Manchester City - Klubbtråd

Svar
Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av Rensenbrink82 »

markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 7:19 pm
Rensenbrink82 skrev: tor mai 18, 2023 7:15 pm
markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 7:02 pm

Det er helt greit å holde mye av dette borte fra klubbtråden. Men det må også være helt greit å løfte Citys økonomiske juks når man hyller klubben for lagbygging. Den er en konsekvens av jukset.

Jeg har ikke blitt enig med noen om å holde dette borte fra klubbtråder. Det ville vært helt sinnsykt å ikke diskutere Suarez i en klubbtråd for Liverpool. Roman i en klubbtråd for Chelsea eller Rio i en klubbtråd for Man Utd. Ikke aner jeg hvem som har blitt enige heller, men tipper det er noen City- og Chelseasupportere.
Jeg gir herved opp. Det nytter jo faen ikke.
Vet du hva. Du har gitt opp for veldig lenge siden. Ganske nøyaktig da du ba om stillhet i stedet for åpenhet og diskusjon.
Du sammenligner din gjentagende nedspamming av klubbtråden, pluss to andre tråder med Suarez….ja, da er det bare å gi opp og hade bra.
Og nei, jeg har da for faen ikke bedt om noe stillhet. Diskuter i vei, jeg bare fatter ikke hvorfor du ikke kan holde det til de trådene som passer når du har klart dette før. Hvilken del av det er som er så vanskelig for deg? På hvilken måte?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Rensenbrink82 skrev: tor mai 18, 2023 7:40 pm
markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 7:19 pm
Rensenbrink82 skrev: tor mai 18, 2023 7:15 pm

Jeg gir herved opp. Det nytter jo faen ikke.
Vet du hva. Du har gitt opp for veldig lenge siden. Ganske nøyaktig da du ba om stillhet i stedet for åpenhet og diskusjon.
Du sammenligner din gjentagende nedspamming av klubbtråden, pluss to andre tråder med Suarez….ja, da er det bare å gi opp og hade bra.
Og nei, jeg har da for faen ikke bedt om noe stillhet. Diskuter i vei, jeg bare fatter ikke hvorfor du ikke kan holde det til de trådene som passer når du har klart dette før. Hvilken del av det er som er så vanskelig for deg? På hvilken måte?
Jeg er, og har aldri vært, i nærheten av å spamme ned noen City-tråd.
Det er heller ingenting som er vanskelig for meg.
Og jeg har forklart veldig tydelig hvorfor det er legitimt å løfte det organiserte økonomiske jukset til Manchester City denne gangen.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 7:47 pm
Rensenbrink82 skrev: tor mai 18, 2023 7:40 pm
markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 7:19 pm

Vet du hva. Du har gitt opp for veldig lenge siden. Ganske nøyaktig da du ba om stillhet i stedet for åpenhet og diskusjon.
Du sammenligner din gjentagende nedspamming av klubbtråden, pluss to andre tråder med Suarez….ja, da er det bare å gi opp og hade bra.
Og nei, jeg har da for faen ikke bedt om noe stillhet. Diskuter i vei, jeg bare fatter ikke hvorfor du ikke kan holde det til de trådene som passer når du har klart dette før. Hvilken del av det er som er så vanskelig for deg? På hvilken måte?
Jeg er, og har aldri vært, i nærheten av å spamme ned noen City-tråd.
Det er heller ingenting som er vanskelig for meg.
Og jeg har forklart veldig tydelig hvorfor det er legitimt å løfte det organiserte økonomiske jukset til Manchester City denne gangen.
Mhm fint det.
Helt ubrukelig.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Rensenbrink82 skrev: tor mai 18, 2023 7:52 pm
markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 7:47 pm
Rensenbrink82 skrev: tor mai 18, 2023 7:40 pm

Du sammenligner din gjentagende nedspamming av klubbtråden, pluss to andre tråder med Suarez….ja, da er det bare å gi opp og hade bra.
Og nei, jeg har da for faen ikke bedt om noe stillhet. Diskuter i vei, jeg bare fatter ikke hvorfor du ikke kan holde det til de trådene som passer når du har klart dette før. Hvilken del av det er som er så vanskelig for deg? På hvilken måte?
Jeg er, og har aldri vært, i nærheten av å spamme ned noen City-tråd.
Det er heller ingenting som er vanskelig for meg.
Og jeg har forklart veldig tydelig hvorfor det er legitimt å løfte det organiserte økonomiske jukset til Manchester City denne gangen.
Mhm fint det.
Helt ubrukelig.
Dette er hva fotballverden tenker om klubben din. Det er greit å ta med seg:

startelver

Legg inn av startelver »

Synes Cityfansen bør få lov til å beholde klubbtråden uten at den skal spammes ned, mod bør ta affære.
Men mod er United fan, blir litt vanskelig.

