Forræder med Mads Hansen

Svar
PapaSmurf

Re: Forræder med Mads Hansen

Legg inn av PapaSmurf »

Hkeem hadde noen absurde forklaringer. Fet at han meldte seg til dyst med en eneste gang var et bevis på at han ikke var forræder?

Den lo jeg av. Den logikken ser jeg ikke.

Hadde jeg vært forræder hadde jeg valgt en «ufarlig» som medlem i gruppa. Bae er jo dømt til å leve med rampelyset på seg konstant.

Federin

Legg inn av Federin »

PapaSmurf skrev: søn apr 30, 2023 1:31 pm Hkeem hadde noen absurde forklaringer. Fet at han meldte seg til dyst med en eneste gang var et bevis på at han ikke var forræder?

Den lo jeg av. Den logikken ser jeg ikke.

Hadde jeg vært forræder hadde jeg valgt en «ufarlig» som medlem i gruppa. Bae er jo dømt til å leve med rampelyset på seg konstant.
Han kan umulig ha sett første sesong. Å peke skråsikkert på andre har vært oppskriften på hvordan å bli stemt ut ganske fort.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Hkeem reagerer jo med sjokk da han ser hvem den tredje er,så kan det da være Sero? Eller er det bare dette tv2 vil ha oss til å tro
https://www.tv2.no/forraeder/

kibby

Legg inn av kibby »

Federin skrev: søn apr 30, 2023 12:31 pm
JODDEMM skrev: fre apr 14, 2023 12:48 am
netrebske skrev: fre apr 14, 2023 12:01 am

Lørdag?? Foræder gikk jo på fredager i sesong 1 og slippes nå på fredag. Jaja, da slipper jeg å kaste bort tiden på dette da..
Men nå for tiden går jo The Voice på fredager: et program som aldri synes å ta slutt- så tenkte kanskje at lørdagskveldene ble ledige nå når Kompani Lauritzen etterhvert tar slutt og man kommer over i mai/juni: en tid der alle underholdningssatsinger slutter for sommeren.

Men Nei: der er visst ikke plass i sendeskjemaet (!)

Får se hva man eventuelt får plundret seg til angående TV2 play- men misliker sterkt en utvikling der slike typer suksessfull helgeunderholdning legges eksklusivt over på nett-tv under dekke av "ikke plass i sendeplanen"!...
...eller kanskje blir der plass til slutt når både kompanier, hemmelige duettpartnere og voicer tar sommerferie? Kanskje får vi da reprise av Forræder-episodene som gikk på nett for en måned siden, uten altfor mye spenning da vi vet hvem som er lojale, hvem som er forrædere, og hvem som har røket ut?
Jeg mistenker at tv2 prøver å få flest mulig over på tv2 play og bort fra linære tv-kanaler. Ikke bare for å posisjonere seg mot at seerne trekkes mer mot streamingtjenester, men også for å gjøre seg mindre avhengig av tv-distributører. Mitt inntrykk er at hver gang de skal forhandle med tv-distributører ender det med krevende forhandlinger. Hvis tv2 ender med å bli en ren streaming-kanal så vil tv2 kunne sitte igjen med hele fortjenesten selv. Dette er kun spekulasjon fra min side, men ut fra et rent forretningsperspektiv så gir en slik strategi mening. Forræder var en stor suksess i fjor, og det er nok ikke tilfeldig at den nå kan sees kun på tv2 play.
Så jo hvor bra det gikk da de i sin tid flyttet Hotel Cæsar fra lineær-TV til Sumo... Serien ble lagt ned like etter...

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Det verste jeg vet med TV2 er måten de avsluttet alle slik program på. Se det dramatiske som skjedde med Ole etter innspilling. På TV2.no nå.

