Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
PScholes18

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av PScholes18 »

Borealis88 skrev: tir mai 23, 2023 10:55 pm Free Hit siste runde, hva er diff-o-rama her? Er på omlag 300k, så tar en artig risk her tenker jeg enn å "safe".

CS er vel sjeldent i GW38, så gå for en som får en del skudd på, men redder mye?

Forsvar baseres på målpoeng, og går for en treer med en ikke-diff.

Midtbane med Ramsey, D.Luiz, Eze (fortsatt under 10%), Olise

Angrep, Edouard, Watkins, Vardy.

Vardy benkes fort, så han må vurderes helt opp mot deadline. Porro også kanskje?

Bilde
Kommer helt an på hva du ønsker å oppnå og om du har noen miniligaer du kjemper om.

I utgangspunktet tenker jeg at template er template av en grunn. Et helt lag kun med differ har jeg strengt tatt ikke særlig tro på, men klart, om evt nedside ikke har noe å si er det bare å kjøre på. Og ja, fokuser på offensivt potensiale.

Son, Vardy, Maddy, Barnes, Antony, Alvarez, Eze, Bamford, DCL er noen diffenavn en kan vurdere.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PScholes18 skrev: tir mai 23, 2023 11:03 pm
Borealis88 skrev: tir mai 23, 2023 10:55 pm Free Hit siste runde, hva er diff-o-rama her? Er på omlag 300k, så tar en artig risk her tenker jeg enn å "safe".

CS er vel sjeldent i GW38, så gå for en som får en del skudd på, men redder mye?

Forsvar baseres på målpoeng, og går for en treer med en ikke-diff.

Midtbane med Ramsey, D.Luiz, Eze (fortsatt under 10%), Olise

Angrep, Edouard, Watkins, Vardy.

Vardy benkes fort, så han må vurderes helt opp mot deadline. Porro også kanskje?

Bilde
Kommer helt an på hva du ønsker å oppnå og om du har noen miniligaer du kjemper om.

I utgangspunktet tenker jeg at template er template av en grunn. Et helt lag kun med differ har jeg strengt tatt ikke særlig tro på, men klart, om evt nedside ikke har noe å si er det bare å kjøre på. Og ja, fokuser på offensivt potensiale.

Son, Vardy, Maddy, Barnes, Antony, Alvarez, Eze, Bamford, DCL er noen diffenavn en kan vurdere.
Tenker litt det samme. En diff i hver lagdel tenker jeg er innafor, men usikkert på et helt lag..

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

PScholes18 skrev: tir mai 23, 2023 11:03 pm
Borealis88 skrev: tir mai 23, 2023 10:55 pm Free Hit siste runde, hva er diff-o-rama her? Er på omlag 300k, så tar en artig risk her tenker jeg enn å "safe".

CS er vel sjeldent i GW38, så gå for en som får en del skudd på, men redder mye?

Forsvar baseres på målpoeng, og går for en treer med en ikke-diff.

Midtbane med Ramsey, D.Luiz, Eze (fortsatt under 10%), Olise

Angrep, Edouard, Watkins, Vardy.

Vardy benkes fort, så han må vurderes helt opp mot deadline. Porro også kanskje?

Bilde
Kommer helt an på hva du ønsker å oppnå og om du har noen miniligaer du kjemper om.

I utgangspunktet tenker jeg at template er template av en grunn. Et helt lag kun med differ har jeg strengt tatt ikke særlig tro på, men klart, om evt nedside ikke har noe å si er det bare å kjøre på. Og ja, fokuser på offensivt potensiale.

Son, Vardy, Maddy, Barnes, Antony, Alvarez, Eze, Bamford, DCL er noen diffenavn en kan vurdere.
Spennende og gøy lag, men ser ikke helt keepervalget ditt. Pedro Porro var vel også benket i forrige kamp, så ser ikke helt den. Tror jeg ville hatt et par standard-valg som Salah og TAA inne, da det fort kan bli tosifret poeng på de i alle fall. Vet ikke om jeg har så troen på Palace som deg, men hvorfor ikke.

