Manchester United

Svar
dalagubbe

Re: Manchester United

Legg inn av dalagubbe »

De gea er på hell ja, det er vi vel alle enige om, men fy faen hvor mange ganger han har reddet oss fra pinlige nederlag, bak den bedriten forsvarsfireren vår

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Hetfield skrev: tir mai 09, 2023 7:57 pm Ekstremt merkelig at EtH går på akkord med sin egen filosofi..
Har nok skjønt at han har et meget begrenset transferbudsjett i sommer.

Og i så måte, er det en del andre prioriteringer før ny keeper.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Meldes at DDG ikke har fått forsikringer om at han kommer til å være førstekeeper, så håpet får være at vi henter en ny keeper i sommer som førstevalg, uten at jeg har helt troa på det.

Jack

Legg inn av Jack »


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Andy Mitten har snakket med OGS.



Mjordan23

Legg inn av Mjordan23 »

Jack skrev: tir mai 09, 2023 8:07 pm
Eddie skrev: tir mai 09, 2023 7:46 pm
Da er det bare å gi faen i håpe på noe neste sesong. Fuck off, patetisk avgjørelse av klubben. Fy faen i helvete så rævva!

Den feilpasningen der er så grov, skal ikke være mulig av en PL-spiller å gjøre noe slikt :oops: . Siktet også til den i innlegget mitt etter kampen...
Setter også tonen for de 5 neste minuttene der WH setter oss under et ganske konstant press. Så i stedet for å ta tak i omgangen, så må man forsvare seg.

Mjordan23

Legg inn av Mjordan23 »

Jack skrev: ons mai 10, 2023 8:21 am
Bruno er vel også den som har skapt flest sjanser i ligaen, liten tvil om at avslutningskvaliteten i angrep må opp.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Mjordan23 skrev: ons mai 10, 2023 9:40 am
Jack skrev: ons mai 10, 2023 8:21 am
Bruno er vel også den som har skapt flest sjanser i ligaen, liten tvil om at avslutningskvaliteten i angrep må opp.
Det blir syltynt når Martial har blitt så skadeplaget, Bruno spiller i en dypere rolle og Antony ikke er i nærheten av å være en like dyktig avslutter som Greenwood.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mjordan23 skrev: ons mai 10, 2023 9:40 am
Bruno er vel også den som har skapt flest sjanser i ligaen, liten tvil om at avslutningskvaliteten i angrep må opp.
Selg! Åpenbart dårlige sjanser, siden de ikke gir ham assists.Seeelg.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Saliph skrev: ons mai 10, 2023 7:28 am Meldes at DDG ikke har fått forsikringer om at han kommer til å være førstekeeper, så håpet får være at vi henter en ny keeper i sommer som førstevalg, uten at jeg har helt troa på det.
Noen mulighet for at United henter tilbake Henderson, bygger ham opp etter skaden og la ham bli førstevalg?
Ser at meldes det ymse i mediene og virker uavklart om DH sin framtid....

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

InsVerderben skrev: ons mai 10, 2023 12:53 pm
Saliph skrev: ons mai 10, 2023 7:28 am Meldes at DDG ikke har fått forsikringer om at han kommer til å være førstekeeper, så håpet får være at vi henter en ny keeper i sommer som førstevalg, uten at jeg har helt troa på det.
Noen mulighet for at United henter tilbake Henderson, bygger ham opp etter skaden og la ham bli førstevalg?
Ser at meldes det ymse i mediene og virker uavklart om DH sin framtid....
Stemmer det at han var en av lekkasjene? I så fall bør det unngås.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Wellé skrev: tir mai 09, 2023 4:12 pm
InsVerderben skrev: tir mai 09, 2023 3:54 pm
Wellé skrev: tir mai 09, 2023 3:29 pm
Hva er det du ønsker at jeg skal gjøre der? Kjøpe medlemskap for å så bruke den lille tiden man får med et bronsjemedlemskap for å se på DDG?
Vil påstå det er en god kilde for aktuell statistikk og gidder du ikke underbygge din påstand/vurdering av DDG, eller få en vekker/bekreftelse ved statistikk, som faktisk viser at du tar feil, så synser du bare og 'move on'!