Det er VM i clickbait. Det er et par ganger jeg har gått på limpinnen, men det er bare tull. I verste fall mistet han bussen hjem og måtte vente på neste.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Fått sett Forræder jeg også nå. Artig vri med at den siste er hemmelig inntil videre. Man kan nok på sikt telle seg frem til hvem det er ved at vedkommende ikkje intervjues - så må vel komme frem på et tidspunkt før "alle" skjønner det.

mito

Legg inn av mito »

eppaen skrev: fre mai 05, 2023 8:48 am Fått sett Forræder jeg også nå. Artig vri med at den siste er hemmelig inntil videre. Man kan nok på sikt telle seg frem til hvem det er ved at vedkommende ikkje intervjues - så må vel komme frem på et tidspunkt før "alle" skjønner det.
► Show Spoiler

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Sero sitt argument for at Aslak ikke er forræder er oppe å nikker ang dummeste tv-øyeblikk på lenge.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Real-_- skrev: fre mai 05, 2023 9:02 pm Sero sitt argument for at Aslak ikke er forræder er oppe å nikker ang dummeste tv-øyeblikk på lenge.
Gikk glipp av dette. Hva var det?

Håper Sero ryker snarest. Broren min lækker energi til at man har tålmodighet til å høre på han.

Anne Marie mildt sagt ekstremt svak som forræder. Det å svare unnvikende når du allerede har øyne rettet mot deg er oppskriften på katastrofe.

Samtidig er det jo ikke nødvendigvis noen fordel (eller ulempe for den grunn) å sende ut en forræder nå. Klarer de å friste noen, om det er det de gjør, er det fortsatt status quo. Spesielt når Torstein og Victor stemte på Anne-Marie.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Centrist skrev: fre mai 05, 2023 10:28 pm
Real-_- skrev: fre mai 05, 2023 9:02 pm Sero sitt argument for at Aslak ikke er forræder er oppe å nikker ang dummeste tv-øyeblikk på lenge.
Gikk glipp av dette. Hva var det?

Håper Sero ryker snarest. Broren min lækker energi til at man har tålmodighet til å høre på han.

Anne Marie mildt sagt ekstremt svak som forræder. Det å svare unnvikende når du allerede har øyne rettet mot deg er oppskriften på katastrofe.

Samtidig er det jo ikke nødvendigvis noen fordel (eller ulempe for den grunn) å sende ut en forræder nå. Klarer de å friste noen, om det er det de gjør, er det fortsatt status quo. Spesielt når Torstein og Victor stemte på Anne-Marie.
Var vel Matias som argumenterte FOR at Aslak var forræder med det grunnlag at han spredde rykter om mange og trakk seg tilbake i diskusjonen, hvorpå Saro kontrer med at "men han er ikke så presis, han bommet jo med Hkeem".
Dårlig gjengitt, men noe i den duren.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Centrist skrev: fre mai 05, 2023 10:28 pm
Real-_- skrev: fre mai 05, 2023 9:02 pm Sero sitt argument for at Aslak ikke er forræder er oppe å nikker ang dummeste tv-øyeblikk på lenge.
Gikk glipp av dette. Hva var det?

Håper Sero ryker snarest. Broren min lækker energi til at man har tålmodighet til å høre på han.

Anne Marie mildt sagt ekstremt svak som forræder. Det å svare unnvikende når du allerede har øyne rettet mot deg er oppskriften på katastrofe.

Samtidig er det jo ikke nødvendigvis noen fordel (eller ulempe for den grunn) å sende ut en forræder nå. Klarer de å friste noen, om det er det de gjør, er det fortsatt status quo. Spesielt når Torstein og Victor stemte på Anne-Marie.
For forræder kan dette være ein bra ting. Man fekk ut den klart svakaste og kan friste inn ein ny sterk deltaker på laget. I tillegg kan dette gi Torstein og Victor arbeidsro siden dei begge stemte på Anne Marie

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Min 98% sikre Torstein-teori var selvsagt helt rett. God kveld for Forræderne, fikk kvittet seg med Anne Marie, som ikke skjønte spillet, og samtidig bygget et slags alibi ved å stemme på henne.

