Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: man mai 22, 2023 9:36 pm
K-Torget skrev: man mai 22, 2023 9:34 pm
guru skrev: man mai 22, 2023 9:30 pm Isak får gult kort etter en stygg takling. Skader seg, og byttes trolig ut..... Joda, runden fortsetter å levere.
Jeg gjorde Isak - Alvarez før denne runden. Ser ut som jeg hadde en stor dose flaks!
Samme her. Men vi må ikke jinxe nå :D
Nei😎

guru

Legg inn av guru »

Isak tilbake på banen i allefall.... Spørsmålet er hvor lenge han fortsetter.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Wilson ut.

Nå gjelder det bare at Leicester får flakse inn ett mål.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Nevi skrev: man mai 22, 2023 10:30 pm Wilson ut.

Nå gjelder det bare at Leicester får flakse inn ett mål.
Helt i orden det med 2 poeng på han. De som har han fikk altfor mye forrige runde.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: man mai 22, 2023 10:32 pm
Nevi skrev: man mai 22, 2023 10:30 pm Wilson ut.

Nå gjelder det bare at Leicester får flakse inn ett mål.
Helt i orden det med 2 poeng på han. De som har han fikk altfor mye forrige runde.
Takk Howe!

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Er det kun en fattig Trippier CS jeg får med meg med 3 x NUFC hjemme mot LCFC?

+ 3 bonus

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Herlighet for en kveld. 0-0 drit kjedelig resultat. Men Fantasy øyne helt fantastisk.
Sitter med Tripper som rasker med seg 9 poeng, Botman som også ligger ann til bonus.

Helt fint at jeg byttet ut Isak mot Alvarez til denne runden.

#Fløte

emin

Legg inn av emin »

0-0 med Trippier, Botman og Iversen med CS og redningspoeng for Iversen. Og alle på bonus nå, men er jevnt for de to siste.
Kunne vel ikke be om mye mer.

Deila

Legg inn av Deila »

Får inn Isak i stedet for Botman selvsagt, han tar CS hver gang jeg benker ham. Heldigvis Trippier på banen.

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Trippier på første benk. Kommer kun inn om Rashford ikke spiller så må nesten håpe på det. Puster uansett lettet ut etter at både Wilson og Isak blanket. Faller ca 2k plasser uten spillere i denne kampen, men har fortsatt ni spillere igjen. I en perfekt fantasyverden spiller ikke Rashford og KdB hauler.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Jeg håper oxo på rashford 0 min torsdag...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ingen i aksjon i kveld og faller fra 95k til 105k ovr. Dog 8 spillere igjen onsdag / torsdag.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PScholes18 skrev: man mai 22, 2023 11:09 pm Trippier på første benk. Kommer kun inn om Rashford ikke spiller så må nesten håpe på det. Puster uansett lettet ut etter at både Wilson og Isak blanket. Faller ca 2k plasser uten spillere i denne kampen, men har fortsatt ni spillere igjen. I en perfekt fantasyverden spiller ikke Rashford og KdB hauler.
Jeg håper både KdB og Rash spiller, men ikke leverer 8-)

Deila

Legg inn av Deila »

urbeka skrev: man mai 22, 2023 11:10 pm Jeg håper oxo på rashford 0 min torsdag...
Glemte at Rashford har 1 kamp til, uansett så har jeg Isak på første benk, så lite å juble for :D Burde satt Botman der..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ale skrev: man mai 22, 2023 11:17 pm Rashford er nok ferdig for sesongen (PL).
Kilde? Var han ikke ute med sykdom i helgen?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: man mai 22, 2023 11:17 pm
urbeka skrev: man mai 22, 2023 11:10 pm Jeg håper oxo på rashford 0 min torsdag...
Glemte at Rashford har 1 kamp til, uansett så har jeg Isak på første benk, så lite å juble for :D Burde satt Botman der..
Lett å være etterpåklok. Hadde nok selv satt Isak fremfor Botman på benk denne runden..

Bliss

Legg inn av Bliss »

emin skrev: man mai 22, 2023 11:02 pm 0-0 med Trippier, Botman og Iversen med CS og redningspoeng for Iversen. Og alle på bonus nå, men er jevnt for de to siste.
Kunne vel ikke be om mye mer.
Nice, full uttelling det.

Klager ikke selv, Trippier er jo plutselig en diff denne runden. Botman klar på første benk hvis Rashford må stå over. Viktig med blanks på Newcastle-spissene også.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Rashford og Trippier ser ut til å synke i pris i natt!

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: man mai 22, 2023 11:48 pm Rashford og Trippier ser ut til å synke i pris i natt!
Trippier og Joelinton gikk ned i pris i natt.

Kan noen forklare hvorfor folk har solgt unna Trippier?

Han fikk 9 poeng denne runden, 11 poeng forrige runde.

Soleklar nummer 1 forsvarsspiller poengmessig med nesten 50 poeng ned til nummer 2. (TAA).

Nå møter de Chelsea som er helt ute av form..

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Sir-Alex skrev: tir mai 23, 2023 7:44 am
K-Torget skrev: man mai 22, 2023 11:48 pm Rashford og Trippier ser ut til å synke i pris i natt!
Trippier og Joelinton gikk ned i pris i natt.

Kan noen forklare hvorfor folk har solgt unna Trippier?

Han fikk 9 poeng denne runden, 11 poeng forrige runde.

Soleklar nummer 1 forsvarsspiller poengmessig med nesten 50 poeng ned til nummer 2. (TAA).