Du bør ha litt mer informasjon før du 'sager' andre lag sine spillere neste gang og uttaler deg bastant og og ha en god kveld! ;)
Du linket jo faktisk ikke til en del av siden som viser statistikk så vanskelig for meg å vite hva du ønsket.

Jeg linket forøvrig i går til noe jeg antar er en tilsvarende statistikk som det du ville at jeg skulle se var, nemlig FotMob sin post shot xG (PGxG), som hadde DDG på 12. plass av keeperne i PL. Som jeg også skrev da, jeg er ikke fryktelig glad i keeperstatistikker siden jeg har mine tvil på hvor godt de klarer å fange opp hvor god en keeper faktisk er til å redde skudd. F.eks så kan en keeper få en bedre rating på en redning hvis han har plassert seg dårlig før skuddet siden PGxG-en tar inn keeperens posisjon når skuddet blir skutt. https://www.fotmob.com/leagues/47/stats ... ue-players

Med mindre den statistikken som du refererer til er gratis på Wyscout, noe jeg personlig aldri har sett selv, så kommer jeg ikke til å betale for å se på hva deres statistikk mener om DDG all den tid jeg som sagt er meget skeptisk til statistikk som går på keepere.

Og jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg må bruke akkurat Wyscout for å backe meningene mine? Jeg har sett masse av DDG denne sesongen og har da lov til å ha en mening om han på lik linje med Man Utd-supportere. Det er jo heller ikke som at det er en groundbreaking mening å inneha da nærmest samtlige innlegg i tråden da jeg skrev mitt første innlegg gikk på folk som mente at han var for dårlig.

Men herregud, skal la kjæledeggen din være i fred.
Var ikke meningen å forsøke å "nekte deg" meninger om DDG, og om jeg ba deg om å være forsiktig med "å sage andre lag sine spillere" og uttale deg bastant så både forstår&tåler du sikkert det uten å overtolke. ;)

Vi kan la detaljert statistikk med alle dets parametre ligge, siden slikt må sees i sammenheng (som du nevner) og ikke minst med forsvaret&laget ellers.

Dog, med bakgrunn i den åpenbart enkleste statistikken, med 15 smultringer og 41 inslupne mål i PL denne sesongen er det vanskelig å forstå den tildels ensidige negative kritikken.
Andre debattanter har vært inne på det samme og etterlyst nyanse i kritikken og ikke minst annerkjennelse av at vi defensivt tidvis har vært elendige og ikke akkurat hjulpet DDG.

Usikkert, men signalene så langt tyder på at EtH får begrensede muligheter i kommende vindu, men når man ser på resten av troppen virker det å skulle hente en "top notch" og dyr keeper som litt "feil prio, for laget/prestasjonene blir vel kun marginalt bedre med en sweeper-keeper?

Bruker glatt alle spenna på å forsterke andre posisjoner enn sisteskansen, da det virker mer presserende og fort blir valget man må ta.
Sist redigert av InsVerderben den ons mai 10, 2023 1:42 pm, redigert 2 ganger totalt.

Jack

Legg inn av Jack »

InsVerderben skrev: ons mai 10, 2023 12:53 pm
Saliph skrev: ons mai 10, 2023 7:28 am Meldes at DDG ikke har fått forsikringer om at han kommer til å være førstekeeper, så håpet får være at vi henter en ny keeper i sommer som førstevalg, uten at jeg har helt troa på det.
Noen mulighet for at United henter tilbake Henderson, bygger ham opp etter skaden og la ham bli førstevalg?
Ser at meldes det ymse i mediene og virker uavklart om DH sin framtid....
Nja, Henderson har nok brent alle broer etter uttalelsene sine i fjor sommer. Med mindre han har innsett at det er nå heller aldri om han skal ha en karriere i klubben og hatt en forsonende samtale med ten Hag og co.