Får de vervet Aslak nå, har de et lite dream team på forræder-siden. Samtidig som de svekker de lojale kraftig. (Men spørs om de ikke tabber seg ut og prøver å sende ham hjem.)

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jeg tipper de verver Aslak og har en enorm fordel fremover. Snakk om å få momentum

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Verver de Aslak er de dumme. Man må unngå å verve de som er mistenkelige gjennom sin åpenbare intelligens.

Man må verve de som ikke vekker mistanke og som ligger under radaren.

Torstein og Aslak vil bli sendt ut snart. Forræder eller ei.

H.E. Pennypacker

Legg inn av H.E. Pennypacker »

PapaSmurf skrev: søn mai 07, 2023 8:53 pm Verver de Aslak er de dumme. Man må unngå å verve de som er mistenkelige gjennom sin åpenbare intelligens.

Man må verve de som ikke vekker mistanke og som ligger under radaren.

Torstein og Aslak vil bli sendt ut snart. Forræder eller ei.
Kanskje de vil ha inn en som tar bort noe av søkelyset fra Torstein, og som de bestemmer seg for kaste under bussen slik som med Anne Marie.

Men forræderne vet ikke at Aslak har skjoldet, og Aslak kan nok overbevise mange om at han ble forsøkt drept, selv om han blir forræder. Derfor ligger kanskje Torstein tynt an, mens Victor tror jeg kan vinne hele konkurransen.

H.E. Pennypacker

Legg inn av H.E. Pennypacker »

De nye episodene overgikk alle forventninger. Utrolig morsomt med diskusjonen mellom Aslak og Torstein. :lol:

Torstein virket ikke så begeistret for Aslaks offerspill-taktikk, men kan vise seg å være lurt.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Knallepisode. Aslak og Torstein tar spillet til et nytt nivå.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Heidi må også nevnes. Spiller knallgodt, og gjennomskuet til og med opplegget til Torstein og Aslak. Sjakkspillere og Forræder er en god match.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Heidi er smart, men tipper de lojale kommer til å fortsette være på sporet, men ende opp med å stemme ut en lojal.. Neste blir Tarjei. Skulle nesten tro det var rigget.. Alle vet Torstein er forræder, men klarer å stemme ut en lojal. På den andre siden kan man si det er like greit, for hadde de stemt ut Torstein ville de stemt ut Matias neste gang.. I et lite sekund håpte jeg Heidi skulle reise seg å si til Aslak og Torstein at hun visste hva de drev på med.. Hadde vært strålende tv, men hun ønsker vel å være der lengst mulig.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Knallbra episoder og knakandes god underholdning i dag. Torstein og Aslak spiller risky, men bra. Torstein vet nok at han lever på lånt tid der inne og en av de nevnte vel at de begge ikke kommer til å stå i finalen uansett. Victor trenger ikke gjøre så mye og spiller bra han også. Er jo perfekt for Victor å ha med Torstein og Aslak som forrædere.

Heidi er en god spiller også. Hun vet at Torstein er en forræder og gjennomskuer spillet til Torstein og Aslak. Tipper de dreper Jenny neste uke. Så burde de la Evelina påvirke Serho til å rette søkelyset mot Tarjei.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Blir interessant å se hvem som ryker i løpet av denne natten. Tror jeg personlig ville gått for Serhat da han har ekstremt mye makt rundt de lojale, og er generelt sett på riktig vei med å finne forrædere (sammen med Tarjei og Heidi).

Ellers tror jeg Victor kommer til å nå langt med mindre han kommer med en ordentlig blunder. Spiller perfekt i bakgrunnen når man har de mer vokale og "åpenbare" forræderne Torstein og Aslak i front.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Syns ikke Torstein har spilt så bra. Veldig lett å se hvor stressa han blir. Aslak, Viktor og Heidi er de som imponerer her.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Det var genialt spilt av Aslak. Men om det lønner seg på sikt? Usikker.

