Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Knax
Innlegg: 784

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Knax »

K-Torget skrev: tor mai 25, 2023 10:45 pm Og Bruno assist :) Men United heldig som leder 4 - 0. Chelsea klart best i 1 omg og kunne og kanskje burde ledet til pause.
Ikke fått den på fantasy hvertfall, klager dog ikke om han får den. Har jo cappa han.
Sist redigert av Knax den tor mai 25, 2023 10:49 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Knax skrev: tor mai 25, 2023 10:48 pm
K-Torget skrev: tor mai 25, 2023 10:45 pm]
Og Bruno assist :) Men United heldig som leder 4 - 0. Chelsea klart best i 1 omg og kunne og kanskje burde ledet til pause.
Ikke fått den på fantasy hvertfall, klager dog ikke om han får den. Har jo cappa han.
Åssen skal han få den? Rashford scorer på sin egen retur.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: tor mai 25, 2023 10:47 pm
K-Torget skrev: tor mai 25, 2023 10:45 pm
Sir-Alex skrev: tor mai 25, 2023 10:43 pm Rashfooooooord! Der betalte det seg at han kom inn.

Betaler seg bra med Bruno og Rashford denne runden.
Og Bruno assist :) Men United heldig som leder 4 - 0. Chelsea klart best i 1 omg og kunne og kanskje burde ledet til pause.
Det der er selvsagt ingen assist mann!
Oki, bare følger kampen på nalive der det står han har fått assist.. Beklager!

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: tor mai 25, 2023 10:45 pm
Sir-Alex skrev: tor mai 25, 2023 10:43 pm Rashfooooooord! Der betalte det seg at han kom inn.

Betaler seg bra med Bruno og Rashford denne runden.
Og Bruno assist :) Men United heldig som leder 4 - 0. Chelsea klart best i 1 omg og kunne og kanskje burde ledet til pause.
United er ikke heldig som leder 4-0, det er fullt fortjent og burde vært mer. Har også hatt minst 2 i tværra...
United har 4,48 i Expected goals, Chelsea har 1,72.

Er enig om at det ble litt stykket opp, når United måtte gjøre rotasjoner tidlig i kampen pga. skade på Antony osv. som måtte ut. Men kampen totalt sett så har det vært lekestue på Old Trafford i kveld.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Hvordan kan en Chelseaspiller ligge an til to bonuspoeng?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Knax skrev: tor mai 25, 2023 10:47 pm Hvordan i alle dager ligger Hall an til 2bps?
Venstresiden med Mudryk har jo herjet. Hadde gitt mye mer uttelling i en normalsesong.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Helvete, så ryker CS på DdG.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Kjedelig redusering.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Der røk United CS, til de som måtte sitte på noe DEF fra de.

Felix går rett gjennom hele laget.

4-1 United.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Nevi skrev: tor mai 25, 2023 10:52 pm Hvordan kan en Chelseaspiller ligge an til to bonuspoeng?
Spillemessig har Chelsea vært helt på høyde, selv om sjansene ikke omsettes i mål.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

BrannLFC skrev: tor mai 25, 2023 10:49 pm Åssen skal han få den? Rashford scorer på sin egen retur.
Ja, så det nå. Leste først at skuddet ikke ble reddet når den gikk under Kepa.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Hall med 3 BP uten å være involvert i scoring i en femmålskamp. Sprøtt!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tor mai 25, 2023 10:51 pm
K-Torget skrev: tor mai 25, 2023 10:45 pm
Sir-Alex skrev: tor mai 25, 2023 10:43 pm Rashfooooooord! Der betalte det seg at han kom inn.

Betaler seg bra med Bruno og Rashford denne runden.
Og Bruno assist :) Men United heldig som leder 4 - 0. Chelsea klart best i 1 omg og kunne og kanskje burde ledet til pause.
United er ikke heldig som leder 4-0, det er fullt fortjent og burde vært mer. Har også hatt minst 2 i tværra...
United har 4,48 i Expected goals, Chelsea har 1,72.

Er enig om at det ble litt stykket opp, når United måtte gjøre rotasjoner tidlig i kampen pga. skade på Antony osv. som måtte ut. Men kampen totalt sett så har det vært lekestue på Old Trafford i kveld.
Oki :)

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Ligger ann til topp 40K etter denne runden. Et bra hopp fra forrige runde. Grønne piler.

Lå ann til 28% stigning global ranking, men det gikk opp til 32 % når United sin CS røyk.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tor mai 25, 2023 10:53 pm Der røk United CS, til de som måtte sitte på noe DEF fra de.

Felix går rett gjennom hele laget.

4-1 United.
Hadde trengt den Varane CS-en..................

Nevi

Legg inn av Nevi »

chelsea8 skrev: tor mai 25, 2023 10:54 pm
Nevi skrev: tor mai 25, 2023 10:52 pm Hvordan kan en Chelseaspiller ligge an til to bonuspoeng?
Spillemessig har Chelsea vært helt på høyde, selv om sjansene ikke omsettes i mål.
Ser ikke kampen selv. Men expected goal ligger United ganske godt over.
Pluss alt CS og målpoeng betyr så mye.

Etter at nullen røk for United er Hall oppe i tre bonus.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

BrannLFC skrev: tor mai 25, 2023 10:56 pm Hall med 3 BP uten å være involvert i scoring i en femmålskamp. Sprøtt!
Dette skjønte eg selv ingenting av.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Detvareingang skrev: tor mai 25, 2023 10:58 pm
BrannLFC skrev: tor mai 25, 2023 10:56 pm Hall med 3 BP uten å være involvert i scoring i en femmålskamp. Sprøtt!
Dette skjønte eg selv ingenting av.
Virker som om FPL har kopiert bonus-ordningen til ESF :lol: :lol: :lol:

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Lurer på om Lampard fikk litt flashback 19/20 sesongen.

