Støttetråden for oss som boikotter VM

Svar
startelver

Re: Støttetråden for oss som boikotter VM

Legg inn av startelver »

ElGuaje skrev: man des 19, 2022 1:11 pm
startelver skrev: man des 19, 2022 1:08 pm Hva skal Qatar gjøre med de flotte fotballstadioene sine nå da ? Finalestadion ble kåret til beste VM arena noensinne.
Kåret av hvem?
Det ble nevnt på BBC at kommentatorene ikke hadde opplevd flottere stadion i et VM, så er vel noe i det. Er ganske spektakulært. Bare sjekk ut noen videoer.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

startelver skrev: man des 19, 2022 4:43 pm
ElGuaje skrev: man des 19, 2022 1:11 pm
startelver skrev: man des 19, 2022 1:08 pm Hva skal Qatar gjøre med de flotte fotballstadioene sine nå da ? Finalestadion ble kåret til beste VM arena noensinne.
Kåret av hvem?
Det ble nevnt på BBC at kommentatorene ikke hadde opplevd flottere stadion i et VM, så er vel noe i det. Er ganske spektakulært. Bare sjekk ut noen videoer.
Er du overrasket over at et mesterskap de har brukt 2000 milliarder kroner på er spektakulært?

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

Farmer skrev: søn des 18, 2022 11:33 pm
startelver skrev: fre des 16, 2022 2:41 pm Får meg til å tenke på OL på Lillehammer der den korrupte IOC presidenten sier "Best Winter-OL ever". Det var jo også kjøpt og betalt med gaver og IOC-medlemmer.

Bare dette er enda verre.
Dette kan jo selvfølgelig ikke sammenlignes. Norge hadde et velfungerende rettferdig samfunn i 1994 sammenlignet med Qatar.

Men om teoriene rundt korrupsjon rundt Lillehammer OL stemmer, så er det rart Heiberg har overlevd kritisk fokus. Mest sannsynlig var det litt korrupsjon, men ikke værre en det som var vanlig i IOC på en tiden.
Hvis det skal ha vært noe korrupsjon rundt tildeligen av Lillehammer så var vel det uansett lenge før Heibergs tid. Han kom jo ikke inn i bildet før etter at Lillehammer var tildelt OL.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Chromeback skrev: man des 19, 2022 1:36 pm Stadionene i Qatar får vel samme skjebne som OL-stadionene blant annet i Beijing, Athen og Rio. Alt kommer til å gro igjen om noen år da landet ikke er bærekraftig i å bruke disse jevnlig.
De bygde 8 stadioner, med en total kapasitet på over 400 000. I et land med noe over 300 000 statsborgere, totalt 2,7 millioner innbyggere inkludert gjestearbeidere med til dels skal vi si tvilsom økonomi, hva gjelder muligheten til å se fotballkamper, og 20 fotballklubber. Så skal det sies at Qatar i motsetning til for eksempel Hellas definitivt har råd til å vedlikeholde disse stadionene uavhengig av hvorvidt det er regningssvarende, men de vil for fremtiden i så tilfelle aldri kunne bli noe annet enn enorme pengesluk.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

KongOlav2 skrev: man des 19, 2022 8:44 am
Folk_flesk skrev: man des 19, 2022 8:41 am Det er ikke slik at de siste VMene har vært mer underholdende enn dette. Den eneste forskjellen er vel at finalen ble så fantastisk denne gangen. Ellers verken mer eller mindre underholdende enn f.eks. 2014 og 2018. Men trolig bedre enn 2010 og iallefall enn 2002, som er det mest begredelige VMet jeg kan huske.
2010 hadde et fryktelig begredelig gruppespill. Var i USA da, og fikk ikke med meg mange kamper, men husker jeg følte at jeg knapt gikk glipp av noe.

Jeg har sett VM siden 1994. Mener 1998 fulgt av 2014 og 2006 er de foreløpig beste jeg har sett. 2002 og 2010 havner nok nederst på listen.
Jeg har sett alle VM siden 1978, og vil selv plasere årets VM som det beste siden 80 tallet.

