Viking FK

Svar
AllElite

Re: Viking FK

Legg inn av AllElite »

Madlaveien skrev: søn mai 07, 2023 7:09 pm Trenerne bommet på laguttaket i dag. Daggis burde startet, men det er vel lett å være etterpåklok.

Ellers synes jeg dette var slakt over hele linjen, synd det ikke ble scort mål i løpet av de første 15 minuttene. Da var Viking bra.

Holder ikke hjemme mot Godset dette her.
Første 20 er årsbeste, deretter var det dårlig lenge og Godset kom høyere opp. Men dette er en motstander vi absolutt burde slått. D'Agostino ut var en stor tabbe. Salvesen bidro med lite eller ingenting.

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

Vikingen skrev: søn mai 07, 2023 7:00 pm Mange svake i dag, men spesielt Salvesen, HNT og Stensness skuffet meg i dag.

Og så må noen andre enn Tripic få slå dødballer nå. Fatter ikke at han får fortsette.
Synes Stensness var ok, men Brekalo holdt ikke normal standard og de andre du nevnte var for dårlige sammen med Tripic.

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

I kveld var det to situasjoner som frustrerte enormt:
1. Nilsen-Tangen alene med keeper stopper opp og velger å drible i stedet for å skyte.
2. Salvesen alene fra skrått hold like utenfor 5-meter mens D’Agostino har løpt seg fri på bakre stolpe og pirke ballen i mål dersom Salvesen spiller til ham. Salvesen valgte å dryle balle. Av full kraft langt utenfor.

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

Dette sølte me vekk på ineffektivitet og litt uvant ruskete forsvarsspel. Unødvendig. Me er veldig gode på vårt beste, men det er altfor ujamt, og botnnivået er labert. Det er for mange som ikkje klarer å finna rett beslutning raskt nok. Men viktig å få det målet på slutten, ikkje minst mentalt.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

En ting slår meg. Vi er enormt lite smarte når vi slår innlegg. Det slås innlegg på måfå fra alle mulige ufarlige posisjoner. Det er omtrent umulig å gjøre noe med 9 av 10 innlegg som slås.

Vi er også alt for dårlige å få folk inn i boksen. Som regel en eller to det inne. Vi må få flere som tar det tunge løpet inn når innlegg slås.

Vi har mye å gå på offensivt.

Nevi

Legg inn av Nevi »

TAdams6 skrev: søn mai 07, 2023 9:42 pm En ting slår meg. Vi er enormt lite smarte når vi slår innlegg. Det slås innlegg på måfå fra alle mulige ufarlige posisjoner. Det er omtrent umulig å gjøre noe med 9 av 10 innlegg som slås.

Vi er også alt for dårlige å få folk inn i boksen. Som regel en eller to det inne. Vi må få flere som tar det tunge løpet inn når innlegg slås.

Vi har mye å gå på offensivt.
Sist mot HamKam var Viking ofte både fire, fem eller seks spillere i boks når laget angrep. Da så man resultatene.

tokk

Legg inn av tokk »

Salvesen skuffer meg, brenner for mange sjanser og muligheter. Nå må D'Agostino få starte mot Sandefjord og Odd

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

5 kamper inn og det er vel egentlig man kan begynne å felle en dom over sesongåpningen.

Rbk - her er vi best, men brenner noen store og slipper inn for billig mål. I etterpåklokskapens navn er også Viking det eneste laget rbk har klart å slå så langt.

Lillestrøm - dette er vel vår beste kamp totalt sett. Lugger offensivt, men gode når vi får nok rom. Ellers ganske god kontroll mot et annet topplag.

Tromsø - som ventet en tøff bortekamp. Vi er best spillemessig, men det blir for lite poeng på spillemessige overtak.

HamKam - to omganger som er svart hvitt. Viser også bredde i troppen her med gode innslag fra benk.

Godset - strålende første tjue før det faller ned på nivået fra kampen før.

Med 10p så hadde man vært på skjema. Selv om 8p ikke er veldig mye mindre, så er det litt for dårlig med det kampprogrammet vi har hatt. To nye greie kamper på rad nå før det virkelig drar seg til. Vi må nesten ha 6p her, ellers tipper jeg vi ligger midt på treet etter runde 12. det holder bare ikke med den stallen vi har.

