Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
PScholes18

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av PScholes18 »

Firminoooo skrev: ons mai 24, 2023 8:48 pm
PScholes18 skrev: ons mai 24, 2023 8:44 pm
Firminoooo skrev: ons mai 24, 2023 8:35 pm Mørket har senket seg. Føler meg voldtatt og ensom etter disse lagoppstillingene. Grealish skal selvfølgelig ikke spille et minutt lenger, etter å ha hvilt i månedsvis. Alle får inn Trippier, jeg Isak med 1 poeng. MacAllister må selvfølgelig benkes igjen, men maratonmannen Mitoma skal få spille alle minutter med en EO på 174%. Starte målmaskinen Ferguson, nei takk. Firminioooo har han jo på laget. Haaaaaaaagla nå!
Eneste positive i dag er at KdB starter. Trippier er stuck på benken med mindre Rashford står over i morgen. Du har han i hvert fall på banen! I samme båt ang Ferguson.
Rashford vil få noen minutter slik at du ikke får inn Trippier og jeg ikke får inn Botman sine 8 poeng.
True story.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Foden og TC Haaland assist :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Estupinan assist😎

emin

Legg inn av emin »

mashadar skrev: ons mai 24, 2023 8:03 pm
Enciso fra start også en gledelig overraskelse,

BOOOOOOM!

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 9:40 pm Estupinan assist😎
Var det ikke Colwill assist?

emin

Legg inn av emin »

K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 9:40 pm Estupinan assist😎
Colwill har fått den

mashadar

Legg inn av mashadar »

Enciso!! :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: ons mai 24, 2023 9:42 pm
K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 9:40 pm Estupinan assist😎
Var det ikke Colwill assist?
Følger kun kampen på nalive og de som meldte Estupinan assist…😎

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 9:47 pm
Sir-Alex skrev: ons mai 24, 2023 9:42 pm
K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 9:40 pm Estupinan assist😎
Var det ikke Colwill assist?
Følger kun kampen på nalive og de som meldte Estupinan assist…😎
Journalisten der drikker på jobb tror jeg. 😆

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Visste jeg skulle kjørt Shaw som TC

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: ons mai 24, 2023 9:47 pm
K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 9:47 pm
Sir-Alex skrev: ons mai 24, 2023 9:42 pm

Var det ikke Colwill assist?
Følger kun kampen på nalive og de som meldte Estupinan assist…😎
Journalisten der drikker på jobb tror jeg. 😆
Tydeligvis😂 Estupinan har fremdeles assisten der😅

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Det finnes seriøse folk som ikke cappet Haaland til denne dobbelen. Nå får vi se om de blir straffet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 10:02 pm Det finnes seriøse folk som ikke cappet Haaland til denne dobbelen. Nå får vi se om de blir straffet.
En god del seriøse spillere og som for eksempel er mye bedre enn meg som kjører annen kaptein enn Haaland. Forstår de godt om de for eksempel trenger å hente poeng / tette en luke i mini-ligaer! Selv har jeg Haaland TC.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 10:09 pm
BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 10:02 pm Det finnes seriøse folk som ikke cappet Haaland til denne dobbelen. Nå får vi se om de blir straffet.
En god del seriøse spillere og som for eksempel er mye bedre enn meg som kjører annen kaptein enn Haaland. Forstår de godt om de for eksempel trenger å hente poeng / tette en luke i mini-ligaer! Selv har jeg Haaland TC.
Glad jeg ikke ventet helt til nå med TCen av Haaland!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 10:13 pm
K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 10:09 pm
BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 10:02 pm Det finnes seriøse folk som ikke cappet Haaland til denne dobbelen. Nå får vi se om de blir straffet.
En god del seriøse spillere og som for eksempel er mye bedre enn meg som kjører annen kaptein enn Haaland. Forstår de godt om de for eksempel trenger å hente poeng / tette en luke i mini-ligaer! Selv har jeg Haaland TC.
Glad jeg ikke ventet helt til nå med TCen av Haaland!
Burde spilte TC tidligere jeg også og angrer nå.. Men når jeg tok valget om å kjøre TC Haaland i denne runden så hadde jeg ikke trodd / de fleste hadde nok ikke trodd at City hadde vunnet serien med 3 kamper igjen.. Uansett kommer ikke til å vente så lenge neste år.. ;)