Og den spinnville VM-Finalen vil jeg karakterisere som VM historiens nest beste kamp. Etter den vanvittige semifinalen mellom Vest Tyskland og Frankrike i 82 og forran kvarten mellom Frankrike og Brasil i 86. Dette er jo to kamper som gjerne trekkes frem når man snakker om VM historiens beste kamper.

startelver

Legg inn av startelver »

GoingKronos skrev: man des 19, 2022 4:58 pm
startelver skrev: man des 19, 2022 4:43 pm
ElGuaje skrev: man des 19, 2022 1:11 pm

Kåret av hvem?
Det ble nevnt på BBC at kommentatorene ikke hadde opplevd flottere stadion i et VM, så er vel noe i det. Er ganske spektakulært. Bare sjekk ut noen videoer.
Er du overrasket over at et mesterskap de har brukt 2000 milliarder kroner på er spektakulært?
Selvsagt ikke , og nå vil disse stadioene stå tomme.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

startelver skrev: fre des 16, 2022 2:41 pm Får meg til å tenke på OL på Lillehammer der den korrupte IOC presidenten sier "Best Winter-OL ever". Det var jo også kjøpt og betalt med gaver og IOC-medlemmer.

Bare dette er enda verre.
Norge har vel en ok historie ang vinteridrett og vær for en slik anledning. Så helt sammenlignbart er det ikke.

Om det var korrupsjon med i bilde har jeg ingen anelse om.

startelver

Legg inn av startelver »

Kjetil-e skrev: man des 19, 2022 5:09 pm
KongOlav2 skrev: man des 19, 2022 8:44 am
Folk_flesk skrev: man des 19, 2022 8:41 am Det er ikke slik at de siste VMene har vært mer underholdende enn dette. Den eneste forskjellen er vel at finalen ble så fantastisk denne gangen. Ellers verken mer eller mindre underholdende enn f.eks. 2014 og 2018. Men trolig bedre enn 2010 og iallefall enn 2002, som er det mest begredelige VMet jeg kan huske.
2010 hadde et fryktelig begredelig gruppespill. Var i USA da, og fikk ikke med meg mange kamper, men husker jeg følte at jeg knapt gikk glipp av noe.

Jeg har sett VM siden 1994. Mener 1998 fulgt av 2014 og 2006 er de foreløpig beste jeg har sett. 2002 og 2010 havner nok nederst på listen.
Jeg har sett alle VM siden 1978, og vil selv plasere årets VM som det beste siden 80 tallet.

Og den spinnville VM-Finalen vil jeg karakterisere som VM historiens nest beste kamp. Etter den vanvittige semifinalen mellom Vest Tyskland og Frankrike i 82 og forran kvarten mellom Frankrike og Brasil i 86. Dette er jo to kamper som gjerne trekkes frem når man snakker om VM historiens beste kamper.
Jeg ønsker ikke å huske dette VM som tidenes beste, rett og slett. Det arrangeres i feil land.

Men VM-finalen vil for alltid være en klassiker, en av de beste noensinne.

Brukeravatar
Farmer
Innlegg: 455

Legg inn av Farmer »

Texas_John skrev: man des 19, 2022 1:13 pm
Farmer skrev: søn des 18, 2022 11:33 pm Dette kan jo selvfølgelig ikke sammenlignes. Norge hadde et velfungerende rettferdig samfunn i 1994 sammenlignet med Qatar.

Men om teoriene rundt korrupsjon rundt Lillehammer OL stemmer, så er det rart Heiberg har overlevd kritisk fokus. Mest sannsynlig var det litt korrupsjon, men ikke værre en det som var vanlig i IOC på en tiden.
Du tror ikke Qatarere flest ser på samfunnet sitt som velfungerende og rettferdig?
Ser ikke bort fra at enkelte gjør det. Men sikkert ikke alle, spesielt homofile og enkelte kvinner om dem er opplyst på hvordan dette fungerer i andre deler av verden.

Brukeravatar
Farmer
Innlegg: 455

Legg inn av Farmer »

Kjetil-e skrev: man des 19, 2022 5:01 pm
Farmer skrev: søn des 18, 2022 11:33 pm
startelver skrev: fre des 16, 2022 2:41 pm Får meg til å tenke på OL på Lillehammer der den korrupte IOC presidenten sier "Best Winter-OL ever". Det var jo også kjøpt og betalt med gaver og IOC-medlemmer.

