Skjønner, men du svarte ikke på spørsmålet egentligFrank.N.Steen skrev: ↑lør apr 08, 2023 1:15 pmFilmen over, så man for 3-4 år tilbake, via ei bedriten (i bilde og lyd kvalitet) DVD fra britiske Dead of Night Collection, der virket å være ei slags forsøk i å melke gjenutgivelsene av titler som ble bannlyst under Video Nasties eraen på 80-tallet, og vel, av og til kan jo filmer utgitt via DVDer med elendig kvalitet, senere bikke noe oppover når de utgis i langt bedre versjoner. Dessverre ble det lite til oppgradering for min del, med Arrows nyutgitte Blu-ray, men skal jeg kvitte meg med den? Nei, det er ikke for mange kjøpesenter 80-talls slashere, og den kosta nå litt ekstra, så legges i filmboden, til senere re-vurdering.
Uansett, i 9 av 10 tilfeller ville man selvsagt kvitta seg med den, eller gitt beng i å kaste bort mer tid på noe en ikke ha fått mer igjen av, enn maks 4/10, men elsker Arrow Video, og er man filmfan og samler, så er disse blant de beste utgiverne (selv om mye av filmene er alt annet enn topp kvalitet) av diverse 70, 80 og tidlig 90-talls kultfilm, b-film, exploitation, sexploitation, sleaze, cheese og ja, den slags underholdning og mer.

For min del, stort sett 1 gang - og noen ganger 2-3 ganger om vi snakker eldre filmer- og er det en 80talls filrm som jeg rater dårlig, så kan det ende opp med at jeg faktisk beholder den av ren nostalgi selv om den er grudårlig