Ellers lurer jeg på noen ganger om Pep faktisk ser på dette som et eksperiment, å samle alle verdens beste spillere i et lag som knuser alt og alle.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 7:55 pm
Rensenbrink82 skrev: tor mai 18, 2023 7:52 pm
markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 7:47 pm

Jeg er, og har aldri vært, i nærheten av å spamme ned noen City-tråd.
Det er heller ingenting som er vanskelig for meg.
Og jeg har forklart veldig tydelig hvorfor det er legitimt å løfte det organiserte økonomiske jukset til Manchester City denne gangen.
Mhm fint det.
Helt ubrukelig.
Dette er hva fotballverden tenker om klubben din. Det er greit å ta med seg:
Øh, ok, eller noe….

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

startelver skrev: tor mai 18, 2023 8:04 pm Synes Cityfansen bør få lov til å beholde klubbtråden uten at den skal spammes ned, mod bør ta affære.
Men mod er United fan, blir litt vanskelig.

Ellers lurer jeg på noen ganger om Pep faktisk ser på dette som et eksperiment, å samle alle verdens beste spillere i et lag som knuser alt og alle.
Hva er spam? Et innlegg og fem-seks svar?
Det blir bare tøysete.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 8:05 pm
startelver skrev: tor mai 18, 2023 8:04 pm Synes Cityfansen bør få lov til å beholde klubbtråden uten at den skal spammes ned, mod bør ta affære.
Men mod er United fan, blir litt vanskelig.

Ellers lurer jeg på noen ganger om Pep faktisk ser på dette som et eksperiment, å samle alle verdens beste spillere i et lag som knuser alt og alle.
Hva er spam?
90% av innleggene dine om City på forumet her.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Rensenbrink82 skrev: tor mai 18, 2023 8:08 pm
markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 8:05 pm
startelver skrev: tor mai 18, 2023 8:04 pm Synes Cityfansen bør få lov til å beholde klubbtråden uten at den skal spammes ned, mod bør ta affære.
Men mod er United fan, blir litt vanskelig.

Ellers lurer jeg på noen ganger om Pep faktisk ser på dette som et eksperiment, å samle alle verdens beste spillere i et lag som knuser alt og alle.
Hva er spam?
90% av innleggene dine om City på forumet her.
100% av innleggene dine om meg.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 8:09 pm
Rensenbrink82 skrev: tor mai 18, 2023 8:08 pm
markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 8:05 pm

Hva er spam?
90% av innleggene dine om City på forumet her.
100% av innleggene dine om meg.
Fint det.

BioDex

Legg inn av BioDex »

Powers Of Ten skrev: tor mai 18, 2023 3:07 pm Er litt spent på seertallene for den kommende CL finalen.
Jeg og mange jeg kjenner som ser det meste av fotball uansett har 0 interesse av og se en finale der det ene laget kun er bygget på juks.
Kan dette bli tidenes minst sette finale tro?
Tror mange nordmenn kommer til å se finalen pga Braut, inkl. meg selv. Bryr meg ikke om klubben, men vår norske superstjerne er definitivt verdt å se i klubb fotballens største kamp.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Veldig mange gode poenger markant kommer med.

startelver

Legg inn av startelver »

BioDex skrev: tor mai 18, 2023 8:11 pm
Powers Of Ten skrev: tor mai 18, 2023 3:07 pm Er litt spent på seertallene for den kommende CL finalen.
Jeg og mange jeg kjenner som ser det meste av fotball uansett har 0 interesse av og se en finale der det ene laget kun er bygget på juks.
Kan dette bli tidenes minst sette finale tro?
Tror mange nordmenn kommer til å se finalen pga Braut, inkl. meg selv. Bryr meg ikke om klubben, men vår norske superstjerne er definitivt verdt å se i klubb fotballens største kamp.
Helt enig, bryr meg filla om klubben men støtter norske spillere når de er med på noe stort. Og stort blir det.

Erling fikk på seg det norske flagget i går, var vel pga 17. mai, men han har fortsatt et hjerte i Norge. Men hadde vært fint om han fikk spilt noen landskamper også.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

PL er et eneste stort økonomisk fjell og selv de svakeste legger glatt 200 millioner kr på bordet for en spiller.
Denne klagingen på de enda rikere er ikke troverdig.

Brukeravatar
Dundersalt
Innlegg: 471

Legg inn av Dundersalt »

Kan United fansen være grei å holde kjeft?

