Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Svar
palimpsest

Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Legg inn av palimpsest »

Spillet slippes imorgen. Anmeldelsene er stort sett panegyriske.

Flere som er stoket? Jeg har hjemmekontor på fredager, men spørs om det ikke blir fri i stedet for.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Gitt det noen timer nå, og er overmåte imponert.

Skal ikke spoile her, men det er overveldende hvor fiffig, elegant, grenseoverskridende og artig dette spillet er.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Gleder meg som en unge. Forhåndsbestilte spillet og trodde det skulle komme i posten på fredag. Dessverre kommer det nok ikke før ut i neste uke. Irriterende. Jeg kunne selvfølgelig kjøpt deg digitalt eller i en butikk på fredag, men jeg klarer å vente.

BlekkUlf

Legg inn av BlekkUlf »

Jeg klarer ikke å nyte spill i kun 30fps og knapt det.
Feks TLOU2 på min nye OLED var en lidelse før 60fps patchen kom.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

trønderen skrev: søn mai 14, 2023 12:49 am Gleder meg som en unge. Forhåndsbestilte spillet og trodde det skulle komme i posten på fredag. Dessverre kommer det nok ikke før ut i neste uke. Irriterende. Jeg kunne selvfølgelig kjøpt deg digitalt eller i en butikk på fredag, men jeg klarer å vente.
Bare å glede seg. Har ikke kost meg så mye med et spill siden jeg var unge.

Du skal få et tips på veien også; slipp deg løs når du spiller det. Mulighetene er så utrolig mange at det kan være lett å låse seg litt til hvordan man tenker at ting skal fungere. Virker det så virker er et fint mantra for TotK.

trønderen

Legg inn av trønderen »

palimpsest skrev: tir mai 16, 2023 9:49 am
trønderen skrev: søn mai 14, 2023 12:49 am Gleder meg som en unge. Forhåndsbestilte spillet og trodde det skulle komme i posten på fredag. Dessverre kommer det nok ikke før ut i neste uke. Irriterende. Jeg kunne selvfølgelig kjøpt deg digitalt eller i en butikk på fredag, men jeg klarer å vente.
Bare å glede seg. Har ikke kost meg så mye med et spill siden jeg var unge.

Du skal få et tips på veien også; slipp deg løs når du spiller det. Mulighetene er så utrolig mange at det kan være lett å låse seg litt til hvordan man tenker at ting skal fungere. Virker det så virker er et fint mantra for TotK.
Har spilt det bare noen timer så langt, men blir nok mye spilling i helgen. Takk for tipset. Jeg har allerede tenkt slik på et par konstruksjoner som jeg har laget.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Spill & Spillkonsoller»