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 10:02 pm Det finnes seriøse folk som ikke cappet Haaland til denne dobbelen. Nå får vi se om de blir straffet.
Hva mener du med denne? Hvis man er misfornøyd med ranken sin eller vil ta igjen folk i minligaer skjønner jeg godt at man vil diffe.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mac A og Alvarez inn :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

MadsFantasy skrev: ons mai 24, 2023 10:17 pm
BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 10:02 pm Det finnes seriøse folk som ikke cappet Haaland til denne dobbelen. Nå får vi se om de blir straffet.
Hva mener du med denne? Hvis man er misfornøyd med ranken sin eller vil ta igjen folk i minligaer skjønner jeg godt at man vil diffe.
Helt enig!

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 10:02 pm Det finnes seriøse folk som ikke cappet Haaland til denne dobbelen. Nå får vi se om de blir straffet.
Dette var en runde der det var helt forsvarlig å gå uten Haaland-cap. Bruno med høyest xPoints.

ermathi

Legg inn av ermathi »

K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 10:19 pm
MadsFantasy skrev: ons mai 24, 2023 10:17 pm
BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 10:02 pm Det finnes seriøse folk som ikke cappet Haaland til denne dobbelen. Nå får vi se om de blir straffet.
Hva mener du med denne? Hvis man er misfornøyd med ranken sin eller vil ta igjen folk i minligaer skjønner jeg godt at man vil diffe.
Helt enig!
Helt enig jeg også. Det er jo det å ta noen sjanser er litt gøy. Hvis alle gjør det samme alltid blir det etter hvert kjedelig.

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Mitoma gir meg magesår. Skaper så mye og er egentlig en fantastisk spiller, men evner jo ikke å sette sjansene i mål.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

ermathi skrev: ons mai 24, 2023 10:27 pm
K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 10:19 pm
MadsFantasy skrev: ons mai 24, 2023 10:17 pm

Hva mener du med denne? Hvis man er misfornøyd med ranken sin eller vil ta igjen folk i minligaer skjønner jeg godt at man vil diffe.
Helt enig!
Helt enig jeg også. Det er jo det å ta noen sjanser er litt gøy. Hvis alle gjør det samme alltid blir det etter hvert kjedelig.
Jepp! Samtidig skjønner jeg at mange / de fleste har cappet Haaland denne runden (også), spesielt de som skal forsvare en rank og ikke trenger å diffe.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Der røk Citys seierstreak på 12.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 10:54 pm Der røk Citys seierstreak på 12.
Har ingen betydning :)

mashadar

Legg inn av mashadar »

Endelig litt flyt igjen etter at det aller meste har gått på tverke de siste 3-4 rundene.
Enciso leverer uventet (får også 2 bp), Grealish og Ederson ute som betyr at jeg får inn Trippier og en ekstra spiller i morgen i Kepa (dog ikke sikkert han starter). Også heldig med at Mitoma, Mahrez, KdB og Alvarez blanker. Klatrer 35k plasser på live-rankingen kun på dagens kamp og er omtrent tilbake der jeg var før runden startet.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Litt lysere nå. Heldigvis holdt Mitoma, Estupinan, Mahrez, KdB osv seg rolig og fortsatt på en grønn pil. 64 poeng og 20k OR. Håper Shaw, Bruno og Rashford eksploderer og gir meg en liten boost. Kunne trengt det nå.

startelver

Legg inn av startelver »

17 poeng på MacAllister, Mitoma og Estupinan. Og 12 på cap Haaland

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Hva er sannsynligheten for at Rashford får et hosteanfall i dag og må stå over kampen a? Hadde vært voldsomt til hjelp.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

73 poeng med Shaw, Varane og Brun og Bruno igjen. Desverre ingen sjanse for å få inn Trippier som sitter først på benk..

Nevi

Legg inn av Nevi »

Det beste er at Rash ike er i troppen.

Det verste er at han er på benk. Da kommet han helt sikkert inn.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»