Manchester United

Svar
Megapixsel

Re: Manchester United

Legg inn av Megapixsel »

DuncanE skrev: ons mai 17, 2023 2:14 pm
tbb skrev: ons mai 17, 2023 11:34 am
qbah skrev: ons mai 17, 2023 10:39 am https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -Jong.html

Noe hold i dette da tror vi? 16 år og han dominerer Eliteserien de få minuttene han har spilt.
Neste Ødegaard dette. Litt av samme kvalitetene, bare Nypan er enda råere og mer truende enn Martin(15) var i ung alder.
Jeg ser ikke mye norsk fotball og har ikke sett noe av Nypan. Men jeg så mye Godset. Kun pga Ødegaard. Det forteller kanskje noe? Lett å bli historieløse.

Og selv tre-fire år etter Ødegaard forlot Norge var det flere som latterliggjorde deg om du ønsket deg han til en engelsk toppklubb.
Da anbefaler jeg deg å ta en titt, på Nypan. Dominerer ikke ES-kampene like mye som Martin gjorde, men Sverre har jo akkurat starta. Svært fremtredende på aldersbestemt. Spennende type, bra fysikk.
Er han med på å snu trekantene?

qbah

Legg inn av qbah »

tbb skrev: ons mai 17, 2023 11:34 am
qbah skrev: ons mai 17, 2023 10:39 am https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -Jong.html

Noe hold i dette da tror vi? 16 år og han dominerer Eliteserien de få minuttene han har spilt.
Neste Ødegaard dette. Litt av samme kvalitetene, bare Nypan er enda råere og mer truende enn Martin(15) var i ung alder.
Jeg ser ikke mye norsk fotball og har ikke sett noe av Nypan. Men jeg så mye Godset. Kun pga Ødegaard. Det forteller kanskje noe? Lett å bli historieløse.

Og selv tre-fire år etter Ødegaard forlot Norge var det flere som latterliggjorde deg om du ønsket deg han til en engelsk toppklubb.
Ødegaars hadde bedre teknikk, men jeg synes Nypan er som sagt enda bedre på å forsere pressledd og skape ubalanse hos motstander. En veldig viktig og ettertraktet egenskap, og i så ung alder da.
Er sikker på at Nypan blir en big hit i europeisk målestokk hvis han holder seg skadefri og fortsetter denne utviklingen.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Jolla skrev: søn mai 14, 2023 5:18 pm Er Avram Glazer verdens shtøggeste mann?

Bilde
Jeg tror faktisk han er enda styggere enn Brauten, ja.

taknina

Legg inn av taknina »

Saliph skrev: tor mai 18, 2023 12:00 am
Jolla skrev: søn mai 14, 2023 5:18 pm Er Avram Glazer verdens shtøggeste mann?

Bilde
Jeg tror faktisk han er enda styggere enn Brauten, ja.
Det er ikke noe som heter å være fin eller stygg av utseende men av sjel og hjerte.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

taknina skrev: tor mai 18, 2023 12:13 am
Saliph skrev: tor mai 18, 2023 12:00 am
Jolla skrev: søn mai 14, 2023 5:18 pm Er Avram Glazer verdens shtøggeste mann?

Bilde
Jeg tror faktisk han er enda styggere enn Brauten, ja.
Det er ikke noe som heter å være fin eller stygg av utseende men av sjel og hjerte.
Denne karen krysser alle bokser.

taknina

Legg inn av taknina »

DuncanE skrev: tor mai 18, 2023 12:50 am
taknina skrev: tor mai 18, 2023 12:13 am
Saliph skrev: tor mai 18, 2023 12:00 am

Jeg tror faktisk han er enda styggere enn Brauten, ja.
Det er ikke noe som heter å være fin eller stygg av utseende men av sjel og hjerte.
Denne karen krysser alle bokser.
Det tror nok igrunn jeg også :-)

Saliph

Legg inn av Saliph »


Jack

Legg inn av Jack »



Phil Jones har tjent ca 36 millioner pund i ren lønn siden 2019.

£110k pr uke.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Jack skrev: fre mai 19, 2023 12:20 pm

Phil Jones har tjent ca 36 millioner pund i ren lønn siden 2019.

£110k pr uke.
Ikke Jones sin feil. At Woodward/klubbledelsen valgte å forlenge kontrakten med en såpass skadeutsatt, får de ta på sin kappe.

