Kent Andersens parti

Svar
fargerik

Kent Andersens parti

Legg inn av fargerik »

Landet har fått et nytt tilskudd, tror det heter "Partiløs".
Har lyttet litt til filosofien som Kent Andersen skal vinne neste stortingsvalg med.
Han snakker på Facebook.
Jeg har ikke klart å lete meg frem til noe partiprogram, men det er kanskje på grunn av at Kent er partiløs?
Noen her som vet noe om dette, og kan bidra med en link til det politiske partiet "Partiløs" sitt program?

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Tja, det er vel et poeng at de ikke skal ha partiprogram.

Sånn sett minner de jo litt om Det Politiske Parti (DPP) som var et friskt innslag for noen år siden.
► Show Spoiler
Legendarisk :)

virrvarr
Innlegg: 445

Legg inn av virrvarr »

fargerik skrev: søn mai 21, 2023 6:28 pm Landet har fått et nytt tilskudd, tror det heter "Partiløs".
Har lyttet litt til filosofien som Kent Andersen skal vinne neste stortingsvalg med.
Han snakker på Facebook.
Jeg har ikke klart å lete meg frem til noe partiprogram, men det er kanskje på grunn av at Kent er partiløs?
Noen her som vet noe om dette, og kan bidra med en link til det politiske partiet "Partiløs" sitt program?
Tror det var WesenSteen som snakket om "Vårt Parti".

trønderen

Legg inn av trønderen »

Kent Andersen har altså gått fra FrP til Demokratene til Partiløs. Når jeg leser på Facebook virker det som akkurat samme skvipet som Demokratene står for.

Brukeravatar
NiGoZeroIchi
Innlegg: 395

Legg inn av NiGoZeroIchi »

fargerik skrev: søn mai 21, 2023 6:28 pm Landet har fått et nytt tilskudd, tror det heter "Partiløs".
Hva med alle de stakkars folka som er partiløse men uenige med "partiløs"? Hva skal de gjøre nå?
"Jeg var partiløs, men for å ta avstand til partiet "Partiløs", har jeg nå har jeg meldt meg inn i "Lista mot nedlegging av grendeskulen i Gnåpen" - selv om aldri noen gang har vært i Gnåpen."

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

https://xn--partils-v1a.no/hva.htm

"For «Partiløs» spiller det ingen rolle hvilken blokk eller parti et forslag kommer fra: Hvis forslaget gjør hverdagen enklere, billigere og tryggere for folk og næringsliv, sier vi ja. Hvis politikken ikke oppfyller minst to av disse kriteriene, så anbefaler vi våre folkevalgte om å stemme nei."

Partiløs vil altså stemme nei til forslag som gjør hverdagen tryggere for folk hvis det ikke også gjør hverdagen enklere eller billigere. Ting som bilbeltepåbud, fartsgrenser, forbud mot promillekjøring osv. er vel ting de ville stemt ned da, fordi det ikke gjør hverdagen "enklere eller billigere" selv om det gjør den tryggere.

Partiet virker også å ha utgangspunkt i sinte Facebook-grupper. De vil gi disse mer makt. Et samfunn styrt av grinebiterne på Facebook høres trivelig og fornuftig ut.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Her får man en grundig innføring i hva Partiløs mener om viktige saker:

https://xn--partils-v1a.no/merkesaker.html

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

fargerik skrev: søn mai 21, 2023 6:28 pm Landet har fått et nytt tilskudd, tror det heter "Partiløs".
Har lyttet litt til filosofien som Kent Andersen skal vinne neste stortingsvalg med.
Han snakker på Facebook.
Jeg har ikke klart å lete meg frem til noe partiprogram, men det er kanskje på grunn av at Kent er partiløs?
Noen her som vet noe om dette, og kan bidra med en link til det politiske partiet "Partiløs" sitt program?
Festlig, tekstforfatteren i PR-bransjen som tror han er klimaekspert skal starte parti. Blir sikkert noe totalt uten virkelighetskontakt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

KongOlav2 skrev: man mai 22, 2023 1:52 pm
fargerik skrev: søn mai 21, 2023 6:28 pm Landet har fått et nytt tilskudd, tror det heter "Partiløs".
Har lyttet litt til filosofien som Kent Andersen skal vinne neste stortingsvalg med.
Han snakker på Facebook.
Jeg har ikke klart å lete meg frem til noe partiprogram, men det er kanskje på grunn av at Kent er partiløs?
Noen her som vet noe om dette, og kan bidra med en link til det politiske partiet "Partiløs" sitt program?
Festlig, tekstforfatteren i PR-bransjen som tror han er klimaekspert skal starte parti. Blir sikkert noe totalt uten virkelighetskontakt.
Det er Facebook-vennlig, hjernedød populisme. Finner det her: https://xn--partils-v1a.no/

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Demokratene, eller Norgesdemokratene som de nå kalles, har blitt en søppelbøtte for dysfunksjonelle FrPere.

olek1970

Legg inn av olek1970 »

Solvgutt1 skrev: man mai 22, 2023 1:32 pm Partiet virker også å ha utgangspunkt i sinte Facebook-grupper. De vil gi disse mer makt. Et samfunn styrt av grinebiterne på Facebook høres trivelig og fornuftig ut.
Mere makt?, går det ann at de får mindre makt da?🤔

Men de får vel mellom 10 og 100 stemmer eller noe sånt dette partiet og. Så da blir jo alt anderledes må vite.

fargerik

Legg inn av fargerik »

olek1970 skrev: man mai 22, 2023 5:18 pm
Solvgutt1 skrev: man mai 22, 2023 1:32 pm Partiet virker også å ha utgangspunkt i sinte Facebook-grupper. De vil gi disse mer makt. Et samfunn styrt av grinebiterne på Facebook høres trivelig og fornuftig ut.
Mere makt?, går det ann at de får mindre makt da?🤔

Men de får vel mellom 10 og 100 stemmer eller noe sånt dette partiet og. Så da blir jo alt anderledes må vite.
Jeg får tanker i hodet når slike skal ta fatt i alt som er galt. Orwell.....

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»