Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
silkyglenjohnson

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av silkyglenjohnson »

K-Torget skrev: tor mai 25, 2023 8:22 am 73 poeng med Shaw, Varane og Brun og Bruno igjen. Desverre ingen sjanse for å få inn Trippier som sitter først på benk..
Antar at du refererer til Rashford her. Ufint. Anmeldt for rasisme.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Noe som frister til siste runde?

Med Aguerd og Stones tvilsomme, og Pereira ute, må jeg nesten fokusere på å få 11 mann på banen, altså få ut en av de.

Det er kun Villa, Spurs og Brentford med noe å spille om i toppen med mindre Chelsea vinner på O.T. ikveld, da er også Man Utd og Liverpool inkludert. I bunnen er det Everton, Leeds og Leicester som garantert vil stillet toppet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

silkyglenjohnson skrev: tor mai 25, 2023 8:34 am
K-Torget skrev: tor mai 25, 2023 8:22 am 73 poeng med Shaw, Varane og Brun og Bruno igjen. Desverre ingen sjanse for å få inn Trippier som sitter først på benk..
Antar at du refererer til Rashford her. Ufint. Anmeldt for rasisme.
Ja😅
Neida, vet ikke hva som skjedde..men Shaw, Varane og Bruno igjen😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: tor mai 25, 2023 8:50 am Noe som frister til siste runde?

Med Aguerd og Stones tvilsomme, og Pereira ute, må jeg nesten fokusere på å få 11 mann på banen, altså få ut en av de.

Det er kun Villa, Spurs og Brentford med noe å spille om i toppen med mindre Chelsea vinner på O.T. ikveld, da er også Man Utd og Liverpool inkludert. I bunnen er det Everton, Leeds og Leicester som garantert vil stillet toppet.
Hvordan ser laget ditt ut?

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Med en runde igjen knipes det til i enkelte miniligaer.
Har en pengeliga som jeg gjerne vil vinne og det er latterlig tett. Trolig vil det skille 1-5 poeng mellom nr 1 og 3 når sesongen er over. Nr 1 får 80 %, nr 2 får 20 %. Tredjeplassen gir nada.

Han ene har 1 FT og den andre har 2FT. Jeg har 1FT selv.

Ferguson og Mitoma er de åpenbare alternativene for bytter hos meg.
Med Ferguson ut kan jeg gå for Solanke. Med Mitoma ut kan jeg få inn Ødegaard.

Mitoma ut og Ødegaard inn frister mest og da ingen hits. Ingen av de andre har han i laget per nå så kan bli en fin diff.

Kommer det nyheter før fristen kan det så klart endre seg. Tenker da spesielt på KdB og Alvarez som gjerne er mest utsatt. Om ingen av de starter kan jeg få inn Kane og valgfri midtbane fra Arsenal, men det vil koste meg en hit. Det sitter langt inne å ta en hit i siste runde, men kan også betale seg. Det betyr lite om jeg havner ett poeng bak eller fire poeng bak.

Først må kampen i dag spilles og så får en ha noen ulike alternativer klare i håp om litt info før fristen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Raya Areola
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma Mac Allister Saka Bruno Salah
Haaland Alvarez Solanke

Sett litt på:
Mitoma / Mac Allister + Trippier – Rashford / Ødegaard + White / Kiwior?

Tanker?

Nevi

Legg inn av Nevi »

PScholes18 skrev: tor mai 25, 2023 3:13 pm Med en runde igjen knipes det til i enkelte miniligaer.
Har en pengeliga som jeg gjerne vil vinne og det er latterlig tett. Trolig vil det skille 1-5 poeng mellom nr 1 og 3 når sesongen er over. Nr 1 får 80 %, nr 2 får 20 %. Tredjeplassen gir nada.

Han ene har 1 FT og den andre har 2FT. Jeg har 1FT selv.

Ferguson og Mitoma er de åpenbare alternativene for bytter hos meg.
Med Ferguson ut kan jeg gå for Solanke. Med Mitoma ut kan jeg få inn Ødegaard.

Mitoma ut og Ødegaard inn frister mest og da ingen hits. Ingen av de andre har han i laget per nå så kan bli en fin diff.

Kommer det nyheter før fristen kan det så klart endre seg. Tenker da spesielt på KdB og Alvarez som gjerne er mest utsatt. Om ingen av de starter kan jeg få inn Kane og valgfri midtbane fra Arsenal, men det vil koste meg en hit. Det sitter langt inne å ta en hit i siste runde, men kan også betale seg. Det betyr lite om jeg havner ett poeng bak eller fire poeng bak.

