911 - konspirasjonstråd.

Svar
KansjeD

Re: 911 - konspirasjonstråd.

Legg inn av KansjeD »

Optimist1 skrev: tor mai 12, 2022 9:22 pm
KansjeD skrev: tor mai 12, 2022 11:29 am
Optimist1 skrev: ons mai 11, 2022 8:10 pm Hvorfor raste bygning 7 på samme måte som the twin towers ?? det har jeg undret litt over
Du kunne jo f.eks. prøve å lese en eller annen SERIØS rapport om hva som skjedde med byggene...
Jeg satt med youtube...
Om du er på jakt etter SERIØS FAKTA og tror på alt du ser på YOUTUBE, så er du nok allerede "too far gone".

Brukeravatar
Zpiff
Innlegg: 663

Legg inn av Zpiff »

Optimist1 skrev: tor mai 12, 2022 9:22 pm Faktisk helt likt. Det var derfor litt underlig at bygg 7 , som ikke ble truffet , sank til jorden på nøyaktig samme måte.
Strengt tatt, så må jo da "bygg 7" ha vært nøyaktig samme bygg som "det andre" bygget (hvilket bygg nå det var?).
Så om bygg A skrotes.., så er det KUN bygg A som kan skrotes på nøyaktig samme måte som (trommevirvel) bygg A.
Rart det der... 🤓

Brukeravatar
Zpiff
Innlegg: 663

Legg inn av Zpiff »

Optimist1 skrev: ons mai 11, 2022 8:10 pm Hvorfor raste bygning 7 på samme måte som the twin towers ?? det har jeg undret litt over
Igjen - for å presisere.
Om bygning 7 raser på nøyaktig (som du skriver i et innlegg under her) samme måte som "twin towers", så MÅ bygning 7 -være "twin towers", eventuelt vice versa.
Gåten er da, hva er årsaken til at det opereres med to ulike navn, eller heter egentlig bygget (altså entall) f.eks. "bygg 7 twin towers"(?).
Forunderlig.. :?:

Optimist1

Legg inn av Optimist1 »

Zpiff skrev: fre mai 13, 2022 6:19 pm
Optimist1 skrev: ons mai 11, 2022 8:10 pm Hvorfor raste bygning 7 på samme måte som the twin towers ?? det har jeg undret litt over
Igjen - for å presisere.
Om bygning 7 raser på nøyaktig (som du skriver i et innlegg under her) samme måte som "twin towers", så MÅ bygning 7 -være "twin towers", eventuelt vice versa.
Gåten er da, hva er årsaken til at det opereres med to ulike navn, eller heter egentlig bygget (altså entall) f.eks. "bygg 7 twin towers"(?).
Forunderlig.. :?:
Flyene må ha eksistert, sikkert betalt ut passelig med forsikringsummer osv , menneskene ombord må ha eksistert, det er jo pårørende, samme med dem i de to tvillingtårna. Men selve den kontrollerte rivingen av 3 bygg syntes jeg er rar..Når entreprenører skal rive et bygg ved kontrollert sprenging så plasserer de ikke en bombe i toppen på det, de plasserer små ladninger nedover som sprenger i tur og orden, slik at rivingen blir kontrollert..

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

[/quote]

som sprenger i tur og orden
[/quote]

Du mente selvfølgelig sprengeS, går jeg ut fra...

;)

Mvh

BE
kverulant

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Knaberaps skrev: lør aug 07, 2021 2:00 pm Det hadde vært artig med en ny og laaaang runde med 911 konspirasjonsteorier, men mine "med-debunkere" er ikke å se her.
konspirasjonsteorier eller "konspirasjonsteorier"? Enkelte debunkere mener at mange teorier er en konspirasjonsteori selv om teorien kan forklares naturlig.
Noen av dine debunkere er av denne oppfatning. Uavhengig av det, hvilke teorier skal vi konspirere om angående 911? Vi bør finne en teori som ikke kan forklares.

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

HB4596 skrev: ons mai 25, 2022 10:55 pm
Knaberaps skrev: lør aug 07, 2021 2:00 pm Det hadde vært artig med en ny og laaaang runde med 911 konspirasjonsteorier, men mine "med-debunkere" er ikke å se her.
konspirasjonsteorier eller "konspirasjonsteorier"? Enkelte debunkere mener at mange teorier er en konspirasjonsteori selv om teorien kan forklares naturlig.
Noen av dine debunkere er av denne oppfatning. Uavhengig av det, hvilke teorier skal vi konspirere om angående 911? Vi bør finne en teori som ikke kan forklares.
(uthevinga i sitatet ovenfor er foretatt av meg - BE)

Nissen, min venn - nissen!

En slik teori kan neppe forklares!

Mvh

BE

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

BlackEagle skrev: ons mai 25, 2022 11:29 pm
HB4596 skrev: ons mai 25, 2022 10:55 pm
Knaberaps skrev: lør aug 07, 2021 2:00 pm Det hadde vært artig med en ny og laaaang runde med 911 konspirasjonsteorier, men mine "med-debunkere" er ikke å se her.
konspirasjonsteorier eller "konspirasjonsteorier"? Enkelte debunkere mener at mange teorier er en konspirasjonsteori selv om teorien kan forklares naturlig.
Noen av dine debunkere er av denne oppfatning. Uavhengig av det, hvilke teorier skal vi konspirere om angående 911? Vi bør finne en teori som ikke kan forklares.
(uthevinga i sitatet ovenfor er foretatt av meg - BE)

Nissen, min venn - nissen!