Ingenting vondt å si om Jones. Det virker som om han har vært profesjonell og gjort sitt beste, men skadeproblemene ville ingen ende ta. Han var en meget lovende og anvendelig spiller de første årene i klubben, spesielt under Ferguson.

Smalling og Jones på sitt beste var faktisk et ganske så solid stopperpar, bedre enn Maguire og Lindeløf sammen.

Vår siste gjenværende utespiller fra gulltroppen i 2013.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »


Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Glycinello skrev: fre mai 19, 2023 12:50 pm
Hedersmann, slik jeg ser det.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Så Rashy ble helt kvitt skaden som holdt ham ute i forrige kamp, men nå har han hatt føling med noe sykdom. Hurra...Varane visstnok helt klar igjen, i det minste.

Får håpe Bmouth slapper litt av siden de har sikret plassen. Faen meg ikke greit med våre bortekamper uansett motstander.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Hetfield

Legg inn av Hetfield »

missChance skrev: fre mai 19, 2023 4:15 pm
Han er oppi der, år etter år. En av verdens beste kreatører.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

missChance skrev: fre mai 19, 2023 4:15 pm
Nå må vi bare få utnyttet det bedre.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

missChance skrev: fre mai 19, 2023 4:20 pm
missChance skrev: fre mai 19, 2023 4:15 pm
Nå må vi bare få utnyttet det bedre.
Ikke bare er han grisegod, men han får så å si samtlige motstanderfans til å stille opp i et unisont hylekor.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Kent

Legg inn av Kent »

Vi klarte det! Deilig!

Kent

Legg inn av Kent »

Imponerende hvordan laget har klart å samle seg.

De så fullstendig ferdige ut for noen uker siden.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Kun en uavgjort på de siste 2 så er det sikret!

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Da må vi ha ett poeng til for å nå cl da

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Hadde vært greit at dette ble avklart i dag da, sånn som vi ser ut for tiden

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Bakkus skrev: lør mai 20, 2023 6:05 pm JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Kun en uavgjort på de siste 2 så er det sikret!
Vi er jammen ikke mye gode, men jeg tror faktisk ikke vi taper begge. Håper jeg ikke jinxer det fullstendig nå.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

En oppgradering på Eriksen som holder hele kamper og spiss er et must.

Bruno og Rash alene blir for tynt..
Sist redigert av Hetfield den lør mai 20, 2023 6:17 pm, redigert 1 gang totalt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Fucker vi opp dette kan vi bare lass os flytte ned til Conference og begynne fra scratch.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Ett poeng av seks hjemme mot Chelsea og Fulham. Tjaa jæææ blir vanskelig nok!!

Kent

Legg inn av Kent »

I tillegg blir det ren KO-seier til De Gea i kampen om Golden Glove.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Ikke en god prestasjon, men man haler det i land. Merkes nok at man er på tampen av en sesong med uhorvelig mange kamper.
Strengt tatt veldig få lag som har levwrt stabilt spillemessig gode prestasjoner siste tiden.

1 poeng mot Chelsea og Fulham, det bør gå. Man Utd leverer også bedre prestasjoner hjemme. Spørsmålet er om man evner å heve seg til FA cupfinalen. I en kamp kan alt skje, selvsagt, men med en prestasjon som i dag så lukter det overkjøring. Positivt at man er ganske solide bakover om dagen, men city er selvsagt et annet dyr. Håper virkelig Rashford blir klar. Uten ham lugger det offensivt og spesielt på målkontoen.
Herregud som det hadde smakt å stoppe den juksende klubben å vinne treble. Så kan også disse diverse pundits holde kjeft om tidenes lag og prestasjon. Ferdig snakket.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Sånn ellers i dag så skal, foruten the usual suspects, AWB og VL få kred for gode kamper. Greit at DDG ikke er triksekonge med redningene hans er iblant kjekke å ha. Nå går vi for ett føkking poeng i neste, gutta!!!1

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Lezah skrev: lør mai 20, 2023 9:46 pm Sånn ellers i dag så skal, foruten the usual suspects, AWB og VL få kred for gode kamper. Greit at DDG ikke er triksekonge med redningene hans er iblant kjekke å ha. Nå går vi for ett føkking poeng i neste, gutta!!!1

Antar du at alle her er gutter? Hva med dem som definerer seg som viskelær?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»