Serie A 2022/23

Svar
Folk_flesk

Re: Serie A 2022/23

Legg inn av Folk_flesk »

Den store vinneren her blir vel Milan. Skjønt, skulle Juve vinne i dag OG slå Milan til helga, så er de faktisk forbi dem.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

GiPazzini_85 skrev: man mai 22, 2023 8:29 pm Da er det offisielt at Juventus mister 10 poeng.

https://football-italia.net/official-ju ... tal-gains/

Agnelli, Paratici, Cherubini og Arrivabene blir holdt ansvarlige, mens Nedved går klar. Da er Juventus nede på 7.plass.
Kan vi vennligst lovfeste at Juventus skal bli trukket 10 poeng hver sesong? Tror det hadde gjort verden til et bedre sted.

Nå har jo faktisk Juventus en såpass lovende talentgjeng på gang at innen få år så kommer de nok til å vinne ligaen selv om de blir trukket 10 poeng.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Jolla skrev: man mai 22, 2023 11:42 pm
GiPazzini_85 skrev: man mai 22, 2023 8:29 pm Da er det offisielt at Juventus mister 10 poeng.

https://football-italia.net/official-ju ... tal-gains/

Agnelli, Paratici, Cherubini og Arrivabene blir holdt ansvarlige, mens Nedved går klar. Da er Juventus nede på 7.plass.
Kan vi vennligst lovfeste at Juventus skal bli trukket 10 poeng hver sesong? Tror det hadde gjort verden til et bedre sted.
Jeg er gjerne med på den.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Det går mot Napoli-exit for Spalletti:

https://football-italia.net/whats-behin ... poli-exit/

Kanskje ikke så rart at denne episoden som beskrives brukes som et lite påskudd for Spallettis del. Både han og Giuntoli er kraftig linket til Juventus og det er vel nokså naturlig å søke seg vekk fra Napoli når man har vunnet Serie A.

Dermed kan det bli Conte som tar over Napoli:
https://football-italia.net/how-napoli- ... der-conte/

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Nå som Zlatan Ibrahimovic og Joaquín legger skoene på hylla og gir seg så er det kun én aktiv fotballspiller igjen fra VM 2002:

GIGI BUFFON!

Nå er han riktignok en Serie B-spiller, men tenker at folk som bryr seg mest om ham er i denne tråden.


Edit: Jeg leste i det minste dette. Har nå begynt selv for å dobbeltsjekke om det stemmer. Ogbeche kan jeg eksempelvis ikke se noen bekreftelse på at legger opp.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jolla skrev: man jun 05, 2023 12:59 am Nå som Zlatan Ibrahimovic og Joaquín legger skoene på hylla og gir seg så er det kun én aktiv fotballspiller igjen fra VM 2002:

GIGI BUFFON!

Nå er han riktignok en Serie B-spiller, men tenker at folk som bryr seg mest om ham er i denne tråden.


Edit: Jeg leste i det minste dette. Har nå begynt selv for å dobbeltsjekke om det stemmer. Ogbeche kan jeg eksempelvis ikke se noen bekreftelse på at legger opp.
Det stemte altså ikke. Roque Santa Cruz har kontrakt frem til desember i år. Usikker på om han får en forlengelse.

Nigerias Bartholomew Ogbeche og Kameruns Carlos Kameni er uten kontrakt til sommeren, men jeg leser ikke at de skal legge opp. Ogbeche er jo en nøkkelspiller for Hyderabad og er tidenes mestscorende spiller i Indian Super League.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Jolla skrev: man jun 05, 2023 12:59 am Nå som Zlatan Ibrahimovic og Joaquín legger skoene på hylla og gir seg så er det kun én aktiv fotballspiller igjen fra VM 2002:

GIGI BUFFON!

Nå er han riktignok en Serie B-spiller, men tenker at folk som bryr seg mest om ham er i denne tråden.


Edit: Jeg leste i det minste dette. Har nå begynt selv for å dobbeltsjekke om det stemmer. Ogbeche kan jeg eksempelvis ikke se noen bekreftelse på at legger opp.
Walter Ayovi ser ut til å være aktiv enda, selv om det er innendørs fotball. Er i alle fall proff og er 43 år gammel.

Ellers er det for øvrig påfallende at det er flere trenere i Italias 2006-tropp enn i både 02-, 98, og 94-troppen.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Jolla skrev: man jun 05, 2023 1:38 am
Jolla skrev: man jun 05, 2023 12:59 am Nå som Zlatan Ibrahimovic og Joaquín legger skoene på hylla og gir seg så er det kun én aktiv fotballspiller igjen fra VM 2002:

GIGI BUFFON!

Nå er han riktignok en Serie B-spiller, men tenker at folk som bryr seg mest om ham er i denne tråden.


Edit: Jeg leste i det minste dette. Har nå begynt selv for å dobbeltsjekke om det stemmer. Ogbeche kan jeg eksempelvis ikke se noen bekreftelse på at legger opp.
Det stemte altså ikke. Roque Santa Cruz har kontrakt frem til desember i år. Usikker på om han får en forlengelse.

Nigerias Bartholomew Ogbeche og Kameruns Carlos Kameni er uten kontrakt til sommeren, men jeg leser ikke at de skal legge opp. Ogbeche er jo en nøkkelspiller for Hyderabad og er tidenes mestscorende spiller i Indian Super League.
Santa Cruz spiller også på et relativt høyt nivå enda og presterer. Det er godt gjort, men også ganske så oppsiktsvekkende at han holder ut med tanke på hvor skadeutsatt han var da han spilte i Europa. Ser at han satt på benken for Libertad i deres 2-1-seier mot Alianza Lima i Copa Libertadores her om dagen. Han har kommet innpå mot Atletico Paranaense og Alianza Lima så langt. Og Libertad er et temmelig bra lag med spillere som Melgarejo og Villalba. Også Oscar Cardozo spiller der. Han er 40.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Trist at Zlatan gir seg, men forståelig. Det spørs om han kunne kommet tilbake på et høyt nivå. Jeg tviler.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»