Gunnarson gjør en god kamp idag, men viste mot rbk at nivået som forventet er litt for ustabilt.

Forsvaret stort sett bra, men det blir veldig fort litt shaky. For dårlig på å vinne 50/50 duellene som skaper farlige situasjoner. Mens vi strever og strever offensivt, kommer motstanderen tilsynelatende ganske lett til ekle situasjoner bak i forsvar. Vi så det senest mot godset idag. De spiller ikke spesielt bra, men gjennom kampen er det ganske mange farligheter som på en god dag for godset fører til mål. Mangler tryggheten og at man er enda mer resolutt gjennom hele kamper.

Dagens kamp viser også godt problemene på midten. Midtbanen skal være bærebjelken, men her er det et enormt spenn mellom bunn- og toppnivå. Viser i korte glimt en enorm innsats i gjenvinningen, før de nærmest kan forsvinne helt. Det er her vi har mest å gå på og spesielt så må bunnivået opp flere hakk.

Angrepet - her har vi mye bra kvalitet, men det er også mye slurv og ganske enkle feil. Salvesen har fått mye tillit som nier, men jeg synes personlig det er ekstremt frustrerende å se på ham til tider. Han har for all del gode involveringer og kjemper bra, men touchet er bare for dårlig. Det er ekstremt mange balltap og angrep som stopper opp pga en dårlig Salvesen-touch. Da hjelper det ikke at han også har brent enorme sjanser. Tripic har også vært frustrerende å se på. Det er liksom litt seigt og har ikke vært den samme trusselen innover i banen. Slår også ekstremt dårlige innlegg for tiden(som for øvrig er felles for hele laget). Svendsen dårlig idag, men godkjent desongåpning. D’Agostino har prestert best og har vel også minst minutter. Går på et veldig fint løp inn i boks også idag hvor han helt klart skulle fått en goal, men Salvesen brenner av og gir innkast til Godset istedet.

Det begredelige bunnivået er det største problemet, spesielt på midten er det ekstremt varierende prestasjoner. Kvaliteten på spillerne bak og på topp er bedre enn vi får vist, men alt henger jo sammen. Får vi hevet midtbanen så bør resten av laget også se bedre ut.

Et annet stort problem er innleggene. De slås nesten alltid veldig høyt og langt, egentlig over de få løpene vi har inn i boks. De er enkle å forsvare for både gk og forsvar, samtidig som det nesten er umulig å få til en god heading på disse lange innleggene. Selv med adresse og med en vinnende heading, så vil jo løpet ha stoppet opp og avslutningen vil komme med null kraft.

Hnt må ut. Er mye nærmere det etterlengtede sluttproduktet og skal jo ha minst 1 mål i dag. Men totalpakka er for dårlig. Med lite sluttprodukt offensivt, så må man i alle fall ha en solid defendiv pakke, men det har han ikke. Veldig lite tilstedeværelse på midten når vi er forsvarende lag.

D’Agostino må få mer spilletid. Jobber godt, går på veldig gode løp og skaper nesten alltid trøbbel for forsvarene han møter. Virker også å være betydelig mer presis og har mer ro med ball på siste tredjedel. Det skriker angrepet etter.

Det må fortsettes å jobbe med tempo på trening. For akkurat nå ser det bare ut som om laget tåler 20 min med intensitet om gangen. Tenningsnivået må opp i kampene, i 90 min.

Man må jo bare håpe Birkir er løsningen vi trenger. Om ikke på alle problemer, men for å heve midtbanen litt slik at resten av laget også kan blomstre. Jeg tror også vi faktisk er nødt til å se på alternativene med å benke Tripic. Det er han og Salvesen dom har vært svakest til nå.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Enig i mye, men ikke i at det er Salvesen og Tripic som har vært dårligst så langt i sesongen. Tripic er ikke i form enda, men han kommer. Det er jeg helt sikker på. Og han gjør gode valg med ballen, har sjelden balltap og gir alltid full innsats. Kanskje den eneste virkelige signalspilleren vi har høyt i banen. Jeg tror folk overvurderer Austbø og undervurderer Tripic dersom man tror at Austbø burde starte på Tripic sin bekostning. Austbø er kjekk å se på, men er i all hovedsak en offensiv spiller. Vi mister mye defensivt om Austbø skal starte.

