Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
GatlingGun

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av GatlingGun »

[quote=Lew_Ashby post_id=14683 time=1627413195 user_id=299
Går ut ifra at Barkley plutselig skal være prime Steven Gerrard i preseason igjen.

Og der bommer Brooks på tidenes største sjanse alene mot Mendy etter tabbe fra Gallagher. Kan ikke gjøre de der om han ønsker å få spilletid i Chelsea.
[/quote]

De vi ikke ønsker skal spille bra eller score vil gjøre det idag. Alonso mål med Barkley assist feks.

Skjønner ikke quotegreiene ennå. Prøvde å fjerne det mest av innlegget ditt, men det gikk så der.

Skjønner ingenting.
Sist redigert av GatlingGun den tir jul 27, 2021 9:57 pm, redigert 2 ganger totalt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Jeg gleder meg til å se status på RLC og Broja. Når får vi se Xavier Mbuyamba? Skal være et ganske stort stoppertalent.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Barkley med horribel feilpasning fulgt av en tunnel imot seg, som førte til en stor sjanse for Bournemouth.

Klasse.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

chelsea8 skrev: tir jul 27, 2021 9:54 pm Jeg gleder meg til å se status på RLC og Broja. Når får vi se Xavier Mbuyamba? Skal være et ganske stort stoppertalent.
RLC startet ok, mens Broja igjen dessverre viser at han tilsynelatende ikke er i nærheten av nivået. Har aldri vist seg særlig fram de få gangene han har fått sjansen til det på A-laget. Kun 19 år fortsatt, og forhåpentligvis fortsetter han utviklingen fint. Er en målscorer.

Synes forresten Barkley har vært ok, jeg.

Mbuyamba er et stort talent ja, voldsom fysikk. Imidlertid har Cowill emm vist et bedre potensiale. Leid ut til Huddersfield for sesongen.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tir jul 27, 2021 9:13 pm

Haaland hadde hatt hattrick så langt.
Test.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tir jul 27, 2021 9:53 pm [quote=Lew_Ashby post_id=14683 time=1627413195 user_id=299
Går ut ifra at Barkley plutselig skal være prime Steven Gerrard i preseason igjen.

Og der bommer Brooks på tidenes største sjanse alene mot Mendy etter tabbe fra Gallagher. Kan ikke gjøre de der om han ønsker å få spilletid i Chelsea.
De vi ikke ønsker skal spille bra eller score vil gjøre det idag. Alonso mål med Barkley assist feks.

Skjønner ikke quotegreiene ennå. Prøvde å fjerne det mest av innlegget ditt, men det gikk så der.

Skjønner ingenting.
[/quote]

Det er litt mer knotet enn på VGD, men det har kommet innspill og blir nok fikset etterhvert. Om du bare skal sitere deler av innlegget mitt så fjerner du alt utenom det du vil sitere, men beholder den øverste[ quote=GatlingGun post_id=14764 time=1627415585 user_id=399 ] på toppen, og nederste [ /quote ] på slutten. Alt i mellom der vil være sitering.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Huff, RLC ser så treg ut. Ble avkledd på 1-0-målet.

Edit: To-tre betongtouch hvor han har rotet bort ballen.
Sist redigert av chelsea8 den tir jul 27, 2021 10:11 pm, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Zappacosta rett inn og gjøre en helt grufull pasning. Inn sammen med spennende Ugbo og BABA RAHMAN!!!

Mendy
Miazga-Chalobah-JCS
Gallagher
Zappa-RLC-Barkley-Rahman
Broja-Ugbo

Og så scorer Bournemouth... Helt ok, det er absolutt ingen utpå her nå som viser de fortjener spilletid i årets sesong foruten Mendy.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Stusselig dybde i troppen. Klarer ikke å spille fotball mot Bmouth engang.

Ingenting som ligner på fotball ennå iallefall.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Absolutt alle er helt elendig nå. RLC har særlig vært helt forferdelig siste 10 minuttene. Gallagher skuffer også stort i mine øyne. Rart, skulle trodd at disse spillerne, selv med litt trening i beina, skulle være skikkelig keen på å vise seg fram.