Ikke det at Henderson har imponert meg så voldsomt, men han er helt åpenbart en mye bedre keeper enn dagens De Gea.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

missChance skrev: ons mai 10, 2023 12:56 pm
InsVerderben skrev: ons mai 10, 2023 12:53 pm
Saliph skrev: ons mai 10, 2023 7:28 am Meldes at DDG ikke har fått forsikringer om at han kommer til å være førstekeeper, så håpet får være at vi henter en ny keeper i sommer som førstevalg, uten at jeg har helt troa på det.
Noen mulighet for at United henter tilbake Henderson, bygger ham opp etter skaden og la ham bli førstevalg?
Ser at meldes det ymse i mediene og virker uavklart om DH sin framtid....
Stemmer det at han var en av lekkasjene? I så fall bør det unngås.
Vet ikke, og bare spekulerer! ;)

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Jack skrev: ons mai 10, 2023 1:39 pm
InsVerderben skrev: ons mai 10, 2023 12:53 pm
Saliph skrev: ons mai 10, 2023 7:28 am Meldes at DDG ikke har fått forsikringer om at han kommer til å være førstekeeper, så håpet får være at vi henter en ny keeper i sommer som førstevalg, uten at jeg har helt troa på det.
Noen mulighet for at United henter tilbake Henderson, bygger ham opp etter skaden og la ham bli førstevalg?
Ser at meldes det ymse i mediene og virker uavklart om DH sin framtid....
Nja, Henderson har nok brent alle broer etter uttalelsene sine i fjor sommer. Med mindre han har innsett at det er nå heller aldri om han skal ha en karriere i klubben og hatt en forsonende samtale med ten Hag og co.

Ikke det at Henderson har imponert meg så voldsomt, men han er helt åpenbart en mye bedre keeper enn dagens De Gea.
Nei, det er han ikke.

Omtrent like åpenbart som at Jordan Henderson er Englands beste midtbanespiller.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

DuncanE skrev: ons mai 10, 2023 5:56 pm Nei, det er han ikke.
Han var noe stødigere i feltarbeidet i 20/21, men imponerte totalt sett ikke nok til få noe særlig spilletid etter fadesen mot Liverpool på sluitten av sesongen.

EverLast

Legg inn av EverLast »

Litt off topic dette her, men hvis man skal få autografen til en United-spiller på United-drakta. Er det noe bestemte størrelser som anbefales mtp et videre salg, og hvor eventuelt er det best å signere? Bakpå med navn og nummer på spilleren, anonym drakt eller foran på drakten?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

EverLast skrev: ons mai 10, 2023 8:56 pm Litt off topic dette her, men hvis man skal få autografen til en United-spiller på United-drakta. Er det noe bestemte størrelser som anbefales mtp et videre salg, og hvor eventuelt er det best å signere? Bakpå med navn og nummer på spilleren, anonym drakt eller foran på drakten?
Nå er jeg ingen ekspert, men skulle jeg kjøpt, så ville jeg hatt autografen bak på drakta med navn/nummer for innramming.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

EverLast skrev: ons mai 10, 2023 8:56 pm Litt off topic dette her, men hvis man skal få autografen til en United-spiller på United-drakta. Er det noe bestemte størrelser som anbefales mtp et videre salg, og hvor eventuelt er det best å signere? Bakpå med navn og nummer på spilleren, anonym drakt eller foran på drakten?
Str. L er vel safe og passer flest?!
De fleste vokser inn i den og de som må ta av noen kilo for å få den på seg blir inspirert!
Ellers ingen andre kommentarer enn at ved signering, innramming og event. veggplassering synes kun den ene siden av drakta...

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Kampen om eierskapet av Manchester United har pågått en del måneder nå, og Sjeik Jassim/Qatar og Sir Jim Ratcliffe/INEOS har vært favorittene blant budgiverne.

Sjeik Jassim var nok den aller største favoritten for noen måneder siden, mens det i det siste har virket vel så sannsynlig med Ratcliffe & co.

Nå skriver The Sun (og journalistene Martin Lipton og Dan King) i en eksklusiv artikkel at det er ventet at Raine Group kommer til å bekrefte hvilket bud som har «vunnet» i løpet av de neste dagene – og at det kommer til å være Ratcliffes bud.


