Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Svar
vadefugl

Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Legg inn av vadefugl »

Burnley-Bolton Wanderers, begge lag scorer mål Nei til 1.80 tror jeg det var jeg spilte

startelver

Legg inn av startelver »

Newcastle - Brighton o 2.5 mål + BTTS @1.80

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Mente Barnsley og ikke Burnley som jeg skrev. Denne gangen prøver jeg på cupfinalen. Brann-Lillestrøm, begge lag scorer til 1.60 i odds

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

West Ham-Leeds, begge lag scorer mål til 1.60. Selv om bortelaget taper så det synger, scorer Leeds alltid ett mål

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Hvorfor er Brann store favoritter på oddsen? Trodde dette skulle være to helt like lag

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Hoppidioten skrev: lør mai 20, 2023 9:01 am Hvorfor er Brann store favoritter på oddsen? Trodde dette skulle være to helt like lag
Enig, men det er noen med dype lommer som spiller hardt på Brann hver eneste kamp. Men det bør være solid verdi på fugla.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

4.50 nå på Fugla. Helt enormt.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: tor mai 18, 2023 8:24 pm Newcastle - Brighton o 2.5 mål + BTTS @1.80
Checker denne på etterskudd

Reddington

Legg inn av Reddington »

City mestere. Ingenting å spille for i morgen. FA cup-finale om 2 uker, CL etter der. Står til 1,28 imorra mot Chelsea.


Jeg fristes av en eller annen variant som indikerer at Chelsea får til noe. Jeg tror ikke de vinner, men btts til 1,93 kan vurderes. Btts + over 2,5 til 2,13. Hva tenker folk?

Reddington

Legg inn av Reddington »

Tester btts + over 2,5 på Etihad til 2,20 hos Unibet. «Analyse» finnes i innlegget over.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Fem rette på kupongen

startelver

Legg inn av startelver »

Reddington skrev: lør mai 20, 2023 8:36 pm City mestere. Ingenting å spille for i morgen. FA cup-finale om 2 uker, CL etter der. Står til 1,28 imorra mot Chelsea.


Jeg fristes av en eller annen variant som indikerer at Chelsea får til noe. Jeg tror ikke de vinner, men btts til 1,93 kan vurderes. Btts + over 2,5 til 2,13. Hva tenker folk?
Jeg tenker at City ønsker å avslutte med stil i sin siste hjemmekamp i PL. Og løfte trofeeet.

Blir overrasket hvis det er B-laget som spiller, selv om det garantert blir rotasjon.
Chelsea? Slår Bournemouth borte og redder uavgjort mot Forest , tvilsomt at de får til noe som helst.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Newcastle-Leicester, begge lag scorer mål til 1.67 I odds. Hjemmelaget slipper inn mål og Leicester scorer mange til tross de ligger under streken

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Med en kamp som ikke er ferdig, har jeg seks rette på kupongen

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Real Sociedad-Almeria, begge lag scorer mål til 1.80 i odds. Hjemmelaget i god form for tiden mens Almeria er dårlige på fremmed gress. Men scorer gjør dem

startelver

Legg inn av startelver »

Kjelsås - Follo under 2.5 mål. @1.90

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Brighton and Hove Albion-Manchester City, begge lag scorer mål til 1.47 i odds

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

To tap på rappen

startelver

Legg inn av startelver »

Brighton-City-: Vi prøver Asian HCP Brighton + 1 @1.50

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Manchester United-Chelsea, begge lag scorer mål Nei til 2.20 i odds. Hjemmelaget slik lett inn mål mens Chelsea har vansker med å score

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: ons mai 24, 2023 11:57 am Brighton-City-: Vi prøver Asian HCP Brighton + 1 @1.50
Den var jo aldri truet. Check. :)

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Seks rette på kupongen

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Sampdoria-Sassuolo, bortelaget vinner til 1.92

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Prøver igjen. Denne gangen spiller jeg på play off i Championship i England. Coventry City mot Luton Town, Under 2.5 mål til 1.50 I odds. Tror begge lag er forsiktige bakover

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Manchester United mot Fulham, begge lag scorer mål til 1.55 i odds. Ikke ofte hjemmelaget slipper inn mål, men de har et tøft kampprogram og må rotere på laget

startelver

Legg inn av startelver »

Akkurat den tror jeg du treffer på.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Seks rette på kupongen

startelver

Legg inn av startelver »

Har lyst til å spille på Everton i dag. @1.58 Coolbet

Og Asian HCP på Brentford +1 @1.61

startelver

Legg inn av startelver »

I Spania prøver vi Atletico - Sociedad BTTS @1.85

Viktig kamp for Sociedad om å sikre CL-plassen , mens Atletico kan ta det mer med ro.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: søn mai 28, 2023 12:29 pm Har lyst til å spille på Everton i dag. @1.58 Coolbet

Og Asian HCP på Brentford +1 @1.61
Full pott faktisk !!!! :D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»