Rahman->Broja. Nydelig innlegg og eh... såvidt Broja klarer å sitte et opplagt mål etter litt nøling. Men han skal få stort pluss for målet!
Sist redigert av Lew_Ashby den tir jul 27, 2021 10:12 pm, redigert 1 gang totalt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

RLC ser helt jævlig ut. Trist.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Broja - 1-1! :D

Herlig

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Bra innlegg av Baba.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

chelsea8 skrev: tir jul 27, 2021 10:12 pm Broja - 1-1! :D

Herlig
2-1! Flott corner av Barkley, og Ugbo med en enkel heading. Rukket å bli 22 år og vil nok aldri være et alternativ for Chelsea, men allikevel gøy at han putter.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Syns Broja har vært god. Vist mer link-up spill ila 30 minutter enn Tammy har de siste 2 årene

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lolzalot skrev: tir jul 27, 2021 10:21 pm Syns Broja har vært god. Vist mer link-up spill ila 30 minutter enn Tammy har de siste 2 årene
Ja, har spilt seg litt opp. Jobbet også bra da han nesten framtvang en stor feil fra Bournemouth-keeperen. Er fortsatt ikke overbevist over Broja, i den grad man kan dømme en 19-åring ut ifra hva han viser i en preseasonkamp i juli. Det henger også litt igjen i det jeg har sett for Vitesse og ungdomslagene. Pat Nevin er i hvert fall storfornøyd med Broja her!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Vil xytheon komme hit oså?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tir jul 27, 2021 10:31 pm Vil xytheon komme hit oså?
Har ikke klart å lokalisere ham - er han på diskusjon.no? Ham og inbetweener hadde vært topp å få over.

Endte med en sliteseier 2-1 i en kamp som var preget av tidlig oppkjøring og mange bytter. CHO, Zyiech og Drinkwater(!) emm best i første omgang, Broja og Rahman ganske gode i andre. RLC forferdelig en periode, men spilte seg emm stor opp da han ble flyttet dypere ned. Alle vet at jeg elsker spilleren, og jeg håper faktisk han gjør seg fortjent til å være i Chelsea sin rotasjon denne sesongen som et alternativ sentralt. Da må han holde seg skadefri og jobbe hardt.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

.

Lezah

Legg inn av Lezah »

GatlingGun skrev: tir jul 27, 2021 10:31 pm Vil xytheon komme hit oså?
Som jeg sa til Aguero16 om City-folk, så må folk som enten er på klubb-forum eller annet virkelig hanke inn etter beste evne folk fra både VGD og ellers. Xytheon f.eks er en kjernefyr, same er innimellom. På VGD sletter de syke modene/"brukerne" jo mye, men for min del var det verdt å ofre nicket mitt der for å backe dette prosjektet.

Roman, rubler, LFC4Life the purest etc etc, sånn for å ikke bli for vennlig.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: ons jul 28, 2021 12:50 am
Som jeg sa til Aguero16 om City-folk, så må folk som enten er på klubb-forum eller annet virkelig hanke inn etter beste evne folk fra både VGD og ellers.
Jeg har gjort mitt, og den ene Atléticosupporteren som henger i Atléticotråden på VGD har jeg rekruttert hit.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: ons jul 28, 2021 1:44 am
Lezah skrev: ons jul 28, 2021 12:50 am
Som jeg sa til Aguero16 om City-folk, så må folk som enten er på klubb-forum eller annet virkelig hanke inn etter beste evne folk fra både VGD og ellers.
Jeg har gjort mitt, og den ene Atléticosupporteren som henger i Atléticotråden på VGD har jeg rekruttert hit.
Fett nok, vi trenger ikke å være mange som heier på at RM/Barca-dominansen i LL får seg en på trynet så ofte som mulig.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tir jul 27, 2021 10:31 pm Vil xytheon komme hit oså?
Ser KTBFFH henger på Diskusjon.no. Jeg har av en eller annen grunn ikke mulighet til å sende PM til ham der, du kunne jo kanskje ha tipset ham om dette forumet også? Lite aktivitet i Chelsea-tråden der. Om noe, så skal jeg forsøke å være veldig aktiv her i tiden framover.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Rykteoppdatering på spillerne det har vært mest blest om:

Siste fra Romano ang Kounde. Chelsea pusher for å inkludere Zouma i traden, mens Emerson aldri har vært et alternativ.