Bare dette er enda verre.
Dette kan jo selvfølgelig ikke sammenlignes. Norge hadde et velfungerende rettferdig samfunn i 1994 sammenlignet med Qatar.

Men om teoriene rundt korrupsjon rundt Lillehammer OL stemmer, så er det rart Heiberg har overlevd kritisk fokus. Mest sannsynlig var det litt korrupsjon, men ikke værre en det som var vanlig i IOC på en tiden.
Hvis det skal ha vært noe korrupsjon rundt tildeligen av Lillehammer så var vel det uansett lenge før Heibergs tid. Han kom jo ikke inn i bildet før etter at Lillehammer var tildelt OL.
Ser ikke bort fra at dette er et poeng ja. Men mener å huske han var involvert i den dokumentaren brennpunkt hadde angående temaet.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

Farmer skrev: tir des 20, 2022 12:03 am
Kjetil-e skrev: man des 19, 2022 5:01 pm
Farmer skrev: søn des 18, 2022 11:33 pm
Dette kan jo selvfølgelig ikke sammenlignes. Norge hadde et velfungerende rettferdig samfunn i 1994 sammenlignet med Qatar.

Men om teoriene rundt korrupsjon rundt Lillehammer OL stemmer, så er det rart Heiberg har overlevd kritisk fokus. Mest sannsynlig var det litt korrupsjon, men ikke værre en det som var vanlig i IOC på en tiden.
Hvis det skal ha vært noe korrupsjon rundt tildeligen av Lillehammer så var vel det uansett lenge før Heibergs tid. Han kom jo ikke inn i bildet før etter at Lillehammer var tildelt OL.
Ser ikke bort fra at dette er et poeng ja. Men mener å huske han var involvert i den dokumentaren brennpunkt hadde angående temaet.
Kan den dette ha handlet om tiden hans i IOC, som jo skjedde etter Lillehammer. Var vel noen kontroverser der hvis jeg husker rett. Og da snakker jeg ikke bare om bråket rundt sørgebånd til de norske langrennsjentene.

Brukeravatar
Farmer
Innlegg: 455

Legg inn av Farmer »

Kjetil-e skrev: tir des 20, 2022 4:20 pm
Farmer skrev: tir des 20, 2022 12:03 am
Kjetil-e skrev: man des 19, 2022 5:01 pm

Hvis det skal ha vært noe korrupsjon rundt tildeligen av Lillehammer så var vel det uansett lenge før Heibergs tid. Han kom jo ikke inn i bildet før etter at Lillehammer var tildelt OL.
Ser ikke bort fra at dette er et poeng ja. Men mener å huske han var involvert i den dokumentaren brennpunkt hadde angående temaet.
Kan den dette ha handlet om tiden hans i IOC, som jo skjedde etter Lillehammer. Var vel noen kontroverser der hvis jeg husker rett. Og da snakker jeg ikke bare om bråket rundt sørgebånd til de norske langrennsjentene.
Vil være naivt å tro at ingen norske idrettsledere aldri har sett noe eller vært en del av korrupsjon i både IOC og andre internasjonale idrettsorganisasjoner.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

startelver skrev: man des 19, 2022 5:16 pm
GoingKronos skrev: man des 19, 2022 4:58 pm
startelver skrev: man des 19, 2022 4:43 pm

Det ble nevnt på BBC at kommentatorene ikke hadde opplevd flottere stadion i et VM, så er vel noe i det. Er ganske spektakulært. Bare sjekk ut noen videoer.
Er du overrasket over at et mesterskap de har brukt 2000 milliarder kroner på er spektakulært?
Selvsagt ikke , og nå vil disse stadioene stå tomme.
Hvordan vet du at de blir stående tomme? Flere skal brukes. Noen skal bygges om, blant annet til kjøpesenter, mener jeg å ha lest. Ett skal demonteres - og stolene skal gis bort etc...