Ikkje at The Sun er å stole på, men dei treffer vel innimellom som alle andre. Etter rykter eg selv har lest vil Sir Jim overta majoriteten av klubben og ha all makt, mens Glazers vil fortsatt sitte på ca 20%. Går og rykter om at Sir Jim vil innen 2026 ha overtatt hele klubben, og at Glazers vil fases ut.
Eg foretrekker denne løsningen foran Qatar, selv om det betyr at vi ikkje kan øse ut penger i øst og vest som vi kunne gjort med Qatar som eiere. Så lenge Sir Jim lar klubben drifte sunt og fjerner gjelda, så vil United klare å drive seg nermest selv. Om det er noen optimal løsning veit eg ikkje, men eg syns det er mange hakk verre å selge sjela si til Midtøsten.

Jack

Legg inn av Jack »

The Sun har ikke klart å bruke riktig bilde av Jassim (jeg vet ikke hvem det skal forestille, men det er ikke Jassim) i sine artikler engang, så jeg tror ikke de skal stoles så mye på.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jack skrev: tor mai 11, 2023 2:14 pm The Sun har ikke klart å bruke riktig bilde av Jassim (jeg vet ikke hvem det skal forestille, men det er ikke Jassim) i sine artikler engang, så jeg tror ikke de skal stoles så mye på.
Absurd nok tror jeg det er en annen med samme navn (som jobbet mye med VM) som på bildet er sammen med faren til han duden som ønsker å kjøpe sjelen din.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Detvareingang skrev: tor mai 11, 2023 2:07 pm Kampen om eierskapet av Manchester United har pågått en del måneder nå, og Sjeik Jassim/Qatar og Sir Jim Ratcliffe/INEOS har vært favorittene blant budgiverne.

Sjeik Jassim var nok den aller største favoritten for noen måneder siden, mens det i det siste har virket vel så sannsynlig med Ratcliffe & co.

Nå skriver The Sun (og journalistene Martin Lipton og Dan King) i en eksklusiv artikkel at det er ventet at Raine Group kommer til å bekrefte hvilket bud som har «vunnet» i løpet av de neste dagene – og at det kommer til å være Ratcliffes bud.


Ikkje at The Sun er å stole på, men dei treffer vel innimellom som alle andre. Etter rykter eg selv har lest vil Sir Jim overta majoriteten av klubben og ha all makt, mens Glazers vil fortsatt sitte på ca 20%. Går og rykter om at Sir Jim vil innen 2026 ha overtatt hele klubben, og at Glazers vil fases ut.
Eg foretrekker denne løsningen foran Qatar, selv om det betyr at vi ikkje kan øse ut penger i øst og vest som vi kunne gjort med Qatar som eiere. Så lenge Sir Jim lar klubben drifte sunt og fjerner gjelda, så vil United klare å drive seg nermest selv. Om det er noen optimal løsning veit eg ikkje, men eg syns det er mange hakk verre å selge sjela si til Midtøsten.
Med tanke på at 31% er på andres hender, og Ratcliffe behøver minst 51% (evtl 50,1%) for kontroll, så sitter vel Glazers maksimalt igjen med 18% (evtl 18,9%). Maksimalt. Hvordan kunne vi øst ut penger i øst og vest med Qatari som eiere? Hvordan ville de løst dette ift FFP tenker du?

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

DuncanE skrev: tor mai 11, 2023 10:43 pm
Detvareingang skrev: tor mai 11, 2023 2:07 pm Kampen om eierskapet av Manchester United har pågått en del måneder nå, og Sjeik Jassim/Qatar og Sir Jim Ratcliffe/INEOS har vært favorittene blant budgiverne.

Sjeik Jassim var nok den aller største favoritten for noen måneder siden, mens det i det siste har virket vel så sannsynlig med Ratcliffe & co.

Nå skriver The Sun (og journalistene Martin Lipton og Dan King) i en eksklusiv artikkel at det er ventet at Raine Group kommer til å bekrefte hvilket bud som har «vunnet» i løpet av de neste dagene – og at det kommer til å være Ratcliffes bud.


