NBA 2022/23

Svar
LBJ91

Re: NBA 2022/23

Legg inn av LBJ91 »

Kamp 1 jevnere enn fryktet og Lakers kunne faktisk med maksimal flyt stjelt denne, skal sies at det ville vært ett ran av dimensjoner ettersom man stort sett var rundt ett to-sifret antall poeng bak hele veien.

Trodde før serien at kamp 2 var der Lakers måtte slå til for å stjele HCA, så får vi se om de evner å justere seg inn til en posisjon hvor det er mulig å få til

Draciger

Legg inn av Draciger »

34 / 21 / 14 / 2 - Latterlige tall

Snittet hans for årets sluttspill - 31 / 13,5 / 10

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Denver er jo konstant på høydetrening. Er det noen som har tall på Jokic hjemme og borte? Er det noe forskjell å snakke om?

Likte dårlig at Jokic og Murray klarte å vende en tapt situasjon til seier når man kastet seg ved minst 3 annledninger og fikk dommerne med seg. Det er jo de du må se på Lew_Ashby, og ikke sette antallet ft opp mot hverandre. Nei, de der når fort aldri dagens lys ;)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Draciger skrev: ons mai 17, 2023 5:28 pm 34 / 21 / 14 / 2 - Latterlige tall

Snittet hans for årets sluttspill - 31 / 13,5 / 10
Den der er sjuk

Draciger

Legg inn av Draciger »

TrueTopRed skrev: ons mai 17, 2023 6:13 pm Denver er jo konstant på høydetrening. Er det noen som har tall på Jokic hjemme og borte? Er det noe forskjell å snakke om?

Likte dårlig at Jokic og Murray klarte å vende en tapt situasjon til seier når man kastet seg ved minst 3 annledninger og fikk dommerne med seg. Det er jo de du må se på Lew_Ashby, og ikke sette antallet ft opp mot hverandre. Nei, de der når fort aldri dagens lys ;)
Viktig med litt banter under en serie

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hehe. Ja, dommerne kommer nok til å være pro Nuggets denne serien. Garantert, Lebron og Lakers pleier ikke å få fløyten, og NBA blir nok dritskuffet over en Lakers vs Celtics finals.

Jokic sin flopping mot slutten var idiotisk, hater det. Men alt i alt var ikke dommerne svake i natt emm. Det er jo også en åpenbar foul.

Gratulerer med dagen alle sammen! Vi er ikke så mange her inne på NBA-tråden, men nydelig kvalitet på alle dere som er her.
Sist redigert av Lew_Ashby den ons mai 17, 2023 7:27 pm, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Elsker Lakersfans. "Rui Hachimura, the Jokic stopper ".

Har aldri sett fans overhype egne spiller mer enn Lakersfolket.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Jokic sin flopping mot slutten var idiotisk, hater det. Men alt i alt var ikke dommerne svake i natt emm. Det er jo også en åpenbar foul.
Mulig jeg husker feil, men mener bestemt at den fra Jokic var i første til høyre fra kurven ved kortlinja, når han sprelte til litt ekstra og ble belønnet for det. Mulig det var noe sent også jeg ikke fikk med meg. Murray hadde 2 stk store.

Dommerne hadde ikke sin beste dag på jobb idag. Det er ikke grunnen til kamputfallet, men det er fryktelig demoraliserende å få noen sånne i trynet når man prøver å tette et forsprang. Enten er det de eller så er det sirkuskast som går inn og man aldri får følelsen av rygg, men 10+ bak.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lew_Ashby skrev: ons mai 17, 2023 7:27 pm Har aldri sett fans overhype egne spiller mer enn Lakersfolket.
Det er vel like sikkert som at slike "forulempninger" kommer når Lakers vinner kamper. Det er i motgang man blir lett irritert over småsaker :)

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: ons mai 17, 2023 7:27 pm Elsker Lakersfans. "Rui Hachimura, the Jokic stopper ".

Har aldri sett fans overhype egne spiller mer enn Lakersfolket.
Takk Lew :lol: :lol:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KTBFFH skrev: ons mai 17, 2023 9:48 pm
Lew_Ashby skrev: ons mai 17, 2023 7:27 pm Elsker Lakersfans. "Rui Hachimura, the Jokic stopper ".