I motsetning til f.eks. Brasil og Hellas (OL) så har Qatar både økonomi og planer for hvordan man skal bruke dette i etterkant.

Qatar skal fremover også fremover ha flere store idrettsarrangementer, som Asia-lekene. Og målet er jo å få OL.

Hvis man finregner, er jeg ikke sikker på at det er mer sløsing ift antall utøvere og potensiell etterbruk, enn f.eks. våre tre store hoppanlegg i Norge...

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

41% nedgang i seertall for fotball-VM, og det selv om det går i den beste tv-måneden.

Så det er mange som har valgt bort dette mesterskapet, helt eller delvis.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Champis skrev: lør des 17, 2022 12:27 am
Trolljegeren skrev: fre des 16, 2022 10:34 am Har ikke sett et minutt av mesterskapet hittil. Reagerer sterkt på at dekningen hos NRK, TV2 og VG ikke skiller seg noe fra dekningen av tidligere mesterskap. Hvor ble det av fokuset på de kritiske spørsmålene, slik som man sa at man kunne gjøre dersom man faktisk dro til Qatar?

Du kødder nå eller?
Hva tror du jeg kødder om?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

41% ned er som ventet, det er åpenbart boikott og ikke masse andre unnskyldinger hvorfor folk ikke har sett på.

Champis

Legg inn av Champis »

Trolljegeren skrev: ons des 21, 2022 12:55 pm
Champis skrev: lør des 17, 2022 12:27 am
Trolljegeren skrev: fre des 16, 2022 10:34 am Har ikke sett et minutt av mesterskapet hittil. Reagerer sterkt på at dekningen hos NRK, TV2 og VG ikke skiller seg noe fra dekningen av tidligere mesterskap. Hvor ble det av fokuset på de kritiske spørsmålene, slik som man sa at man kunne gjøre dersom man faktisk dro til Qatar?

Du kødder nå eller?
Hva tror du jeg kødder om?

Hvis faktisk oppriktig mener at dekningen i norske medier ikke skiller seg fra tidligere VM, så har du ikke fulgt særlig med! Det har vært lite annet en gnåling om menneskerettigheter, Qatar sitt regime, sportsvasking, FIFA, korrupsjon, Infantino, markeringer, hvordan NFF stiller seg til FIFA/Infantino etc, etc.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Champis skrev: ons des 21, 2022 1:15 pm

Hvis faktisk oppriktig mener at dekningen i norske medier ikke skiller seg fra tidligere VM, så har du ikke fulgt særlig med! Det har vært lite annet en gnåling om menneskerettigheter, Qatar sitt regime, sportsvasking, FIFA, korrupsjon, Infantino, markeringer, hvordan NFF stiller seg til FIFA/Infantino etc, etc.
Det var et par artikler helt i begynnelsen av mesterskapet. Etter det har det vært business as usual. Gjenspeiles av seertallene for finalen også.

Champis

Legg inn av Champis »

Trolljegeren skrev: tor des 22, 2022 12:14 pm
Champis skrev: ons des 21, 2022 1:15 pm

Hvis faktisk oppriktig mener at dekningen i norske medier ikke skiller seg fra tidligere VM, så har du ikke fulgt særlig med! Det har vært lite annet en gnåling om menneskerettigheter, Qatar sitt regime, sportsvasking, FIFA, korrupsjon, Infantino, markeringer, hvordan NFF stiller seg til FIFA/Infantino etc, etc.
Det var et par artikler helt i begynnelsen av mesterskapet. Etter det har det vært business as usual. Gjenspeiles av seertallene for finalen også.

