Arsenal v Brighton

Svar
Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Re: Arsenal v Brighton

Legg inn av tomi »


Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Håpet Arsenal skulle ro det i land, men nå begynner det å ligne på den gode gamle stemningen som har vært blant gunners-fansen i alle år.

Har vært alt for euforisk. Arsenal-tv har vel gått konkurs under den gode perioden?

taknina

Legg inn av taknina »

Ale skrev: man mai 15, 2023 12:40 am
LittleSteven skrev: søn mai 14, 2023 8:50 pm
Deila skrev: søn mai 14, 2023 7:46 pm

Hvem er disse som har sterke sympatier med City? Vi alle håpet at dere skulle ta det.
Jeg har holdt med City i år i gullstriden, men jeg har ikke vært så høylydt rundt det. Misliker Arsenal nesten like mye som jeg misliker Liverpool, så en no-brainer for meg å håpe at Arsenal ikke tar ligagullet i år.
Fasit. Rivaleriet mellom United og Arsenal mellom typ 1996 til 2004 sitter fortsatt dypt. Veldig bra at Arsenal ikke vant PL.

Gullene til City blir møtt med et skuldertrekk uansett.
Når en sitter i si ega lille boble og tror at Norge og gamlepoteter supportere her i steinrøysa er fasit på hva som rører seg i verdenssamfunnet så er det vel lett å trekke frem en sånn påstand ja i all sin uvitenhet.

Og innbiller seg at fri diskusjon og lignende fora har noe relevans what so ever opp mot den store verden så lever en vel godt i sin fornektelse.

Og det er jo de som har det best som kan dette.

Forøvrig en glimrende sesong av Artetas Arsenal og for meg er Ødegård og de Bruyne de to på topplass på pallen denne sesongen om en da skal kåre enkeltspillere i lagidrett.

Men jeg skjønner at det er vanskelig å komme bort fra Haaland med alle hans mål.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

HenryLegend skrev: søn mai 14, 2023 8:21 pm
Jokkemedkniven skrev: søn mai 14, 2023 7:33 pm
HenryLegend skrev: søn mai 14, 2023 7:28 pm

En som tar alle turneringer seriøst, en vinner.
Vi har hatt en stødig progresjon med Arteta og har havnet over 80 poeng for første gang på 15 år. Om jeg ikke husker helt feil så var vel det kravet ditt tidligere i sesongen.
Ja, 80 poeng klarte vi. Veldig rar sesong der vi flyter på en positiv bølge, men med en gang vi føler litt press så knekker vi sammen som et pepperkakehus. Dette var en fortapt mulighet. Aldri før har et lag ledet ligaen lengre enn Arsenal denne sesongen, uten å vinne tilslutt. Tapermentalitet.

Jeg har liten tro på at vi skal klare å gjenskape dette neste sesong. Vi skal nok alle ned på jorda igjen. Å klare topp 4 er egentlig ingen stor prestasjon, tatt i betrakning den tiden og pengene Arteta har fått. Burde være et minstekrav. Men det var gøy så lenge det varte, å ligge på toppen så lenge. Han kastet tross alt alle andre turneringer ut av vinduet for å få det lettere for seg selv, å kun ha ligaen å fokusere på. City derimot konkurrerer på alle fronter.

Ønsker egentlig mest Ancelotti elns. I Real Madrid blir du sparket om du ikke vinner ligaen, Champions League er et selvfølge. Slik mentalitet finnes ikke i Arsenal, selv om vi konkurrerer i en tøffere liga. Neste sesong tror jeg det blir slakt i CL og 5. plass i ligaen. Spennende å se om Arteta holder hele sesongen, eller om fansen gjør opprør.
Synes det er trist at du ikke klarer å se alt det positive som har skjedd i klubben etter at Arteta tok over. Det virker som du, i motsetning til mange av oss andre, ikke klarer å se at du tok feil om ham.

Ja, vi har tapt mange poeng nå mot slutten. Det er ganske naturlig.
1. Kampprogrammet gjorde at vi hadde mange av de vanskeligste kampene mot slutten (Anfield, Etihad, Cuty hjemme og St. James' Park).
2. Skade på vår (i år) beste forsvarer, og første forsvarer av benken (Tomi).
3. Formsvikt i vår viktigste sentrale midtbanespiller (Partey).
4. Slitasje på starterne, fordi benken er for svak.

Vi har ligaens nest yngste lag, og jeg har troen på at spillere som Saka, Martinelli, White, Saliba og Gabriel blir enda bedre neste sesong.
Jeg tror ikke vi vinner ligaen da heller (det trodde jeg heller aldri i år), men jeg har troen på at det blir mer enn en sesong i CL.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Ale skrev: man mai 15, 2023 11:35 amBottle wankers.
Flaskerunkere? Eller runkeflasker?

startelver

Legg inn av startelver »

Synes denne var litt festlig


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»