Nå møter de Chelsea som er helt ute av form..
Kan det være så enkelt som at de er/var merket med gult?

guru

Legg inn av guru »

Sir-Alex skrev: tir mai 23, 2023 7:44 am
K-Torget skrev: man mai 22, 2023 11:48 pm Rashford og Trippier ser ut til å synke i pris i natt!
Trippier og Joelinton gikk ned i pris i natt.

Kan noen forklare hvorfor folk har solgt unna Trippier?

Han fikk 9 poeng denne runden, 11 poeng forrige runde.

Soleklar nummer 1 forsvarsspiller poengmessig med nesten 50 poeng ned til nummer 2. (TAA).

Nå møter de Chelsea som er helt ute av form..
Er nok flere grunner til det; 1) Han var usikker til kampen 2) Folk erstattet han med spillere som har dobbel (f.eks. United) og 3) Mange begynner å ta sjanser mot slutten av sesongen for å vinne terreng. Jeg planla selv å ta ut Trippier for å få inn Varane, men glemte fristen.....

Oppdaget først nå at Trippier faktisk er en aldri så liten diff. 9 poeng med under 50% EO er jo helt strålende. Er så vant til at han ligger på rundt 100%, at jeg aldri har brydd meg om hva han har fått. Ikke så voldsom effekt, men 13k plasser opp er i det minste noe.

Nå er drømmescenarioet at MacAllister scorer et par mål mot City, og at Steele holder nullen og redder straffe fra Haaland :)

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Evertonion skrev: tir mai 23, 2023 7:48 am
Sir-Alex skrev: tir mai 23, 2023 7:44 am
K-Torget skrev: man mai 22, 2023 11:48 pm Rashford og Trippier ser ut til å synke i pris i natt!
Trippier og Joelinton gikk ned i pris i natt.

Kan noen forklare hvorfor folk har solgt unna Trippier?

Han fikk 9 poeng denne runden, 11 poeng forrige runde.

Soleklar nummer 1 forsvarsspiller poengmessig med nesten 50 poeng ned til nummer 2. (TAA).

Nå møter de Chelsea som er helt ute av form..
Kan det være så enkelt som at de er/var merket med gult?
Kan nok være det. Noen ser seg blind på fargen/status og ser hverken kamper i sin helhet eller leser nyheter.

guru

Legg inn av guru »

Akkurat nå lener jeg mot å ta inn McNeil og sette bindet på han. Under 1% eierskap. Everton må vinne siste kamp for å være sikker. McNeil er en nøkkelspiller som har potensiale (fikk 21 poeng i GW35).

Så blir det garantert én megadiff til, mest sannsynlig to. Her skal det satses :)

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

guru skrev: tir mai 23, 2023 9:02 am Akkurat nå lener jeg mot å ta inn McNeil og sette bindet på han. Under 1% eierskap. Everton må vinne siste kamp for å være sikker. McNeil er en nøkkelspiller som har potensiale (fikk 21 poeng i GW35).

Så blir det garantert én megadiff til, mest sannsynlig to. Her skal det satses :)
Skremmes ikke litt av at han spilte back sist?

guru

Legg inn av guru »

HeskeyTime skrev: tir mai 23, 2023 9:23 am
guru skrev: tir mai 23, 2023 9:02 am Akkurat nå lener jeg mot å ta inn McNeil og sette bindet på han. Under 1% eierskap. Everton må vinne siste kamp for å være sikker. McNeil er en nøkkelspiller som har potensiale (fikk 21 poeng i GW35).

Så blir det garantert én megadiff til, mest sannsynlig to. Her skal det satses :)
Skremmes ikke litt av at han spilte back sist?
Det har jeg ikke fått med meg :) Må i såfall revurderes, hehe....
Må prøve å få med meg evt. lekkasjer fra lagoppstillinger før jeg gjør byttene.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tir mai 23, 2023 7:48 am
Sir-Alex skrev: tir mai 23, 2023 7:44 am
K-Torget skrev: man mai 22, 2023 11:48 pm Rashford og Trippier ser ut til å synke i pris i natt!
Trippier og Joelinton gikk ned i pris i natt.

Kan noen forklare hvorfor folk har solgt unna Trippier?

Han fikk 9 poeng denne runden, 11 poeng forrige runde.

Soleklar nummer 1 forsvarsspiller poengmessig med nesten 50 poeng ned til nummer 2. (TAA).

Nå møter de Chelsea som er helt ute av form..
Kan det være så enkelt som at de er/var merket med gult?
Jeg vet ikke, men tror Evertonian kanskje er inne på noe :)

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Rashford er tilbake på trening i dag.

Gode nyheter for United!


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tir mai 23, 2023 1:45 pm Rashford er tilbake på trening i dag.

Gode nyheter for United!

Siden jeg tok inn Bruno istedet for Rash denne runden så håper jeg han får seg et lite innhopp uten målpoeng torsdag ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Rash kan fort gå ned i natt som kommer siden han ikke gikk ned i natt.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Free Hit siste runde, hva er diff-o-rama her? Er på omlag 300k, så tar en artig risk her tenker jeg enn å "safe".

CS er vel sjeldent i GW38, så gå for en som får en del skudd på, men redder mye?

Forsvar baseres på målpoeng, og går for en treer med en ikke-diff.

Midtbane med Ramsey, D.Luiz, Eze (fortsatt under 10%), Olise

Angrep, Edouard, Watkins, Vardy.

Vardy benkes fort, så han må vurderes helt opp mot deadline. Porro også kanskje?

Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»