Haha, så helt blind altså 😂 Under er bare en bitte, bitteliten del av artiklene fra kun de siste dagene. Til og med en artikkel i Dagbladet hvor de skryter av at faktisk.no har funnet ut at Dagbladet har vært mest kritisk i løpet av VM 😂

https://www.nrk.no/norge/xl/vi-har-sett ... 1.16219720

https://www.vg.no/sport/fotball/i/15qOe ... v-kvalitet

https://www.dagbladet.no/sport/slik-ble ... t/78140966

https://www.bt.no/sport/i/8JP8AA/angrip ... ikke-jobbe

https://www.vg.no/sport/fotball/i/pQMy0 ... eller-noen

https://www.vg.no/sport/i/wAdBq5/beckha ... e-meninger

https://tv.vg.no/video/253341/mener-qat ... lite-fokus

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news ... .F6b4DYRqu

https://www.vg.no/sport/i/69PaqL/infant ... ettigheter

https://kampanje.com/medier/2022/12/des ... rraskende/

https://www.tv2.no/direkte/osxvu/vm-202 ... e-far-lonn

https://www.dagbladet.no/sport/vi-har-m ... t/77781284

https://www.nrk.no/sport/denne-gesten-v ... 1.16225668

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... -95-813199

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... -95-813398

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... -95-812842

Taururu

Legg inn av Taururu »

https://ekstrabladet.dk/sport/kommentar ... ar/9691438

Migrantarbeidere blir behandlet som søppel etter VM. Noen som er overrasket? FIFA er en skam og VM i Qatar viste bare at menneskeverdet ikke betyr noe som helst for myndighetene i Qatar. La aldri noe lignende skje igjen.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

ettertid må jeg si at boikott av mesterskapet gikk veldig bra. Og dette mesterskapet virker nå til å bli temmelig forglemmelig. Messis endelige VM-gull ble da også veldig blekt. Dette argumentet med at dette VMet var så stort for ikke-vestlige land har egentlig begrenset effekt i så måte. For ingen av dem tok medalje denne gangen heller.

Ellers var det mye bra fotball å følge i form av Championship og ned og Serie B og ned ved siden av SPL.

Helloween

Legg inn av Helloween »

GiPazzini_85 skrev: søn apr 02, 2023 11:08 am ettertid må jeg si at boikott av mesterskapet gikk veldig bra. Og dette mesterskapet virker nå til å bli temmelig forglemmelig. Messis endelige VM-gull ble da også veldig blekt. Dette argumentet med at dette VMet var så stort for ikke-vestlige land har egentlig begrenset effekt i så måte. For ingen av dem tok medalje denne gangen heller.

Ellers var det mye bra fotball å følge i form av Championship og ned og Serie B og ned ved siden av SPL.
LOL

Det var ingen som merket NOE til boikotten deres her hjemme i Norge, annet enn noen Facebook innlegg skrevet av de som boikottet, for å reklamere for egen innbilte moralske overlegenhet.
I utlandet var det ingen som hverken brydde seg eller merket noe til det.
VM-finalen var kansje tidenes beste og ble en fantastisk seier for Messi personlig.
Boikotten var i utgangspunktet latterlig og sett i ettertid, fullstendig mislykket. Det eneste som ble resultatet var at de som ikke så på selv gikk glipp av mange gode kamper i et flott mesterskap.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

Trolljegeren skrev: tor des 22, 2022 12:14 pm
Champis skrev: ons des 21, 2022 1:15 pm

Hvis faktisk oppriktig mener at dekningen i norske medier ikke skiller seg fra tidligere VM, så har du ikke fulgt særlig med! Det har vært lite annet en gnåling om menneskerettigheter, Qatar sitt regime, sportsvasking, FIFA, korrupsjon, Infantino, markeringer, hvordan NFF stiller seg til FIFA/Infantino etc, etc.
Det var et par artikler helt i begynnelsen av mesterskapet. Etter det har det vært business as usual. Gjenspeiles av seertallene for finalen også.
Jeg så nesten alle kamper og er STOLT av det. Og ikke minst veldig stolt av Argentina. Endelig vant laget mitt etter 36 års venting.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Kjetil-e skrev: søn mai 07, 2023 10:46 pm
Jeg så nesten alle kamper og er STOLT av det. Og ikke minst veldig stolt av Argentina. Endelig vant laget mitt etter 36 års venting.
Ikke overraskende at en som holder med Argentina også synes at slavebruk er helt innafor, nei. Skal jeg kjøpe deg en Proud Boys caps eller?

