Aiaiai... @Meetoo- smell der altså

Koster det ekstra?

Det er nå ons jun 07, 2023 5:12 pm
Legg inn av Henningsen »
Aiaiai... @Meetoo- smell der altså
Jeg henviser til min bistandsadvokat Greta Thunberg for ytterligere kommentarer.Henningsen skrev: ↑ons mai 17, 2023 7:36 pmAiaiai... @Meetoo- smell der altså
Koster det ekstra?![]()
Så hvis jeg forstår dette riktig så er Spleis betydelig bedre for den som mottar pengene enn de fleste lignende tjenester når det kommer til kroner per krone. Eksempelvis hvis en bruker ønsker å bruke eksakt 1000kr så vil kredittkortselskapet ta 20kr, noe som skulle betydd 980 kroner i spleisen hvor da 44 kroner går til platformen - men hvor Spleis har gjort det på en måte hvor det er de selv som betaler transaksjonsgebyret, så dermed tar de 65kr totalt (og ikke noe transaksjonsgebyr på brukeren sin side) hvor da 935kr ender opp hos mottaker.4pLaY skrev: ↑ons mai 17, 2023 6:59 pmSpleis:
Patreon:
![]()
Legg inn av Henningsen »
SirJames skrev: ↑ons mai 17, 2023 7:50 pmJeg henviser til min bistandsadvokat Greta Thunberg for ytterligere kommentarer.
Takk for svar. Skal få fikset i morgen da for min del.4pLaY skrev: ↑ons mai 17, 2023 6:59 pmSpleis:
Patreon:
![]()
Yes!Jolla skrev: ↑ons mai 17, 2023 8:12 pmSå hvis jeg forstår dette riktig så er Spleis betydelig bedre for den som mottar pengene enn de fleste lignende tjenester når det kommer til kroner per krone. Eksempelvis hvis en bruker ønsker å bruke eksakt 1000kr så vil kredittkortselskapet ta 20kr, noe som skulle betydd 980 kroner i spleisen hvor da 44 kroner går til platformen - men hvor Spleis har gjort det på en måte hvor det er de selv som betaler transaksjonsgebyret, så dermed tar de 65kr totalt (og ikke noe transaksjonsgebyr på brukeren sin side) hvor da 935kr ender opp hos mottaker.
Patreon på sin side har i samme tilfellet 36,8kr i betalingsgebyr/transaksjonskostnad og deretter 8% av 963,2kr som altså etterlater 886kr hos mottaker.
Det sagt så får du vel flere verktøy gjennom å ha Pro-medlemskap i Patreon, slik som statistikk og analyse?
Legg inn av return_of_drakkar »
Det er ikke noe jeg har per dags dato. Får se om det blir aktuelt når jeg har klart for meg hva fremtiden til FD blir.Canucks skrev: ↑tor mai 25, 2023 10:47 am @4pLaY
Har et spørsmål rundt donasjonene.
1. Er det noen spesielle mål for donasjonene? og f.eks om man når f.eks milestones så kan man påkoste seg features etc. som koster ekstra penger? større server-kapasitet osv.? Si at vi når si 50K, 100K osv. og en wishlist over mulige features og priser som det ville koste og implementere disse?
Med tanke på hvordan forumet kom igang på med flukten fra VGD og brukerskapt forum og alt det der: Kan du garantere at du ikke vil gi fra deg forumet evt selge det så det ikke er brukerstyrt lengre?4pLaY skrev: ↑tor mai 25, 2023 12:11 pmDet er ikke noe jeg har per dags dato. Får se om det blir aktuelt når jeg har klart for meg hva fremtiden til FD blir.Canucks skrev: ↑tor mai 25, 2023 10:47 am @4pLaY
1. Er det noen spesielle mål for donasjonene? og f.eks om man når f.eks milestones så kan man påkoste seg features etc. som koster ekstra penger? større server-kapasitet osv.? Si at vi når si 50K, 100K osv. og en wishlist over mulige features og priser som det ville koste og implementere disse?
Så lenge helsa mi er noenlunde ok så, men jeg ville blitt nødt til å gjøre noe om jeg ikke kunne drive det lengre.PapaSmurf skrev: ↑tor mai 25, 2023 10:29 pmMed tanke på hvordan forumet kom igang på med flukten fra VGD og brukerskapt forum og alt det der: Kan du garantere at du ikke vil gi fra deg forumet evt selge det så det ikke er brukerstyrt lengre?4pLaY skrev: ↑tor mai 25, 2023 12:11 pmDet er ikke noe jeg har per dags dato. Får se om det blir aktuelt når jeg har klart for meg hva fremtiden til FD blir.Canucks skrev: ↑tor mai 25, 2023 10:47 am @4pLaY
Klok av skade blir jeg nervøs når noen snakker om forumets fremtid som usikker.
Ja, jeg forstår det med helsa. Det var ekkelt å høre hvor hardt du ble rammet.4pLaY skrev: ↑tor mai 25, 2023 10:37 pmSå lenge helsa mi er noenlunde ok så, men jeg ville blitt nødt til å gjøre noe om jeg ikke kunne drive det lengre.PapaSmurf skrev: ↑tor mai 25, 2023 10:29 pmMed tanke på hvordan forumet kom igang på med flukten fra VGD og brukerskapt forum og alt det der: Kan du garantere at du ikke vil gi fra deg forumet evt selge det så det ikke er brukerstyrt lengre?
Klok av skade blir jeg nervøs når noen snakker om forumets fremtid som usikker.
Kommer røkke med en milliard, kan jeg heller ikke nekte for at fristelsen ville vært der.
Legg inn av return_of_drakkar »
Da er det bare å slå til og selge for 1 milliard.
Patreon er det også bidrag til FD? Jeg vil gjerne støtte.missChance skrev: ↑tir mai 30, 2023 10:36 pmPatreon trekkes hver måned, alt etter hvilket nivå man velger.
Stemmer. Patreonmedlem på FD betyr at du gir et beløp i månedlig støtte. Finnes 4 forskjellige beløp du kan velge mellom.
You need to be a member in order to post a reply
Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute