Aston Villa - Klubbtråd

Svar
MentalM

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av MentalM »

startelver skrev: man mai 15, 2023 12:26 pm Brighton og Villa er uansett denne sesongs store positive overraskelse selv om det rakner på slutten.
Brighton, Brentford og Fulham er det

Vi ender der man forventet

MentalM

Legg inn av MentalM »

Skal vi opprette en egen overgangstråd? Eller holder denne?

Villa82

Legg inn av Villa82 »

Holder med denne.

Hedning

Legg inn av Hedning »

MentalM skrev: tir mai 16, 2023 11:44 pm Skal vi opprette en egen overgangstråd? Eller holder denne?
Noen har jo spådd det mest spennende vinduet for Villa på 15 år,så kanskje en egen tråd er på sin plass? Ikke at jeg håper det blir så forbasket mange inn,men de som kommer håper jeg det blir stor ståhei rundt.

Så kan denne tråden være for de som er Villaspillere,og ikke de som spekuleres i at blir det
Eksempel på en jeg er veldig glad for at er Villaspiller.


MentalM

Legg inn av MentalM »

Hedning skrev: tir mai 16, 2023 11:51 pm
MentalM skrev: tir mai 16, 2023 11:44 pm Skal vi opprette en egen overgangstråd? Eller holder denne?
Noen har jo spådd det mest spennende vinduet for Villa på 15 år,så kanskje en egen tråd er på sin plass? Ikke at jeg håper det blir så forbasket mange inn,men de som kommer håper jeg det blir stor ståhei rundt.

Så kan denne tråden være for de som er Villaspillere,og ikke de som spekuleres i at blir det
Eksempel på en jeg er veldig glad for at er Villaspiller.

Vi tenner vel ikke ned av innlegg uansett 😅

Tenkte at ettersom Chelsea fansen har en diskusjon om det bør brukes en overgangstråd eller ikke burde vi ha en lik samtale siden vi trossalt er en mye bedre klubb 😎

Elsker klubben for slike gester som med Lucy, ble litt fuktig i øynene da jeg så den ♥️

Hedning

Legg inn av Hedning »

MentalM skrev: tir mai 16, 2023 11:57 pm

Tenkte at ettersom Chelsea fansen har en diskusjon om det bør brukes en overgangstråd eller ikke burde vi ha en lik samtale siden vi trossalt er en mye bedre klubb 😎

Elsker klubben for slike gester som med Lucy, ble litt fuktig i øynene da jeg så den ♥️
Sånn som de,og eieren deres spyr ut penger,og kjøper alt som kan krype,og gå,og som sikkert Poch skal selge en del av nå burde de vel ha et overgangsforum. Ikke bare en tråd :lol:

Jeg tar to Torres,en Guendouzi,pluss et par overraskelser jeg. Man må sikte høyt.
Stemmer hvertfall for egen tråd til overganger,og treningskaper,etc.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Men skal vi regge en "Unai må gå!" tråd? Bare for å være føre var til 24/25-sesongen?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Jolla skrev: ons mai 17, 2023 12:49 am Men skal vi regge en "Unai må gå!" tråd? Bare for å være føre var til 24/25-sesongen?
Emery har nøklene til Villa Park. Han må evt sparke seg selv.

Vi legger den i kø etter "Qatar - de perfekte eierne" og "Liverpool - de moralske seriemesterne" trådene som dukker opp først 😎

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

MentalM skrev: ons mai 17, 2023 8:23 am "Liverpool - de moralske seriemesterne" trådene som dukker opp først 😎
Endelig noen som har skjønt det...

MentalM

Legg inn av MentalM »

TheOpiate skrev: ons mai 17, 2023 10:27 am
MentalM skrev: ons mai 17, 2023 8:23 am "Liverpool - de moralske seriemesterne" trådene som dukker opp først 😎
Endelig noen som har skjønt det...
Må ha det litt gøy her inne ♥️🇳🇴

Dani_e

Legg inn av Dani_e »



Krise

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: ons mai 17, 2023 4:29 pm

Krise
Slikt skjer 🤷🏼‍♂️

Heck er klar!


Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: ons mai 17, 2023 7:05 pm
Dani_e skrev: ons mai 17, 2023 4:29 pm

Krise
Slikt skjer 🤷🏼‍♂️

Heck er klar!

Hvem er heck? Er det samme stilling?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: ons mai 17, 2023 7:11 pm
MentalM skrev: ons mai 17, 2023 7:05 pm
Dani_e skrev: ons mai 17, 2023 4:29 pm

Krise
Slikt skjer 🤷🏼‍♂️

Heck er klar!

Hvem er heck? Er det samme stilling?
Vært salg og markedssjef i 76ers, med meget gode skussmål og meritter derifra.

