Real Madrid CF - klubbtråd

Svar
Ghost

Re: Real Madrid CF - klubbtråd

Legg inn av Ghost »

Elleville Sociedad-sjanser nå. De har litt å gå på etter ranet på Bernabeu dog.

Ghost

Legg inn av Ghost »

1-0, Kubo. Er heeelt natta defensivt for tiden. Millitao driter seg ut IGJEN. Kanskje greit at han er suspendert mot City slik han holder på om dagen.

startelver

Legg inn av startelver »

Dette lå vel litt i kortene dessverre.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Mariano ut for Alvaro. Det er mange steg opp gitt.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ghost skrev: tir mai 02, 2023 11:21 pm Mariano ut for Alvaro. Det er mange steg opp gitt.
Forstår ikke helt hvorfor han startet kampen foran Alvaro engang.

Ghost

Legg inn av Ghost »

peraleks skrev: tir mai 02, 2023 11:24 pm
Ghost skrev: tir mai 02, 2023 11:21 pm Mariano ut for Alvaro. Det er mange steg opp gitt.
Forstår ikke helt hvorfor han startet kampen foran Alvaro engang.
Velger å tro at det skyldes at Alvaro hadde Castilla-kampen i beina. Men kunne like gjerne spilt med 10 mann.

Nå gjør man det også. Carvajal utvist. Greit nok annet gult, men det første var unødvendig.

2-0. Ventet tap dette, null motivasjon og mange spillere ute. Ble umulig med 10 mann

Men tenker igjen at mange av de feilene som gjøres for tiden er så bak mål at de ikke skal skje på en restitusjonstreningsøkt en gang.

Blir en omstilling fra de tre siste kampene til to kamper som betyr noe (den andre selvsagt mer enn den første). Vi får hvor landet ligger på lørdag.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ghost skrev: tir mai 02, 2023 11:27 pm
peraleks skrev: tir mai 02, 2023 11:24 pm
Ghost skrev: tir mai 02, 2023 11:21 pm Mariano ut for Alvaro. Det er mange steg opp gitt.
Forstår ikke helt hvorfor han startet kampen foran Alvaro engang.
Velger å tro at det skyldes at Alvaro hadde Castilla-kampen i beina. Men kunne like gjerne spilt med 10 mann.

Nå gjør man det også. Carvajal utvist. Greit nok annet gult, men det første var unødvendig.

2-0. Ventet tap dette, null motivasjon og mange spillere ute. Ble umulig med 10 mann

Men tenker igjen at mange av de feilene som gjøres for tiden er så bak mål at de ikke skal skje på en restitusjonstreningsøkt en gang.

Blir en omstilling fra de tre siste kampene til to kamper som betyr noe (den andre selvsagt mer enn den første). Vi får hvor landet ligger på lørdag.
Svinger fra kamp til kamp dette her, men er jo åpenbart at det gis temmelig faen fra enkelte og at ligaen er over.
Unnskylder jo virkelig ikke det som skjer på banen, de fortsetter jo å heve lønn disse guttene så man skulle jo tro at det fremdeles var litt guts i de gjenværende kampene, spesielt fra de som ikke spiller fast til vanlig.

Mariano må jo være sjeleglad for at man ga han en 5 års kontrakt på 8,5 mill euro året i 2018, sikret pensjonen og det på minimal effort.
Han er 100 % ut til sommeren, antagelig vil Ceballos også forlate klubben og dra videre til Real Betis.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ghost skrev: tir mai 02, 2023 1:00 pm
peraleks skrev: man mai 01, 2023 2:30 pm
Albania skrev: man mai 01, 2023 10:17 am Jeg sliter litt med å forstå hva vi skal med Bellingham. Hvordan skal han bidra? Vi har jo allerede Valverde, Tchuameni og Camavinga.
Både Camawinga og Tchouameni er defensivt anlagte, vi trenger en offensiv talisman ved siden av Valverde.
I tillegg er Camawinga bortimot bankers venstreback etter å ha briljert der, går sågar rykter om at klubben vurderer sterkt et salg av Mendy nå.
Har sett lite av Bellingham utover mesterskap og et utvalg CL- og BL-kamper, men er han så offensiv? Selvsagt langt mer offensiv og et langt bedre mål/asisst-snitt enn Camavinga og Tchouameni, men mitt inntrykk er at han er en allrounder med et greit antall mål og assist i seg.

Har like fullt troen, og tror han ville vært et godt tilskudd (til tross for at han er engelskmann).

Men må si jeg ikke håper Camavinga blir en permanent løsning på VB. Vikariert glimrende, men det er perioder i kampene hvor alt glipper og man ser han ikke er skolert. Frykter vi vil se det godt mot City. Men han kan selvsagt spille der nå og da for å få rullert litt blant midtbanespillerne. Det er bedre med 7 anvendelige spillere som Alaba, Camavinga, Lucas V mv. enn dobbel dekning på alle posisjoner.
Er nok mer sentral midtbanespiller men tror han har det i seg å kunne spille i en mer offensiv rolle.
Solid teknikk utifra det jeg har sett sammen med nydelige stikkere, han er såpass ung at jeg fint tror man kan dyrke han i en mer offensiv 10'er rolle.

Blir jo en bragd bare det å få kjøpt han ser det ut til.