Først må kampen i dag spilles og så får en ha noen ulike alternativer klare i håp om litt info før fristen.
Hva med Eze inn?

Leste forresten en artikkel at City kommer til å spare noen spillerer frem til finalene. Tre - fire mann. Deriblant Grealish. Vet ikke hvor troverdig dette er da.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Raya Areola
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma Mac Allister Saka Bruno Salah
Haaland Alvarez Solanke

Sett litt på:
Mitoma / Mac Allister + Trippier – Rashford / Ødegaard + White / Kiwior for -4?
Eller
Mitoma / Mac Allister - Eze / Olise?

Tanker?

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Nevi skrev: tor mai 25, 2023 5:41 pm
PScholes18 skrev: tor mai 25, 2023 3:13 pm Med en runde igjen knipes det til i enkelte miniligaer.
Har en pengeliga som jeg gjerne vil vinne og det er latterlig tett. Trolig vil det skille 1-5 poeng mellom nr 1 og 3 når sesongen er over. Nr 1 får 80 %, nr 2 får 20 %. Tredjeplassen gir nada.

Han ene har 1 FT og den andre har 2FT. Jeg har 1FT selv.

Ferguson og Mitoma er de åpenbare alternativene for bytter hos meg.
Med Ferguson ut kan jeg gå for Solanke. Med Mitoma ut kan jeg få inn Ødegaard.

Mitoma ut og Ødegaard inn frister mest og da ingen hits. Ingen av de andre har han i laget per nå så kan bli en fin diff.

Kommer det nyheter før fristen kan det så klart endre seg. Tenker da spesielt på KdB og Alvarez som gjerne er mest utsatt. Om ingen av de starter kan jeg få inn Kane og valgfri midtbane fra Arsenal, men det vil koste meg en hit. Det sitter langt inne å ta en hit i siste runde, men kan også betale seg. Det betyr lite om jeg havner ett poeng bak eller fire poeng bak.

Først må kampen i dag spilles og så får en ha noen ulike alternativer klare i håp om litt info før fristen.
Hva med Eze inn?

Leste forresten en artikkel at City kommer til å spare noen spillerer frem til finalene. Tre - fire mann. Deriblant Grealish. Vet ikke hvor troverdig dette er da.
Eze er også en mulig kandidat. Sitter med KdB, Alvarez og Haaland fra City og benken er ikke super så håper virkelig på noe leaks. Kan jo ikke la Firminoooo ta meg igjen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PScholes18 skrev: tor mai 25, 2023 6:33 pm
Nevi skrev: tor mai 25, 2023 5:41 pm
PScholes18 skrev: tor mai 25, 2023 3:13 pm Med en runde igjen knipes det til i enkelte miniligaer.
Har en pengeliga som jeg gjerne vil vinne og det er latterlig tett. Trolig vil det skille 1-5 poeng mellom nr 1 og 3 når sesongen er over. Nr 1 får 80 %, nr 2 får 20 %. Tredjeplassen gir nada.

Han ene har 1 FT og den andre har 2FT. Jeg har 1FT selv.

Ferguson og Mitoma er de åpenbare alternativene for bytter hos meg.
Med Ferguson ut kan jeg gå for Solanke. Med Mitoma ut kan jeg få inn Ødegaard.

Mitoma ut og Ødegaard inn frister mest og da ingen hits. Ingen av de andre har han i laget per nå så kan bli en fin diff.

Kommer det nyheter før fristen kan det så klart endre seg. Tenker da spesielt på KdB og Alvarez som gjerne er mest utsatt. Om ingen av de starter kan jeg få inn Kane og valgfri midtbane fra Arsenal, men det vil koste meg en hit. Det sitter langt inne å ta en hit i siste runde, men kan også betale seg. Det betyr lite om jeg havner ett poeng bak eller fire poeng bak.

Først må kampen i dag spilles og så får en ha noen ulike alternativer klare i håp om litt info før fristen.
Hva med Eze inn?