Ikkje at The Sun er å stole på, men dei treffer vel innimellom som alle andre. Etter rykter eg selv har lest vil Sir Jim overta majoriteten av klubben og ha all makt, mens Glazers vil fortsatt sitte på ca 20%. Går og rykter om at Sir Jim vil innen 2026 ha overtatt hele klubben, og at Glazers vil fases ut.
Eg foretrekker denne løsningen foran Qatar, selv om det betyr at vi ikkje kan øse ut penger i øst og vest som vi kunne gjort med Qatar som eiere. Så lenge Sir Jim lar klubben drifte sunt og fjerner gjelda, så vil United klare å drive seg nermest selv. Om det er noen optimal løsning veit eg ikkje, men eg syns det er mange hakk verre å selge sjela si til Midtøsten.
Med tanke på at 31% er på andres hender, og Ratcliffe behøver minst 51% (evtl 50,1%) for kontroll, så sitter vel Glazers maksimalt igjen med 18% (evtl 18,9%). Maksimalt. Hvordan kunne vi øst ut penger i øst og vest med Qatari som eiere? Hvordan ville de løst dette ift FFP tenker du?
Det har eg ingen peiling på, men dei har vel funnet smutthull før den gjengen.

Når det gjelder andelen til Glazers så brukte eg ett rundt tall, for forenklingen sin skyld.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Ratcliffe-ryktene liker jeg jo. Spørsmålene jeg umiddelbart nå i formiddag sitter er

-Hva skjer med Glazers? Ryktene sier jo at de ikke skal tuppe helt ut. Satser på at det er første steg i å få dem helt ut i det minste.

-Hvem står å blokka mtp personell inn? Edward, Mitchell, Blanc er nevnt. Dette er spennende. Jeg å på vinduene til Nice i 22-23, vedkommende må ikke involveres!

-Hvem kommer Qatar til å gå for i stedet, og hvor lang tid tar det før de utfordrer City :D?

-Hvordan vil man håndtere gjelden?

Rash virker usikker i dag, å topp 4 ryker fort nå. Det vil nok bli en fin helg.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: lør mai 13, 2023 10:39 am Ratcliffe-ryktene liker jeg jo. Spørsmålene jeg umiddelbart nå i formiddag sitter er

-Hva skjer med Glazers? Ryktene sier jo at de ikke skal tuppe helt ut. Satser på at det er første steg i å få dem helt ut i det minste.

-Hvem står å blokka mtp personell inn? Edward, Mitchell, Blanc er nevnt. Dette er spennende. Jeg å på vinduene til Nice i 22-23, vedkommende må ikke involveres!

-Hvem kommer Qatar til å gå for i stedet, og hvor lang tid tar det før de utfordrer City :D?

-Hvordan vil man håndtere gjelden?

Rash virker usikker i dag, å topp 4 ryker fort nå. Det vil nok bli en fin helg.
De skal fases ut, visst nok.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: lør mai 13, 2023 10:39 am Ratcliffe-ryktene liker jeg jo. Spørsmålene jeg umiddelbart nå i formiddag sitter er

-Hva skjer med Glazers? Ryktene sier jo at de ikke skal tuppe helt ut. Satser på at det er første steg i å få dem helt ut i det minste.

-Hvem står å blokka mtp personell inn? Edward, Mitchell, Blanc er nevnt. Dette er spennende. Jeg å på vinduene til Nice i 22-23, vedkommende må ikke involveres!

-Hvem kommer Qatar til å gå for i stedet, og hvor lang tid tar det før de utfordrer City :D?

-Hvordan vil man håndtere gjelden?

Rash virker usikker i dag, å topp 4 ryker fort nå. Det vil nok bli en fin helg.
Blanc er allerede ansatt i Ineos, er han ikke? Som CEO of Ineos Sport. Det innebærer at Arnold, eller en ny CEO i Man Utd om de tupper han, vil rapportere til Blanc om jeg forstår strukturen riktig. Ratcliffe har vært kritisk til rekrutteringen til Man Utd, og det er nærliggende å tro man vil ta grep mht dette.

Det blir trolig lettere for Ineos å tiltrekke seg typer som Blanc og Edwards med en klubb som Man Utd i gruppen. Det viktigste blir uansett at disse får bygget en god struktur.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

missChance skrev: lør mai 13, 2023 11:17 am
Lezah skrev: lør mai 13, 2023 10:39 am Ratcliffe-ryktene liker jeg jo. Spørsmålene jeg umiddelbart nå i formiddag sitter er

-Hva skjer med Glazers? Ryktene sier jo at de ikke skal tuppe helt ut. Satser på at det er første steg i å få dem helt ut i det minste.

