipper å spille med Maguire.
Synes litt synd på Lindelöf. Hans ettermæle i United vil i stor grad være preget av å utgjøre en duo med Maguire. En Maguire som ikke starter så verst, men har utviklet seg til å bli en farse av en spiller i United drakt.
For all del, de hadde en ok periode inneblant der om man ser på tallenes tale, men vil også stå som et slags symbol for en svunnen tid.
Man ser jo, og der må jeg innrømme at jeg har tatt feil, at Lindelöf kan være en klassestopper når han har en makker ved siden av seg som har litt fotball IQ. Så har jeg alltid ment at Lindelöf og Maguire i tospann har vært altfor temposvakt.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

fugletitteren skrev: søn apr 30, 2023 10:09 pm
TheTreble skrev: søn apr 30, 2023 6:58 pm Lindeløf er en virkelig god og trygg stopper, så lenge han slipper å spille med Maguire.
Synes litt synd på Lindelöf. Hans ettermæle i United vil i stor grad være preget av å utgjøre en duo med Maguire. En Maguire som ikke starter så verst, men har utviklet seg til å bli en farse av en spiller i United drakt.
For all del, de hadde en ok periode inneblant der om man ser på tallenes tale, men vil også stå som et slags symbol for en svunnen tid.
Man ser jo, og der må jeg innrømme at jeg har tatt feil, at Lindelöf kan være en klassestopper når han har en makker ved siden av seg som har litt fotball IQ. Så har jeg alltid ment at Lindelöf og Maguire i tospann har vært altfor temposvakt.
Ja, en partner med et visst tempo i kroppen er en fordel for svensken. I dag spilte han med en lynrask Cannavaro i forkledning.

Saliph

Legg inn av Saliph »

DuncanE skrev: søn apr 30, 2023 9:33 pm
Saliph skrev: søn apr 30, 2023 9:29 pm Tenk å være 18 år, stinn av gryn, ha hele livet foran deg, og så setter du unge på den første berta som lar deg slippe inn uten gummi.

Får håpe han ikke tar like dårlige valg på banen fremover.
Dette har du vel ikke helt oversikt over, min gode mann? ;)
Jeg har god oversikt over mye rart, kompis.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Megapixsel skrev: søn apr 30, 2023 9:55 pm Misschance, hvem synes du er kjekkest av dagens spillere på United?
Når jeg ser Casemiro tenker jeg at jeg har vært noe uheldig med genene!
Nå er ikke jeg Misschance, og heller ikke jente, men setter en slant på Luke.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Clean Sheet nummer 15 for Paella Dave.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

rommegrot skrev: søn apr 30, 2023 10:40 pm
Megapixsel skrev: søn apr 30, 2023 9:55 pm Misschance, hvem synes du er kjekkest av dagens spillere på United?
Når jeg ser Casemiro tenker jeg at jeg har vært noe uheldig med genene!
Nå er ikke jeg Misschance, og heller ikke jente, men setter en slant på Luke.
Slikt er alltid gøy. Jeg går for at Brandon Williams er den peneste.

Jack

Legg inn av Jack »

Jeg registrerer at mange har begynt å hype Lindelof gjennom skyene. Har vært grei de siste kampene, bevares, men han er fortsatt bare vår fjerde beste midtstopper. Mr Passiv.

En av de som ikke kan stoles på over tid.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Saliph skrev: søn apr 30, 2023 9:29 pm Tenk å være 18 år, stinn av gryn, ha hele livet foran deg, og så setter du unge på den første berta som lar deg slippe inn uten gummi.

Får håpe han ikke tar like dårlige valg på banen fremover.
Klør meg mildt sagt i hodet selv, har virkelig alt foran seg også settes det på den største tenkelige bremseklossen.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Jack skrev: søn apr 30, 2023 10:52 pm Jeg registrerer at mange har begynt å hype Lindelof gjennom skyene. Har vært grei de siste kampene, bevares, men han er fortsatt bare vår fjerde beste midtstopper. Mr Passiv.

