Strømsgodset

Svar
LeSorcier

Re: Strømsgodset

Legg inn av LeSorcier »

Godset 2 spiller i skrivende stund bortekamp mot Kvik Halden. 1-1 er stillingen.


Screenshot_20230514_152609_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20230514_152616_Samsung Internet.jpg

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

En av de bedre omgangene til Team. Helt på høyde og kanskje best i Halden på potetåkeren.

Edit: Play streamer all PostNord tydeligvis så behøver ikke Direktesport.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Kvik opp I 3-1 nå mot spillets gang. Team med skudd i stolpen inkludert hvor ballen ruller feil vei på returen, mulig snytt for straffe og var den korrekt må det ha vært en kvart centimeter og kjempe redning fra 6 meter fra keeper etter heading på corner mens vi slipper inn på et 200 meter lang ball i bakrom uten vinkel og et skudd i krysset fra 25 meter som ikke er sjanser.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Ser det spekuleres i dt om det kan ha vært drammensere som klusset ned et kunstverk med spray natt til lørdag. Det er jo bare å legge sammen stedets beliggenhet på veien mellom Drammen og Molde og hendelsestidpunktet (natt etter bortekampen i Molde så sier jo det seg selv. Også om man kan lese da; «Strømsø fanatikere»

MrPets

Legg inn av MrPets »

stc887 skrev: søn mai 14, 2023 3:56 pm En av de bedre omgangene til Team. Helt på høyde og kanskje best i Halden på potetåkeren.

Edit: Play streamer all PostNord tydeligvis så behøver ikke Direktesport.
Mener du TV2 Play? Dette var jeg i så tilfelle ikke klar over.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Idrettsforeningen skrev: søn mai 14, 2023 9:54 pm Ser det spekuleres i dt om det kan ha vært drammensere som klusset ned et kunstverk med spray natt til lørdag. Det er jo bare å legge sammen stedets beliggenhet på veien mellom Drammen og Molde og hendelsestidpunktet (natt etter bortekampen i Molde så sier jo det seg selv. Også om man kan lese da; «Strømsø fanatikere»
Skikkelig mysterium dette.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

MrPets skrev: man mai 15, 2023 7:15 am
stc887 skrev: søn mai 14, 2023 3:56 pm En av de bedre omgangene til Team. Helt på høyde og kanskje best i Halden på potetåkeren.

Edit: Play streamer all PostNord tydeligvis så behøver ikke Direktesport.
Mener du TV2 Play? Dette var jeg i så tilfelle ikke klar over.
TV2 Play ja.

Ligger ikke på hovedsiden særlig godt så man må trykke på sport , fotball scrolle og da får man opp dagens fotball og da ligger alt av kamper inkludert lavere divisjoner.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: man mai 15, 2023 8:55 am
Idrettsforeningen skrev: søn mai 14, 2023 9:54 pm Ser det spekuleres i dt om det kan ha vært drammensere som klusset ned et kunstverk med spray natt til lørdag. Det er jo bare å legge sammen stedets beliggenhet på veien mellom Drammen og Molde og hendelsestidpunktet (natt etter bortekampen i Molde så sier jo det seg selv. Også om man kan lese da; «Strømsø fanatikere»
Skikkelig mysterium dette.
Er nok sabotasje fra en 3050 kar som kjører langtransport nattestid.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Spørs om det anslaget mitt på 5500 for en stund siden var for optimistisk.

MrPets

Legg inn av MrPets »

stc887 skrev: man mai 15, 2023 10:07 am
MrPets skrev: man mai 15, 2023 7:15 am
stc887 skrev: søn mai 14, 2023 3:56 pm En av de bedre omgangene til Team. Helt på høyde og kanskje best i Halden på potetåkeren.

Edit: Play streamer all PostNord tydeligvis så behøver ikke Direktesport.
Mener du TV2 Play? Dette var jeg i så tilfelle ikke klar over.
TV2 Play ja.

Ligger ikke på hovedsiden særlig godt så man må trykke på sport , fotball scrolle og da får man opp dagens fotball og da ligger alt av kamper inkludert lavere divisjoner.
Mange takk for dette, du sparte meg for flere tusen kroner i året

Bohemis

Legg inn av Bohemis »

Noen fra hjemmelaget som fikser kamptråd til imorgen?