Ikke samme stilling, men på papiret meget bra å få inn en av hans kvalitet. Arbeidet hans vil være business og market, med full kontroll over de områdene.

Trenger å ekspandere der, så virker som en meget god signering

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Tror det er for tidlig å konkludere angående Alemany selv om det er Fabulous Romelus som melder det.

Det var alltid noen litt todelte meldinger fra hans camp i Barcelona, hvor planen virket å være å fullføre det vinduet som han, analyseteamet og speiderteamet hadde planlagt.

Således så vil jeg ikke bli overrasket om han allikevel blir klar for Aston Villa etter sommeren, i hvert fall siden Barcelona har en ny mann inn.

MentalM

Legg inn av MentalM »



Denne tråden gir en god pekepinn @Dani_e

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Toney utestengt i 8mnd. Syns det er veldig merkelig at det er fra dags dato. Han burde egentlig spille ferdig sesongen. Blir veldig "urettferdig/skjevt" nå med tanke på Brentford-kampene. Ekstra ergerlig for oss fordi Brentford møter Tottenham.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Ingen Alemany altså. Ser at Barcelona sine PR journalister prøver og spinne det slik at han ikke fikk de betingelsene har var lovet økonomisk. Når det heller kan være noe så enkelt som at han egentlig ikke ville forlate Barcelona, byen, og flytte på seg. Registerer også at Jordi Cruyff forsvinner, og så sier Alemany nei til Villa et døgn senere.

Man kan jo egentlig ikke være lei for noe man ikke mister. Dvs, det er som et transfer target man ikke får tak i. Man går bare videre og ser etter alternativer. Det her gir en pekepinn på at man kikker etter dyktige folk i nøkkel posisjoner, men det er ikke alltid man skyter blink.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Klopp utestengt fra matchen lørdag på Anfield. Har vel ikke allverden å si.

Coutinho er definitivt ute for resten av sesongen. Og muligens for godt i Aston Villa. Synd, hadde gjerne sett han spille en rolle på lørdag.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Krysser fingrene for at resultatet står seg i Newcastle 🤞

MentalM

Legg inn av MentalM »

Matchdag ♥️

MentalM

Legg inn av MentalM »

Brentford hjelper oss ihvertfall om resultatet står!

Hedning

Legg inn av Hedning »

Dani_e skrev: ons mai 17, 2023 10:00 pm Toney utestengt i 8mnd. Syns det er veldig merkelig at det er fra dags dato. Han burde egentlig spille ferdig sesongen. Blir veldig "urettferdig/skjevt" nå med tanke på Brentford-kampene. Ekstra ergerlig for oss fordi Brentford møter Tottenham.
Ikke så ergerlig allikevel :D

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Hedning skrev: lør mai 20, 2023 3:21 pm
Dani_e skrev: ons mai 17, 2023 10:00 pm Toney utestengt i 8mnd. Syns det er veldig merkelig at det er fra dags dato. Han burde egentlig spille ferdig sesongen. Blir veldig "urettferdig/skjevt" nå med tanke på Brentford-kampene. Ekstra ergerlig for oss fordi Brentford møter Tottenham.
Ikke så ergerlig allikevel :D
Nei, det gikk fint ☺️

MentalM

Legg inn av MentalM »

Men Watkins må tas fra straffer, for det har vært dårlig uttelling hittil i karrieren

MentalM

Legg inn av MentalM »

Meget god første omgang, kunne godt ledet med to her.

Blir veldig oppstykket og rotete her på slutten, men gir dommeren mesteparten av skylden for det.

Helt ufattelig at man ikke tar de gule kortene på spillerne som stopper overgangene, McGinn blir tatt 2 ganger av 2 forskjellige spillere og de prøver ikke å ta ball en gang.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Synes ikke noe om å bytte begge backene samtidig.

Skal godt gjøres å holde unna her, sluttet å spille fotball i andre omgang dessverre.

Alltid skuffet om vi ikke vinner, men nå skal man kanskje være fornøyd med et her...

Klarer ikke holde på ball i det hele tatt nå

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Nå har vi Europa i våre egne hender

MentalM

Legg inn av MentalM »

Ahh, det sugde

Hadde vi vunnet...

Nå er vi avhengig av at Southampton tar poeng mot Brighton for å kunne nå EL 😔

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Synd det ikke ble 3 poeng her ja. Hadde virkelig muligheten. Strålende 1 omgang.

Tror ikke Brighton taper mot Soton, men spiller de uavgjort og taper for City, så kan vi nå EL ved å slå dem i siste runde. Vi har også et overtak på Spurs nå i forhold til Conference. Men å slå Brighton er ikke enkelt altså.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»