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

Trolljegeren skrev: man mai 08, 2023 7:48 am
Kjetil-e skrev: søn mai 07, 2023 10:46 pm
Jeg så nesten alle kamper og er STOLT av det. Og ikke minst veldig stolt av Argentina. Endelig vant laget mitt etter 36 års venting.
Ikke overraskende at en som holder med Argentina også synes at slavebruk er helt innafor, nei. Skal jeg kjøpe deg en Proud Boys caps eller?
Synes ikke slavebruk er innafor, og heller ikke den jævla hyklerske dobbeltmoralen som åpenbart herjet mange av de som boikottet fotball-VM. For svært få om noen i det hele tatt snakket om å boikotte Vinter-OL i Bejing, til tross for at styresmaktene i Bejing er minst like brutale og grusomme som de i Doha. Men nei da, man kunne ikke boikotte norsk gullrush av en annen verden. Slikt hykleri er patetisk.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Kjetil-e skrev: man mai 08, 2023 9:31 pm Synes ikke slavebruk er innafor, og heller ikke den jævla hyklerske dobbeltmoralen som åpenbart herjet mange av de som boikottet fotball-VM. For svært få om noen i det hele tatt snakket om å boikotte Vinter-OL i Bejing, til tross for at styresmaktene i Bejing er minst like brutale og grusomme som de i Doha. Men nei da, man kunne ikke boikotte norsk gullrush av en annen verden. Slikt hykleri er patetisk.
Så fordi man aldri har boikottet tidligere, så kan man aldri boikotte? For en patetisk logikk. Jeg så ikke et sekund av vinter-OL i Beijing, fordi jeg hadde innsett hva Kina bedriver.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

Trolljegeren skrev: man mai 08, 2023 9:57 pm
Kjetil-e skrev: man mai 08, 2023 9:31 pm Synes ikke slavebruk er innafor, og heller ikke den jævla hyklerske dobbeltmoralen som åpenbart herjet mange av de som boikottet fotball-VM. For svært få om noen i det hele tatt snakket om å boikotte Vinter-OL i Bejing, til tross for at styresmaktene i Bejing er minst like brutale og grusomme som de i Doha. Men nei da, man kunne ikke boikotte norsk gullrush av en annen verden. Slikt hykleri er patetisk.
Så fordi man aldri har boikottet tidligere, så kan man aldri boikotte? For en patetisk logikk. Jeg så ikke et sekund av vinter-OL i Beijing, fordi jeg hadde innsett hva Kina bedriver.
Er ikke snakk om noe som gikk for lenge siden. Men noe som gikk bare et drøyt halvår før Fotball-VM. Debatten om boikott av fotball-VM hadde pågått i lang tid da OL i Bejing gikk. Så da sier jeg med rette at det er patetisk å boikotte VM men ikke OL.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Kjetil-e skrev: man mai 08, 2023 10:10 pm
Er ikke snakk om noe som gikk for lenge siden. Men noe som gikk bare et drøyt halvår før Fotball-VM. Debatten om boikott av fotball-VM hadde pågått i lang tid da OL i Bejing gikk. Så da sier jeg med rette at det er patetisk å boikotte VM men ikke OL.
Kan du ikke lese? Jeg boikottet OL og VM.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

Trolljegeren skrev: tir mai 09, 2023 6:01 pm
Kjetil-e skrev: man mai 08, 2023 10:10 pm
Er ikke snakk om noe som gikk for lenge siden. Men noe som gikk bare et drøyt halvår før Fotball-VM. Debatten om boikott av fotball-VM hadde pågått i lang tid da OL i Bejing gikk. Så da sier jeg med rette at det er patetisk å boikotte VM men ikke OL.
Kan du ikke lese? Jeg boikottet OL og VM.
Men da er du i et bitte lite fåtall. Var knapt noen som boikottet Vinter OL og ihvertfall ikke noe snakk om å gjøre det i motsetning til alle de som på død og liv skulle boikotte Fotball-VM.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Kjetil-e skrev: tir mai 09, 2023 6:03 pm
Men da er du i et bitte lite fåtall. Var knapt noen som boikottet Vinter OL og ihvertfall ikke noe snakk om å gjøre det i motsetning til alle de som på død og liv skulle boikotte Fotball-VM.
Og hva er relevansen?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»