Jeg digger Torstein som forræder. Den skadefryden og det gliset når noen skal drepes er priceless. Sesongens øyeblikk for meg så langt er når han tok av seg hetta første gangen. Var som keiseren i Star Wars.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Koskinen skrev: lør mai 13, 2023 12:52 am Syns ikke Torstein har spilt så bra. Veldig lett å se hvor stressa han blir. Aslak, Viktor og Heidi er de som imponerer her.
Som i fjor er det noen som skal ta styringen og ser på seg selv som hovedpersoner i spillet. Det er foreløpig ikke like ekstremt og manisk som med Cengiz Al i fjor, men jeg syns Serhat og Tarjei nærmest presser de andre med seg i sitt spor med et voldsomt trøkk. Og det hjelper forræderne. Hadde de fokusert litt mer på å observere enn å konspirere hadde det gått bedre

storpeder

Legg inn av storpeder »

Sulfat skrev: fre mai 12, 2023 9:19 pm Knallepisode. Aslak og Torstein tar spillet til et nytt nivå.
Bra at enkelte endelig har skjønt at dette er et individuelt spill, de tre forræderne og Heidi. Irriterende meg i fjor over at ikke Jørn og Jonas gikk ut mot hverandre da de begge ble utsatt, forræderne var egentlig dårlige taktisk i fjor, stemte aldri ut en annen forræder. Bare Cathrines ærlige vesen og «hun kan jo umulig være forræder», selv om hun hadde like stor sjanse for å bli trukket ut som alle andre, som reddet henne. Men hun var god til å holde maska, da.

Spent på neste uke, når Aslak skal forklare hvorfor forræderne ikke drepte ham kommende natt, siden de angivelig var så gira på å få ham ut at de tok sjansen på ham da han hadde vært i skjoldrommet.
Sist redigert av storpeder den lør mai 13, 2023 8:21 am, redigert 1 gang totalt.

storpeder

Legg inn av storpeder »

PapaSmurf skrev: lør mai 13, 2023 1:06 am Det var genialt spilt av Aslak. Men om det lønner seg på sikt? Usikker.
Verken Torstein eller Aslak har gjort det lett for seg selv på sikt, samtidig vanskelig å se hva de kunne gjort annerledes da Aslak først ble fristet. Aslak kunne selvsagt vært stille og ikke sagt noe fra første stund, men hvor gøy hadde det vært.

H.E. Pennypacker

Legg inn av H.E. Pennypacker »

Det hadde vært morsomt hvis Torstein og Aslak bestemte seg for å ofre Victor, og kaste alle nye forrædere under bussen frem til finalen. De ville da ha truffet på hver eneste forræder, og ikke stemt på noen lojale.

Neste episode blir vel en kamp mellom de som var ivrige på å stemme ut Matias, og forræderne kan forsøke å holde en lav profil.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

PapaSmurf skrev: lør mai 13, 2023 1:06 am Det var genialt spilt av Aslak. Men om det lønner seg på sikt? Usikker.
Det var smart i denne episoden, men det spørs om det holder på sikt. Artig vri på spillet i alle fall.

Imponert over spillet til Heidi. Hun vet at Thorstein er forræder, men holder han inne i spillet.

storpeder

Legg inn av storpeder »

H.E. Pennypacker skrev: lør mai 13, 2023 9:02 am Det hadde vært morsomt hvis Torstein og Aslak bestemte seg for å ofre Victor
Hvordan skulle de ha gjort det?

storpeder

Legg inn av storpeder »

H.E. Pennypacker skrev: lør mai 13, 2023 9:02 am
Neste episode blir vel en kamp mellom de som var ivrige på å stemme ut Matias, og forræderne kan forsøke å holde en lav profil.
Du tror at folk nå kommer til å tro at Aslak og Torstein begge er lojale? Det tviler jeg på.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»