Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Tyvenbjarne

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Tyvenbjarne »

Endelig et ordentlig lag. Nå gleder jeg meg til kamp.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Det ender med stortap men liker laget, bortsett fra Chalobah og Azpi. Og at vi igjen starter uten en spiss. Hvorfor spiller vi aldri med spiss?

Vurderer nesten å se kampen, men gidder ikke. Fordi jeg er bedre enn dere alle.
Screenshot_20230525_200429_LiveScore.jpg
Sist redigert av GatlingGun den tor mai 25, 2023 8:07 pm, redigert 4 ganger totalt.

Tyvenbjarne

Legg inn av Tyvenbjarne »

Lolzalot skrev: tor mai 25, 2023 12:24 pm Kjipt - var ønske #1 i ryktesmija for min del. Får vel satse helt på Caicedo og Lavia da. Eventuelt så kan vi gjøre noe spennende å gå for Varela

There's hope in a hanging snore.


thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Siden jeg ikke har på lyd for øyeblikket på sendinga til Viaplay, kan noen kort oppsummere hva de mente med "Chelseas vrakgods"? Siden tre av spillerne på den listen vel starter kampen i dag (Gallagher, Chalobah og Azpi) samt at en spiller som f.eks. David Fofana var jo en fremtidsrettet signering?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det er så mye tull i studio, jeg orker nesten ikke å følge med. Dette får de betalt for å forberede til kampdag. Jeg så at Helland hadde Neymar som løsning på Chelseas problemer.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hårfine marginer. Alltid imot oss. Alltid. Alltid.

Tyvenbjarne

Legg inn av Tyvenbjarne »

En keeper hadde tatt den ballen før den treffer hodet til Casemiro.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Fy faen Chalobah. Han er så forbanna dårlig.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det handler bare om å bli ferdig med sesongen. Hvorfor er for øvrig ikke en sterkt delaktig Lindelöf i offside? Blokker Fofana slik at Casemiro kan gå opp upresset. Alt for utydelig hvem som regnes som delaktive i slike offsidesituasjoner.

startelver

Legg inn av startelver »

Mydryk er så latterlig dårlig foran mål.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

startelver skrev: tor mai 25, 2023 9:12 pm Mydryk er så latterlig dårlig foran mål.
Samtlige Chelseaspillere er jo dårlige foran mål, startelver.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Dette er et lag uten selvtillit, hadde vi hadde godfølelsen hadde vi ledet 1-0 vil jeg påstå. Flere muligheter som lett kunne (kanskje til og med burde) blitt utnyttet bedre og resultert i et mål.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Enzo er klasse. Carney, Gallagher og Havertz har også startet godt i åpningsminuttene. Det er sjelden jeg mener det om Havertz og Gallagher

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Chalobah igjen. Driter seg ut for andre gang og sørger indirekte for at Azpi nå kanskje må av.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Silva var jo tenkt til å hviles denne kampen, varmet visstnok ikke særlig opp før kampen heller leste jeg på twitter (tror det var Kinzella som meldte dette). Ser allikevel ut til å være førstevalg til å byttes inn i forsvarsrekka ved skade..

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Rashford inn ja, enda verre.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Dumt å skade en ubrukelig ving når Rashford sitter på benken.

Mye rom i åpningen, men det hjelper så lite når vi aldri skårer mål.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Herregud. Få inn en jævla spiss.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Mudryk. Gråstein pakket inn i gullpapir.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Potensialet er skyhøyt.

Kan ikke huske en kamp denne våren hvor vi har fått så mye rom og tid med ballen.

startelver

Legg inn av startelver »

Snakk om å være lobotomert fra å score. United trenger ikke anstrenge seg. Trodde faktisk det skulle løsne litt på tampen av sesongen.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Helvete asså.

startelver

Legg inn av startelver »

Dere burde faktisk ledet 3-1 utifra sjanser.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Vi ser ut som et Lampard-lag bakover på banen, men det bor masse fotball i dette laget her. At vi bommer på sjanser galore har mer å gjøre med at vi er i en så lite flytsone som jeg har sett et lag være i. Vi trenger en svenskeknapp, en hard reset.

Jeg trenger at sportsdirektørene våre sier til Poch at han er pent nødt til å ha med Hall og Chukwu i førstelagsrotasjonen til neste år. Kjenner at jeg egentlig driter litt i om Poch hadde andre planer, for hvis han er en så god trener som jeg blir fortalt at han er klarer han å få masse ut av de to gutta. Altså, fuckings Lampard klarer det jo.

Mye bra fotball fremover på banen denne omgangen.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Ut med Mudryk, inn med Fofana. Få Fofana inn på topp.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Eller Felix

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Guiuuid så frustrerende dette laget er.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

chelsea8 skrev: tor mai 25, 2023 9:50 pmEller Felix
Vi må ha inn en spiss. Felix for Madueke etter 60.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Absurd sesong. Må nesten bare flire.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»