Douglas Luiz, Ramsey & Watkins ser jeg sånn sett heller ikke helt. Tror du Villa skal vinne stort? Douglaz Luiz er defensiv midtbane.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ale skrev: ons mai 24, 2023 8:32 am Rashford trente i går, så han er aktuell mot Chelsea og Fulham.
Flott😊

guru

Legg inn av guru »

Grealish, Dias, Ake, Akanji og LaPorte visstnok ikke i troppen mot Brighton.


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: ons mai 24, 2023 11:35 am Grealish, Dias, Ake, Akanji og LaPorte visstnok ikke i troppen mot Brighton.

Større sjanse for Haaland-start muligens da?

guru

Legg inn av guru »

Nick Pope spiller ikke siste kamp for Newcastle. Skal operere hånda.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

k9b skrev: ons mai 24, 2023 8:30 am Spennende og gøy lag, men ser ikke helt keepervalget ditt. Pedro Porro var vel også benket i forrige kamp, så ser ikke helt den. Tror jeg ville hatt et par standard-valg som Salah og TAA inne, da det fort kan bli tosifret poeng på de i alle fall. Vet ikke om jeg har så troen på Palace som deg, men hvorfor ikke.

Douglas Luiz, Ramsey & Watkins ser jeg sånn sett heller ikke helt. Tror du Villa skal vinne stort? Douglaz Luiz er defensiv midtbane.
Keepervalget er egentlig Raya tenker jeg, får mange skudd på seg, så går for redninger/bonus. Er vel GW med flest mål i snitt, så CS er ikke bare-bare å treffe. De Gea vurdert, bryter dog noe med diffen.

Porro ble vel benket pga fire forsvarere, så ser an om det blir vingbacker eller ikkke. Fire bak fungerte vel dårlig mot Brentford...? Shaw er min "safe" ikke-diff, så får jeg bare krysse fingerene for at Trent blanker. Shaw nærmest CS, selv om jeg ikk eser helt hvordan Soton skal score på annet enn frispark :D

D.Luiz er nok den som må ut ja, kommer fort inn en Maddison der. WH lader vel bare opp til finalen sin, Leicester MÅ vinne. Dog kan jo en 1-0-ledelse til Leicester gjøre de passive, så er litt "meh" med Leicester.

AV-Bri kan vel også fort bli en kjedelig kamp, to lag som ikke vil tape, kan bli målfattig..

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Borealis88 skrev: ons mai 24, 2023 4:28 pm
k9b skrev: ons mai 24, 2023 8:30 am Spennende og gøy lag, men ser ikke helt keepervalget ditt. Pedro Porro var vel også benket i forrige kamp, så ser ikke helt den. Tror jeg ville hatt et par standard-valg som Salah og TAA inne, da det fort kan bli tosifret poeng på de i alle fall. Vet ikke om jeg har så troen på Palace som deg, men hvorfor ikke.

Douglas Luiz, Ramsey & Watkins ser jeg sånn sett heller ikke helt. Tror du Villa skal vinne stort? Douglaz Luiz er defensiv midtbane.
Keepervalget er egentlig Raya tenker jeg, får mange skudd på seg, så går for redninger/bonus. Er vel GW med flest mål i snitt, så CS er ikke bare-bare å treffe. De Gea vurdert, bryter dog noe med diffen.

Porro ble vel benket pga fire forsvarere, så ser an om det blir vingbacker eller ikkke. Fire bak fungerte vel dårlig mot Brentford...? Shaw er min "safe" ikke-diff, så får jeg bare krysse fingerene for at Trent blanker. Shaw nærmest CS, selv om jeg ikk eser helt hvordan Soton skal score på annet enn frispark :D

D.Luiz er nok den som må ut ja, kommer fort inn en Maddison der. WH lader vel bare opp til finalen sin, Leicester MÅ vinne. Dog kan jo en 1-0-ledelse til Leicester gjøre de passive, så er litt "meh" med Leicester.