Leste forresten en artikkel at City kommer til å spare noen spillerer frem til finalene. Tre - fire mann. Deriblant Grealish. Vet ikke hvor troverdig dette er da.
Eze er også en mulig kandidat. Sitter med KdB, Alvarez og Haaland fra City og benken er ikke super så håper virkelig på noe leaks. Kan jo ikke la Firminoooo ta meg igjen.
8-)

Nevi

Legg inn av Nevi »

Snart kommer lagoppstillingene

Iflg VG live sier ryktene at Rashford er på benken. Måtte vel bare bli sånt. Så får Trippier kose på benk med sine ni poeng når Rash kommer inn etter 70 minutter 😮‍💨
Sist redigert av Nevi den tor mai 25, 2023 8:03 pm, redigert 1 gang totalt.

Bliss

Legg inn av Bliss »

Rashford starter på benk.

Hadde vært veldig greit om han holdt seg der med tanke på kampen om 10k, men heller ikke helt krise siden alle rivalene mine er i samme situasjon med Rashford i laget og Botman på første benk.

I kveld er det Bruno (c) som blir sesongdefinerende. Slapp med skrekken når det gjaldt Haaland, det var ren tortur å se City i går. Skal vi tippe Bruno slår til med et rødt kort i kveld da?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bliss skrev: tor mai 25, 2023 8:01 pm Rashford starter på benk.

Hadde vært veldig greit om han holdt seg der med tanke på kampen om 10k, men heller ikke helt krise siden alle rivalene mine er i samme situasjon med Rashford i laget og Botman på første benk.

I kveld er det Bruno (c) som blir sesongdefinerende. Slapp med skrekken når det gjaldt Haaland, det var ren tortur å se City i går. Skal vi tippe Bruno slår til med et rødt kort i kveld da?
Jeg håper at Rash får se noen minutter, siden jeg ikke får inn Trippier først på benk uansett. Skjønner at mange andre håper det motsatte :)

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Rashford kommer garantert inn mot slutten, trenger spilletid.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tor mai 25, 2023 8:34 pm Rashford kommer garantert inn mot slutten, trenger spilletid.
Vi får håpe på det :D

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Sir-Alex skrev: tor mai 25, 2023 8:34 pm Rashford kommer garantert inn mot slutten, trenger spilletid.
Garantert. Trippier råtner på første benk. Dårlig trekk...

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Herlig start av United. Eriksen svinger inn et perfekt frispark på hodet til Casemiro i mål 🔥

Nevi

Legg inn av Nevi »

Rash inn.

Ser ikke kampen. Men kommer vel i hvertfall inn tidsnok til at han får spille 60 minutter om han spiller kampen ut?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: tor mai 25, 2023 9:33 pm Rash inn.

Ser ikke kampen. Men kommer vel i hvertfall inn tidsnok til at han får spille 60 minutter om han spiller kampen ut?
Ifølge nalive kom han inn i det 29 minutt :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Shaw av i pausen. Fløte. Bruno i tverrligger. Den skal sitte.Clown

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: tor mai 25, 2023 10:10 pm Shaw av i pausen. Fløte. Bruno i tverrligger. Den skal sitte.Clown
Håpløst!

guru

Legg inn av guru »

Shaw ut før 60. Herlig. EKSTREMT viktig for min del. Da har jeg forstatt sjansen i én av mine ligaer tror jeg....

mashadar

Legg inn av mashadar »

Bruno scorer fra straffemerket.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Bruuuuuuuuno setter straffen lekent i mål.

Øker ledelsen til 3-0 mot Chelsea.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tor mai 25, 2023 10:38 pm Bruuuuuuuuno setter straffen lekent i mål.

Øker ledelsen til 3-0 mot Chelsea.
Deilig med Bruno-scoring og Varane ligger an til bonus :)

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Rashfooooooord! Der betalte det seg at han kom inn.

Betaler seg bra med Bruno og Rashford denne runden.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Får vel ikke assist på den Bruno, men fint at det lønnet seg å cappe han

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tor mai 25, 2023 10:43 pm Rashfooooooord! Der betalte det seg at han kom inn.

Betaler seg bra med Bruno og Rashford denne runden.
Og Bruno assist :) Men United heldig som leder 4 - 0. Chelsea klart best i 1 omg og kunne og kanskje burde ledet til pause.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: tor mai 25, 2023 10:45 pm
Sir-Alex skrev: tor mai 25, 2023 10:43 pm Rashfooooooord! Der betalte det seg at han kom inn.

Betaler seg bra med Bruno og Rashford denne runden.
Og Bruno assist :) Men United heldig som leder 4 - 0. Chelsea klart best i 1 omg og kunne og kanskje burde ledet til pause.
Det der er selvsagt ingen assist mann!

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Hvordan i alle dager ligger Hall an til 2bps?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»