Jeg har også lagt merke til Salvesen sin dårlige touch. Han har faktisk et elendig mottak som skaper situasjonen der HNT kommer alene med keeper. Jeg vet ikke om dette er en kjent problemstilling med Salvesen, men han må gjerne trene på mottak slik at han får bedre utgangspunkt når han først mottar ballen. Men han er garantert en ekkel spiller å forholde seg til. Det er D’Agostino også, og jeg synes han fortjener å starte i neste kamp. I går gjorde Salvesen dårlige valg og hadde dårlige avslutninger.

HNT er et mysterium. Til tider gnistrende, til tider helt usynlig. Store mangler defensivt, men enormt potensiale offensivt. Vi skal ikke så veldig langt tilbake i tid før HNT ikke kom til målsjanser i det hele tatt. Nå kommer han til mange. Den dagen han begynner å sette disse sjansene så vil han ta enorme steg. Burde hatt to mål i går. Spesielt situasjonen alene med keeper løser han dårlig. Å runde keeper når du nesten ikke har fart er aldri en god ide. Utrolig at han ikke skyter der.

Tenk hvordan dette laget kunne sett ut med Joe Bell.

Slår vi Sandefjord har vi hatt en god sesongstart, synes jeg. Da har vi levert slik vi må. Eliteserien er verdens mest uforutsigbare serie der alle lag kan slå alle (bortsett fra Bodø). Men vi er nødt til å bygge seiersrekker om vi skal ha håp om medalje.

Synes vi har vært spillemessig best i alle kampene så langt. Vi har blåst noen enormt målsjanser så langt i sesongen. Den dagen disse sitter så lukter det fugl.

Alkjeks

Legg inn av Alkjeks »

KimBlund skrev: man mai 08, 2023 12:44 amDet begredelige bunnivået er det største problemet, spesielt på midten er det ekstremt varierende prestasjoner. Kvaliteten på spillerne bak og på topp er bedre enn vi får vist, men alt henger jo sammen. Får vi hevet midtbanen så bør resten av laget også se bedre ut.
Det mangler noe på midtbanen, uten at jeg helt kan se hva. Kanskje rutinen?

Vi har en litt spesiell aldersammensetning på midtbanen der alternativene er enten over 30 år (De Lanlay (30), Løkberg (31), Bjarnason (34)) eller 22 år og yngre (Solbakken (22), Nilsen Tangen (22), Yazbek (21)). Ingenting i mellom. Trenerne har valgt å satse på ungdommen, som jeg kan hylle, men det er kanskje Løkbergs rutine og lederegenskaper som trengs for å begrense bunnivået? Håper på enten Løkberg eller Bjarnason fra start mot Sandefjord.

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Mente vel helst at Salvesen og Tripic har vært dårligst på topp. D’Agostino og Svendsen har begge levert godkjent så langt. Tenker ikke nødvendigvis Austbø inn for Tripic, men da Salvesen, Svendsen og D’Agostino. Jeg tviler heller ikke på at Tripic kommer, men alle disse gutta er pdd i bedre form. Og det er viktig i det høye intensive presset man ønsker å ha.

AllElite

Legg inn av AllElite »

KimBlund skrev: man mai 08, 2023 10:33 am Mente vel helst at Salvesen og Tripic har vært dårligst på topp. D’Agostino og Svendsen har begge levert godkjent så langt. Tenker ikke nødvendigvis Austbø inn for Tripic, men da Salvesen, Svendsen og D’Agostino. Jeg tviler heller ikke på at Tripic kommer, men alle disse gutta er pdd i bedre form. Og det er viktig i det høye intensive presset man ønsker å ha.
Synes Svendsen har vært dårligere enn Tripic for å være ærlig. Joda, han har noen målpoeng. Men spillemessig synes jeg ikke Svendsen gjør så mye.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Egersund må på keeperjakt etter at deres keeper fikk seg ett stygt benbrudd nå i helga

Ree Rugland skal blant andre være en av kandidatene. Håper det evt kan bli en bra match.