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Bohemis skrev: man mai 15, 2023 5:15 pm Noen fra hjemmelaget som fikser kamptråd til imorgen?
Nei takk, vi er ikke sååå interessert lengre

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ganske antiklimaks av en kamp spør du meg. Var på en måte nødt å vinne men syns ikke vi spiller bra og blir kjørt overkant mye til tider i andre omgang av Sandefjord og vi skaper sørgelig lite med kula i form av eget spill. Ble ikke overbevist i det hele tatt, om noe ble jeg overbevist i negativ forstand for dette var traurig.

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

For å komme med litt optimisme her; klarer vi seier i hengekampen, er vi faktisk over RBK. Og uansett hvor ræv vi sjøl er, er det alltid deilig

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

stc887 skrev: tir mai 16, 2023 8:05 pm Ganske antiklimaks av en kamp spør du meg. Var på en måte nødt å vinne men syns ikke vi spiller bra og blir kjørt overkant mye til tider i andre omgang av Sandefjord og vi skaper sørgelig lite med kula i form av eget spill. Ble ikke overbevist i det hele tatt, om noe ble jeg overbevist i negativ forstand for dette var traurig.
Du er ikke sann...

Ha flott 17. mai!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fitforfight skrev: tir mai 16, 2023 8:23 pm
stc887 skrev: tir mai 16, 2023 8:05 pm Ganske antiklimaks av en kamp spør du meg. Var på en måte nødt å vinne men syns ikke vi spiller bra og blir kjørt overkant mye til tider i andre omgang av Sandefjord og vi skaper sørgelig lite med kula i form av eget spill. Ble ikke overbevist i det hele tatt, om noe ble jeg overbevist i negativ forstand for dette var traurig.
Du er ikke sann...

Ha flott 17. mai!
Jeg lover deg at jeg ikke er AI chat.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

stc887 skrev: tir mai 16, 2023 8:30 pm
Fitforfight skrev: tir mai 16, 2023 8:23 pm
stc887 skrev: tir mai 16, 2023 8:05 pm Ganske antiklimaks av en kamp spør du meg. Var på en måte nødt å vinne men syns ikke vi spiller bra og blir kjørt overkant mye til tider i andre omgang av Sandefjord og vi skaper sørgelig lite med kula i form av eget spill. Ble ikke overbevist i det hele tatt, om noe ble jeg overbevist i negativ forstand for dette var traurig.
Du er ikke sann...

Ha flott 17. mai!
Jeg lover deg at jeg ikke er AI chat.
Veit! Men har hørt at det er kjempegøy å mekke litt på repeat´n.

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Viktig seier og en pen scoring, men kun to scorede mål på de tre hjemmekampene mot Aafk, TIL og Sandefjord er ikke veldig imponerende.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Men vi er på sikker plass. Blir helt rørt.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Randommaster1001 skrev: tir mai 16, 2023 8:43 pm Viktig seier og en pen scoring, men kun to scorede mål på de tre hjemmekampene mot Aafk, TIL og Sandefjord er ikke veldig imponerende.
Blir vanskelig å score når man blåser kula over fra 10 meter + alene med keeper til tross for at du runder keeper.
Skal sies at den JBB brenner er offside men han brenner den før det dømmes.

Lettet over 3 poeng og mener jo vi er det beste laget vil jeg hevde men samtidig blir jeg ikke beroliget. Aafk i kriseform samt murring rundt LAN og Sandefjord som rullerer er kamper man skal og bør vinne. Vi vinner men er usikker på hvor mye det faktisk er vår fortjeneste.

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

Første omgang i dag var da bra? Kjører over Sandefjord og burde leda med to til pause, minst. Stenevik gjør en kolossal jobb som vingback, særlig i første.

Andre omgang bærer preg av at folk blir slitne, men det holder inn. Alt i alt en fin match, hvor innsatsen var upåklagelig. Jeg ber ikke om mer.