-Hvem står å blokka mtp personell inn? Edward, Mitchell, Blanc er nevnt. Dette er spennende. Jeg å på vinduene til Nice i 22-23, vedkommende må ikke involveres!

-Hvem kommer Qatar til å gå for i stedet, og hvor lang tid tar det før de utfordrer City :D?

-Hvordan vil man håndtere gjelden?

Rash virker usikker i dag, å topp 4 ryker fort nå. Det vil nok bli en fin helg.
De skal fases ut, visst nok.
Som er et dårlig men det eneste alternativet til sjeiken&den skiten, så vi får ikke i pose&sekk!

Er noe bekymret ang både gjeld og nødvendige oppgraderinger / investeringer, og vi får se.
Ønsker bare en avklaring, satte rammer og arbeidsro for EtH og klubben!

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Lezah skrev: lør mai 13, 2023 10:39 am Ratcliffe-ryktene liker jeg jo. Spørsmålene jeg umiddelbart nå i formiddag sitter er

-Hva skjer med Glazers? Ryktene sier jo at de ikke skal tuppe helt ut. Satser på at det er første steg i å få dem helt ut i det minste.

-Hvem står å blokka mtp personell inn? Edward, Mitchell, Blanc er nevnt. Dette er spennende. Jeg å på vinduene til Nice i 22-23, vedkommende må ikke involveres!

-Hvem kommer Qatar til å gå for i stedet, og hvor lang tid tar det før de utfordrer City :D?

-Hvordan vil man håndtere gjelden?

Rash virker usikker i dag, å topp 4 ryker fort nå. Det vil nok bli en fin helg.
Det er vel ikke blitt uttalt hva man gjør med gjelden, men ryktene sier vel at ingen ny gjeld skal påføres klubben, men på INEOS. Altså klubben vil fortsatt ha nåværende gjeld.
Glazers kommer som en del av pakka tydeligvis.
Den uttalte ambisjonen var at Nice skulle utfordre PSG. Det har de ikke vært i nærheten av.
Tidsspørsmål før Qatar er inne i PL. Spurs/Liverpool?

Happy med at det ikke ble Qatar, men overhodet ikke happy med at det faktisk BLE Brexit-Jim. Regner med det blir status quo i all uoverskuelig fremtid.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Glycinello skrev: lør mai 13, 2023 12:36 pm
Lezah skrev: lør mai 13, 2023 10:39 am Ratcliffe-ryktene liker jeg jo. Spørsmålene jeg umiddelbart nå i formiddag sitter er

-Hva skjer med Glazers? Ryktene sier jo at de ikke skal tuppe helt ut. Satser på at det er første steg i å få dem helt ut i det minste.

-Hvem står å blokka mtp personell inn? Edward, Mitchell, Blanc er nevnt. Dette er spennende. Jeg å på vinduene til Nice i 22-23, vedkommende må ikke involveres!

-Hvem kommer Qatar til å gå for i stedet, og hvor lang tid tar det før de utfordrer City :D?

-Hvordan vil man håndtere gjelden?

Rash virker usikker i dag, å topp 4 ryker fort nå. Det vil nok bli en fin helg.
Det er vel ikke blitt uttalt hva man gjør med gjelden, men ryktene sier vel at ingen ny gjeld skal påføres klubben, men på INEOS. Altså klubben vil fortsatt ha nåværende gjeld.
Glazers kommer som en del av pakka tydeligvis.
Den uttalte ambisjonen var at Nice skulle utfordre PSG. Det har de ikke vært i nærheten av.
Tidsspørsmål før Qatar er inne i PL. Spurs/Liverpool?

Happy med at det ikke ble Qatar, men overhodet ikke happy med at det faktisk BLE Brexit-Jim. Regner med det blir status quo i all uoverskuelig fremtid.
Det er vel ingenting som har BLITT enda. Og ikke vet vi detaljene i budene heller.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»