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

Ja ja, det er iallfall ikkje berre me som søler vekk poeng heime mot lag ein helst skal slå.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nevi skrev: man mai 08, 2023 5:00 pm Egersund må på keeperjakt etter at deres keeper fikk seg ett stygt benbrudd nå i helga

Ree Rugland skal blant andre være en av kandidatene. Håper det evt kan bli en bra match.
Hadde vært greit med utlån dit ja

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jeg synes spissene våre må få mer fred og ro.
D'Agostino fikk masse pepper for ikke å levere i treningskampene. Han viste meget lovende takter synes jeg. Han har vel vist at det stemmer
Salvesen får pepper for ikke å levere og spille dårlig. Men han er ingen Messi type. Han må få baller å jobbe med i og rundt 16-meteren. Meget godt skudd. Fin fysikk. Han har aldri vært en spiss som scorer mye mål. Hvor noen har fått de forhåpningene fra vet jeg ikke. Men han er en som jobber godt for laget uten ball

La de bli varme i trøya. La de bli kjent med spillestil, lagkamerater, få innarbeidet kjemi med de andre.

Pluss, vi må få et angrepsspill som gjør at spissene våre kommer til sin rett. Vi har dårlig samhandling offensivt. Vi tar ikke overlappene og gjør det som skal til for å slå innlegg fra gode posisjoner. Vi slår inn et innlegg på måfå når vi nærmer oss hjørnet av 16-meteren. Når har du sett noen score på slike innlegg? Det er ikke ofte. Da må det i tilfelle fylles opp inne i boksen. For en spiss å score på et innlegg som gjør at man må snu ryggen til målet for å ta imot, ikke enkelt. Vi er lite smarte i det offensive.

Vi har 2 gode spisser som jobber for laget. De har ulike styrker og vi kan bytte og endre kampbilde med spissene våre. Men de må få tid. Begge kommer til å score mål etterhvert. Ingen blir toppscorer i Eliteserien, det tror jeg ikke. Men begge vil score 10-15 mål.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jeg har ennå ikke endret mening om midtbanen. Birkir må inn. HNT gjør mye fikst og mye ufikst. Totalsummen blir som regel sånn ca i 0. Like mye positivt som negativt. Mange blir blendet av fikse dragninger og en uvanlig teknikk. Men det er ennå lite sluttprodukt i det han foretar seg. Det skjer for lite offensivt med han. Han var nære på sist. Men vi bør gjøre noen endringer på midten. Ikke fast, men HNT kan godt få hvile en kamp og så komme sulten inn. Yazbek kan også få lov å hvile en kamp av og til. Birkir bør spille mye mer med sin rutine og egenskap i å komme i scoringsposisjon. Rullere mer på de 3 indreløperne. For jeg tror vår beste indreløper er Birkir pr dags dato

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jeg har også inntrykk av at HNT kan ta seg en pause - så er spørsmålet om når den siste biten av utviklingen kommer. Det er noe uforløst i sluttproduktet som må materialisere seg snart.

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

Apropos sluttprodukt; vi har faktisk mistet våre tre mest sluttprodukterte spillere fra fjoråret i bror til Valon, Kabran og Traoré. De to sistnevnte fikk jo mye tyn for å ikke være gode nok, men det var de som viste mest sluttprodukt om vi ser på statistikkene (mål, assister og *indirekte assister). Traoré hadde faktisk ett målpoeng pr. 52 spilte minutter (4 mål, 3 assister, 2 indirekte assister). Milevis mer effektiv enn f. eks Berisha, som hadde ett målpoeng pr. 83 spilte minutter (8 mål, 4 assister, 1 indirekte assist).

Salvesen hadde i fjor 7 mål og 3 assister for Godset og Glimt. Ett målpoeng pr. 150 spilte minutter.

I Tangens "gjennombruddssesong" (2021), så hadde han 5 mål, 2 assister og 1 indirekte assist. Ett målpoeng pr. 250 spilte minutter. Ikke voldsomt med målpoeng, men en sesong jeg synes han stort sett var meget bra.