Har aldri sett fans overhype egne spiller mer enn Lakersfolket.
Takk Lew :lol: :lol:
Forsøker å lage en kunstig temperatur her 😅

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: ons mai 17, 2023 10:03 pm
KTBFFH skrev: ons mai 17, 2023 9:48 pm
Lew_Ashby skrev: ons mai 17, 2023 7:27 pm Elsker Lakersfans. "Rui Hachimura, the Jokic stopper ".

Har aldri sett fans overhype egne spiller mer enn Lakersfolket.
Takk Lew :lol: :lol:
Forsøker å lage en kunstig temperatur her 😅
Vi Lakers fans er som Brann fans. Gullet og ringen ska hem

R66

Legg inn av R66 »

Miami kommer tilbake i tredje og tar ledelsen, dette blir spennende

R66

Legg inn av R66 »

Miami med kjempe run i tredje kvarter og får 11 poeng ledelse, Boston virker stressa

R66

Legg inn av R66 »

Tatum med tre turnovers på rad koster Boston kampen

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Den så jeg ikke komme. Heat har virkelig fått opp dampen etter å bli spilt ut av et mediokert Atlanta lag på eget gulv i play inn.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Herlig Heat!

Draciger

Legg inn av Draciger »

123 - 116 Miami stepped up, Butler leverte som vi har blitt vandt med i playoffs. Men supportingcasten hans leverte når det trengs.

Vi spilte bra fram til halftime, men deretter gjorde Spo noen adjustments og vi slet med å svare. Jeg mistenker det er noe galt med hånden til Jaylen Brown, kommer av den mislykka dunken han hadde i fjerde kvarter mot 76ers. Han og Tatum hadde 10 TOs tilsammen og det koster oss kampen. Utrolig skuffa over hvor svake vi er på hjemmebane, av samtlige som er igjen i playoffs så er vi nok det dårligste hjemmelaget.

Savner den defensive identiteten vår.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Draciger skrev: tor mai 18, 2023 11:18 am 123 - 116 Miami stepped up, Butler leverte som vi har blitt vandt med i playoffs. Men supportingcasten hans leverte når det trengs.

Vi spilte bra fram til halftime, men deretter gjorde Spo noen adjustments og vi slet med å svare. Jeg mistenker det er noe galt med hånden til Jaylen Brown, kommer av den mislykka dunken han hadde i fjerde kvarter mot 76ers. Han og Tatum hadde 10 TOs tilsammen og det koster oss kampen. Utrolig skuffa over hvor svake vi er på hjemmebane, av samtlige som er igjen i playoffs så er vi nok det dårligste hjemmelaget.

Savner den defensive identiteten vår.
7-9 hjemme i Boston de 2 siste årene.
Ganske absurd for før var jo det en av de vanskeligste stedene å vinne i playoffs

R66

Legg inn av R66 »

Dommere i fokus igjen, Denver kan ikke være fornøyd med «hjemmedømming»

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Nuggets har max spillere som presterer, når Lakers sine ikke gjør det. Det er ikke rollespillerne som sinker Lebron i denne.

Hadde Davis gitt faen i å skyte 3ere i desperasjon, i tillegg til at Lebron hadde vært 10 år yngre (så han hadde orket), ev gått for en enkel layup når han søkte en spektakulær dunk i første. Nei idag var disse 2 en sollid byrde.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Dessverre tror jeg denne kampen avgjorde serien. Leder store deler, men vinner ikke. 2-0 Denver som kunne vært 0-2 og ihvertfall 1 1. Gøy så lenge det varte. Faen eg hater Ham og bruken av DLo

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: fre mai 19, 2023 5:44 am Dessverre tror jeg denne kampen avgjorde serien. Leder store deler, men vinner ikke. 2-0 Denver som kunne vært 0-2 og ihvertfall 1 1. Gøy så lenge det varte. Faen eg hater Ham og bruken av DLo
Jeg har vært helt sikker siden game 1 at Lakers kom til å tape denne også. Grunnen er måten de ikke var misfornøyd etter game 1, og hvor de tok det som en selvfølge at de hadde ‘’funnet ut av det’’ på slutten av game 1. Med det ødela man hele den psykologiske faktoren i å komme mest klare og sultne inn i game 2. Akkurat det samme i selve kampen, fornøyd underveis, og mentalt sett ikke i sluttspillmodus. Når det er små marginer mellom to lag, så vinner de som vil det mest 9/10 ganger. Spillere og organisasjon var fornøyd etter serien mot Warriors, og klarer/klarte ikke å mobilisere på nytt. Som fan, så kjennes det bittert fordi Lakers ser gode nok ut, men ikke vil nok. Det er alltids vanskeligere å godta at de ikke gidder, men lettere å akseptere om de vil, men ikke er gode nok.