Blei derimot skuffa over arrangementet. Hadde med meg hele ungeflokken på tre for første gang. Alle ville ha burgere - burgergrillen var ødelagt. Stakk bort i supportersjappa og skulle kjøpe Lilleblå-gensere til ungene - tomt, en time før kamp 16. Mai. Fant noe annet etter mye om og men - sjappa aksepterte ikke kredittkort.

Uhell og uforutsette ting skjer, men dette kan og bør gjøres bedre når Godset endelig får 16. maikamp.. Klubben trenger de pengene de kan hanke inn.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Roedgata skrev: tir mai 16, 2023 9:57 pm

Blei derimot skuffa over arrangementet. Hadde med meg hele ungeflokken på tre for første gang. Alle ville ha burgere - burgergrillen var ødelagt. Stakk bort i supportersjappa og skulle kjøpe Lilleblå-gensere til ungene - tomt, en time før kamp 16. Mai. Fant noe annet etter mye om og men - sjappa aksepterte ikke kredittkort.

Uhell og uforutsette ting skjer, men dette kan og bør gjøres bedre når Godset endelig får 16. maikamp.. Klubben trenger de pengene de kan hanke inn.
Forbanna irriterende. At grillen streiker kan jo skje men bare nevner at flere klubber har tønnegrill som aldri streiker. Er sagt at man ikke vil ta inn for mye merch da man brenner inne med det og koster penger men litt krise at det skjer 16.Mai. Siste punktet er bare latskap for det koster rundt 80-90 kroner pr terminal å få mulighet til å betale med kredittkort,

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

stc887 skrev: tir mai 16, 2023 10:24 pm
Roedgata skrev: tir mai 16, 2023 9:57 pm

Blei derimot skuffa over arrangementet. Hadde med meg hele ungeflokken på tre for første gang. Alle ville ha burgere - burgergrillen var ødelagt. Stakk bort i supportersjappa og skulle kjøpe Lilleblå-gensere til ungene - tomt, en time før kamp 16. Mai. Fant noe annet etter mye om og men - sjappa aksepterte ikke kredittkort.

Uhell og uforutsette ting skjer, men dette kan og bør gjøres bedre når Godset endelig får 16. maikamp.. Klubben trenger de pengene de kan hanke inn.
Forbanna irriterende. At grillen streiker kan jo skje men bare nevner at flere klubber har tønnegrill som aldri streiker. Er sagt at man ikke vil ta inn for mye merch da man brenner inne med det og koster penger men litt krise at det skjer 16.Mai. Siste punktet er bare latskap for det koster rundt 80-90 kroner pr terminal å få mulighet til å betale med kredittkort,
Når det gjelder merch. Risikoen for å brenne inne med varelager gjelder for alle som driver butikk. Noen gjør det bra, noen gjør det dårlig. Godset må gjøre det bedre, for dette med merch har vært et tilbakevendende tema så lenge jeg kan huske.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Roedgata skrev: tir mai 16, 2023 10:31 pm
stc887 skrev: tir mai 16, 2023 10:24 pm
Roedgata skrev: tir mai 16, 2023 9:57 pm

Blei derimot skuffa over arrangementet. Hadde med meg hele ungeflokken på tre for første gang. Alle ville ha burgere - burgergrillen var ødelagt. Stakk bort i supportersjappa og skulle kjøpe Lilleblå-gensere til ungene - tomt, en time før kamp 16. Mai. Fant noe annet etter mye om og men - sjappa aksepterte ikke kredittkort.

Uhell og uforutsette ting skjer, men dette kan og bør gjøres bedre når Godset endelig får 16. maikamp.. Klubben trenger de pengene de kan hanke inn.
Forbanna irriterende. At grillen streiker kan jo skje men bare nevner at flere klubber har tønnegrill som aldri streiker. Er sagt at man ikke vil ta inn for mye merch da man brenner inne med det og koster penger men litt krise at det skjer 16.Mai. Siste punktet er bare latskap for det koster rundt 80-90 kroner pr terminal å få mulighet til å betale med kredittkort,
Når det gjelder merch. Risikoen for å brenne inne med varelager gjelder for alle som driver butikk. Noen gjør det bra, noen gjør det dårlig. Godset må gjøre det bedre, for dette med merch har vært et tilbakevendende tema så lenge jeg kan huske.
Ja jeg trur det har vært under kritikk siden de første årene etter opprykket hvor man fikk kjøpt alt fra julepynt, mus matter, nøkkelringer, klistremerker, ølglass, snuslokk og nesten fandens oldemor til kun drakter og restelager pluss to forskjellige t-skjorter.