*indirekte assister er at spilleren skaffer straffespark/frispark som det blir scoret på, er nest sist på selvmål, nest sist på returer o.l.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

EIK låner Sander Lønning fra Sandnes Ulf. 20-åring som har stått litt for de lyseblå på bekostning av Aslak Falch. Dermed ble det ikke Rugland Ree til EIK denne gang

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Bilvrag skrev: tir mai 09, 2023 1:00 pm Apropos sluttprodukt; vi har faktisk mistet våre tre mest sluttprodukterte spillere fra fjoråret i bror til Valon, Kabran og Traoré. De to sistnevnte fikk jo mye tyn for å ikke være gode nok, men det var de som viste mest sluttprodukt om vi ser på statistikkene (mål, assister og *indirekte assister). Traoré hadde faktisk ett målpoeng pr. 52 spilte minutter (4 mål, 3 assister, 2 indirekte assister). Milevis mer effektiv enn f. eks Berisha, som hadde ett målpoeng pr. 83 spilte minutter (8 mål, 4 assister, 1 indirekte assist).

Salvesen hadde i fjor 7 mål og 3 assister for Godset og Glimt. Ett målpoeng pr. 150 spilte minutter.

I Tangens "gjennombruddssesong" (2021), så hadde han 5 mål, 2 assister og 1 indirekte assist. Ett målpoeng pr. 250 spilte minutter. Ikke voldsomt med målpoeng, men en sesong jeg synes han stort sett var meget bra.

*indirekte assister er at spilleren skaffer straffespark/frispark som det blir scoret på, er nest sist på selvmål, nest sist på returer o.l.
Nå er fotball et lagspill. Manchester United fikk inn Ronaldo. Han scoret godt med mål og mye mer enn spissene de hadde hatt de siste årene. Allikevel scoret Manchester United nesten 20 mål mindre etter at Ronaldo kom og scoret mye mål.

Tar vi bort ei stjerne så kan alle de andre blomstre. For det er et godt kollektiv som gir mye mål. De 3 du nevnte var best. Men ingenting fungerte og ingen er vel heller savnet.

Men jeg skulle veldig gjerne hatt hockey regler i fotballen. Poeng for mål, assist nr 1 og assist nr 2, altså tredje sist. Det hadde fremmet lagspillet enda mer og noen hadde kanskje sluttet å være like ego.

HNT er ivrig og mye involvert. Det er en veldig god egenskap. Til slutt vil det som regel løsne også framover. Den dagen han får mer ro offensivt og begynner å score mål og lage assist, den dagen reiser han til utlandet.

Vi fikk beskjed om at de tener på høyt og aggressivt press, gjenvinning. Det vil ta tid før det sitter. De må bare kjøre på videre, så vil det løsne offensivt. Selvtillit kommer også når ting fungerer og man får «billige og enkle mål». Da begynner vallen å rulle riktig vei

Nevi

Legg inn av Nevi »

Kanskje blir det Austbø fra start i en eller begge de to neste kampene.
I hvertfall er ordet "kjenning" tilbake. Tripic stod over dagens trening.

Salvesen og Bjørshol trente deler av økta. Begge to trenger intensitetstyring. Kan forstå Bjørshol, med tanke på den vinteren han hadde. Men Salvesen trenger visstnok litt ekstra rehabilitering etter kamper.
Tyder vel kanskje på at Salvesen og D'Agostino starter hver sin av de neste to kampene.

Kvia-Egeskog er tilbake i full trening. Her vurderes det ett utlån. Kan vel kanskje være en smart løsning.

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

Ole Martin Roseth, LSKs beste i kampen på Viking stadion, er fortsatt langtidsskadet på ubestemt tid etter det brutale overfallet fra kødden Salvesen som kom i full fart bakfra og plantet albuen knallhardt i nakken hans.

Legene antar at Salvesen antakelig påførte Roseth et brudd i en nakkehvirvel, og det er usikkert om han i det hele tatt kommer til å spille fotball igjen denne sesongen. Så langt har han verken kunnet trene eller langt mindre spille kamper, og har vært to ganger innlagt på sykehus til undersøkelser. Hittil.

At Salvesen burde fått klink rødt og minst tre kampers karantene for det brutale overfallet er hevet over enhver tvil. De av dere med Viking-colaglassbriller som mente/mener at overfallet var en dagligdags ting på en fotballbane bør ta dere ei bolle og få huet ut av ræva.