En slik teori kan neppe forklares!

Mvh

BE
Åja?

Hva med julenissen? Det er vel ingen konspirasjonsteori at Coca Cola Company fant opp julenissen?
Kanskje hvis man beveger seg inn på låven, setter frem en bolle med grøt og finner ut at noen har spist opp innholdet.

Mvh

HB

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

HB4596 skrev: tor mai 26, 2022 10:36 am
BlackEagle skrev: ons mai 25, 2022 11:29 pm
HB4596 skrev: ons mai 25, 2022 10:55 pm

konspirasjonsteorier eller "konspirasjonsteorier"? Enkelte debunkere mener at mange teorier er en konspirasjonsteori selv om teorien kan forklares naturlig.
Noen av dine debunkere er av denne oppfatning. Uavhengig av det, hvilke teorier skal vi konspirere om angående 911? Vi bør finne en teori som ikke kan forklares.
(uthevinga i sitatet ovenfor er foretatt av meg - BE)

Nissen, min venn - nissen!

En slik teori kan neppe forklares!

Mvh

BE
Åja?

Hva med julenissen? Det er vel ingen konspirasjonsteori at Coca Cola Company fant opp julenissen?
Kanskje hvis man beveger seg inn på låven, setter frem en bolle med grøt og finner ut at noen har spist opp innholdet.

Mvh

HB
Riktig nok, men når du setter ut graut må du jo huske på ... ska' vi se ... jo, det var noe med "hvis ingen går i fella"! Sånn var det!

Mvh

BE
"Jeg spiser ikke nissemat!" - (lokalt berømt sitat fra en illsint skuespiller som holdt på med ljå-slått i varmen, og ble tilbudt slåtte-graut fra en velmenende nabo)

P. S. Ikke fortell noen at det er jeg som har gjengitt sitatet!

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

BlackEagle skrev: fre mai 27, 2022 11:23 am
HB4596 skrev: tor mai 26, 2022 10:36 am
BlackEagle skrev: ons mai 25, 2022 11:29 pm

(uthevinga i sitatet ovenfor er foretatt av meg - BE)

Nissen, min venn - nissen!

En slik teori kan neppe forklares!

Mvh

BE
Åja?

Hva med julenissen? Det er vel ingen konspirasjonsteori at Coca Cola Company fant opp julenissen?
Kanskje hvis man beveger seg inn på låven, setter frem en bolle med grøt og finner ut at noen har spist opp innholdet.

Mvh

HB
Riktig nok, men når du setter ut graut må du jo huske på ... ska' vi se ... jo, det var noe med "hvis ingen går i fella"! Sånn var det!

Mvh

BE
"Jeg spiser ikke nissemat!" - (lokalt berømt sitat fra en illsint skuespiller som holdt på med ljå-slått i varmen, og ble tilbudt slåtte-graut fra en velmenende nabo)

P. S. Ikke fortell noen at det er jeg som har gjengitt sitatet!
Fella var det. Den gikk jeg i med begge pedala. MAO. første step til skilmisse.
Ta det med ro, skakke sladre.
Men jeg liker graut, og det med smørøye.

mvh.

Sterk og nitti.

Brukeravatar
Rompetrollet
Innlegg: 130

Legg inn av Rompetrollet »

palimpsest skrev: lør aug 07, 2021 10:34 pm Bilde
En naver som har fått jobbtilbud ??

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Broren skrev: man aug 09, 2021 8:41 am
Man har da et liv ved siden av diskusjonsforum!

Ellers tror jeg ikke en ny tråd om 911 er nødvendig. Disse fjerne konspifolka fra det forrige forumet er ikke her, og da blir det jo liksom ingen ordentlig dreis på krangelen.

Er da mye mer spennende om vi kunne diskutere dette med QAnons og mange andres hardnakka påstander at Trump skal gjeninnsettes som president den 13. august.
Ifølge Mike Lindell, den berømte My-pillow-guy (som ikke engang har kontakt med virkeligheten med lilletåneglen), har jo steilt i lang tid påstått at alle de bevisene han sitter på skal legges fram for Høyesterett, og når disse dommerne får se bevisene kommer de sporenstreks til å annullere hele valget slik at Det Oransje Geniet gjeninnsettes. Og det er bare fire dager til!

Kjør debatt derfra i stedet.
Vel, QANon er jo om mulig enda fjernere enn det verste av 9/11 teorier. Så om disse konspifolka ikke er her, så blir det neppe noe debatt om QAnon med futt i heller :lol:

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

Ka9nen skrev: lør okt 01, 2022 1:17 am Vel, QANon er jo om mulig enda fjernere enn det verste av 9/11 teorier. Så om disse konspifolka ikke er her, så blir det neppe noe debatt om QAnon med futt i heller :lol:
De fleste har forhåpentligvis satt seg litt inn i dette: https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Trust og lar seg ikke lure lenger. ;)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «UFO & Konspirasjonsteorier»