Messi suspendert av PSG

Svar
lsklars

Messi suspendert av PSG

Legg inn av lsklars »

Hele to uker! For å ha vært i Saudi Arabia uten aksept fra PSG.

Barca, here we go!

Hva er deres tanker rundt dette

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Tja, gjør neppe eventuelle kontraktsforhandlinger lettere.

Men hva i all verden skulle han i Saudi Arabia? Burde jo holdt seg langt unna.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

newsflash skrev: tir mai 02, 2023 9:12 pm Tja, gjør neppe eventuelle kontraktsforhandlinger lettere.

Men hva i all verden skulle han i Saudi Arabia? Burde jo holdt seg langt unna.
Besøke Ronaldo, åpenbart.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Chromeback skrev: tir mai 02, 2023 9:14 pm Besøke Ronaldo, åpenbart.
Ronaldo ønsker seg visst bort fra Saudi Arabia, skal en tro på ryktene.

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... nited.html

Tilbake til Real Madrid som ambassadør.

Det hadde jo vært noe dersom Messi drar til bake til Barca.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Blir han straffet fordi han besøkte feil gulf-stat?

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

newsflash skrev: tir mai 02, 2023 9:12 pm Tja, gjør neppe eventuelle kontraktsforhandlinger lettere.

Men hva i all verden skulle han i Saudi Arabia? Burde jo holdt seg langt unna.
Signere kontrakt med Al Hilal, vel!

trønderen

Legg inn av trønderen »

Det er skuffende at Messi lar seg assosiere såpass med en slik røverstat, men det er ikke overraskende. Det er også skuffende at Messi bare stikker av på den måten. Jeg ser mange Twitter skriver at det må nesten Messi få lov til, fordi han er Messi. Det er selvfølgelig bare tull. Selv verden beste spiller gjennom tidene skal følge reglene klubben har satt. Derfor er det gledelig at PSG ikke lar Messi slippe unna straff.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Det går mot at Neymar er veldig misfornøyd med at kompisen blir straffet, og at man muligens får et drømmescenario i sommer hvor Mbappé, Neymar og Messi endelig spiller for tre forskjellige klubber.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Folk_flesk skrev: tir mai 02, 2023 9:22 pm Blir han straffet fordi han besøkte feil gulf-stat?
Hehe, tenker det er PSG ute og kjører igjen med at fyren må jo selvfølgelig få smake litt på det nå som det ikke ble noen ny kontrakt til sommeren.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

tomi skrev: tir mai 02, 2023 9:22 pm Signere kontrakt med Al Hilal, vel!
Ja faktisk...

"Mandag meldte spanske El Chiringuito at Messi vil godta et tilbud fra Al Hilal."

https://www.dagbladet.no/studio/sportss ... ost=133156

startelver

Legg inn av startelver »

For en jævla gjeng, Messi blir sikkert elsket av arabere verden over nå , men håper mange viser sin avsky.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Jeg velger å avvente til det evt. blir offisielt. Messi sin far har selv sagt at det ikke stemmer. De samme opplysningene har Romano. Han sier at Messi vil bestemme seg etter sesongslutt. Men hvis det skulle vise seg å stemme så blir jeg meget skuffet.

Jhinx

Legg inn av Jhinx »

tomi skrev: tir mai 02, 2023 9:22 pm
newsflash skrev: tir mai 02, 2023 9:12 pm Tja, gjør neppe eventuelle kontraktsforhandlinger lettere.

Men hva i all verden skulle han i Saudi Arabia? Burde jo holdt seg langt unna.
Signere kontrakt med Al Hilal, vel!
Ja det er det ryktene sier.
Og dersom det stemmer blir jeg ufattelig skuffet. Har vært Messi fan siden han startet på A laget for Barcelona. Men går han til saudi arabia kaster han bort hele arven sin. Jeg vil ikke se en kamp mer og si: messi er ikke relevant etter han solgte sjelen.
Håper og ber at det ikke skjer.
Mitt håp er hjem til Barca eller til Pep, City.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Jhinx skrev: tir mai 09, 2023 8:13 pm
tomi skrev: tir mai 02, 2023 9:22 pm
newsflash skrev: tir mai 02, 2023 9:12 pm Tja, gjør neppe eventuelle kontraktsforhandlinger lettere.