Springer

Legg inn av Springer »

abelao skrev: ons mai 10, 2023 10:29 pm Ole Martin Roseth, LSKs beste i kampen på Viking stadion, er fortsatt langtidsskadet på ubestemt tid etter det brutale overfallet fra kødden Salvesen som kom i full fart bakfra og plantet albuen knallhardt i nakken hans.
Legene antar at Salvesen antakelig påførte Roseth et brudd i en nakkehvirvel, og det er usikkert om han i det hele tatt kommer til å spille fotball igjen denne sesongen. Så langt har han verken kunnet trene eller langt mindre spille kamper, og har vært to ganger innlagt på sykehus til undersøkelser. Hittil.
At Salvesen burde fått klink rødt og minst tre kampers karantene for det brutale overfallet er hevet over enhver tvil. De av dere med Viking-colaglassbriller som mente/mener at overfallet var en dagligdags ting på en fotballbane bør ta dere ei bolle og få huet ut av ræva.
Et slikt "overfall" er nok ganske dagligdags i den moderne fotballen, men det uheldige utfallet noe helt annet. Har stor medfølelse for LSK spilleren.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Urbancic har operert idag. Ute i 8-10 uker. Kjipt for han. Heldigvis har Pattynama svart på tiltale.


CliffC

Legg inn av CliffC »

Bilvrag skrev: tir mai 09, 2023 1:00 pm Apropos sluttprodukt; vi har faktisk mistet våre tre mest sluttprodukterte spillere fra fjoråret i bror til Valon, Kabran og Traoré.
Sier ikke at det var feil å kvitte seg med noen av dem, men Kabran var en som hadde evnen til å snu et kampbilde med et enkelt touch. Hvis man lurte på hvor et mål egentlig skulle komme fra i en kamp hvor det meste gikk i stå, så var Kabran en opplagt kandidat.

Traore så jeg absolutt ingenting fra som tydet på at han hadde noe som helst i 2021. I 2022 derimot fikk jeg mer tro på ham. Det er vel da Viking pleier å jobbe fram et salg.....

Broren til Valon skal få leve sitt eget liv.

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

Nevi skrev: ons mai 10, 2023 10:23 pm Kanskje blir det Austbø fra start i en eller begge de to neste kampene.
I hvertfall er ordet "kjenning" tilbake. Tripic stod over dagens trening.

Salvesen og Bjørshol trente deler av økta. Begge to trenger intensitetstyring. Kan forstå Bjørshol, med tanke på den vinteren han hadde. Men Salvesen trenger visstnok litt ekstra rehabilitering etter kamper.
Tyder vel kanskje på at Salvesen og D'Agostino starter hver sin av de neste to kampene.

Kvia-Egeskog er tilbake i full trening. Her vurderes det ett utlån. Kan vel kanskje være en smart løsning.
Utlån av Kvia-Egeskog til Sulf kunne kanskje ha vært noe. De sliter i bunnen og jeg tror han kan utgjøre en forskjell der.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

abelao skrev: ons mai 10, 2023 10:29 pm Ole Martin Roseth, LSKs beste i kampen på Viking stadion, er fortsatt langtidsskadet på ubestemt tid etter det brutale overfallet fra kødden Salvesen som kom i full fart bakfra og plantet albuen knallhardt i nakken hans.

Legene antar at Salvesen antakelig påførte Roseth et brudd i en nakkehvirvel, og det er usikkert om han i det hele tatt kommer til å spille fotball igjen denne sesongen. Så langt har han verken kunnet trene eller langt mindre spille kamper, og har vært to ganger innlagt på sykehus til undersøkelser. Hittil.

At Salvesen burde fått klink rødt og minst tre kampers karantene for det brutale overfallet er hevet over enhver tvil. De av dere med Viking-colaglassbriller som mente/mener at overfallet var en dagligdags ting på en fotballbane bør ta dere ei bolle og få huet ut av ræva.
Ønsker ham god bedring, men fy faen for en klovn du er :lol:

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Vil bare påpeke at han heter Martin Ove, ikke Ole Martin.

På Sunnmøre har de en tendens til å sette det lengste navnet først.

Mye enklere i Molde. Der begynner alle dobbeltnavn på Kjell.

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

PapaSmurf skrev: tor mai 11, 2023 12:13 am Vil bare påpeke at han heter Martin Ove, ikke Ole Martin.

På Sunnmøre har de en tendens til å sette det lengste navnet først.

Mye enklere i Molde. Der begynner alle dobbeltnavn på Kjell.
Han der Kjell Jone Vret, er det moldensar han er?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»