AV-Bri kan vel også fort bli en kjedelig kamp, to lag som ikke vil tape, kan bli målfattig..
Prøve å lese hele innlegget ble bare sittende igjen med ordet Leicester Leicester Leicester 🤣

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

LECCE!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Borealis88 skrev: ons mai 24, 2023 4:36 pmLECCE!
Enig i at Leicester må vinne og at WH sikkert sparer en del spillere, men Leicester har jo fremstått elendig i det siste og egentlig hele sesongen?😂

mashadar

Legg inn av mashadar »

Borealis88 skrev: ons mai 24, 2023 4:28 pm AV-Bri kan vel også fort bli en kjedelig kamp, to lag som ikke vil tape, kan bli målfattig..
Villa må jo helst vinne mtp å ta 7.plassen og sikre plass i Conference league, så de er nok ikke fornøyde med 0-0.
Ramsey er en fin diff, men heller ikke Watkins har så høyt eierskap lenger (godt under 10% i topp 100k).

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Nei, men leder AV 1-0 blir de ikke å satse remmer og tøy for flere mål. Vanskelig å spå, okke som. Vinner Brighton i dag, så er de på skuddhold mot Liverpool, er mekanismer der også.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Borealis88 skrev: ons mai 24, 2023 5:05 pm Nei, men leder AV 1-0 blir de ikke å satse remmer og tøy for flere mål. Vanskelig å spå, okke som. Vinner Brighton i dag, så er de på skuddhold mot Liverpool, er mekanismer der også.
Tviler på at City taper i dag..

startelver

Legg inn av startelver »

Ingen tweets fra Haaland i dag, tipper han starter på benken.

guru

Legg inn av guru »

startelver skrev: ons mai 24, 2023 5:34 pm Ingen tweets fra Haaland i dag, tipper han starter på benken.
Han postet 5 min før kampen forrige runde. Var på benk da.....

Er vel uansett ikke han personlig som styrer kontoene.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: ons mai 24, 2023 5:41 pm
startelver skrev: ons mai 24, 2023 5:34 pm Ingen tweets fra Haaland i dag, tipper han starter på benken.
Han postet 5 min før kampen forrige runde. Var på benk da.....

Er vel uansett ikke han personlig som styrer kontoene.
Jeg tipper Haaland starter 8-)

guru

Legg inn av guru »

Haaland starter. Alvarez på benk.


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: ons mai 24, 2023 7:52 pm Haaland starter. Alvarez på benk.

Kjør TC Haaland! :D

varyja

Legg inn av varyja »

Mac Allister benk

guru

Legg inn av guru »

varyja skrev: ons mai 24, 2023 7:54 pm Mac Allister benk
Min kaptein.... Selvsagt. La det ta slutt....
Skal bli så sykt deilig å bli ferdig med denne drittsesongen.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Grealish ikke i tropp

mashadar

Legg inn av mashadar »

Yay, ingen Grealish -> inn med Trippier fra benk. Endelig noe som går min vei.

Enciso fra start også en gledelig overraskelse, verre at MacA er benket.

Ederson benk igjen. Da blir det vel inn med Kepa.

Nevi

Legg inn av Nevi »

mashadar skrev: ons mai 24, 2023 8:03 pm Yay, ingen Grealish -> inn med Trippier fra benk. Endelig noe som går min vei.

Enciso fra start også en gledelig overraskelse, verre at MacA er benket.

Ederson benk igjen. Da blir det vel inn med Kepa.
Huff. Får inn Isak for Grealish. Trippier kommer kun inn om Rash ikke skulle spille i morgen, men det gjør han nok.

Ikke helt uventet at Alvarez starter på benk. Men regnet det som bankers at Macca startet etter at han nylig besøkte benken.