Men hva i all verden skulle han i Saudi Arabia? Burde jo holdt seg langt unna.
Signere kontrakt med Al Hilal, vel!
Ja det er det ryktene sier.
Og dersom det stemmer blir jeg ufattelig skuffet. Har vært Messi fan siden han startet på A laget for Barcelona. Men går han til saudi arabia kaster han bort hele arven sin. Jeg vil ikke se en kamp mer og si: messi er ikke relevant etter han solgte sjelen.
Håper og ber at det ikke skjer.
Mitt håp er hjem til Barca eller til Pep, City.
City er da nøyaktig det samme rælet.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Mange som må svelge noen kameler om Messi ender opp i Saudi.. Tidenes mest skinnhellige person, gjorde aldri noe suspekt han nei

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Megapixsel skrev: tir mai 09, 2023 10:45 pm Mange som må svelge noen kameler om Messi ender opp i Saudi.. Tidenes mest skinnhellige person, gjorde aldri noe suspekt han nei
Den skattesvindleren er vel notorisk kriminell og grisk.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

trønderen skrev: tir mai 02, 2023 10:20 pm Det er skuffende at Messi lar seg assosiere såpass med en slik røverstat, men det er ikke overraskende. Det er også skuffende at Messi bare stikker av på den måten. Jeg ser mange Twitter skriver at det må nesten Messi få lov til, fordi han er Messi. Det er selvfølgelig bare tull. Selv verden beste spiller gjennom tidene skal følge reglene klubben har satt. Derfor er det gledelig at PSG ikke lar Messi slippe unna straff.
Er der virkelig noen forskjell på at messi drar til SA for å spille fotball, enn at han valgte å gå for Qatar-eide PSG? Jeg vil si han skuffet allerede da.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Megapixsel skrev: tir mai 09, 2023 10:45 pm Mange som må svelge noen kameler om Messi ender opp i Saudi.. Tidenes mest skinnhellige person, gjorde aldri noe suspekt han nei
Den der har vel fått seg noen skudd for baugen med årene?
Skattesvindel-saken som ble rullet opp i Spania, deretter nesten 2 år i Qatar-eide PSG, ambassadør-rolle for Saudi Arabia hvor han i praksis jobber for VM til SA. En eventuell overgang dit vil jo egentlig bare toppe hele kransekaken.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Retnuh skrev: tir mai 09, 2023 10:55 pm
trønderen skrev: tir mai 02, 2023 10:20 pm Det er skuffende at Messi lar seg assosiere såpass med en slik røverstat, men det er ikke overraskende. Det er også skuffende at Messi bare stikker av på den måten. Jeg ser mange Twitter skriver at det må nesten Messi få lov til, fordi han er Messi. Det er selvfølgelig bare tull. Selv verden beste spiller gjennom tidene skal følge reglene klubben har satt. Derfor er det gledelig at PSG ikke lar Messi slippe unna straff.
Er der virkelig noen forskjell på at messi drar til SA for å spille fotball, enn at han valgte å gå for Qatar-eide PSG? Jeg vil si han skuffet allerede da.
PSG satset i det minste sportslig, kjøpte noen av de største stjernene i hele verden, og de spiller Champions League hvert år. Der var det i det minste MULIG å late som det var noen sportslige grunner til å signere.

I Saudi-Arabia er det rett og slett umulig.

startelver

Legg inn av startelver »

Saudi blir bare pensjonist-tilværelse, og han skal bli en slags ambassadør for 100 mill euro i året eller noe sånt.

Ronaldo hadde jo ingen problemer med dette, så ikke bli overrasket.

Velkommen til Saudi-Arabia.

peraleks

Legg inn av peraleks »

startelver skrev: ons mai 10, 2023 12:21 pm Saudi blir bare pensjonist-tilværelse, og han skal bli en slags ambassadør for 100 mill euro i året eller noe sånt.

Ronaldo hadde jo ingen problemer med dette, så ikke bli overrasket.

Velkommen til Saudi-Arabia.
Messi har vært ambassadør for SA i over et år allerede med en lønn på 30 millioner dollar året isolert for denne avtalen.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

startelver skrev: ons mai 10, 2023 12:21 pm Saudi blir bare pensjonist-tilværelse, og han skal bli en slags ambassadør for 100 mill euro i året eller noe sånt.

Ronaldo hadde jo ingen problemer med dette, så ikke bli overrasket.

Velkommen til Saudi-Arabia.
Det var vel noen av oss som håpte at Messi hadde litt høyere moral enn Ronaldo, men virkeligheten treffer oss alle.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

tomi skrev: ons mai 10, 2023 2:54 pm
startelver skrev: ons mai 10, 2023 12:21 pm Saudi blir bare pensjonist-tilværelse, og han skal bli en slags ambassadør for 100 mill euro i året eller noe sånt.

Ronaldo hadde jo ingen problemer med dette, så ikke bli overrasket.

Velkommen til Saudi-Arabia.
Det var vel noen av oss som håpte at Messi hadde litt høyere moral enn Ronaldo, men virkeligheten treffer oss alle.
Er ikke Messi en skattesvindler som stakk fra Barcelona med tårer i øynene fordi de ikke hadde råd til å betale fantasilønnen hans, istedenfor å bare lempe litt på lønnskravene?

Brukeravatar
BBQsaus
Innlegg: 304

Legg inn av BBQsaus »

På en side så kan jeg ikke fordra Saudi-Arabia, Qatar og alle disse sheik-landene. Samtidig er det fint at disse statene kan trekke til seg alt som er av harry og tacky turister som forsøpler fine kulturelle og historiske turistmål i Europa

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hadde en sjeik gitt meg en milliard i året for å smile og si at Saudi-Arabia er snille og flinke og tar vare på damer mens jeg lekte litt med en fotball så hadde jeg løpt til flyplassen.

