Allsvenskan Fantasy 2023

Svar
Eivinder80

Allsvenskan Fantasy 2023

Legg inn av Eivinder80 »

Er det noen som skal ha eller har lag her? Frist i dag.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Eivinder80 skrev: tor mar 30, 2023 5:50 pm Er det noen som skal ha eller har lag her? Frist i dag.
Stiller med lag i år også.
Fristen er forøvrig på lørdag 1.april kl.14.55 ;)

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Er med ja. Hvilke spillere er must-haves i år da?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Jeg vil tro at mange har valgt Besara, Modesto og Alexander Johansson. Så følger nok A.Christiansen, Eriksson og forsvarer fra Mjällby med hos en del. Masse alternativer på midtbanen i år ogå! Lykke til 🙂

Forøvrig er det mulig å sette opp et lag kun bestående av Gustafsson, Johansson og Olsson 😁

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Gustavinho Wikheim er nok inne på mitt lag. Bra kampprogram for Djurgården innledningsvis.

Eivinder80

Legg inn av Eivinder80 »

Jeg har gjort dårlig research, og har stort sett oversikt kun over spillerne på lag på øvre halvdel i fjor. Går for Wikheim, Elias Andersson (fordi Ekdal ble solgt), Otieno (dyr, men tar nok endel poeng). Ellers går jeg for Lars Olden Larsen og Rygaard hos Häcken. Colin Rösler har jeg også inne.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Bra start for dere andre?
Havnet på 66 poeng første runde, noe som er ok.
Byttet ut Sigurdsson med Wikheim til andre runde.
Lykke til!

guru

Legg inn av guru »

Nei, ett sted går faktisk grensa for Fantasy.

FPL og ESF får holde :lol:

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Malmö scorer fem ganger uten at IKT er involvert 🥶

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

AlexandrsJelisejevs skrev: tor mai 04, 2023 8:52 pm Malmö scorer fem ganger uten at IKT er involvert 🥶
Fullstendig katastrofe! I tillegg ble Busanello tatt av etter 59 minutter. Hadde Nanasi spilt fast, skulle jeg kjøpt ham straks! Like frustrerende fantasy i Sverige som i Norge :D

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Evertonion skrev: tor mai 04, 2023 9:02 pm
AlexandrsJelisejevs skrev: tor mai 04, 2023 8:52 pm Malmö scorer fem ganger uten at IKT er involvert 🥶
Fullstendig katastrofe! I tillegg ble Busanello tatt av etter 59 minutter. Hadde Nanasi spilt fast, skulle jeg kjøpt ham straks! Like frustrerende fantasy i Sverige som i Norge :D
Hva tenker du om den kommende DGW da? Er jo ikke så fryktelig fristende kamper, men må jo nesten svi av en chip. Häcken med to vriene bortekamper. Hammarby med to ok borte, men har jo ikke vært særlig gode så langt.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Kan fort være en felle denne dobbelrunden som kommer. Tenkte allikevel å bruke WC før 8 og lesse innpå med dobbelspillere, så kjører jeg bussen i runde 9.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Evertonion skrev: tor mai 04, 2023 10:01 pm Kan fort være en felle denne dobbelrunden som kommer. Tenkte allikevel å bruke WC før 8 og lesse innpå med dobbelspillere, så kjører jeg bussen i runde 9.
Ja, blir fort noe sånn. Kanskje to fra Djurgården, to fra Hammarby og en fra Häcken bak da. 🤔

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

AlexandrsJelisejevs skrev: fre mai 05, 2023 9:59 am
Evertonion skrev: tor mai 04, 2023 10:01 pm Kan fort være en felle denne dobbelrunden som kommer. Tenkte allikevel å bruke WC før 8 og lesse innpå med dobbelspillere, så kjører jeg bussen i runde 9.
Ja, blir fort noe sånn. Kanskje to fra Djurgården, to fra Hammarby og en fra Häcken bak da. 🤔
Det er absolutt ikke umulig, men Hammarby er jo ikke til å stole på for tiden...tipper en forsvarer derfra holder. To av hver fra Häcken og Djurgården kanskje heller?

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Evertonion skrev: fre mai 05, 2023 10:22 am
AlexandrsJelisejevs skrev: fre mai 05, 2023 9:59 am
Evertonion skrev: tor mai 04, 2023 10:01 pm Kan fort være en felle denne dobbelrunden som kommer. Tenkte allikevel å bruke WC før 8 og lesse innpå med dobbelspillere, så kjører jeg bussen i runde 9.
Ja, blir fort noe sånn. Kanskje to fra Djurgården, to fra Hammarby og en fra Häcken bak da. 🤔
Det er absolutt ikke umulig, men Hammarby er jo ikke til å stole på for tiden...tipper en forsvarer derfra holder. To av hver fra Häcken og Djurgården kanskje heller?
Spørsmålet er jo om man nesten må ha Olden Larsen og Traore fra Häcken uansett sånn som de leverer, og derfor bare kan ha en bak. Mulig man kan gamble på en 4,5 fra Degerfors i stedet, men det lukter vel ikke krutt av det heller.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

AlexandrsJelisejevs skrev: fre mai 05, 2023 10:31 am
Evertonion skrev: fre mai 05, 2023 10:22 am
AlexandrsJelisejevs skrev: fre mai 05, 2023 9:59 am

Ja, blir fort noe sånn. Kanskje to fra Djurgården, to fra Hammarby og en fra Häcken bak da. 🤔
Det er absolutt ikke umulig, men Hammarby er jo ikke til å stole på for tiden...tipper en forsvarer derfra holder. To av hver fra Häcken og Djurgården kanskje heller?
Spørsmålet er jo om man nesten må ha Olden Larsen og Traore fra Häcken uansett sånn som de leverer, og derfor bare kan ha en bak. Mulig man kan gamble på en 4,5 fra Degerfors i stedet, men det lukter vel ikke krutt av det heller.
Tror jeg beholder Olden, får la Traore gå og hente ham igjen senere...Degerfors har ikke de verste kampene, men spørs nok på poengfangsten for forsvarerne.

Eivinder80

Legg inn av Eivinder80 »

Colin Rösler med mål denne runden, buret reint og 13 poeng. Traore, Rygaard og Olden Larsen dro inn tilsammen 37 poeng. Nå er det dobbelrunde for Hammarby, Djurgården, Häcken og Degerfors neste runde - Häcken riktignok med to tøffe bortekamper. Det artige med "lånelaget", som tilsvarer "rik onkel", er at man ikke har begrensninger på tre spillere på samme lag.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Spilte WC forrige runde.
Blir parkering av buss denne runden, i tillegg til elleve spillere med doble kamper...
Lykke til!

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Adjei rødt kort 😵

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

AlexandrsJelisejevs skrev: tor mai 25, 2023 8:10 pm Adjei rødt kort 😵
Og Kurtulus forrige kamp...
Har allikevel 114poeng i skrivende stund, funket greit nok med parkering av buss 😉

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»