Bliss

Legg inn av Bliss »

Uten Haaland-cap blir det squeaky bum time de neste timene.

Mahrez fra start er positivt. Alvarez benk småkjipt, Ferguson-benk uforståelig.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bliss skrev: ons mai 24, 2023 8:20 pm Uten Haaland-cap blir det squeaky bum time de neste timene.

Mahrez fra start er positivt. Alvarez benk småkjipt, Ferguson-benk uforståelig.
Jeg håper på Haaland-show! 8-) Ellers enig i at det er småkjipt med benkingen av Alvarez, men ikke helt uforventet dog.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Mørket har senket seg. Føler meg voldtatt og ensom etter disse lagoppstillingene. Grealish skal selvfølgelig ikke spille et minutt lenger, etter å ha hvilt i månedsvis. Alle får inn Trippier, jeg Isak med 1 poeng. MacAllister må selvfølgelig benkes igjen, men maratonmannen Mitoma skal få spille alle minutter med en EO på 174%. Starte målmaskinen Ferguson, nei takk. Firminioooo har han jo på laget. Haaaaaaaagla nå!

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Firminoooo skrev: ons mai 24, 2023 8:35 pm Mørket har senket seg. Føler meg voldtatt og ensom etter disse lagoppstillingene. Grealish skal selvfølgelig ikke spille et minutt lenger, etter å ha hvilt i månedsvis. Alle får inn Trippier, jeg Isak med 1 poeng. MacAllister må selvfølgelig benkes igjen, men maratonmannen Mitoma skal få spille alle minutter med en EO på 174%. Starte målmaskinen Ferguson, nei takk. Firminioooo har han jo på laget. Haaaaaaaagla nå!
Eneste positive i dag er at KdB starter. Trippier er stuck på benken med mindre Rashford står over i morgen. Du har han i hvert fall på banen! I samme båt ang Ferguson.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

PScholes18 skrev: ons mai 24, 2023 8:44 pm
Firminoooo skrev: ons mai 24, 2023 8:35 pm Mørket har senket seg. Føler meg voldtatt og ensom etter disse lagoppstillingene. Grealish skal selvfølgelig ikke spille et minutt lenger, etter å ha hvilt i månedsvis. Alle får inn Trippier, jeg Isak med 1 poeng. MacAllister må selvfølgelig benkes igjen, men maratonmannen Mitoma skal få spille alle minutter med en EO på 174%. Starte målmaskinen Ferguson, nei takk. Firminioooo har han jo på laget. Haaaaaaaagla nå!
Eneste positive i dag er at KdB starter. Trippier er stuck på benken med mindre Rashford står over i morgen. Du har han i hvert fall på banen! I samme båt ang Ferguson.
Rashford vil få noen minutter slik at du ikke får inn Trippier og jeg ikke får inn Botman sine 8 poeng.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: ons mai 24, 2023 8:48 pm
PScholes18 skrev: ons mai 24, 2023 8:44 pm
Firminoooo skrev: ons mai 24, 2023 8:35 pm Mørket har senket seg. Føler meg voldtatt og ensom etter disse lagoppstillingene. Grealish skal selvfølgelig ikke spille et minutt lenger, etter å ha hvilt i månedsvis. Alle får inn Trippier, jeg Isak med 1 poeng. MacAllister må selvfølgelig benkes igjen, men maratonmannen Mitoma skal få spille alle minutter med en EO på 174%. Starte målmaskinen Ferguson, nei takk. Firminioooo har han jo på laget. Haaaaaaaagla nå!
Eneste positive i dag er at KdB starter. Trippier er stuck på benken med mindre Rashford står over i morgen. Du har han i hvert fall på banen! I samme båt ang Ferguson.
Rashford vil få noen minutter slik at du ikke får inn Trippier og jeg ikke får inn Botman sine 8 poeng.
Trippier sitter på første benk her også, uten mulighet for å komme inn!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»