Så er det selvfølgelig slik at DLo er så dårlig i forsvar at det ikke spiller noen rolle om han er dårlig eller middels offensivt. Han er ikke spillbar når totalen blir så svak. Til sammenligning Schroder, som selv der han bommer mye offensivt, er såpass solid defensivt at det er greit å ha han på.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

TrueTopRed skrev: fre mai 19, 2023 4:56 am Nuggets har max spillere som presterer, når Lakers sine ikke gjør det. Det er ikke rollespillerne som sinker Lebron i denne.

Hadde Davis gitt faen i å skyte 3ere i desperasjon, i tillegg til at Lebron hadde vært 10 år yngre (så han hadde orket), ev gått for en enkel layup når han søkte en spektakulær dunk i første. Nei idag var disse 2 en sollid byrde.
No biggie, men hvorfor skriver du den siste setningen? Det er greie ting du påpeker mot AD og LeBron etter denne, men en byrde er noe man vil ha vekk, og du kan ikke mene at Lakers hadde vært bedre tjent uten de. Det er dårlig at Ham ikke kan designe plays for AD, noe jeg også har påpekt underveis denne sesongen, og det er dårlig at han ikke kan produsere mer i denne offensivt på egen hånd. Men om du ikke ser at Jokic hadde fått 50-20-20 om Lakers hadde vært uten AD defensivt, så diskvalifiserer du deg selv fra debatten.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

The Chosen One ❤️


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

DLo er -41 hittil i serien. Lakers +30 uten ham på banen. Haha. Holy crap.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Begynner virkelig å se starten på slutten for LeBron nå.. Tror ikke de greier å hente seg inn fra 0-2, kanskje med en 2018 version Bron, men ikke nå.

Er vel 1 siste år igjen med championship vindu med LeBron som #1 på et lag, og tilogmed det er kanskje generøst

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Legger såklart ikke alt på 38 år gamle Bron, AD må være mer consistent offensivt også om de skal ha en sjanse.. 18 pts holder ikke når du ikke greier å stoppe Jokic

hgb

Legg inn av hgb »

Lew_Ashby skrev: fre mai 19, 2023 7:47 am The Chosen One ❤️

Det var en solid flopp, men satan som Jokic flakser rundt også. Nuggets bør hvertfall ikke klage på flopping.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Team Ingebrigtsen skrev: fre mai 19, 2023 6:56 am No biggie, men hvorfor skriver du den siste setningen? Det er greie ting du påpeker mot AD og LeBron etter denne, men en byrde er noe man vil ha vekk, og du kan ikke mene at Lakers hadde vært bedre tjent uten de.
Jeg kikker på det disse får til en kamp 2 (etter å ha tapt første), også tenker jeg.....er det noe som tyder på at disse blir bedre neste år? Svaret er nei, Lebron vil bli enda mer gassed osv. Også topper jeg det med å sette det opp mot hva man kunne fått istedet for de, hvis man gjorde noe med det. Lakers må få inn mer footspeed og energi i laget.
Men om du ikke ser at Jokic hadde fått 50-20-20 om Lakers hadde vært uten AD defensivt, så diskvalifiserer du deg selv fra debatten.
AD må være mer aggresiv å utfordre Jokic, men AD gjorde det han bruker når han selv føler at han møter sin overman, han blir mindre og dårligere enn det han har kvalitet for. Jeg er overbevist om at han kunne satt Jokic i en vanskeligere situasjon utover i kampen, og med foulproblem....det er også en måte å stoppe Jokic monstersiffre på. Istedet blir han den feige fyren offensivt som ikke angriper kurv, men tror han kan skyte utenfra og nøyer seg med det.

At han drar 3 3ere i 4e istedet for å bli mer aggresiv, gir jo ikke mening. Jeg ser jo hvorfor 3erne kommer, og de kommer alle når det ser ut å gå til helvete og der desperasjonen tar over.
Sist redigert av TrueTopRed den fre mai 19, 2023 11:30 am, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»