Gift ved første blikk 2023

Svar
B.O.B.

Gift ved første blikk 2023

Legg inn av B.O.B. »

Halleluja! Hva får folk til å stille opp på slikt? I år er i hvert fall ikke ekteskapene gyldige, og det tror jeg det er et par som burde være glad for. Stakkars fiskeren Ørjan, den bryllupsmiddagen tror jeg han angret på. :lol:

kibby

Legg inn av kibby »

To er tydeligvis fra Linni søker drømmeprinsen, en er fra Pærra og en er fra Ex on the Beach, Pærra OG Good Luck Guys. Og folk i begynnelsen av 20-årene?

Dette er IKKE Gift ved første blikk-verdig. Dette skal jeg ikke se på!

Queenie

Legg inn av Queenie »

kibby skrev: lør feb 11, 2023 3:05 pm To er tydeligvis fra Linni søker drømmeprinsen, en er fra Pærra og en er fra Ex on the Beach, Pærra OG Good Luck Guys. Og folk i begynnelsen av 20-årene?

Dette er IKKE Gift ved første blikk-verdig. Dette skal jeg ikke se på!
For oss hvor ikke reality er det viktigste i livet, hva er Pærra?

Oppmerksomhetshorer hele gjengen og TvNorge drar det mye lenger nå: det handler ikke om et oppriktig mål om å finne kompatible folk, det handler om å lage tv, dvs mye drama og utdriting. Synes faktisk dette er noe av det kleineste som går på tv, dermed ganske grei underholdning. Lurer på hvor de har funnet disse kasusene 🤣

De blir jo ikke gift på ordentlig engang som tidligere, så hele greia er egentlig en joke nå

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Queenie skrev: lør feb 11, 2023 7:32 pm
kibby skrev: lør feb 11, 2023 3:05 pm To er tydeligvis fra Linni søker drømmeprinsen, en er fra Pærra og en er fra Ex on the Beach, Pærra OG Good Luck Guys. Og folk i begynnelsen av 20-årene?

Dette er IKKE Gift ved første blikk-verdig. Dette skal jeg ikke se på!
For oss hvor ikke reality er det viktigste i livet, hva er Pærra?
Parasite Motel, eller noe sånt ;-)

kibby

Legg inn av kibby »

netrebske skrev: lør feb 11, 2023 8:36 pm
Queenie skrev: lør feb 11, 2023 7:32 pm
kibby skrev: lør feb 11, 2023 3:05 pm To er tydeligvis fra Linni søker drømmeprinsen, en er fra Pærra og en er fra Ex on the Beach, Pærra OG Good Luck Guys. Og folk i begynnelsen av 20-årene?

Dette er IKKE Gift ved første blikk-verdig. Dette skal jeg ikke se på!
For oss hvor ikke reality er det viktigste i livet, hva er Pærra?
Parasite Motel, eller noe sånt ;-)
Haha, Paradise Hotel ja :lol:

Queenie

Legg inn av Queenie »

Ny episode i kveld

ms_8

Legg inn av ms_8 »

kibby skrev: lør feb 11, 2023 3:05 pm To er tydeligvis fra Linni søker drømmeprinsen, en er fra Pærra og en er fra Ex on the Beach, Pærra OG Good Luck Guys. Og folk i begynnelsen av 20-årene?

Dette er IKKE Gift ved første blikk-verdig. Dette skal jeg ikke se på!
Muligens er det få som har søkt og eit par desperate menneskjer som elsker å være på TV. Då blir det lett slik at dei samme folkene blir valgt ut igjen. Synd for dei som faktisk meldte seg på med mål om å finne kjærleiken.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Gud bedre, dette er putetv! Hvor finner de disse skrullingene?

Queenie

Legg inn av Queenie »

ms_8 skrev: ons feb 22, 2023 8:44 am
kibby skrev: lør feb 11, 2023 3:05 pm To er tydeligvis fra Linni søker drømmeprinsen, en er fra Pærra og en er fra Ex on the Beach, Pærra OG Good Luck Guys. Og folk i begynnelsen av 20-årene?

Dette er IKKE Gift ved første blikk-verdig. Dette skal jeg ikke se på!
Muligens er det få som har søkt og eit par desperate menneskjer som elsker å være på TV. Då blir det lett slik at dei samme folkene blir valgt ut igjen. Synd for dei som faktisk meldte seg på med mål om å finne kjærleiken.
Hva er oddsen for at det lykkes? I år virker det som de har dratt det mye lenger, det er jo bare show og personligheter som overhodet ikke passer sammen.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Klart for kleinetv igjen

Queenie

Legg inn av Queenie »

Spent på hvor langt denne Cecilie må reise for å finne seg en kar etter dette?


ms_8

Legg inn av ms_8 »

Årets sesong har vært latterlig. Av det lille eg har sett. Så verker det som om målet meir har vært å finne folk som kan skape drama på tv framfor å finne folk som faktisk var på jakt etter kjærleiken. Ein av karene innrømmet i eit intervju at han meldte seg på dette etter eit brudd med dama.

Poenget med eit slik program var vel at ekspertene skulle finne folk som dei meinte kunne passe i lag og la dei gifte seg. I år har dei ikkje treng å gifte seg og fleire slik som Cecille verker som at målet med programmet var å komme på tv.

Eg skjønner at det kan være vanskeleg å finne deltakere, men enkelte av parene har vært totalt mismatch og man lurer på om dei vart valt ut fordi man trudde det ville fungere. Eller om dei vart valt ut for å skape drama og god TV?

Og det lille eg har sett har vært video på facebook. Ekspertene bør verkeleg gå i seg sjølv etter dette året.

Federin

Legg inn av Federin »

ms_8 skrev: tor mai 04, 2023 4:05 pm Årets sesong har vært latterlig. Av det lille eg har sett. Så verker det som om målet meir har vært å finne folk som kan skape drama på tv framfor å finne folk som faktisk var på jakt etter kjærleiken. Ein av karene innrømmet i eit intervju at han meldte seg på dette etter eit brudd med dama.

Poenget med eit slik program var vel at ekspertene skulle finne folk som dei meinte kunne passe i lag og la dei gifte seg. I år har dei ikkje treng å gifte seg og fleire slik som Cecille verker som at målet med programmet var å komme på tv.

Eg skjønner at det kan være vanskeleg å finne deltakere, men enkelte av parene har vært totalt mismatch og man lurer på om dei vart valt ut fordi man trudde det ville fungere. Eller om dei vart valt ut for å skape drama og god TV?

Og det lille eg har sett har vært video på facebook. Ekspertene bør verkeleg gå i seg sjølv etter dette året.
Jeg synes det er ganske beskrivende for konseptendringen at i årets sesong har samlivsekspertene nærmest hyllet og ønsket seg drama, mens de tidligere sesonger har ønsket at parene skal finne sammen.

Når det gjelder han som meldte seg på programmet etter et samlivsbrudd, så var vel det en av de som virkelig gjorde et helhjertet forsøk. Jeg så ingen indikasjoner på at han var med for å bli kjendis.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»