Ellers enig, liker det at flere kan kombinere i forskjellige roller, gjør oss langt mindre utsatt for skader.
Dog, en ren venstreback hadde vært å foretrekke, så får man se. Høyrebacken skriker og etter forsterkninger også er det jo den evinnelige 9'eren vi sliter med.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Enorm jobb, Perez og Real har gjort. Knirkefritt generasjonsskifte, samtidig som man har sopt inn trofeer.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Sykt å ha Case-Modric-Kroos erstattet før de egentlig er "ferdige".

Soldado

Legg inn av Soldado »

Stinker Bellingham til Real Madrid nå. City tilbydde mer penger, men Jude virker mest gira på Real.

Syns egentlig ikke Citys sportslige prosjekt står mye tilbake for Real Madrid - kanskje er de et par hakk foran også - men det spørs nok om ikke frykten for represalier for City virker litt avskrekkende.

startelver

Legg inn av startelver »

Ser ut som ryktene var riktige allikevel da, ikke alle som vil til England.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1213

Legg inn av Albania »

Mariano hadde et fint flaksemål i 2018 mot Roma, det er det eneste han har oppnådd i klubben.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Albania skrev: tor mai 04, 2023 8:15 am Mariano hadde et fint flaksemål i 2018 mot Roma, det er det eneste han har oppnådd i klubben.
Helt vilt hvordan han har klart å bite seg fast. Ingen tvil om Alvaro er en mye bedre fotballspiller, og jeg vil tro at man har hatt bedre Castilla-spillere enn han i tilnærmet hele perioden han har vært i klubben.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ghost skrev: tor mai 04, 2023 7:33 pm
Albania skrev: tor mai 04, 2023 8:15 am Mariano hadde et fint flaksemål i 2018 mot Roma, det er det eneste han har oppnådd i klubben.
Helt vilt hvordan han har klart å bite seg fast. Ingen tvil om Alvaro er en mye bedre fotballspiller, og jeg vil tro at man har hatt bedre Castilla-spillere enn han i tilnærmet hele perioden han har vært i klubben.
Den der slenger jeg først og fremst over på klubben, helt vilt å gi han en 5 års kontrakt på 8,5 mill euro året.
Men Mariano er specialcase med tanke på at det var full meltdown sommeren 2018 som igjen gikk inn i en av de verste sesongene jeg noensinne har sett.

startelver

Legg inn av startelver »

Kroos signert ny kontrakt frem til juni 2024. Han har fortsatt mer å gi !

Soldado

Legg inn av Soldado »

peraleks skrev: tor mai 04, 2023 8:46 pm Den der slenger jeg først og fremst over på klubben, helt vilt å gi han en 5 års kontrakt på 8,5 mill euro året.
Men Mariano er specialcase med tanke på at det var full meltdown sommeren 2018 som igjen gikk inn i en av de verste sesongene jeg noensinne har sett.
Fortsatt helt utrolig mtp. spillertypen og historikken. Man bør vokte seg for høye lønninger til middelmådige spillere. De blir umulig å bli kvitt til slutt.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: fre mai 05, 2023 11:48 am
peraleks skrev: tor mai 04, 2023 8:46 pm Den der slenger jeg først og fremst over på klubben, helt vilt å gi han en 5 års kontrakt på 8,5 mill euro året.
Men Mariano er specialcase med tanke på at det var full meltdown sommeren 2018 som igjen gikk inn i en av de verste sesongene jeg noensinne har sett.
Fortsatt helt utrolig mtp. spillertypen og historikken. Man bør vokte seg for høye lønninger til middelmådige spillere. De blir umulig å bli kvitt til slutt.
Ble gjort mye feil der, den 6-års kontrakten til Bale i 2016 og 5 års kontrakten til Hazard kan i stor grad og diskuteres.
Er enorme utgifter man binder seg til uavhengig av hvordan spilleren presterer.

Samtidig er det gjort en del riktige ting og.
Å selge Varane, Casemiro og CR på de tidspunktene de ble solgt på ser jeg på som en stor pluss, samt det å ikke gi Ramos en ny kontrakt.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Helt dødt når Real Madrid spiller cupfinale altså? Ikke bra.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Milfern skrev: lør mai 06, 2023 10:50 pm Helt dødt når Real Madrid spiller cupfinale altså? Ikke bra.
Tja er jo ikke mange aktive RM-folk igjen her på forumet.

Men kampen er bra, Vinicius Jr. har vært helt vill i kveld.

startelver

Legg inn av startelver »

Milfern skrev: lør mai 06, 2023 10:50 pm Helt dødt når Real Madrid spiller cupfinale altså? Ikke bra.
Takk for påminnelsen, fant en stream nå. Rodrygo 1-0

peraleks

Legg inn av peraleks »

1-1 også har de greid å tenne på stadium.

Ghost

Legg inn av Ghost »

1-1... Svakt. Må for all del unngå ekstraomganger her.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Valverde har ikke vært det samme foran mål i andre del av sesongen.

startelver

Legg inn av startelver »

Må da greie å avgjøre dette før drama med EO og straffer.
Har ikke sett så mye på Osasuna i ligaen , men de slipper ikke inn mange mål.

startelver

Legg inn av startelver »

Rodrygo igjen!!!!!

peraleks

Legg inn av peraleks »

JADA! Rodrygo!
Vilt løp av Vinicius i forkant!

peraleks

Legg inn av peraleks »

Rodrygo tilbake og jobber defensivt i tillegg, for en utvikling det har vært på denne brassen.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Vinicius har vært spinnvill. Akanij sover ikke godt i kveld.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»