Frank Lampards manager debut for Chelsea endte med et ydmykende 4-0-tap for United, som da var deres største tap for Manchester United siden 1965.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Opp fra 120k til 95k ovr denne runden. 100k ovr når sesongen er over er innenfor rekkevidde! :)

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Lå an til 108p før CS røk, nå blir det 99p.

Bliss

Legg inn av Bliss »

Herregud så godt det var at Bruno (c) fikk med seg noe. Burde jo hatt mer enn et målpoeng fra denne dobbelen, men kan ikke klage når han tar dobbelt så mange poeng som Haaland.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Bliss skrev: tor mai 25, 2023 11:01 pm Herregud så godt det var at Bruno (c) fikk med seg noe. Burde jo hatt mer enn et målpoeng fra denne dobbelen, men kan ikke klage når han tar dobbelt så mange poeng som Haaland.
Forventet mer egentlig, litt irriterende at differansen bare ble 5p mellom de to, men fortsatt bedre enn ingenting når såpass mange cappet Haaland.

Bliss

Legg inn av Bliss »

Knax skrev: tor mai 25, 2023 11:02 pm Forventet mer egentlig, litt irriterende at differansen bare ble 5p mellom de to, men fortsatt bedre enn ingenting når såpass mange cappet Haaland.
Ja, litt mer flyt i dag så har han assist til Rash og den i tverra går inn.

Solid runde på deg, GW-rank?

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Bliss skrev: tor mai 25, 2023 11:06 pm Ja, litt mer flyt i dag så har han assist til Rash og den i tverra går inn.

Solid runde på deg, GW-rank?
Ja, irriterende at Rashford ikke klarte å score direkte der, den assisten hadde gjort mye.

7248 er GW-ranken denne runden.

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Hadde trengt den CSen på DDG. Synd ikke Shaw fikk et kvarter i andreomgang. Ender runden på 81 poeng og klatrer litt oppover. Målet om topp 10k lever fortsatt.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

PScholes18 skrev: tor mai 25, 2023 11:09 pm Hadde trengt den CSen på DDG. Synd ikke Shaw fikk et kvarter i andreomgang. Ender runden på 81 poeng og klatrer litt oppover. Målet om topp 10k lever fortsatt.
Samme. 81 poeng og 19 poeng fra top10k. Må nok gamble litt med mine 2 FT og kapteinsvalg.

startelver

Legg inn av startelver »

Det ble en dårlig runde, hadde ikke ventet noe annet da jeg ikke gadd å satse på særlig med bytter på slutten.
Får ihvertfall ta 2FT og -4 siste runden.

emin

Legg inn av emin »

102 poeng med BB denne runden. 22 poeng på benken med Iversen, Botman og Eze, 0 på Watkins.
Litt marginer i mot, setter Watkins den straffen med påfølgende bonuspoeng kunne dette blitt bedre...
Men likevel den klart beste GW denne sesongen.

Og hvorfor BB denne runden? Det er nesten ikke sånn at jeg tror historien selv. Forberedte BB i GW i 34 med å bruke WC i GW33. Alt var klart tenkte jeg. Den lørdagen 29/4 var jeg på isfiske i indre Troms. Hadde vært der før, så visste det var dekning. Isen var bra der jeg fisket, så tenkte ikke på at jeg kunne få trøbbel. Med en halvtime til fristen skulle jeg opp på land og sjekke at alt var OK med laget og ingen nye nyheter om mulige skader/benkninger. Idiotisk nok tenkte jeg isen var så trygg at jeg droppet skiene som ville gitt bedre bæreevne. Og 10 meter fra land gikk jeg plutselig igjennom det første islaget og stod med isvann til over knærne. Fant ut at jeg ikke bryr meg så mye om FPL når det stod mellom hypotermi eller å sjekke laget! :-)

Viste seg etter noen timer at jeg ikke hadde bekreftet BB. Ville gitt 131 poeng, med 27 poeng på benken. I stedet ble det 104.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Altså hva gjør vi siste runden? City er ferdig spilt, så umulig å vite hvem som starter der. Arsenal er og ferdig, men har ingen andre kamper igjen så kan jo avslutte sesongen med stil. Newcastle og United kniver om 3 plassen, men United har FA cupen å tenke på å kan fort benke folk.

Liverpool er sikra 5 plass, Brighton er sikra 6 plass. Villa, Tottenham og Brentford har alle fortsatt mulighet på plass i Europa.

Eg må ha ut Grealish har 10.4 i bank når han er ute, men eg veit ikkje hvem eg skal gå for? Eg tenkte å gi ett skikkelig forsøk på å komme top 10k, er atm ca 4600 plasser bak det. Så eg har lyst å ta ein sjangse her, det vil si at eg mest sannsynlig må ta ein hit.

Hvilke must have spillere tror dere er viktige siste runde, syns denne er skikkelig vrien. Satse på spillere i bunnstriden, eller gå for noen i toppen å håpe di spiller? Eventuelt noen fra lagene som fortsatt har mulighet for ein EL plass?

Spiller Haaland? Eller bør man ta sjangsen på Kane?

Sliter rett og slett med å vite hva eg skal gå for.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»