Moral er lett å ha når man ikke taper noe på det. Derfor er det null sjans for at jeg drar dit på ferie eller sier noe positivt om dem slik situasjonen er nå.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Solvgutt1 skrev: ons mai 10, 2023 3:08 pm
tomi skrev: ons mai 10, 2023 2:54 pm
startelver skrev: ons mai 10, 2023 12:21 pm Saudi blir bare pensjonist-tilværelse, og han skal bli en slags ambassadør for 100 mill euro i året eller noe sånt.

Ronaldo hadde jo ingen problemer med dette, så ikke bli overrasket.

Velkommen til Saudi-Arabia.
Det var vel noen av oss som håpte at Messi hadde litt høyere moral enn Ronaldo, men virkeligheten treffer oss alle.
Er ikke Messi en skattesvindler som stakk fra Barcelona med tårer i øynene fordi de ikke hadde råd til å betale fantasilønnen hans, istedenfor å bare lempe litt på lønnskravene?
Nei, i henhold til spansk lov kan ikke en ny kontrakt være mindre enn 50 % av tidligere lønn.
På det tidspunktet Messi forlot Barcelona måtte han nærmest ha spilt uten lønn for at Barcelona skulle kunne ha beholdt han, det ble derfor fullstendig umulig å holde Messi i klubben.

Messi ble forresten enig med Barcelona om en 50 % lønnskutt, men dette var ei heller finansielt sett mulig for Barcelona.
Sist redigert av peraleks den ons mai 10, 2023 3:13 pm, redigert 1 gang totalt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

PapaSmurf skrev: ons mai 10, 2023 3:10 pm Hadde en sjeik gitt meg en milliard i året for å smile og si at Saudi-Arabia er snille og flinke og tar vare på damer mens jeg lekte litt med en fotball så hadde jeg løpt til flyplassen.

Moral er lett å ha når man ikke taper noe på det. Derfor er det null sjans for at jeg drar dit på ferie eller sier noe positivt om dem slik situasjonen er nå.
Russland også?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Jhinx skrev: tir mai 09, 2023 8:13 pm
tomi skrev: tir mai 02, 2023 9:22 pm
newsflash skrev: tir mai 02, 2023 9:12 pm Tja, gjør neppe eventuelle kontraktsforhandlinger lettere.

Men hva i all verden skulle han i Saudi Arabia? Burde jo holdt seg langt unna.
Signere kontrakt med Al Hilal, vel!
Ja det er det ryktene sier.
Og dersom det stemmer blir jeg ufattelig skuffet. Har vært Messi fan siden han startet på A laget for Barcelona. Men går han til saudi arabia kaster han bort hele arven sin. Jeg vil ikke se en kamp mer og si: messi er ikke relevant etter han solgte sjelen.
Håper og ber at det ikke skjer.
Mitt håp er hjem til Barca eller til Pep, City.
:lol: :lol: :lol:

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Solvgutt1 skrev: ons mai 10, 2023 3:12 pm
PapaSmurf skrev: ons mai 10, 2023 3:10 pm Hadde en sjeik gitt meg en milliard i året for å smile og si at Saudi-Arabia er snille og flinke og tar vare på damer mens jeg lekte litt med en fotball så hadde jeg løpt til flyplassen.

Moral er lett å ha når man ikke taper noe på det. Derfor er det null sjans for at jeg drar dit på ferie eller sier noe positivt om dem slik situasjonen er nå.
Russland også?
Nei, men før de gikk til krig så hadde jeg ikke hatt kvaler.

2 år med å være en politisk ukorrekt idiot så drar man derfra med 2000 millioner. Jeg hadde vært rik, ingen hadde fått det bedre eller verre, det eneste som hadde vært skadet var ryktet mitt, og et godt rykte er ikke verdt så mye.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

PapaSmurf skrev: ons mai 10, 2023 3:10 pm Hadde en sjeik gitt meg en milliard i året for å smile og si at Saudi-Arabia er snille og flinke og tar vare på damer mens jeg lekte litt med en fotball så hadde jeg løpt til flyplassen.

Moral er lett å ha når man ikke taper noe på det. Derfor er det null sjans for at jeg drar dit på ferie eller sier noe positivt om dem slik situasjonen er nå.
Jeg blir alltid like overrasket hver gang noen mener det er interessant hva de selv, eller de andre som diskuterer, ville gjort om det ved en feil dukket opp et slikt tilbud.

Om man ikke har en veldig avvikende personlighet så har penger en sterkt avtakende grensenytte. Noe som gjør at det å ha råd til å si nei til å gjøre ting man egentlig ikke vil er blant de hyggeligere virkningene av å ha mye penger. Når man som Messi allerede har 6 milliarder kroner så har man for alle praktiske formål råd til å si nei til hva som helst, da er det helt andre behov som slår inn om han skulle finne på å gjøre dette.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»