Haaland uttalt seg om ryktene. I motsetning til hva alle idioter og div nyhetssider melder, så sier ikke Haaland at han håper Chelsea-interessen er rykter, men at prisen er rykter pga det er en helt hinsides pris å betale for en fotballspiller.

Mathias Sammer, som er ekstern rådgiver for Dortmund-styret sier at han tror Haaland blir værende, men at dersom en ''madman'' byr 200 mill for Haaland så vil det være vanskelig å forsvare et avslag ovenfor aksjonærene.

En uke gammel, men det er meldt at Rice har avslått et tredje kontraktsforslag fra West Ham, og blitt bedt om å informeres om alle bud som skulle komme fra andre klubber. Det er vel United og Chelsea som har vært linket sterkest til spilleren.

Ellers er det fortsatt stille, forhåpentligvis før stormen kommer.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lew_Ashby skrev: ons jul 28, 2021 9:13 am
Jolla skrev: ons jul 28, 2021 9:12 am
Synes sitatfunksjonen er veldig fleksibel her inne. Kult at jeg kan sitere på cross av tråder og forum.
Haha, jeg forsøkte meg nettopp på det da jeg så at du hadde klart det. Ehhh. Hvordan klarte du det?
Åpne en boks med det innlegget du vil sitere, slik at du får den quoten du er ute etter. Deretter så kopierer du enten dette og limer det inn i et nytt innlegg i den tråden du er ute etter.

Edit: Etter litt tid så begynner du også å huske hva nummer de forskjellige trådene har. Premier League forumet er forum nummer 4 (f=4) og denne tråden er tråd nummer 169 (t=169), så da kan du spare litt tid gjennom å fikse URLen. Overskrift på innleggene kan også forandres, slik at man ikke konstant trenger å ha "Re: Chelsea FC - Klubbtråd"
Sist redigert av Jolla den ons jul 28, 2021 9:25 am, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jolla skrev: ons jul 28, 2021 9:20 am
Lew_Ashby skrev: ons jul 28, 2021 9:13 am
Jolla skrev: ons jul 28, 2021 9:12 am
Synes sitatfunksjonen er veldig fleksibel her inne. Kult at jeg kan sitere på cross av tråder og forum.
Haha, jeg forsøkte meg nettopp på det da jeg så at du hadde klart det. Ehhh. Hvordan klarte du det?
Åpne en boks med det innlegget du vil sitere, slik at du får den quoten du er ute etter. Deretter så kopierer du enten dette og limer det inn i et nytt innlegg i den tråden du er ute etter.
Jess, fant ut at jeg allerede hadde gjort det... Takk for tips uansett! Som du sier er det flott med fleksibilitet mtp sitatfunksjonene.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sommerens første storkjøp er offisielt klar! Homegrown, nærmer seg 30 år, gratis og under middels kvalitet, akkurat slik vi liker det. Gjentar at jeg liker at yngre krefter får sjansen, men tredjekeeper er liksom ikke der det er verst å ha rutine. Spillere som Ziger og Cumming har godt av å spille U23 eller leid ut framfor benken, så Bettinelli stiller seg ikke foran i køen slik sett.


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Bortedrakten for 21/22-sesongen lansert. Ikke gjort med opp en formening om gulfargen enda, hater den ikke med en gang i hvert fall.


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Fortsetter å mate på. For de som har ca 25 min å avse så har klubben lagt ut alle målene vi scoret i 20/21-sesongen. Hadde nesten glemt hvor god Werner var i starten av sesongen, og hvor mange viktige involveringer han hadde foruten midtdelen av sesongen. Lett å kun huske alle bommene. Her er jo heller ikke straffene han skaffet med. Har god tro på at han leverer enda bedre kommende sesong.


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tor jul 29, 2021 10:15 am Bortedrakten for 21/22-sesongen lansert. Ikke gjort med opp en formening om gulfargen enda, hater den ikke med en gang i hvert fall.

Jeg synes den er helt fantastisk! Men prisen er ikke SÅ fantastisk 😵

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»