Net spend siste 10 år har United brukt mer enn City. Arsenal er heller ikke langt bak.
Riktignok har United brukt penger de har tjent på offisielle traktor-partnere og salg av undertøy i Kina, som selvsagt gjør det helt greit.
/Sarkasme

Penger er penger. City med en ressurssterk eier er ikke noe mer juks enn Chelsea under Bohely eller United etter de ble børsnotert.

Gratulerer til City med både ligagull og en fantastisk prestasjon i semien!

startelver

Legg inn av startelver »

Dundersalt skrev: tor mai 18, 2023 8:36 pm Kan United fansen være grei å holde kjeft?

Net spend siste 10 år har United brukt mer enn City. Arsenal er heller ikke langt bak.
Riktignok har United brukt penger de har tjent på offisielle traktor-partnere og salg av undertøy i Kina, som selvsagt gjør det helt greit.
/Sarkasme

Penger er penger. City med en ressurssterk eier er ikke noe mer juks enn Chelsea under Bohely eller United etter de ble børsnotert.

Gratulerer til City med både ligagull og en fantastisk prestasjon i semien!

De har verdens beste trener i Pep , enkelt og greit, uten Pep i klubben ville heller ikke City dominert som de gjør.

startelver

Legg inn av startelver »

442oons er som vanlig tidlig ute med sin cartoon.


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Powers Of Ten skrev: tor mai 18, 2023 3:07 pm Jeg og mange jeg kjenner som ser det meste av fotball uansett
Dette kjenner jeg at jeg stiller meg tvilende til. Det spilles ufattelig mye fotball rundt om verden.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

startelver skrev: tor mai 18, 2023 9:08 pm
Dundersalt skrev: tor mai 18, 2023 8:36 pm Kan United fansen være grei å holde kjeft?

Net spend siste 10 år har United brukt mer enn City. Arsenal er heller ikke langt bak.
Riktignok har United brukt penger de har tjent på offisielle traktor-partnere og salg av undertøy i Kina, som selvsagt gjør det helt greit.
/Sarkasme

Penger er penger. City med en ressurssterk eier er ikke noe mer juks enn Chelsea under Bohely eller United etter de ble børsnotert.

Gratulerer til City med både ligagull og en fantastisk prestasjon i semien!

De har verdens beste trener i Pep , enkelt og greit, uten Pep i klubben ville heller ikke City dominert som de gjør.
Historikken til pep er like dogdy som city eierskapet sin trang til å jukse. De kler hverandre godt.
Får håpe jukse får en konsekvens og at ettermæle til både city og pep får det de egentlig fortjener.

Powers Of Ten

Legg inn av Powers Of Ten »

Jolla skrev: tor mai 18, 2023 10:17 pm
Powers Of Ten skrev: tor mai 18, 2023 3:07 pm Jeg og mange jeg kjenner som ser det meste av fotball uansett
Dette kjenner jeg at jeg stiller meg tvilende til. Det spilles ufattelig mye fotball rundt om verden.
Hehe.
Tenkte mest på de største og mest populære ligaene da.
Kanskje litt dårlig formulert, har ikke så god koll på Tibetansk 2.divisjon f,eks.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Powers Of Ten skrev: tor mai 18, 2023 10:28 pm
Jolla skrev: tor mai 18, 2023 10:17 pm
Powers Of Ten skrev: tor mai 18, 2023 3:07 pm Jeg og mange jeg kjenner som ser det meste av fotball uansett
Dette kjenner jeg at jeg stiller meg tvilende til. Det spilles ufattelig mye fotball rundt om verden.
Hehe.
Tenkte mest på de største og mest populære ligaene da.
Kanskje litt dårlig formulert, har ikke så god koll på Tibetansk 2.divisjon f,eks.
Ser du genuint på over 50% av kampene i de fem store ligaene?

Edit: Når jeg leser det igjen så kan det være at du ikke mener mesteparten av fotballkamper, men heller at du og dine venner har sett kamper fra de fleste store turneringer men ikke er interessert i årets CL-finale? Er det det du mener? Isåfall beklager at jeg mistolket.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Big George skrev: tor mai 18, 2023 8:27 pm PL er et eneste stort økonomisk fjell og selv de svakeste legger glatt 200 millioner kr på bordet for en spiller.
Denne klagingen på de enda rikere er ikke troverdig.
Du har skjønt det. Ikke.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

startelver skrev: tor mai 18, 2023 9:08 pm
Dundersalt skrev: tor mai 18, 2023 8:36 pm Kan United fansen være grei å holde kjeft?