Hadde nesten vært bedre å spille på FOMO å utvidet sortiment og ha et visst antall og etter det slutt men ha det generiske utvalget som man alltid har. Hvor fort hadde ikke 100 stk 10.11.13 t-skjorter gått for å markere 10 år siden gullet?

thomassim

Legg inn av thomassim »

Vi har sett ut som ei bøtte med dritt så langt, men ligger 2p bak RBK med en kamp mindre spilt og vi scorer mer enn de.

Norsk fotball er herlig.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Røyk på litt jubel på pressetribunen da Sondre putta. Er en sucker for historier om å kjempe seg tilbake.

Tror Ari må sitte litt på benk. Hanssen bommer på litt pasninger men viser en vilje til å spille på fot og forsere ledd jeg tror Isnes vil ha.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: ons mai 17, 2023 12:03 am Røyk på litt jubel på pressetribunen da Sondre putta. Er en sucker for historier om å kjempe seg tilbake.

Tror Ari må sitte litt på benk. Hanssen bommer på litt pasninger men viser en vilje til å spille på fot og forsere ledd jeg tror Isnes vil ha.
For Ari er vel siste punktet mer manglende ferdigheter enn vilje.
En jeg personlig gjerne kunne tenke meg er Moen Foss i Sandefjord og det var før han kjørte takling med huet i dag.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Pølser, is og annet fortært samtidig som CL ruller i bakgrunnen og praten går mellom mannfolka i familien om runden som var hvor vi kom i prat om tilskuertall.

5800 og dårligst besøkte kamp i runden :/
Riktignok fikk AaFK god trekkraft av Molde som motstander og samme med Tromsø mot Glimt men 5500 i Kristiansand som møtte Sandnes Ulf og 6800 i Fredrikstad som hadde Kåffa uten bortefølge.

Skal sies at jeg kan ikke garantere for at det ikke har vært noen gratisbilletter ute i Kristiansand og Fredrikstad men ikke sett noe om det. Selv om begge Obos laga som jeg nevner ligger bra til har ingen av de importert og missnøyen er absolutt til stede i begge byer. Jeg er nesten litt usikker på om Godset skjønner hvor dårlig det står til med å få folk på kampeog appelere til befolkningen.

Stoddart

Legg inn av Stoddart »

Er fort vekk en del gratisbilletter på Marienlyst hver eneste runde også - det gjelder nok ikke minst 16.Mai.
Og 5800 var det ikke som var innenfor portene i går. Det som hadde vært spennende å visst er hvilke klubber som har størst prosentmessig forskjell på billetter solgt/gitt bort og antall som faktisk er tilstede. Men det er vel en diskusjon for tilskuertråden.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Stoddart skrev: ons mai 17, 2023 11:44 pm Er fort vekk en del gratisbilletter på Marienlyst hver eneste runde også - det gjelder nok ikke minst 16.Mai.
Og 5800 var det ikke som var innenfor portene i går. Det som hadde vært spennende å visst er hvilke klubber som har størst prosentmessig forskjell på billetter solgt/gitt bort og antall som faktisk er tilstede. Men det er vel en diskusjon for tilskuertråden.
Akkurat det gjør meg ikke noe så lenge det går til barn og unge eller foreninger som sørger for at de blir tildelt folk som trenger det og ikke deles ut til gudwog hvermannsen som venter til neste gang det er gratisbilletter eller tilnærmet gratis fordi man har devaluerert produktet kampdag.

Ellers har jo Klubbene call på dette pga det skal rapporteres til NFF ihvertfall reelt oppmøte, mulig også regnskapsfører men det var ikke poenget. Poenget er at 5800 uavhengig er for lite den dagen i året "alle" vil på kamp pluss at været spiller på lag. Eller skal man bare slå seg til ro med endrede vaner pga covid og være fornøyd med 4-5 tusen på hverdagskamper?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»