En av de som ikke kan stoles på over tid.
Det er ofte slik. Malacia har f.eks gått fra å være en miks av prime Evra og Maldini til venstrebackens utgave av William Prunier. Gjerne i løpet av èn omgang. Vi supportere har ofte en tendens til å lide av selektiv gullfiskhukommelse.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Ruud van Nistelrooy ledet PSV til cuptrofeet i kveld. Slo Ajax på straffer i finalen.

startelver

Legg inn av startelver »

Garnacho kan bli bestefar i en alder av 36 hvis avkommet følger i samme spor.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

startelver skrev: man mai 01, 2023 1:42 pm Garnacho kan bli bestefar i en alder av 36 hvis avkommet følger i samme spor.
Dette er stor matte. Bra Startelver.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Ale skrev: man mai 01, 2023 6:42 am
Veldig solid, selv om man har skåret for få mål hjemme i PL. Klarer EtH å fikse borteformen, så begynner det å lukte fugl... :twisted:

Jack

Legg inn av Jack »

:lol: :lol: :lol:


Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Han er et kremeksempel for det meste som er galt med fotballen i dag.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Jack skrev: tir mai 02, 2023 3:51 pm :lol: :lol: :lol:

Stakkar, har han blitt nødt til å dra lasset alene uten å være god nok til det i den jallaligaen?

Bare spørsmål om tid før: Piers Morgan - The Explosive Ronaldo Interview - Part II!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

missChance skrev: tir mai 02, 2023 5:19 pm
Flott! ❤

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Sminken sitter også perfekt,gøy med spillere som er så trygge på seg selv!

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TerryMcDermott skrev: tir mai 02, 2023 6:32 pm --- Sminken sitter også perfekt,gøy med spillere som er så trygge på seg selv!
Ja, vi kan jo ikke alle se ut som Peter Beardsley, Peter Crouch og Luis Suarez.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

DuncanE skrev: tir mai 02, 2023 6:53 pm
TerryMcDermott skrev: tir mai 02, 2023 6:32 pm --- Sminken sitter også perfekt,gøy med spillere som er så trygge på seg selv!
Ja, vi kan jo ikke alle se ut som Peter Beardsley, Peter Crouch og Luis Suarez.
🤣

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TerryMcDermott skrev: tir mai 02, 2023 6:32 pm --- Sminken sitter også perfekt,gøy med spillere som er så trygge på seg selv!
Vet ikke om du er for gammel til å skjønne "greia", men det er definitivt jeg....! ;)
Sist redigert av InsVerderben den tir mai 02, 2023 7:01 pm, redigert 2 ganger totalt.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Tenk at det finnes andre ''storlag'' som er enda mer ræva enn det vi var på det verste under Ragnick.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TheTreble skrev: tir mai 02, 2023 9:56 pm Tenk at det finnes andre ''storlag'' som er enda mer ræva enn det vi var på det verste under Ragnick.
Ja, og det er jo ikke slik at de plutselig har blitt ubrukelige spillere heller. Noe merkelig.

Bongis

Legg inn av Bongis »

DuncanE skrev: tir mai 02, 2023 10:30 pm
TheTreble skrev: tir mai 02, 2023 9:56 pm Tenk at det finnes andre ''storlag'' som er enda mer ræva enn det vi var på det verste under Ragnick.
Ja, og det er jo ikke slik at de plutselig har blitt ubrukelige spillere heller. Noe merkelig.
Det gir bare enda mer kred til ETH som har prestert under ledelse av blodigler.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Bongis skrev: tir mai 02, 2023 11:58 pm
DuncanE skrev: tir mai 02, 2023 10:30 pm
TheTreble skrev: tir mai 02, 2023 9:56 pm Tenk at det finnes andre ''storlag'' som er enda mer ræva enn det vi var på det verste under Ragnick.
Ja, og det er jo ikke slik at de plutselig har blitt ubrukelige spillere heller. Noe merkelig.
Det gir bare enda mer kred til ETH som har prestert under ledelse av blodigler.
Imagine if Erik had money to spend..

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Lezah skrev: ons mai 03, 2023 8:30 am
Bongis skrev: tir mai 02, 2023 11:58 pm
DuncanE skrev: tir mai 02, 2023 10:30 pm

Ja, og det er jo ikke slik at de plutselig har blitt ubrukelige spillere heller. Noe merkelig.
Det gir bare enda mer kred til ETH som har prestert under ledelse av blodigler.
Imagine if Erik had money to spend..
:lol:

Good times.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Tråd verdt å lese.


InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TheTreble skrev: tir mai 02, 2023 9:56 pm Tenk at det finnes andre ''storlag'' som er enda mer ræva enn det vi var på det verste under Ragnick.
Greit nok, og om enn litt OT så bør det til RR sitt forsvar nevnes at han ikke fikk hente spillere, 'pinpointa' problemene i klubben med presisjon og satte CR7 på benken.....
Takk, RR! ;)

Kent

Legg inn av Kent »

Skal vi klare å rote vekk dette?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»