Net spend siste 10 år har United brukt mer enn City. Arsenal er heller ikke langt bak.
Riktignok har United brukt penger de har tjent på offisielle traktor-partnere og salg av undertøy i Kina, som selvsagt gjør det helt greit.
/Sarkasme

Penger er penger. City med en ressurssterk eier er ikke noe mer juks enn Chelsea under Bohely eller United etter de ble børsnotert.

Gratulerer til City med både ligagull og en fantastisk prestasjon i semien!

De har verdens beste trener i Pep , enkelt og greit, uten Pep i klubben ville heller ikke City dominert som de gjør.
Det er mulig de måtte ha jukset litt mer med en svakere manager. Men det skal en spesiell manager til for å være med på det Citys eiere driver på med.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Ser ut til at Newcastle går til CL neste år, på bekostning av et av de skitne, røde lagene. Moro med noe nytt i toppen. Noen av de mest bitre må nøye seg med torsdagsfotball. Men de tar det nok pent.

Knax

Legg inn av Knax »

Mephisto skrev: tor mai 18, 2023 10:36 pm Ser ut til at Newcastle går til CL neste år, på bekostning av et av de skitne, røde lagene. Moro med noe nytt i toppen. Noen av de mest bitre må nøye seg med torsdagsfotball. Men de tar det nok pent.
Vi får CL når dere blir kastet ut senere i sommer, ikke bekymre deg.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Knax skrev: tor mai 18, 2023 10:37 pm
Mephisto skrev: tor mai 18, 2023 10:36 pm Ser ut til at Newcastle går til CL neste år, på bekostning av et av de skitne, røde lagene. Moro med noe nytt i toppen. Noen av de mest bitre må nøye seg med torsdagsfotball. Men de tar det nok pent.
Vi får CL når dere blir kastet ut senere i sommer, ikke bekymre deg.
Du får kose deg med håpet.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Mephisto skrev: tor mai 18, 2023 10:36 pm Ser ut til at Newcastle går til CL neste år, på bekostning av et av de skitne, røde lagene. Moro med noe nytt i toppen. Noen av de mest bitre må nøye seg med torsdagsfotball. Men de tar det nok pent.
Stor humor ;) Jo det er jo et poeng at CL i større grad er i ferd med å bli en sportsvasking turnering, med de superligavibber det måtte medføre.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Kjøttpuck_1977 skrev: tor mai 18, 2023 10:32 pm
Big George skrev: tor mai 18, 2023 8:27 pm PL er et eneste stort økonomisk fjell og selv de svakeste legger glatt 200 millioner kr på bordet for en spiller.
Denne klagingen på de enda rikere er ikke troverdig.
Du har skjønt det. Ikke.
Så lenge man stadig ser argumenter av typen:
"Det er urettferdig at Lag A bruker så mye mer penger enn Lag B har mulig til ettersom at Lag A og Lag B opererer med helt ulike premisser."
Heller enn argumenter av typen:
"Det er feil at forbundene som skal styre sporten tillater at Lag A blir eid av folk som begår menneskerettighetsbrudd. Jeg synes også at fans av laget bør være klarere på at de heller ikke aksepterer hva eierne til Lag A gjør, og prøve å kutte finansiell støtte, eller demonstrere under kampene eller på en annen måte prøve å påvirke sine eiere til å endre væremåte."

Så kommer man også til å se motargumenter av typen:
"Det er rart at fans av Lag B klager på at Lag A er så rike og opererer med helt andre premisser enn dem selv, når Lag B og andre lag som Lag B opererer med helt andre premisser enn Lag C, Lag D og Lag E."

Knax

Legg inn av Knax »

TrondLFC skrev: tor mai 18, 2023 10:39 pm Stor humor ;) Jo det er jo et poeng at CL i større grad er i ferd med å bli en sportsvasking turnering, med de superligavibber det måtte medføre.
Superliga blir mer og mer aktuelt fremover om ikke forbundene evner å gjøre noe med IS-klubbene. Blir stas etterhvert med en egen liga hvor IS-klubbene ikke får lov til å delta.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Knax skrev: tor mai 18, 2023 10:41 pm
TrondLFC skrev: tor mai 18, 2023 10:39 pm Stor humor ;) Jo det er jo et poeng at CL i større grad er i ferd med å bli en sportsvasking turnering, med de superligavibber det måtte medføre.
Superliga blir mer og mer aktuelt fremover om ikke forbundene evner å gjøre noe med IS-klubbene. Blir stas etterhvert med en egen liga hvor IS-klubbene ikke får lov til å delta.
Enig, selv om jeg ikke ville kalt noen klubb for en IS-klubb.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»